Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 110582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #75 : 05.05.2008 22:08:41 »

Ei kestä kiitellä  Wink
Oli kuulkaa sellainen voimauni, että on riittänyt positiivista virtaa vielä tällekin päivälle. Taisittekin olla siellä antamassa minulle voimia... enhän ottanut liikaa?  Undecided

Tänään olen kaiken sen kyllä tarvinnut tuolla työelämän puolella, ei lähtenyt viikko kauhean hyvin käyntiin. Tai meinasi mennä ihan katastrofiksi.  knuppel2

Silti tuo ilo ja rakkaus säilyy.
Hymy hiipii huulille aina, kun muistuu tuo unen fiilis  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #76 : 05.05.2008 22:40:55 »

Et vienyt,vaan kaikki taidettiin hakea jotain uutta oppia.
Katsoin hieman merkityksiä ja niitty:"Paikka levolle ja rentoutumiselle.
Siellä voit turvallisesti arvostaa kasvuasi ja saavutuksiasi.Virkistäytymisen ja nauttimisen aikaa ennen kuin alat kiivetä seuraavalle vuorelle,eli oppimistasolle. Cheesy

Ja koska enkelit mukana opettamassa niin tässä enkeleistä unessa:
Luojan sanan saattaja.Edustaa korkeinta hengellistä minääsi.
Enkeleillä on aina tärkeä viesti:KUUNTELE! angel

Ja koska kukkaniitty,niin otetaan vielä kukinta:
Vertauskuva hyvin tehdystä työstä;olet kylvänyt ja niittänyt kauneutta;ilmaiset itseäsi kauniisti. smitten

Että eipä ihme jos hauskaa oli ja nautittiin ja elämäntehtävää jaettiin enkelten viesteissä.
Taisi mennä koko yö ilakoinnissa,kun tänään niin väsyttänyt. Grin
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #77 : 05.05.2008 22:49:41 »

Taisi mennä koko yö ilakoinnissa,kun tänään niin väsyttänyt. Grin

 Grin


Ja kiitos tulkinnasta smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #78 : 07.05.2008 12:10:42 »

Enpä tiedä miten paljon nämä uniaiheet täällä vaikuttavat että ne nyt minunkin uniini tulivat.Mutta näin seuraavanlaisen lyhyen unen edellisyönä.

Istuin pöydän viedessä ja katsoin tarot-korteista Rakkauden Valolle näkymiä.
Ardith seisoi takanani,Rakkauden Valo istui siinä vieressä pöydän päässä.
Nousi KOHTALONPYÖRÄ ja sen jälkeen toinen kortti,jonka muistin vielä siihen uneen herätessäni,mutta en enää aamulla.
Ardith sitä kummeksumaan,että miten muka Rakkauden Valolle voi nousta kohtalonpyörä,kun hän on niin pitkällä henkisellä tiellä. tickedoff Grin

Selitin siinä sitten,että RV suorittaa sielunsopimustaan ja sisällyttänyt tämänkin tehtävän siihen ja käy sitä parasta aikaa läpi.
Rakkauden Valo istui ja hymyili tyynesti.Ei puhunut mitään. smitten

Jännä uni sinänsä ja aamulla tuli mieleen,että tottakai se seuraava kortti pyyhittiin muistista,koskapa ei ole meidän syytä tonkia RV:n asioita. Grin

Ja Ardithkin rauhoittui.  2funny
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #79 : 09.05.2008 10:34:20 »

Enpä tiedä miten paljon nämä uniaiheet täällä vaikuttavat että ne nyt minunkin uniini tulivat.Mutta näin seuraavanlaisen lyhyen unen edellisyönä.

Istuin pöydän viedessä ja katsoin tarot-korteista Rakkauden Valolle näkymiä.
Ardith seisoi takanani,Rakkauden Valo istui siinä vieressä pöydän päässä.
Nousi KOHTALONPYÖRÄ ja sen jälkeen toinen kortti,jonka muistin vielä siihen uneen herätessäni,mutta en enää aamulla.
Ardith sitä kummeksumaan,että miten muka Rakkauden Valolle voi nousta kohtalonpyörä,kun hän on niin pitkällä henkisellä tiellä. tickedoff Grin

Selitin siinä sitten,että RV suorittaa sielunsopimustaan ja sisällyttänyt tämänkin tehtävän siihen ja käy sitä parasta aikaa läpi.
Rakkauden Valo istui ja hymyili tyynesti.Ei puhunut mitään. smitten

Jännä uni sinänsä ja aamulla tuli mieleen,että tottakai se seuraava kortti pyyhittiin muistista,koskapa ei ole meidän syytä tonkia RV:n asioita. Grin

Ja Ardithkin rauhoittui.  2funny


2funny Ai hyvä tavaton mikä uni.  Cheesy Tuo kohtalonpyörä, sepä voisi sopiakin hyvin. Tiettyjä sopimuksia tosiaan on tullut tehtyä...  Wink Suhteeni rakkaanikin kanssa tuntuu niin vahvasti kohtalonomaiselta niin hyvässä kuin pahassa.  angel Angry Nyt jäi kyllä askarruttamaan, että mikä se toinen kortti mahtoi olla.  :Smiley Harmi kun et muista... Sen verran olisit kyllä saanut lisää "tonkia".  Grin Kerro jos se jossain vaiheessa muistuu mieleesi.  smitten



Ja Ardithkin rauhoittui.  2funny


 2funny PÄIVÄN NAURUT!!! Ihan voisi olla oikeasta elämästä  Grin RV on juuri niin rauhallinen (kerran tavattu) ja minä aina suutun kaikesta  Grin

Mikäs ihmeen unimylläkkä meillä nyt on?   :Smiley

Grin Olen hyvin perus rauhallinen juu, mutta kyllä minäkin saatan joskus tulistua jos liikaa heilutetaan sitä "punaista vaatetta".  Grin Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #80 : 11.05.2008 14:32:57 »

off topic, mutta jäin vain miettimään että mitähän epäkehittynyttä on kohtalonpyörässä? Mielestäni se on aika voimakas kortti.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 11.05.2008 17:30:04 »

off topic, mutta jäin vain miettimään että mitähän epäkehittynyttä on kohtalonpyörässä? Mielestäni se on aika voimakas kortti.

Oikeassa olet! Kohtalonpyörä vaatii aika paljon, sillä se sinkoaa sinut elämän spiraalisessa kehityksessä uudelle radalle, jossa sinun on aloitettava uudella tavalla jotakin aivan alusta. Se on myös karman kortti! Näkemykseni on myös se, että siihen liittyy juurichakra, jonka kuntoa on tarkkailtava.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #82 : 11.05.2008 23:30:32 »

Siis unissahan on aina oma tunnelmansa.Pointti oli siinä,että Ardith ajatteli,että tulkinta tarkoittaa jotain sellaista,joka ajattelee vain että antaa kohtalon viedä,tai kohtalo on määrännyt sen,huomioimatta,että itse voi myös vaikuttaa osittain kohtaloonsa.
Ja unessa hän oli sitä mieltä,että RV on niin pitkälle kehittynyt,että muistaa sielunsuunnitelmansa,eikä ole paiskottavissa minne sattuu.

Tämä ei ollut tarot-tulkinta,vaan uni.
Mutta se ydinhän ei useinkaan tavoita kuin näkijänsä,koska tunnelma ja tietoisuus unessa ovat ainoastaan unen näkijän tiedossa.
Siksi unien tulkinta ei ole ihan simppeliä.
Meillä kaikilla on omanlaisiaan symboleita,jotka oppii ajan kanssa tunnistamaan.
Joskus kirjan tulkinnat auttavat avaamaan unta,mutta omat symbolit ja unen tarkkailu on tärkeää.

Tulipas taas selostettua,,, buck2
Juu,älkää välittäkö! Grin
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #83 : 12.08.2008 21:35:26 »

Tämä on ihan hulvatonta, tuli vasta nyt mieleen mitä unta olen nähnyt pari yöstä sitten...

Istuimme minä, Wild Star ja Sasha kolmistaan sellaisessa kanootissa, olimme jossain ulkomailla, venetsia nyt tulisi ensimmäisenä mieleen kun se oli vähän niinkuin kaupunkimaisemaa kuitenkin.. (onko ne jotain kondoleita ne veneet siellä, vai muistanko ihan väärin?)... Taivas oli vaaleanpunainen, oli lämmin ja tyyni ilta. Emme oikeastaan puhuneet mitään ja oli kauhean rakkaudellinen ilmapiiri. Seilasimme vaan, rauhaksiin.  Smiley angel

 Grin smitten

En voi vastustaa kiusausta sanoa tähän tätä, jälkeen päin ajattelin että miten ihmeessä en saanut tuohon uneen tuon enempää mitään draamaa.  2funny
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #84 : 13.08.2008 08:16:07 »

Istuimme minä, Wild Star ja Sasha kolmistaan sellaisessa kanootissa, olimme jossain ulkomailla, venetsia nyt tulisi ensimmäisenä mieleen kun se oli vähän niinkuin kaupunkimaisemaa kuitenkin.. (onko ne jotain kondoleita ne veneet siellä, vai muistanko ihan väärin?)... Taivas oli vaaleanpunainen, oli lämmin ja tyyni ilta. Emme oikeastaan puhuneet mitään ja oli kauhean rakkaudellinen ilmapiiri. Seilasimme vaan, rauhaksiin.  Smiley angel

Heh. Eikö edes kanootti keinunut?  Grin

Voisiko tuo johtua siitä että olet lukenut että minä olen menossa Wieniin Sashaa tapaamaan ja olet mielessäsi ajatellut että mitähän siitäkin seuraa...  :Smiley

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #85 : 13.08.2008 08:52:42 »

tuota noin, en kommentoi. paitsi että minäkin ehkä menen Wieniin, en tosin astrolaisia tapaamaan vaan bisneksissä. alkoi vaan huvittaa miten pieni maailma on, kun ex pomolla oli firma just mm Wienissä. no siitä tyypistä kai tuli sellainen olo, että olis paras olla firmoja pitkin maailmaa.  Cheesy Grin  nyt kai sitten "saan" ottaa vastuuta yhdestä jos toisestakin firmasta.

oinasmiehistä olis voinut jutella Sashan kanssa (jos on mielipiteitä esmes isästä) mutta ehkä tuolla palstalla on aika paljon heistä.. mitä enemmän luen tosin, sitä enemmän mikä tahansa merkki voi tehdä miten tahansa!  Cool Shocked

itse taidan uneksia regressiosta.. 12 pv siihen. smitten >erittäin rakkaudellinen ilmapiiri, muuten Tigris oletko kokeillut?

kanootti tuli tietysti siitä, kun olen aikeissa melontaretkelle tänä syksynä vielä jos ehtii kaikelta.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2008 09:12:20 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 13.08.2008 10:38:21 »

Aah...! Grin 2funny Heheh...! Grin

Minuakin kiinnostaa kovasti, että keinuiko se vene edes yhtään
tai oliko edes pientä myrskyn merkkiä taivaalla..? Cheesy
Mutta kanoottihan on aika kiikkerä vehjes..  :Smiley Tongue
Grin 2funny




Voisiko tuo johtua siitä että olet lukenut että minä olen menossa Wieniin Sashaa tapaamaan ja olet mielessäsi ajatellut että mitähän siitäkin seuraa...  :Smiley

Hihih..! Cheesy
Saattapi olla, että siitä seuraa ainakin hyvin värikästä tarinointia tänne. Grin 2funny
Minulla on muutamia ideoita takataskussa. Wink :Smiley angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #87 : 13.08.2008 15:39:19 »

Ei se kyllä keikkunut yhtään se kanootti ja ilma oli oikein seesteinen... Grin

Oikeastaan luulen unen liittyvän siihen että olen tehnyt itseni kanssa töitä yhdistääkseni eri puoliani ja ymmärtääkseni kuka olen.. ja olen usein miettinyt juuri sitä että olenko enemmän kaksonen vai jouskari, kun olen kerran  aurinko kaksoset askendentti jousimies..

Ehkä tässä unessa sitten nämä kaksi eri puolta yhdistyivät ja kykenivät olemaan keskenään täydessä harmoniassa.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #88 : 13.08.2008 15:41:20 »

Niin ja WS, en ole kokeillut regressiota.. Kiinnostaa kyllä, mutta nyt ei ole mitään "tarvetta"...
Sitten joskus mielellään kokeilen.. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #89 : 18.06.2009 09:18:41 »

AthaMaarit oli jostain syystä mun unessa viime yönä. Hällä oli edessä joku elämänmuutos, ehkä muuttamassa yhteen jonkun toisen kanssa ja jotakin hän selosti jossain tienmutkassa viestinnästä,
"se viesti pitää laittaa " tms
itelläni on tr  merkurius kaksoset aspect_squ uranus neitsyt
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: