Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinulle merkitsee halaus?  (Luettu 87444 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #45 : 24.03.2006 00:18:49 »

Tällä hetkellä tuntuu, että voisin halia koko universumia !  smitten
Nyt on niin ihana fiilis. Enkä anna enää MINKÄÄN pilata sitä. Elämänkoulu on kova ja julmakin, mutta erittäin ihana kuitenkin. Päätään kun tarpeeksi hakkaa seinään, niin kyllä tällainen "luupääkin" oppii... Josko VIHDOIN olisin ns."oikealla tiellä"... Mitä se sitten onkin...  angel

Tuunpa sitten tässä ja otan käsistäsi kiinni ja mennään ritiratia vähän aikaan ympäri! Ja hihkutaan. Ilot pitää purkaa! Ja halaus päälle  smitten Muistathan hengittää syvään ammaentaen ilostasi voimaa kehoon.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #46 : 24.03.2006 00:22:03 »

Jep, metsätonttu !!  smitten
Yksi pieni elefantti marssi näin... Hengittelee syvään ja innoissaan pyörii kehää...  2funny
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkein niinkuin joutsen... (Tapsaa kehiin...)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #47 : 24.03.2006 00:24:18 »

Hei Ystäväin

Halaus on  r a k k a u t t a.

Tässä nelosten äiti ja lasten riemua.


(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)

http://video.google.com/videoplay?docid=5619481843152124341


Tarkoitatko että sinä olet kasvattanut neloset!!!?
Hei "metsätonttu"

En minä nyt nelosia ole kasvattanut.

Tässä on vain kiva videonpätkä,
kun äiti ja neljä vauvaa nauravat yhtäaikaa


http://video.google.com/videoplay?docid=5619481843152124341
Äiti ja nauravat neloset


Elämänilo




(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #48 : 24.03.2006 00:57:34 »

Hei ystävät! angel

Harmi kun en saa katsottua noita videoita.

'metsätonttu' oikein hehkutti tanssin riemua.
Olin tänään taas tanssimassa, siksi juuri siitä aiemmin kirjoitinkin.
Tänään tanssin melkein koko ajan oman kumppanin kanssa, mikä on rentoa ja ihanaa silloin kun ei ole mitään kireyttä välillä.
Vaikka usein sellainenkin sulaa tanssiessa.

Harvemmin kyllä sattuu sellaista tanssittajaa jota inhoaa.
Mutta jos niin käy, silloin kyllä haluaisi juosta karkuun.
Sit on niitä likistelijöitä, sellaiset kyllä eivät minua toista kertaa hae, aistivat niin selvästi tunteeni.
Ei ole halimieltä, sit jos vielä haisee vanhalle hielle, huh...

Joku mainitsi saaneensa asiakkaaltaan halauksen.
Minun ihka ensimmäinen hoitajani kauan sitten oli välitön ja lämmin ihminen.
Hän halasi joka kerta kun lähdin hänen hoidostaan.
Sen jälkeen olen itse halannut melkein alusta saakka kaikkia minua hoitaneita.
Mieshoitajia ehkä varauksella.


Se on ollut samalla ylimääräinen palkkioni, kuten eräs hoitaja sen sanoi.

Halaus teille kaikille!

 smitten    maarita            smitten
« Viimeksi muokattu: 24.03.2006 01:01:07 kirjoittanut maarita » tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 24.03.2006 04:12:06 »

Miksiköhän me suomalaiset ollan hieman varautuneita ja umpimielisiä tuolle halaukselle. Itse nykyään pidän sitä normaalina välittämisen, kiitoksen ym. eleenä.
Vaikkakin kyllä sitä on ollut opettelua asenteessa meikäläiselläkin, kuten miten selität ystävälle ja vaimolle, kun esim. Joidenkin nais asiakkaiden kanssa on tottunut siihen, että he tavatessaan tulevat tervehtimään halauksella. Sitten, kun sattuvat joskus kiittelemään viimeisestä niin ilme kertoo ettei tahdo mennä perille selitys, että on vain kyseessä "hoitosuhde".
Ehkäpä julkinen halailu tulee lisääntymään tulevaisuudessa ja lisää positiivisuutta meidän asenteissa.
Halaus on kuin ylimääräinen palkkioni, että halaavista ihmisistä on tullut "sielunveljiä".

Halataan kun kohdataan.

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #50 : 24.03.2006 08:56:09 »

Tulipa tuosta Salomin viestistä mieleen, että tosiaan on melkein jo tapa näissä hoitoalan töissä, että tervehditään/kiitetään halaamalla asiakkaan kanssa...siis kait lähinnä vaihtoehtoishoitotyössä... Wink
Ei ainakaan minua vielä koskaan on valkotakki lääkäri halannut...eikä itsellekään ole tullut mieleen halata heitä...  Cheesy No jossain virastossa ollaan saatu pari kertaa niin 'herkät tunnelmat', että on pöytänsä takaa lopussa tullut halaamaan tuo virallisen oloinen ihminen...  :Smiley

Ja tanssi tosiaan on hieno juttu! Kuten tuolla aiemmin oli juttua....
 smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #51 : 24.03.2006 15:26:36 »

Niin. Mistä halauskielteisyys?

Olemme jo tuolla edellä todenneet, että siihen on monta syytä.

Minullakin on ystävä, joka impulsiivisista ensihalauksistani kiersi pois ja selän käänsi. Ymmärsin, että hän ei ole siihen tottunut. Mutta sitten kun odotin ensielettä häneltä, siitä tuli aina lämmin tervehdys. Kuitenkin se on aina ollut hyvin hennosti koskettava, kuin hän olisi kipeä.

Usein siksi mietinkin mitä hänelle on elämänsä aikana sattunut. Tiedän, että häntä on pahoinpidelty ja se varmaan vaikuttaa myös siihen, miten asennoituu koskettamiseen. Keho kun muistaa kaikki ne pahatkin kosketukset ja varmasti synnyttää sellaisen ennakkopelon.

Onko suomalaisessa kulttuurissa jo aikojen alusta ollut niin paljon jonkinlaista vihamielisyyttä ja väkivaltaista kohtelua, mikä on rakentanut esim. tuon halimisen kynnyksen?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #52 : 24.03.2006 17:34:52 »

Lainaus
Mistä halauskielteisyys?

Tjaah, omalta kohdaltani sanoisin, että siihen varmaankin liittyy pelkoja.
En ole suorastaan halauskielteinen, tykkään toki halata miestäni, äitiäni, mutta sitten vieraampia kohtaan tulee joku este. Minun on muutenkin vaikea ilmaista tykkäämistäni...Kait se on sellaista torjutuksi tulemisen pelkoa ja pelkoa, että ilmaisen itseäni hölmösti. Ja tosiasia kun on se, että valtavat tunteet ovat sisällä. Pelkään päästää tunteitani ihan valloilleen. Siihen liittyy sellainen haavoittuvuus.
Ja toisaalta teennäisyys etoo myös...Kait alitajunnassa ajattelen, että jos alan ilmaisemaan sitä mitä tosiasiassa jatkuvasti tunnen, toiset pitävät sitä teennäisenä imelyytenä ja sitä taas en halua ja..... Undecided Embarrassed
joohoh, meneepä vaikeaksi. Cry
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #53 : 24.03.2006 19:58:03 »

Kylla suomalaisetkin oppivat halaamaan ja osa on jo oppinut.Se ei maksa mitaan ja en usko etta joku olisi pahan mielen kunnon halauksesta, painvastoin vain myonteisia kokemuksia.
Diamond
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #54 : 24.03.2006 20:58:24 »

Lainaus
Mistä halauskielteisyys?

Tjaah, omalta kohdaltani sanoisin, että siihen varmaankin liittyy pelkoja.
En ole suorastaan halauskielteinen, tykkään toki halata miestäni, äitiäni, mutta sitten vieraampia kohtaan tulee joku este. Minun on muutenkin vaikea ilmaista tykkäämistäni...Kait se on sellaista torjutuksi tulemisen pelkoa ja pelkoa, että ilmaisen itseäni hölmösti. Ja tosiasia kun on se, että valtavat tunteet ovat sisällä. Pelkään päästää tunteitani ihan valloilleen. Siihen liittyy sellainen haavoittuvuus.
Ja toisaalta teennäisyys etoo myös...Kait alitajunnassa ajattelen, että jos alan ilmaisemaan sitä mitä tosiasiassa jatkuvasti tunnen, toiset pitävät sitä teennäisenä imelyytenä ja sitä taas en halua ja..... Undecided Embarrassed
joohoh, meneepä vaikeaksi. Cry

Voi sinua! Älähän sure! Joskus tuntee suurta lämpöä, vaikka toinen ei halaisikaan. Eihän se siitä ole kiinni! Ne on ne vibratot. Ei tunteita voi paeta, joku toinen herkempi tuntee ja tietää ne silti. Meillä on monenlaista aistia.

Mutta totta on myös se, että miten itse ajattelee, niin luulee, että toisetkin ajattelevat. Ollaan me sittenkin kuitenkin joltisenkin erilaisia.  smitten

Tuli taas mieleen tuo minun ihana naapurinisäntäni, muutti jo kyllä kaupunkiin. Hän sanoi: -Enhän minä voi sanoa, mitä minä ajattelen, sillä mitä tekin ajattelette sitten, jos minä sanon mitä minä ajattelen.  2funny
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #55 : 24.03.2006 22:35:32 »

Lainaus
Tuli taas mieleen tuo minun ihana naapurinisäntäni, muutti jo kyllä kaupunkiin. Hän sanoi: -Enhän minä voi sanoa, mitä minä ajattelen, sillä mitä tekin ajattelette sitten, jos minä sanon mitä minä ajattelen. 


 2funny
No niinpä justiin!
Mie olen tainnut jäädä kouluikäisten asteelle, sillä mie aina rupean yleensä kiusoittelemaan selllaisia ihmisiä joista pidän. Kun en muuten saa sitä monestikaan sanottua. Eli kohdallani sanonta " rakkaudesta se hevonenkin potkii" pitää paikkansa. Smiley
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 25.03.2006 02:13:59 »

Pitäisiköhän toi halaaminen jokaisen meistä opetella itsensä kanssa. Tekee muuten hyvää jokaiselle halata itseään, jos ei muuten niin ainakin nikamille lihaksistolle tekee hyvää. Samalla huomaa kuinka kivalta se kosketus tuntuu.

halailkaa itseänne ja toisianne.

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #57 : 25.03.2006 08:20:24 »

Hyvä ehdotus Salomi  Smiley   Eipä luulisi mitään haittaakaan olevan  :Smiley
Johan tässä rintarangan fasettilukotkin aukeaa heti aamutuimaan   smitten smitten
Hyvää viikonloppua kaikille  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #58 : 25.03.2006 20:01:54 »

Hei Ystäväin

Halaaminen on myös lohdutusta surun keskellä.


(http://tk.files.storage.msn.com/x1pnp_rgmi5o538g0uRvXjsH1oCl6JVOdTAESGuRokli-yQ_t7Z1IpIp2M6V8tfsq6xLMWr8txeOpKtPEk7boPES4LWW1bORiN5z3oHQC-PM2ecgt6Iu7k2xgHNRnpS9h6kOBqFHgx2_Ks)


Elämänilo

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #59 : 25.03.2006 21:41:19 »

Niin ...
jaettu ilo on kaksinkertainen ilo
mutta jaettu suru on vain puoli surua  angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: