Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 110587 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #120 : 22.03.2010 20:36:32 »

Ei kaikkia kannatakaan kertoa ääneen, ne parhaat palat on omaa herkkua. Juu kyllähän sitä joskus tulee vierailtua toisten unissa, toivottavasti oli hyvä uni Ratkaisu. Mitäköhän meillä oli yhteistä Artemis, kun tuolla tavalla vieraillaan toisten unissa? smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #121 : 22.03.2010 20:50:13 »

Hmm, mitäköhän yhteistä teillä on ^^ Unesta on siis jo aikaa jonkun verran ja se oli muutenkin todella hämyinen ja sekava. Luulen, että jotkut keskustelut missä olette olleet ovat jääneet mieleen. Artemiksesta on jäänyt aina mieleen eräs keskustelu missä puhuttiin  pluto aspect_opp kuu aspektista joka meiltä molemmilta löytyy kartoilta. Ja Ulkopuolisesta oikeastaan enimmäkseen se muutos mikä sinussa on mielestäni tapahtunut sillä aika välillä mitä olen täällä foorumilla pyörinyt. Tai no ainakin luulen havainneeni muutosta =) Hmm, mutta mikä lie teitä yhdistää minun mielessäni sitä en tiedä =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #122 : 22.03.2010 21:36:58 »

Ah, aivan, se kuu pluto oppositio  Smiley

Annaelen, elä kerrokkaan, anna meidän miettiä asiaa  Grin jokainen voi pohtia oliko itse unessasi  Wink
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #123 : 23.05.2010 18:20:12 »

Viime yönä oli astromiitti Helsingissä, mun unissa vaan tosin...

Kauris oli mua vastassa baarissa, juotiin kaljat ja lähdettiin tapaamispaikkaan. Se oli pienellä kadulla, yhen talon mittaisella, vanhassa puutalossa ihan Helsingin keskustassa. Porukkaa oli paljon, ja kaikki tunki pieneen huoneeseen talon yläkertaan. Joku nainen veti aloitustanssin ja mä ajauduin ihan eturiviin. Kaikki muut osasi askeleet ja kädenliikkeet, mä heiluin holtittomasti mukana eritahtiin ja häpesin suuresti, kun mulla ei ollut hajuakaan, miten toimia. Istuttiin lattialle ja mun vieressä ollut nainen sanoi kiukkusesti ja närkästyneesti, että voisitko pysyä kauempana, hän ei pidä että vieraat koskettelee häntä. Kovasti pyytelin anteeksi ja yritin selittää yleisestä ahtaudesta... Talon vieressä, katujen alla, eleli joku kansa, jota kovasti ihmeteltiin ja pohdittiin heidän elonsa tarkoitusta...

Uni tais olla sekoitus viime astromiitistä ja Sepon aikaisemmin keväällä pitämästä illasta täällä mun kaupungissa.

Kummallisia nuo unet toisinaan...  :Smiley

Ai nin, kauriksella oli hiukset laitettu tosi upeasti, ne oli auki ja liuhuivat semmosena paksuna peittona pään ympärillä kultahehkuisena, muita astrolaisia en enää muista, vaikka monta tuttua siellä olikin...
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #124 : 24.05.2010 16:09:33 »

Ja Ulkopuolisesta oikeastaan enimmäkseen se muutos mikä sinussa on mielestäni tapahtunut sillä aika välillä mitä olen täällä foorumilla pyörinyt. Tai no ainakin luulen havainneeni muutosta =) Hmm, mutta mikä lie teitä yhdistää minun mielessäni sitä en tiedä =)

Jaa, no ainakin itse olen kokenut muuttavani hyvin paljon näinä aikoina, olenko sama ihminen enää laisinkaan. Totta kai, mutta toivottavasti olet aistinut muutoksen edes positiivisena.

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #125 : 24.05.2010 23:53:33 »

Kyllä positiivisena olen muutoksesi aistinut. Jollain tapaa tuntuu, että olet ruvennut hyväksymään elämän ja itsesi sellaisena kuin olet ja jollain tapaa tuntuu, että olet löytänyt sen oman kantavan voimasi. =) Noh, toki voin aina olla väärässä, mutta tuollaista olen ajatellut sinusta. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #126 : 25.05.2010 20:33:36 »

Kauris oli mua vastassa baarissa, juotiin kaljat ja lähdettiin tapaamispaikkaan.

Ei voi olla totta kimo!!  Tongue  Tongue

Minä näin sinusta tässä muutama päivä sitten "hälvähdyksen". Tuolla tarkoitan sitä että et ollut unessani mutta tapasin erään ihmisen josta sitten mietin että ompa kumma, ketä ihmettä hän muistuttaa ja sitten muistin että kimohan se!

Hassua.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #127 : 26.05.2010 00:02:09 »

Elämä on tosiaan joskus hassua!  Grin 

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #128 : 12.12.2010 12:34:59 »

Olipas taas uni...
kävelin kylätietä kotonurkillani kotia kohti ja selkäni takana kulki joku paha tai pahuus. Pelkäsin, enkä oikein uskaltanut jatkaa matkaa.
No Aminthir siihen tuli, ja seuraavaksi olinkin naamallani perunapellossa ja A sanoi piirtävänsä minulle kelttiläisiä ristejä, ne suojaisi minua. Eli käsivarsien, jalkojen ja selkään moneen kohtaan sitten ilmestyi merkkejä ja uskalsin taas jatkaa matkaa eikä pelottanut enää yhtään!

Hassua, miten ihmiset ja paikat sekoittuvat toisinaan! Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #129 : 12.12.2010 13:38:49 »

Hihhihii, hauskoja unia.  2funny
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #130 : 12.12.2010 14:54:46 »

2funny Varokaa vaarallista noitaa joka kiskoo perunapeltoon ja suojelee kelttiristeillä Cheesy

*A*

Eikun kiltti noita nimenomaan, kun tuollein ystävällisesti auttelee  Grin
Ja perunapelto, nooh, sellasta sattuu, mutta eikö sille luudan tarakalle voisi vastaisuuden varalle kääräistä vaikka retkipatjan?  Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #131 : 14.12.2010 11:15:39 »

Useampana yönä on Ippuskalla ollut ruusuviljelmä mun eteisen kaapin päällä. En saa koskea niihin kukkiin, haistella ja ihastella vaan  2funny smitten.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #132 : 15.12.2010 10:14:45 »

Voi hyvää päivää. Mä just valittelin, kuinka en muista koskaan uniani. Nyt sitten onnistuin keräämään kolmekin astrolaista samaan uneen  Cheesy Uni ei ole tapahtumiltaan kummoinenkaan, mutta niitä harvoja, jotka elämäni ajalta muistan.

unelmassa kirjoitti täällä palstalla, kuinka on kovin energinen olo. Niin energinen, ettei pysty kunnolla keskittymään mihinkään tai olemaan paikallaan. Ihanaisia sydänhymiöitä oli paljon mukana, ja viestistä suorastaan paistoi innokkuus. SanctAstra ja Evea varoittelivat vakavasti, että pitää hiljentää tahtia ja keskittyä, jotta ei rupea pirskahtelemaan.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #133 : 31.03.2011 20:07:23 »

Minä en ole hirveästi unia nähnyt, mutta nyt tuli yksi varsin omituinen: Olimme Ravun kanssa junassa matkalla jonnekin. Konduktööri tuli moikkaamaan ja totesi Ravulle että "Jaa, sinä nyt sitten seurustelet Casperiinan kanssa?" 

Minä hieman hätkähdin, koska en tainnut tietää tuota. Sen tiesin että olimme Ravun kanssa jostain ihme syystä eronneet mutta silti matkalla yhdessä.  Grin Kysyin Ravulta sitten että "Jaahas, vai että Casperiinan kanssako nyt sitten olet. Ja miksi?"

Johon Rapu: "Joo, näinhän se on. Meillä on sama ruokavalio."

 Grin 
 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #134 : 31.03.2011 22:15:52 »

Voi ei!  2funny

En muuten ole tätä ketjua seuraillut, mutta äsken vain tuli tarve kurkata. Ja kas kummaa, täällä puhuttiinkin minusta.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: