Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1669874 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2100 : 27.01.2013 12:37:07 »

koko perhe oltu ihan sairaan huonolla päällä koko vkonloppu!!!!!! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2101 : 28.01.2013 17:17:32 »

fuuuu. en saa vielä ens yönäkään nukkua kunnolla, pari viimestä yötä olleet aika vähäunisia niin sitte pitäs vielä huominen jaksaa univeloissaan.  buck2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2102 : 28.01.2013 21:34:41 »

Sisäilmaongelmat on todellakin perseestä  knuppel2
Mua ärsyttää ihmiset jotka on niiiiin kiinnostuneita mun surusta. Ne nyppii siitä jotain tai ainakin koittaa tehdä sitä ja kiinnostuu vielä enemmän kun en haluu jakaa tunteitani.
Mulla on ihanat ihmiset ympärilläni jotka tunsivat mieheni hyvin ja he ajattelevat samalla tavalla. Eivät peitä mutta eivät myöskään jaa.
Ei ainakaan niille jotka haluu tehdä siitä jotain draamaa.
On sit myös toinen äärilaita eli mieheni hyvä ystävä joka on nyt saanut päähänsä suojella mua ja pitäis olla kuin nunna jota kukaan ei saa edes katsoa  crazy2
Lähipiiri suree jokainen omalla tavallaan. Just kun vkl kirjoitin etten ole kauheesti itkenyt, niin sen jälkeen en muuta ole tehnytkään kuin spiidannut.
Toisaalta tää mieheni ystävä omaa niin sairaan huumorintajun että meidän puhelut vois kuullostaa ulkopuoliselle ihan hulluilta. Diggaan  Cheesy



« Viimeksi muokattu: 28.01.2013 22:20:57 kirjoittanut pikkari » tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2103 : 29.01.2013 02:21:01 »

pikkari, sun ja mun ulosannissa on huolestuttavalla tavalla jotain hyvin samankaltaista...oon vaan huomannut. Huh Ainakin tietynlainen spontaanius, jos ei muuta. :Smiley

Voitko antaa syntymätietos, ko olis mielenkiintoista nähdä sun syntymäkartta?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2104 : 29.01.2013 15:30:30 »

Alkoi naurattaa toi sun viesti  Smiley Ai huolestuttavaa.. No tässä 12.4.1976 klo 18.42 Helsinki Naistenklinikka

Herätit mun mielenkiinnon. Kerro lisää jos tutkit

« Viimeksi muokattu: 29.01.2013 17:00:33 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2105 : 29.01.2013 18:49:21 »

Erehdyin sanomaan faijalle että tarvitsen uudet peitot ja tyynyt että voisitko heittää mut autolla tällä viikolla kauppaan josta saa niitä.
Nyt mutsi aloittaa taas sen saman vinkumisen siitä että hänellä on ja tyrkyttää niitä nyt mulle ja saa raivarin kun sanon ettei kelpaa.
Se ihminen on kuristanut mut kuoliaaksi eiemmin vanhassa elämässä ja yritys on kova näköjään tässäkin
Siinä asunnossa on hometta ja mä alan saada taas niitä anafylaktisia shokkeja jos uinun itiöisissä petikamoissa mutta sille juntille ei mene jakeluun  knuppel2 tickedoff uglystupid2
Katotaan vaan niin huomenna mutsi on peittoineen täällä ja itku silmässä kun ei kelpaa.
Sanoin äsken puhelimessa et jotkut ihmiset on vaan niin typeriä (useimmat on) että tajuu vasta kuoleman jälkeen miten hölmö on ollut.
Luuri korvaan.
Idiootti.
Mä olen saanut trauman siitä homeesta(kin) mutta tää yks ei tajua, ei. Tää on varmaan kymmenes kerta samasta aiheesta eikä jumalauta mene tajuntaan  tickedoff tickedoff tickedoff

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2106 : 29.01.2013 22:56:26 »

Pikkari, sulle vois tehdä hyvää itsenäistyä sun vanhemmistasi. Ei isit vie aikuisia naisia kauppaan, hanki asuntoja, tuo ruokaa ja siideriä. Varsinkin, jos pystyt itse käymään baarissa. Äitien ei tarvitse kuunnella valitusta ja haukkuja vuoron perään.
Ymmärrän, että olet nyt vaikeassa tilanteessa, mutta kirjoituksistasi käy hyvin selväksi, että olit heistä riippuvainen jo ennen leskeytymistäsi.
Teille kaikille voisi tehdä todella hyvää katkaista napanuora. Sen jälkeen voitte luoda aikuisten ihmisten väliset suhteet. Tokihan lapset on aina lapsia ja vanhemmat vanhempia, mutta tarkoitus on kuitenkin opetella elämään omillaan.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2107 : 30.01.2013 00:01:07 »

No eipä ole pakko heittää mua minnekään mutta itsepä haluavat auttaa ja liikaakin kuten tää jatkuvasti toistuva vuodevaatejuttu.
Olen pilalle lellitty kakara jos niin haluut ajatella. Ei kiinnosta
Mitä se kenellekään kuuluu mitä vanhempani mulle antaa? Ei ole pakko lukea kirjoituksiani jos häiritsee.
Niin kauan kun olen työkyvytön faijan mokan takia, he aikovat mua auttaa.
Tänään hän sanoi että olis parempi että hankittais asunto jostain Espanjasta ym mestasta jossa ei ole niin paljon kosteushäiriöitä, hometta ym paskaa
Siinähän se napanuora katkeis helposti. Tuskin he mua lentokoneella tulee sieltä hakee. Tai mistä sitä tietää?  Cheesy
Lisäys tähän vielä että moni mun kavereista on ihan samanlaisia tyyppejä joilla esim vanhempien ostama asunto ja he antavat rahaa aikuiselle lapselle ym
Mun mielestä tää on ihan normal. Kaikilla ei ole näköjään sama jos tää vaikuttaa oudolta.
Ei mun ystävät ainakaan ajattele tätä yhtään ihmeellisenä

« Viimeksi muokattu: 30.01.2013 00:09:24 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2108 : 30.01.2013 00:35:35 »

Tungen nyt itsekin näppini tuohon pikkarin asiaan...
Minun mielestäni on aika oudon kuuloista että äiti ei tajua sitä, että jos homeesta tulee noin pahoja oireita, niin ei todellakaan kannata mitään vuodevaatteita sieltä roudata. Kuulostaa jotenkin aika ööh sokealta meiningiltä, varsinkin jos samasta asiasta täytyy moneen kertaan sanoa.
Että pieni kritisointi häntä kohtaan oli varmaan paikallaan, olisin itsekin tehnyt samoin, en kuitenkaan noin pahasti olisi sanonut todellakaan, mutta silti.
Että tuossa asiassa en ymmärrä Yep kommenttiasi.

plaah tää univaje, huomenna tämä neiti meinaa nukkua pitkään, toivon mukaan! Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Yep
Vieras
« Vastaus #2109 : 30.01.2013 01:03:18 »

Ambrel, kirjoitinkin kokonaisuudesta, en yksittäisestä keskustelusta.
Joskus ihminen alkaa voida paremmin heti, kun ottaa etäisyyttä ihmisiin, jotka eivät ole hyväksi. Säälin tässä tapauksessa kaikkia kolmea yhtä paljon.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2110 : 30.01.2013 02:14:33 »

Ambrelille unienkeleitä täältä suunnasta toivon  angel
Yep ei tajua joten alat vaikuttaa mun mamalta. Tietenkin olen kiitollinen kaikesta avusta jota vanhemmiltani saan mutta en todellakaan ymmärrä miten tajuntaan ei uppoo tietyt jutut.
"Kun minä en sairastu, et sinäkään voi" Tää asenne vaan saa aikaan raivarin
Ihmiset jotka ei tajua homeesta mitään, vois pitää päänsä kiinni.

Minä voin oikeestaan jo aika hyvin pahinpaan aikaan verrattattuna mut ei työkunnossa.
Tässä maassa on pelottavan paljon ihmisiä jotka altistuu päivittäin vaikkei oireile koko ajan.
Pitkäaikaisaltistuksen voi sit nähdä vasta vuosien kuluttua kun kilpirauhassairaudet, astma-ja allergiaoireet lisääntyvät, pikkulasten antibioottikierteet on arkipäivää, syöpäsairaudet lisääntyvät yhä nuoremmille ym.Oirelista on mielenkiintoista luettavaa  Undecided Surullista kylläkin

Onneks yep sun grimmsskit ja vit#####t liittyy vaan mun elämän analysointiin. Onneks olkoon!  Smiley Sulla on asiat aika hyvin  Cool

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2111 : 30.01.2013 02:18:01 »

Aura-autojen takien en kykene nukkumaan. Ikkunan alla jyräämässä jo yli tunnin  crazy2 knuppel2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2112 : 30.01.2013 03:39:15 »

Ei ne koko yötä jyrää. Koita saada unta. Tää on käsky myös itselleni  buck2
Kauniita unia sulle  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2113 : 30.01.2013 08:03:18 »

Kiitos pikkari. Jäi yöunet hieman vajaavaiseksi mut jos kerkeäisi ottaa sitten päivätirsat  Tongue
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2114 : 30.01.2013 16:30:33 »

Oon ihan jumissa buck2 Huojuttaa kun istuu, niska juntturassa ja vaikka sun mitä ihme oiretta. Venyttelin eilen ja sitten särki selkää niin perhanasti yöllä että en saanu nukuttua ennen kuin otin buranaa. Ei nappaa niinkun yhtään tällainen meininki crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: