Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertooko Kuu sinun äitisuhteestasi?  (Luettu 47895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #15 : 11.04.2009 06:37:33 »

Kato Vega! Saanko lisätä nuo listaani, vaikka punaisella sinun osiosi, kun laitan siihen vähän lisää muistiinpanoistani?Smiley
jupiter jupiter juno

Siitä vaan, harmittaa etten muista itsekään miten ne loput merkit meni. Sivusto (Aquarius Ascending, postasin sieltä aikoinaan paljonkin matskua tänne) joka noista alunperin kirjoitti, painotti nimenomaan kuumerkkien taustalla olevia mekanismeja, tyyliin kuukaksosen äiti antaa esimerkillään ymmärtää ikäänkuin eloonjäänti olisi kiinni lörpöttelystä "..they talk as if their very lives depended on it."

Ja kuuvaa'an kohdalla lähtökohtia kuvattiin tosiaan sanalla "discord", ei siis mitään harmonista meininkiä vaan päinvastoin.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 11.04.2009 08:07:43 »

Mulla on  leijona  kuu

Olen myös paljon miettinyt miten sen saisi istutettua äitiini,  jousimies äiti kun on erittäin arka, ujo, hiljainen, itkeskelee, tunteellinen kyllä mutta siihen ei oikein saa tunnekontaktia, eikä mielipiteitä mihinkään. Se vaan on niin arka.
Äiti joutui taiteilemaan kahden vahvan  aurinko  vesimies kanssa.
 vesimies isällä kyllä riittää hänenkin puolestaan mielipiteitä vaikka muille jakaa, ovat kyllä olleet yhdessä jo vuosikymmeniä. Ei se äiti kyllä ovimatoksi ole jäänyt, kyllä se saa jotain asioita päättääkin. Mua se uskalsi puolustaa kun teininä oli just noita hurjia liftausvuosia Cheesy Isä ei olis päästänyt mua mihinkään, mutta mä menin vaikka yöllä ikkunasta salaa, äiti joutui puolustamaan ettei 'tuota tyttöä voi sänkyynkään sitoa kun se menee kumminkin' ja antoi rahaakin salaa.
Mutta ei tuota dramaattisuutta ja loistoa saa siihen ihmiseen millään lailla..

Minusta taas tämä on erittäin looginen Kuu-Leijona kuvaus äidistään - siinä missä äiti oli arka ja voimattoman oloinen, niin lapsi päättää, että hänestä ei moista tule ja on sitten tunne-elämältään kaikkea muuta kuin hiljainen ja itseään epäilevä äitinsä. Lapsi tavallaan tuli äidilleen näyttämään, että on vaihtoehtoinenkin tapa elää ja olla, kasvattamaan äitiään ja toisaalta, tällainen äiti taas voi pistää jalat maahan välillä turhankin dramaattiselle leijona-kuulle, joka luulee, että hänen jokainen murheensa on maailman tärkeimpien kriisien joukossa. Grin Eli oikein kuvaavaa minun mielestäni.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #17 : 12.04.2009 00:17:00 »

Minulla ja veljelläni on molemmilla Kuu Skorpionissa. Veikkaisin että äidillämme on Skorpioni-nousu, mutta varmuudella en saane koskaan tietää.

Niin, kyllähän minä lapsena varsin symbioottiseksi suhteemme koin, ja sitten kun veljeni syntyi kun olin jo reippaan vuosikymmenen ikäinen, tuntui kuin olisin tullut ulkopuolelle suljetuksi. Veljellänikään ei oikeastaan ollut käytännössä muita vanhempia kuin äitimme, koska isän juominen sen kuin kiihtyi veljeni nuoruudessa, kun olin itse jo lähtenyt kotoa. Mutta ei veljestäni mitään mammanpoikaa tullut. Äitimme ei ollut mikään varsinainen päällepäsmäri, mutta olosuhteiden johdosta (perheestään kiinnostumaton isä) hänen merkityksensä ehkä suotta ylikorostui varsinkin minun elämässäni.

 Undecided
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.04.2009 00:29:27 »

Ebenia, toitkin hienosti esiin tuon seikan, että lapsi tulee tietyllä lailla 'herättelemään' äitinsä heikkouksia ja opettaa toisenlaista tapaa elää. Tässähän Kuun peilaus toteutuisi. Ja se peilaa syvältä.

Tuota asiaa olenkin miettinyt, että miten sitten kun ja jos lapsilla on sama Kuu ja kuitenkin he näkevät tai kokevat äitinsä päinvastasesti tai vuorovaikutus voi olla hyvinkin erilainen.

Kun taas helpommin on ymmärrettävissä se, että jos lapsilla on eri Kuumerkit, he myös kokevat äitinsä eri tavalla tai näkevät eri näkökulmia äidistään.

Vai miten se on?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #19 : 12.04.2009 03:16:26 »

Mulla on  leijona  kuu

Olen myös paljon miettinyt miten sen saisi istutettua äitiini,  jousimies äiti kun on erittäin arka, ujo, hiljainen, itkeskelee, tunteellinen kyllä mutta siihen ei oikein saa tunnekontaktia, eikä mielipiteitä mihinkään. Se vaan on niin arka.
Äiti joutui taiteilemaan kahden vahvan  aurinko  vesimies kanssa.
 vesimies isällä kyllä riittää hänenkin puolestaan mielipiteitä vaikka muille jakaa, ovat kyllä olleet yhdessä jo vuosikymmeniä. Ei se äiti kyllä ovimatoksi ole jäänyt, kyllä se saa jotain asioita päättääkin. Mua se uskalsi puolustaa kun teininä oli just noita hurjia liftausvuosia Cheesy Isä ei olis päästänyt mua mihinkään, mutta mä menin vaikka yöllä ikkunasta salaa, äiti joutui puolustamaan ettei 'tuota tyttöä voi sänkyynkään sitoa kun se menee kumminkin' ja antoi rahaakin salaa.
Mutta ei tuota dramaattisuutta ja loistoa saa siihen ihmiseen millään lailla..

Minusta taas tämä on erittäin looginen Kuu-Leijona kuvaus äidistään - siinä missä äiti oli arka ja voimattoman oloinen, niin lapsi päättää, että hänestä ei moista tule ja on sitten tunne-elämältään kaikkea muuta kuin hiljainen ja itseään epäilevä äitinsä. Lapsi tavallaan tuli äidilleen näyttämään, että on vaihtoehtoinenkin tapa elää ja olla, kasvattamaan äitiään ja toisaalta, tällainen äiti taas voi pistää jalat maahan välillä turhankin dramaattiselle leijona-kuulle, joka luulee, että hänen jokainen murheensa on maailman tärkeimpien kriisien joukossa. Grin Eli oikein kuvaavaa minun mielestäni.  Smiley

 Grin Grin joo. oli kyllä isukki  aurinko vesimies  kuu  vesimies joka tiputti mut maan pinnalle välillä liiankin lujaa, sille jos puhuu jotain astrologian opiskelusta, saatikka muusta niin se ottaa syvään henkeä ja alkaa paasata että et kai sä tosissaan usko että jotkut planeetat voi määrätä ihmisiä! Löysi multa teininä ties mitä kirjoja ja olis niin toivonut että musta tulis kans hänenlaisensa ateisti. Vaan  vesimies tyttö hänellekin toi opetuksen.  Cheesy  Elossa se vielä on ja yhtä ateisti ja melkein yhtä jyrkkä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 12.04.2009 09:26:27 »

Tuosta toisenlaisuus-pelosta, minkä isäsi kohtasi Ancelica, niin
astrologian kursseilla oli mukana kaksi vesimiestä ja kaksi kaurista, täysin elämänkäsityksiään muuttaneita!
Sanoikin ohjaaja, että kun näin on, on jo tosi tilanne! Kertoi, että usein juuri nämä merkit puuttuvat hänen 'huu-haa-kursseilta'.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #21 : 12.04.2009 15:13:16 »

Nyt muuten, kun sanoit Esmiralda, katsoin ihan mielenkiinnosta Astrologisen Seuran kesäpäivillä tehtyä tilastoa. Vähiten mukana oli - yllätys yllätys:  aurinko vesimies (1) ja  aurinko kauris (0). Sinänsä jännää, koska monet tuntemani vesimiehet ovat kyllä kiinnostuneita psykologiasta, astrologiasta ja rajatiedosta. Tai sitten emme vain ryhmäydy kovin tehokkaasti? Vetäydymme  norsunluutorneihimme kirjoinemme ja jätämme kynttilän vakan alle...  vesimies Cheesy 

Minulla on  kuu kaksoset ja äidilläni  kuu vesimies, molemmilla yhtymässä  ceres:een. Olemme monessa mielessä hyvin samanlaiset. Suhteemme on ollut pikemminkin kaverisuhde kuin ihan perinteinen äiti-tytär -suhde, ei kovin läheinen enää, mutta tietyllä tavalla telepaattinen. Ilmapainotteisuudestani johtuen en ehkä osannut niin kovin syliä kaivatakaan; tärkeintä oli nimenomaan kommunikointi. Tätä nykyistä välimatkaa kuvaa ehkä parhaiten aspektini  kuu aspect_con ceres aspect_sex saturnus, sekstiilin myötä tasapainossa kuitenkin sekin  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 12.04.2009 16:13:08 »

Jep! Näitä on mielenkiintoista tutkia! Kuitenkin vähän on tällä topikilla sellaisia, jotka tyrmäävät Kuun vaikutusvoimat. Heitäkin odotan. Mutta ollaanhan vähän astropainoitteisella alueella.  Cheesy


Täydennän tähän vähän näitä tietoja liittäen siihen punaisella Kato Vegan huomiointeja ja lisää sitä mitä näiden haasteiden kautta tulisi oppia.  Ja kuten Ebenia tuolla muistuttikin, kannattaa huomioida se, että lapsi voi myös ikään kuin osoittaa noita äitinsä heikkouksia myös vastakkaisuudellaan.

Kuu Oinaassa
- Lapsi ei ole löytänyt kokemuksessaan äidin hellyyttä tai huomiota. Äiti itse on kasvanut riippumattomaksi, voimakkaaksi ja itsevarmaksi. Joten lapsi yrittää parhaansa ja uskoo että näyttämällä omaa voimaa ja kykyä, voi saada äidin silmissä huomiota ja rakkautta.
-että sekä kuuoinaat että kuuvaa'at kasvavat riitaisassa ympäristössä mutta siinä missä edellä mainittu oppii impulsiiviseksi taistelijaksi, jälkimmäinen kasvaa harkintakykyiseksi rauhansovittelijaksi (kuumerkiltään, ei siis välttämättä ihmisinä kokonaisuudessaan)
Oppiläksynä kärsivällisyys ja kaiken kautta oppia hyväksymään heikkoudet.

Kuu Härässä
- Lapsi on kokenut äitinsä matroonana, hallitsevana (äiti hallitsee maailmaa). Hän voi olla lasta kohtaan ylisuojeleva, tuputtava tai jopa tukahduttava, kontrolloiva. Lapsesta voi kasvaa kiivas tai uppiniskainen tai sitten hän voi helposti vetäytyä ja erakoitua. Kuu opettaakin tässä näyttämään tunteita, räjähtelemään useammin kuin kerran vuodessa, vapautumaan ja kohtaamaan muutoksia.


Kuu Kaksosissa
- Äiti on paljon puhunut, selittänyt, mutta ei ota syliin. Äidiltä on opittu, että tieto on tärkeää, oppi ja oppiminen. Tietävä pärjää maailmassa ja saa rakkautta ja huomiota. Äiti on ollut liikkuva ja levoton.
kuukaksosen äiti antaa esimerkillään ymmärtää ikään kuin eloonjäänti olisi kiinni lörpöttelystä "..they talk as if their very lives depended on it."
Kasvaako lapsesta vakava, hiljainen? Oppiläksynä olisi kuitenkin hoitaa asiat loppuun asti, toimia ja kuunnella tunnetta, tuntea pelko ja surukin, eikä peittää sitä pinnallisin sanoin.


Kuu Ravussa
- Äiti on ollut tunteellinen, jopa ahdistavuuteen asti, perhe ja suku ovat olleet hänelle tärkeät. Perinteistä kiinni pitävä, tuputtaa omia arvojaan, tunteisiin vetoava.
Kuu opettaa päästämään irti, antamaan anteeksi, avata luonnollisen kauniit tunteet.


Kuu Leijonassa
- Kokemuksena äiti on löytynyt dramaattisena tunneilmaisussaan, on ihaillut kaikkea näyttävyyttä, loistoa ja voimaa. Rooleja, jotka ovat olleet pettäviä.
-kuuleijonalta vaaditaan täydellisyyttä, oli äiti lapsesta ylpeä tai ei (riippuu aspekteista)
Oppiläksynä nöyryys ja itsetunnon parantaminen,  oppia näkemään imartelun läpi ja löytää oma itsensä.




Kuu Neitsyessä
- Äiti on koettu itseensä vetäytyvänä, tunteita peittelevänä. Kriittinen äiti, joten lapsi on oppinut järkeilemään ja jopa eläen omat tunteensa muiden kautta. Tunne on hänelle outo ja pelottava asia.
Oppiläksynä tässä oppia kohtaamaan tunteet ja rentoutua, liika järkeily pois.

Kuu Vaa'assa
- Lapsi on kokenut äitinsä hyvin sosiaalisena, seurallisena ja oikeudenmukaisena (reilu peli) ja
itsensä unohtamisena, on ollut joko hyvin tasapainoinen tai sitten tasapainoton.
-että sekä kuuoinaat että kuuvaa'at kasvavat riitaisassa ympäristössä mutta siinä missä edellämainittu oppii impulsiiviseksi taistelijaksi, jälkimmäinen kasvaa harkintakykyiseksi rauhansovittelijaksi (kuumerkiltään, ei siis välttämättä ihmisinä kokonaisuudessaan)
Ja kuuvaa'an kohdalla lähtökohtia kuvattiin tosiaan sanalla "discord", ei siis mitään harmonista meininkiä vaan päinvastoin.

Kuu opettaa kestämään vastoinkäymisiä.

Kuu Skorpionissa
- Kokemus äidistä on, jolla on ollut hyvin syvä tunnetasoprosessi odotusaikanaan. Tästä on seurannut myös syvä tunnetason kontakti omaan äitiinsä. Omistushaluinen äiti tai äiti on elänyt paljon lapsensa kautta.
Irtipäästämisen oppi ja olla vaatimatta liikaa toisilta.

Kuu Jousimiehessä
- Äiti on ollut riippumaton, vapautta kaipaava, seikkailija ja lapsi on saanut ns. vapaan kasvatuksen, josta on puuttunut turvallisuus ja rajat.
-kuujousimiehen äiti haluaa skidin mahdollisimman nopeasti pois jaloista pyörimästä, ja kasvatus jää jo varhain suurimmaksi osaksi isän vastuulle
Kuu opettaa arvostamaan tunteita.


 Kuu Kauriissa
- Äiti on täynnä velvollisuudentunteita, arkiaherrusta, jota sitten on opettanut lapselleenkin.
Oppina varoa kyynisyyttä ja puhua tunteista avoimemmin.


Kuu Vesimiehessä
- Äiti on 'outo', erillainen kuin muut myös lapsen silmissä, ehkä irti tunteistaan tai radikaali uudistaja.
-kuuvesimiehen äiti ei ole välttämättä outo, vaan painottaa lapsisuhteessaan kommunikointia (kuten kuukaksosen kohdalla, tunnepuoli jää pois), viettää aikaansa mieluummin harrastuksien tms. parissa poissa kotoa ja jonka sanat ja teot ovat voimakkaassa ristiriidassa keskenään, mistä lapsi oppii kyseenalaistamaan asiat
Tunteeko lapsi usein yksinäisyyttä? Oppina olisi tunteiden luonnollinen ilmaisu.


Kuu Kaloissa:
- Äiti hyvin herkkä ja lapsi vaistoaa helposti äidin tuskan ja huolet, tunteiden herkkyydet. Lapsi imee jo odotusaikana äitinsä tunteet.
Kuu opettaa pitämään tunteet kurissa, suodattaa vastaanottamaansa ja varomaan itsekeskeisyyttä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rapu76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #23 : 12.04.2009 18:12:12 »

Mulla kuu kaksosissa eikä äitini ollut yhtään tuon kuvauksen mukainen. Pikemminkin ylihuolehtiva, perinteinen, kotiäiti.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #24 : 12.04.2009 18:45:58 »

Mulla kuu kaksosissa eikä äitini ollut yhtään tuon kuvauksen mukainen. Pikemminkin ylihuolehtiva, perinteinen, kotiäiti.

Sama täällä!  Smiley
Minulla Kuu Kaksosissa ja äitini on Rapu, kaikki henk. kohtaiset planeetat Venusta lukkuunottamatta Ravussa, mahdottoman huolehtivainen, vielä tänä päivänäkin huolehtii aivan liikaa minusta. smitten

 Ymmärrän asian, kun itsellänikin on lapsia, ei niistä varmaan lakkaa huolehtimasta vaikka ne olisikin jo aikuisia! smitten

Ruoka se oli meän äiteellä aina mielessä... Wink kuten Ravulle sopiikin...Onhan varmasti vatsa täynnä? -Onko nälkä? -Syömään! Äiti on tehnyt ihanaa ruokaa!- Haluatteko lettuja iltapalaksi?
Syliäkin sai ja halauksia! Äitini on myös Niiiiiin sosiaalinen, etten tunne ketään vastaavaa...tuntee kaikki ja kutsuu kaikki aina kylään, harrastaa sitä sun tätä...vaikka hänellä ei ole mitään Kaksosten merkissä!

Hänen puhetulvansa on samaa luokkaa minun kanssani, samoin iloisuus ja kaikesta kiinnostunut luonne! Smiley


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #25 : 12.04.2009 20:04:20 »

Kuu Kaksosissa
- Äiti on paljon puhunut, selittänyt, mutta ei ota syliin. Äidiltä on opittu, että tieto on tärkeää, oppi ja oppiminen. Tietävä pärjää maailmassa ja saa rakkautta ja huomiota. Äiti on ollut liikkuva ja levoton.
kuukaksosen äiti antaa esimerkillään ymmärtää ikään kuin eloonjäänti olisi kiinni lörpöttelystä "..they talk as if their very lives depended on it."
Kasvaako lapsesta vakava, hiljainen? Oppiläksynä olisi kuitenkin hoitaa asiat loppuun asti, toimia ja kuunnella tunnetta, tuntea pelko ja surukin, eikä peittää sitä pinnallisin sanoin.

Tästä lapsesta muuten ainakin kasvoi  Wink  Hyvä tuo loppukommentti!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
rapu76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #26 : 12.04.2009 20:28:52 »

Mulla kuu kaksosissa eikä äitini ollut yhtään tuon kuvauksen mukainen. Pikemminkin ylihuolehtiva, perinteinen, kotiäiti.

Sama täällä!  Smiley
Minulla Kuu Kaksosissa ja äitini on Rapu, kaikki henk. kohtaiset planeetat Venusta lukkuunottamatta Ravussa, mahdottoman huolehtivainen, vielä tänä päivänäkin huolehtii aivan liikaa minusta. smitten

 Ymmärrän asian, kun itsellänikin on lapsia, ei niistä varmaan lakkaa huolehtimasta vaikka ne olisikin jo aikuisia! smitten

Ruoka se oli meän äiteellä aina mielessä... Wink kuten Ravulle sopiikin...Onhan varmasti vatsa täynnä? -Onko nälkä? -Syömään! Äiti on tehnyt ihanaa ruokaa!- Haluatteko lettuja iltapalaksi?
Syliäkin sai ja halauksia! Äitini on myös Niiiiiin sosiaalinen, etten tunne ketään vastaavaa...tuntee kaikki ja kutsuu kaikki aina kylään, harrastaa sitä sun tätä...vaikka hänellä ei ole mitään Kaksosten merkissä!

Hänen puhetulvansa on samaa luokkaa minun kanssani, samoin iloisuus ja kaikesta kiinnostunut luonne! Smiley




He, munkin äiti rapu. Ja ei vielkään usko, että lapset aikuisia Smiley Ja ruoka parantaa kaiken... ihme miten itse olen pysynyt hoikkana Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #27 : 12.04.2009 21:20:31 »



He, munkin äiti rapu. Ja ei vielkään usko, että lapset aikuisia Smiley Ja ruoka parantaa kaiken... ihme miten itse olen pysynyt hoikkana Smiley
[/quote]

Juu... Smiley miekin ihan  normaalipainonen ( lihaksia vaan paljon, Mars Härkä)...muusta normaaliudesta en sitte sanokkaan.. Tongue, mutta tänä päivänä hyvinki tarkka siitä, mitä suuhuni laitan....ja mietin kyllä ruokavaliotani...jotkut ruu'at saa inhottavan täyteläisen olon, jolloin ei tee mieli ku maata, joistain jopa saa virtaa....älyki toimii...onko tämä minun kohdalla jotain tämmöstä...et ruoka muka ratkaisis sun tunne-älyongelmat? Tongue
Tyyliin, sitä olet , mitä syöt!  coolsmiley

Ku lapsuuteen liittyy niin paljon sitä, et ruoalla. syömällä kaikki ongelmat selviää...sit Kuu kaksosena kyseenalaistan asian?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #28 : 13.04.2009 07:52:43 »

Ei mitenkään yllättäen, kun äitee on  aurinko vesimies niin melko ideologista kasvatustahan syötti. Mottonsa oli "Tehkää kuten minä sanon, älkää kuten minä teen", toisti tuon aika monta kertaa vuosien varrella ja siitä ei veskarimaisemmaksi kyllä periaatteet mene. Käytännössä ilmeni niin että oli ruokavalion suhteen ortorektikko ja vaati perheenjäseniltään samaa, mutta toisaalta poltti kuin korsteeni ja ryyppäsi kuin merimies.  idiot2

Itse kuujouskarina tuo ideologinen perintö näkyy mm. siinä että olen kuntoiluhullu, mutten ruokavalion suhteen sen tarkempi kuin että kierrän McDonaldsit kaukaa.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #29 : 15.04.2009 12:08:18 »

Ei mitenkään yllättäen, kun äitee on  aurinko vesimies niin melko ideologista kasvatustahan syötti. Mottonsa oli "Tehkää kuten minä sanon, älkää kuten minä teen", toisti tuon aika monta kertaa vuosien varrella ja siitä ei veskarimaisemmaksi kyllä periaatteet mene. Käytännössä ilmeni niin että oli ruokavalion suhteen ortorektikko ja vaati perheenjäseniltään samaa, mutta toisaalta poltti kuin korsteeni ja ryyppäsi kuin merimies.  idiot2

Itse kuujouskarina tuo ideologinen perintö näkyy mm. siinä että olen kuntoiluhullu, mutten ruokavalion suhteen sen tarkempi kuin että kierrän McDonaldsit kaukaa.

"Älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkun minä sanon"

Eih, toi on niiin veskaria... samaa hoki isäni -  aurinko ja  kuu  vesimies
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: