Sivuja: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648071 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #5460 : 16.12.2008 12:14:11 »

 Tuo minun ukkeli ei välitä virallisista lahjomisjuhlista, yllättävistä lahjoista pitää enemmän. Ymmärrän kyllä, koska koen itsekin tällaiset lahjajutut ahdistavina. Tosin mä olen äärimmäisen huono ostamaan kyllä mitään sille, oli sitten yllätys kyseessä tai jotain muuta. VAIKEETA!

 
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5461 : 16.12.2008 12:50:34 »

Huomenta!  Smiley Moon kuumeessa, TAAS!  Undecided

Lahjoista vielä. Faijalle ajattelin ostaa uudet Reino-tohvelit ku edelliset vähä hajos, kiitos Romeon. Nää mun "veljet" saa sitten jokainen jotain, mikä liittyy niitten kiinnostuksenkohteisiin tai jotenki elämään. Yhelle aion ostaa jotain autoihin liittyvää, toiselle jotain kuntoiluun liittyvää ja kolmannelle jonkun kivan leffan, jota se voi katella uudella tykillään.
Mut mitä ostan  neitsyt:lle?!  Huh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5462 : 16.12.2008 13:54:28 »

matka, matka, matka, matka....

törsäsin rahaa...

onpas täällä nyt harmaata jotenkin, päässä pyörii vuoret meret ja delfiinit.. sitten soitin meidän firman palveluun ja siellähän oli virolaista aksenttia, tyyppi alkoi mainostaa Barcelonaa,, heh heh.. ei ole vielä rapua kuulunut paitsi serkkurapu.. koskahan tämä pään pyörrytys loppuu.

olihan se "pikku hotelli" palveluineen.. mutta vaikka nautin vuorista ja merestä, niin maakrapu taidan olla.. siellä valmistellaan joulua kovasti - puhun siis Atlantin saarista..

vai että etelän ihmisiä kaipas tuo firman neuvoja, hmm..ei kelvannut Portugali sille.. serkkurapu sanoi että Madridissa ei olisi kovin lämmintä nyt, ei oliskaan..

laskuja ei ollut tippunut kuin lähinnä tv lupamaksu ja tuotetilausmaksu..

koetan orientoitua tänne.. ei oikke onnistu.. ainakin tonne Viroon vois mennä heti.. ulkomaalaiset.. aina ne! oli muuten hauskaa porukkaa kiinalaiset hierojat ja eteläeuroopan väki. maa siis kuului EUhun mutta Suomeen ei saa sieltä tuoda pikkubanaaneja, sic!

krapu tulee kiinnostumaan kun sanon että futis näkyi siellä aivan joka paikassa.. vai mitä..

sanotaan että kun ennen krapua olin suomalaisiin ihastunut, ei se ulkomaisuus nyt niin tärkeetä ollut enkä tosiaan oikeen pidä(ihastu) liian lyhyeen rotuun - pohjoista vois olla - niin vähän yllätti se että tuli taas muualta oleva, but katsotaan mitä tapahtuu..

jaahas krapu vastasi talousaiheiseen viestiini..  angel
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 14:14:05 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5463 : 16.12.2008 16:31:25 »

Ip.tä tupahan  smitten
Tuosta lahja hommista miehille... olisiko jokin "kuinka käytön naista oikein?" tai "naisten käyttöopas" mitenkään mahdollista saada noille äijän plantuille lahjakoppaan? Ja vielä kuuntelucd.nä autoon  :Smiley
Mie en jaksa käsittää niiden toiminta malleja... joskus ne pystyy ohittamaa ja joskus jää suu auki katsomaan, että joopa  Angry
Niin ja suuttuahan ei saa jos ei ymmärrä miesten juttuja  buck2
Äh... tiedossa beatifull Joulun aika... ou jee  crazy2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5464 : 16.12.2008 17:05:50 »

Lainaus
1 kpl 1kg purkki 35.80 euroa + lähetyskulut 6,90 euroa
 
3 kpl 1kg purkki 107,40 euroa ale 10% 96,66 euroa
         + lähetyskulut 6,90 euroa

No johan on hintaa Schindelen mineraalijauheella! Shocked
Täällä sitä saa apteekista n. 10-11 € kilohintaan.


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5465 : 16.12.2008 18:04:18 »

Mä oon miettinyt tänään että onko mun päässä oikeesti jäljellä enään mitään järjen hippustakaan.. 2funny Mä menin koulussa kioskille ostamaan teetä, ja sitten sain huippu-idean ostaa muutaman oukki doukin.. Noh, ne ei ollutkaan nimellä oukki doukki enää (sen nimisiä ne oli joskus lapsuudessa..).. Aloin tihrustaa siitä luukun läpi että mikäs niiden nimi on, että voisin sanoo että otan vielä kaksi tuollaista... dynamiittia--  uglystupid2 2funny ja kun sain sanottua otan kaksi tuollaista, repesin nauruun, sanoin uudelleen otan kaksi tuollaista dy -- repesin nauruun, nauroin kaksin kerroin naama punaisena ja ihan ratkeemispisteessä, kunnes sain naurultani hädin tuskin KUISKATTUA "dynamiittia" ja jatkoin hullua nauramistani... uglystupid2 2funny Täti katsoi mua vähän pitkään lievästi hymyillen "niin näitä dynamiitteja kaksi?" "Joo!!!".. Grin Grin

Huhhuh... Sitten kun pääsin siitä pois ja kävelin nurkan taakse, niin repesin taas ihan totaalisesti..
Siis ihan vain sille, että piti ostaa dynamiitteja. ne on siis sellasia salmiakkikarkkeja, jos ette tienneet.

Ja sen jälkeen koko loppupäivän nauroinkin sitten ihan kaikelle ja nyt on naama kipee nauramisesta... Apua mikä hepulointipäivä.............................. Huhhuhuhuhuhhuhuuuuu...
Joko sitä rauhottuis? Lähen kyllä kohta pelaan trivial pursuittia kaverille....
Joten levottomuutta ja nauramista on luvassa lisää....
Noh tuleepahan reenattuu vatsalihaksia....
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5466 : 16.12.2008 19:08:24 »

Lainaus
1 kpl 1kg purkki 35.80 euroa + lähetyskulut 6,90 euroa
 
3 kpl 1kg purkki 107,40 euroa ale 10% 96,66 euroa
         + lähetyskulut 6,90 euroa

No johan on hintaa Schindelen mineraalijauheella! Shocked
Täällä sitä saa apteekista n. 10-11 € kilohintaan.


No me ollaan Suamessa!  Grin

Iltaa tupaan.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5467 : 16.12.2008 19:44:07 »

Tein ruokaa Cheesy
Oli aika hyvää.

Tuus tännekki kokkaamaan. Mullo armoton näläntunne masun kohal.
Olipa päikkärit. Huh.  Shocked
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #5468 : 16.12.2008 21:45:47 »

Minä ostin miehelle tuoksun, L'eau Par Kenzo for Men. Pirteä, sopivan aistillinen ja merellinen tuoksu nuorelle kundille. Pitäähän miehen tuoksua hyvälle!  Wink 
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5469 : 17.12.2008 00:19:48 »

mä oon menettänyt järjen lisäks puhekyvyn...... Tongue buck2

Sitä paitsi, mua oikeesti pelottaa ihan järjettömän paljon.

Jotenkin se että me ei olla hra  neitsyt :en kanssa oltu oikeen face to face tekemisissä hirveen paljon, ja pääosin hieman humalassa, kaatokännissä, krapulassa joo ja joskus sen krapulan jälkeenkin, mut sit siinä on ollut  neitsyt:en veli ( kaksoset) :Smiley ja pikkuserkku ( oinas) messissä, eli ei olla oltu kaksin....

Ollaanhan me puhuttu varmaan tuhansia tunteja puhelimessa selvin päin...
Silti on ihan eri juttu kun se sanoo että se tulee katsoon mua tänne, yksin, tänne mun luo viikonlopuks.. Mietittiin äsken että mitä me tehtäis. Sanoin ettei varmaan pitäis ainakaan ryypätä ja se oli samaa mieltä. "noh onneks sulla on sentään telkkari" no ei oo.. Grin "no... oonko yötä vai en?" hmmm, en todellakaan tiedä.. "Mitä sitä vois tehdä?" ei hajuakaan........ "Okei, otan kirjoja mukaan niin maataan sun sängyllä vierekkäin ja luetaan ääneen yhdessä.." Joo sopii... Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5470 : 17.12.2008 01:56:25 »

Saturnisss!! Sä oot pelottavan ailahtelevainen ja tunnistan tuosta niin paljon itseeni - tosin olen ehkä hiiiiiieman rauhallisempi... En ole niinkään hirveen tempperamenttinen (joo siis enpä) mutta olen vain tuuliviiri joka vaihtaa suuntaa ihan vaan hyvin vuoksi ja sekoan paineen vaihteluista... Grin

Älä nyt kaikkea irtisano!  Grin Jos skopu ei tuonut enempää hyvää kuin huonoa niin anna mennä...
Mä en voi mennä nukkumaan koska on tekstailu kesken.  Smiley
Aloin kanssa jo melkein kiukutteleen että vihaan  neitsyt ttä  tickedoff enkä yhtään tajua mistä tuokin tunne tuli  idiot2 pelkoa kai  idiot2 no sitten se soitti ja puhelun jälkeen tipahdin lattialle ja rojahdin makaan selälleni, sätkyilin ja hihittelin maanisesti............. crazy2 Grin (no Terve)  Wink


Maanis-depressiivisyydessä on positiivisiakin puolia, onon... Grin
pidä sitä maniaa yllä niin kauan että saat kaikki ikävät velvollisuudet hoidettua täpinöissäs,
niitten jälkeen voi romahtaa hetkeks.. Wink Grin Joo huono vitsi, ei siis mielisairauksissa ole mitään hauskaa (vaikka siis MUN mielestä olis, se on vaan mun sairas näkemys) ja lähinnä tuo oli itseironinen kommentti, koska tulevana mielenterveyshoitajana kyllä pystyn kartottaan hyvin omat maaniset ja depressiiviset kaudet, ne ovat ihan selkeet, mutta oon vaan tullut että pärjään ihan hyvin itseni kanssa tällaisenakin...
Ja olen jutellut asiasta toisten kanssa, jotka ovat samaa mieltä että kun itse tietää missä mennään ja huomaa millon menee ylitse ja osaa jotenkin pelastaa itsensä ylilyönneiltä, niin ei siinä hätää oo. Mulla vaan tuppaa jäämään joskus yöunet siihen 3-5 tuntiin ja silleen mennään joskus parikin viikkoa, tehdään töitä ja koulua ja virtaa riittää.. Sen jälkeen oikeesti joskus on ihan kuoleman väsynyt olo ja tahtois vaipua ikiuneen ja on vihanen koko elämälle ja möllää viikon putkeen himassa tekemättä mitään ja näkemättä ketään.... Tulee pohjaton toivottomuus ja elämäntuska, kaipaa vaan Jumalaa ja Pelastusta niin syvästi, ettei mikään muu tunnu miltään kun se että kokisi jotain tosi henkistä..

No sellaista se, tällaista täällä taas avaudun yömyöhään (öh joo mun maaniseen kauteen kuuluu myös se että oon hirveen avoin kaikille kaikesta enkä tajua "suojella" minuuttani yhtään vaan kerron kaiken)..
No ihan normaaleita mielialan vaihteluita kait.. toiset herkempiä..
Taiteilijasieluilla on 100 kertaa mielenkiintosempaa elämää kun tasasilla taviksilla.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5471 : 17.12.2008 11:59:00 »

on se kiva kun kaikki jatkaa edelleen kirjoittelua ihan mistä sattuu, eikö??

noo..

laiffia pohjolassa.. muistelen aikoja kun Elämä istutettiin tänne.. ei tainnut olla Suomi, Ruotsi, Viro eikä Venäjä eikä Keski-Eurooppa.. tais olla Afrikka..

siellä se laiffi on.. tai sitten.. no mutta hauskaa joulua, taidan mennä piiitkälle astrotauolle. ohessa kuvia galakseista, joiden tasolla emme siis aivan ole.. Andromeda, Orion ja Pleiadit, joista 2 jälkimmäistä hieman eri agendassa.. ai missä,, ottakee selevää.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1089886/Pictured-Spectacular-images-deep-space-caught-amateur-astronomer--garden.html
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #5472 : 17.12.2008 13:07:55 »

siellä se laiffi on.. tai sitten.. no mutta hauskaa joulua, taidan mennä piiitkälle astrotauolle. ohessa kuvia galakseista, joiden tasolla emme siis aivan ole.. Andromeda, Orion ja Pleiadit, joista 2 jälkimmäistä hieman eri agendassa.. ai missä,, ottakee selevää.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1089886/Pictured-Spectacular-images-deep-space-caught-amateur-astronomer--garden.html

Katos. Kylpyammeeni saippuakuplista pientä kohdennusta!  Shocked


Tossa on varmaan joku juttu jollain menossa..
http://images.astronet.ru/pubd/2006/02/03/0001211350/hh49_spitzer_c29.jpg
Jonkinsortin ajatus veikkaan...
http://www.dailygalaxy.com/photos/uncategorized/2007/11/08/cosmic_rays_6.jpg
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5473 : 17.12.2008 13:21:08 »

Heh.


Kops. Mä tulin järkiini, mut tätä tämä on.

Kaikista eniten elämässä tuottaa piinaa se, että huijaa itseään ja vielä niin, että tiedostaa huijaavansa, mutta yrittää vaan mitätöidä koko asian ja suhtautua hällä väliä.
Ei mutta se on silti huijaamista, ja mihin siitä pääsee?

Kivoja kuvia olivat yllä....


Hmh.. Miksi pitää olla niin vahvat vaistot, mutta niillä vaistoilla ei ole mitään ööh todisteita?

Mulla vaan tuli sellanen olo että bye bye, en haluakkaan suhteeseen kanssasi.
En tosin ole vielä sanonut sitä ääneen.
Eilen illalla harrastin sängyssä ennen nukkumaan menoa epäileviä ajatuksia ja pyysin mielelleni jotain selkeitä vastauksia tai merkkejä ... Sitten rysähti. Tulin olohuoneeseen katsomaan, niin edesmenneen kissani kuva oli tippunut omia aikojaan lattialle.. Kake ystäväni, suhun voi aina luottaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5474 : 17.12.2008 13:37:38 »

^^ katsokaa nyt mikä pieni pullero se oli, tuollainen kunnon maalaisjötikkä... Ja niin viisas, kun niihin silmiin katsoi, ei voinut kuin nöyrtyä sen ajattoman katseen edessä.. Hän oli  harka, rauhallinen ja hellyydenkipeä otus. Pidin ihan kuin pikkuveljenä, mua 5v nuorempi ja poistui keskuudestamme vasta viime jouluna..

Tulen aina niin hyvälle mielelle ja täyteen rakkautta, kun ajattelen tuota kissaa, näen sen unessa tai löydän sen kuvan jostain sattumalta.  Smiley Smiley Smiley Smiley

Olenko kertonut ikinä unesta, jonka äiti näki kissan kuoleman jälkeen?
Unessa hän tunsi miten kissa tuli hänen luokseen ja kohta tuli paljon muitakin "olentoja"... Ne olivat kaikki eläimiä, mutta ne eivät olleet fyysisessä kehossa. Kissamme oli johtanut ne kaikki äidin luokse ja ne kaikki toivat mukanaan valtavasti rakkautta ja parantavaa energiaa.

Aivan mielettömän kaunis uni.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: