Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2120321 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2880 : 18.01.2013 23:06:28 »

Ensin näin unta, että joku kaivoi kuoppaa äitini pihassa. Sitten henkilö ryömi toiseen, valmiiksi kaivettuun kuoppaan. Siinä kohtaa aloin nähdä hänen silmillään. Kuoppa olikin pitkä käytävä joka vei ilmeisesti äitini talon suuntaan maan alla, ja siellä n. 5 metriä ennen loppua löytyi käpertyneenä ihminen. Hän pelastui ja ryömi pois, mutta henkilö jonka silmillä katsoin ryömi syvemmälle ja kohtasi luolan pään, jääden jumiin sinne.

Sitten näin unta, että sovin kaverini kanssa yhteisestä kuntosalikäynnistä. Lähdinpä sitten junalla 400 km päähän toiseen kaupunkiin, koska muistelin että sieltä on tosi nopea ja näppärä mennä ko. kuntosalille. Siellä sitten perillä pähkäilin reittiä, ja pakko oli lopulta todeta että väärä kaupunki - se mistä lähdin olisi ollut oikea. Kellokin oli puoli tuntia ennen sovittua aikaa, ja hätäisesti tekstasin perumaan tapaamisen.
Sitten pällistelin ympäriinsä, vastaan tuli valkeaseinäinen räkälä toisensa jälkeen. Menin niiden läpi, takaovista etuoville. Paikat pysyivät kasassa teipeillä ja ovissa oli kaljamainoksia ja Super Mario-julisteita. Ajattelin miten paljon asiakkaita tuollaiset paikat vetävät, juuri niitä kulmakunnan rähjäisimpiä ihmisiä jotka tarvitsevat paikkoja joissa ei hävetä.
Yhden räkälän etupihalla, heti oven edessä oli hyvin syvä ja suuri uima-allas, ja siellä soutuvene, jossa istui harmaa ukkeli. Hyppäsin veneeseen, ja siellä soi Kari Tapio. Kappale kertoi soutuveneilystä ja siitä, kuinka vene menee eteenpäin kun sen keulaan laittaa narun ja vetää siitä. Ukkeli teki juuri niin, ja altaaseen tuli aallokko jossa vene eteni oikein hyvin. Sitten ukko putosi veneestä ja kiipesi ylös räkälän ovelle. Huomasin oven alapuolella roikkuvan jotain työkaluja. Kiipesin altaasta ulos ja aidan yli tien puolelle.
Olin ala-asteen edessä, koulubussi tuli. Nousin siihen, ja joku jonka unessa tunsin, istui edessäni olevalle penkille. Bussi täyttyi lapsista ja lähti ajamaan. Pian se pysähtyi, jolloin ikkunasta näkyi n. 12-vuotias tyttö jonka maha oli ihan pallo, kuin raskaana olevan. Tuttuni seurasi katseellaan yhtä pojista, ja huusi "Ai ihanaa että Väyrynen on saanut seuralaisen mukaan kotiinsa!". Tien toisella puolella oli appelsiinipuita, joissa kasvoi jalkapallon kokoisia appelsiineja.
Tiesin, että Hugh Laurie tarvitsi jonkun söötin puhumaan lapsille. Selasin jonkinlaista puhuja-esitevihkoa, ja muutaman väärän vaihtoehdon jälkeen löysin mustaihoisen, sinipukuisen miehen kuvan. Hänen kohdallaan luki, että hän tykkää puhua lapsille ja pamautella ilmapalloja. "Lapset kertovat kaikki murheensa sinulle, ei tarvitse kuin olla söötti", siinä luki.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2881 : 19.01.2013 20:50:23 »

viime yönä oli uusinta.pääosan esittäjä oli vaa vaihtunu Jodie Fosteriks.

Mistä muuten uusinta unet johtuu?
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2882 : 19.01.2013 22:13:02 »

Mä näin kauheeta painajaista viime yönä. s:
olin täällä kotona, mutta kuvittelin jotenkin kuitenkin olevani uudella asunnollani. noh, sitten siinä oli jotai ihme kummitusmeininkiä. serkku oli ollut täällä vissiin viikonlopun käymässä ja kun hän sitten lähti niin minä jäin tänne yksin. ajattelin siinä sitten että "mukavaa olla vihdoin yksin täällä uudella asunnolla". Nooh, sitten jostain syystä kävelin tuohon olohuoneen oviaukkoon josta näkee rappusiin jotka menee yläkertaan. siinä istui joku vanha silmälasipäinen mummo. jäin tuijottaan häntä ja hän katsoi minua HYVIN vihaisesti. juoksin sitten ovesta ulos ja serkun autolle kun hän ei ollut vielä ehtinyt lähteä.
selitin serkulle tämän ja hänen perässään mentiin sitten takaisin sisälle. ei sitten näkynyt enää mummoja tai ketään muutakaan.

sitten heräsin tästä unesta ja nukahdin uudestaan..

nooh, sitten tämä uni jatkui sillain että kävelin huoneestani ulos herättyäni ja näin tämän saman mummon istumassa meidän olohuoneen sohvalla. hän tyyliin tervehti mua ja menin sitten serkun luo keittiöön jossa hän istui keittiön pöydän ääressä. kysyin että "näetkö sinä häntä tuossa?"
hän vähän aikaa katsoi olohuoneeseen päin ja sanoi että "Näen. se on se vanha mummo joka on seurannut ehkä mua."

Sitten se uni loppui. HYI.  Shocked
(uuteen asuntoon muutto vissiin jännittää : D)
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #2883 : 19.01.2013 22:26:29 »

Mistä muuten uusinta unet johtuu?

Usein siitä, että unen käsittelemää asiaa ei ole tiedostettu. Joskus siitäkin, ettei sitä ole ratkaistu.  Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2884 : 20.01.2013 01:20:50 »

Olen nähnyt nyt pari kertaa unta, jossa mulla on ollut ihan kalju päälaki. Ensimmäisen kerran olin peilin edessä laittamassa hiuksia ja mulla oli siinä vaalea polkkatukka ja tuskailin että miksi nämä ei nyt asetu ollenkaan, ja kun katsoin peiliin, niin päälaella ei kasvanut ollenkaan hiuksia. Toivottavasti ei ole enneuni..!

Vähän aikaa sitten näin taas samanlaista unta. Hiustenlähtöunet kai viittaa mahdolliseen sairastumiseen vai peräti kuolemaan? Lips Sealed
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #2885 : 20.01.2013 01:47:00 »

Voi ne muuhunkin viitata, m.magia... itselläni kaikenlaiset bad hair day-unet liittyvät selvästi kausiin jolloin on itseluottamuspulaa  buck2
Toivon että eivät mihinkään kovin vakavaan sinulla viittaa  Smiley

Itse näin unta, että asuin yksin isossa ja kolkossa, kalustamattomassa betonitalossa. Ulkona, taloni välittömässä läheisyydessä oli ranta, ja ihmiset ottivat aurinkoa. Vesi oli vielä kylmää, mutta viisi tummaihoista miestä kävivät uimassa. Sipsuttelin pikku mekossa lämpimällä hiekalla ja ihmettelin, että vastahan oli talvi.
Sitten olin sisällä, ja viereisestä, pimeästä huoneesta näkyi salaman välkettä. Menin sinne, pakastearkun päällä oli jatkojohto ja siinä kännyköiden latureita. Nypin niitä irti jatkojohdosta, ukkonen jyrisi.
Sen jälkeen lähdin kävelemään taloni käytäviä. Jostain näkyi jonkinlainen "tuhkakäytävä" ja mietin, kuinka joskus olin ollut riittävän pieni ryömimään siellä. Jaakko Saariluoma tuli minua vastaan, koska hän ei halunnut minun olevan yksin ukkosen aikaan. Säikähdin nahoistani ulos. idiot2

Sitten oli toinen uni, jossa poskeeni sattui hirveästi, niin paljon että en voinut puhua tai syödä. Katselin peiliin, ja yhden hampaani alta näkyi pieni hammas. Kipu yltyi ja yltyi, kunnes se sitten alkoi laantumaan - mietin, että tuossa kohtaa minua sitten oli siunattu ns. kolmannella hampaalla!  crazy2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2886 : 21.01.2013 17:07:15 »

taas uusinta.pienin muutoksin.uni on kuin kauhuleffasta.


se menee jotenkin näin.

luulen että kyseessä on jonkinsortin luokkahuone.taululla on kirjoitus anna eriksson.kleopatra kissa.yhtäkkiä pöydän ja tuolin alta alkaa tulla vettä.sieltä tulee hahmo.se osoittautuu anna erikssoniksi.yritämme häätää sitä,mutta se on aggressiivinen.tulee kohti kädet ojossa.ei koske.mutta häneen pystyy koskemaan.työnän häntä pois ja kehotan poistumaan.ei onnistu.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2887 : 21.01.2013 17:44:56 »

Liveforever, ymmärsinkö oikein, että unesi toistuu suunnilleen noin, paitsi että eri naisjulkkikset esittävät tuota pelottavaa hahmoa?

Tossahan ois montakin symbolia...  Huh Luokkahuone, vesi, naisjulkkis, se että hän tulee päin ja sinä käsket pois mutta ei onnistu.
Eli ööö... Luokkahuoneessa, koulussa opitaan jotain, tai pitäisi ainakin. Vesi viittaa yleensä tunteisiin, mutta pöydän ja tuolin alta virtaava vesi on jotenkin kyllä väärässä paikassa.
Liitutaululla on pelottavan hahmon nimi, sitten se hahmo tulee esiin samasta paikasta mistä vesikin, ja tunnistaminen tapahtuu käsittääkseni viiveellä. Taululla oleva nimi on kai kuin ennakkovaroitus, mutta tuskin tosielämässä ajattelet Anna Erikssonin tai Jodie Fosterin olevan kovin pelottavia hahmoja? Unessa osoittautuukin että he ovatkin, mikä varmaan on ristiriitaista.
Jotain voi saada siitäkin, mitä nuo julkkikset sinulle tosielämässä merkitsevät, jos vaikka ihailet heitä tms. Näin he voivat symboloida ihailun (tai mitä tunteita nyt herättävätkin) kohteena olevaa ihmistä elämässäsi. Toisaalta, kyseessä saattaa olla myös osa sinua itseäsi joka samaistuu käsitykseesi noista naisista.

Höm. Noh. Oisiko kyse epäilyksestä, että väärässä paikassa esiin tulevista tunteista seuraa hirviö, joka ei suoraan tuhoa sinua mutta sitä ei oikein tahdonvoimalla saa poiskaan? Ja merkit hirviöstä ovat näkyvissä, se kirjoitus liitutaululla...
Suuttuisiko joku sinulle tunteidesi vuoksi, vai pelkäätkö että tunteet piinaisivat sinua, olisitko vihainen itsellesi?

Menikö sinnepäinkään?  Smiley Cheesy
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2888 : 21.01.2013 23:12:05 »

en tiiä jotain ehkä.jodie tuli varmaa kattomastani dokumentista.mutta anna eriksson ei tainnu viitata kyseeseen laulajaan.

pikkuasiat on kyl hakannu vastaan jonkin aikaa.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2889 : 22.01.2013 21:38:48 »

Indium, tuo osuis kyllä yksiin viime aikaisten fiilisten kanssa.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2890 : 24.01.2013 14:45:46 »

Näin unta edesmenneestä ystävästäni, siinä unessa tämä mies oli jotenkin vanhemman ja fiksumman oloinen, istuttiin jossain asunnossa ja sitten hän halusi suudella. Suudeltiin sitten siinä ja yhtäkkiä se uni jatku sillä että siskoni tyttö oli minun ja tämän miehen lapsi. o.O
huhhuh, mikä uni!
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2891 : 24.01.2013 14:50:30 »

Ambrel, olisko entisestä elämästä tai tulevasta elämästä kertova uni.. hih.. Wink mistä noista unista aina tietää.. Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2892 : 24.01.2013 15:33:53 »

Ambrel, olisko entisestä elämästä tai tulevasta elämästä kertova uni.. hih.. Wink mistä noista unista aina tietää.. Cheesy

jaa'a! olen aikaisemminkin nähnyt unta että siskon tyttö olis ollu mun lapsi, voi tietty johtua siitäkin että tämä lapsonen on mulle niin rakas ja ihana kiltti tyttö muutenkin. hih. : D
jotenkin se tunnelma oli niin jännä tuossa unessa kun olin sen miehen kanssa, ei sillain ahdistanut vaikka siinä unessakin tiedostin että "kääk, tuohan on mun edesmennyt ystävä.". tuli sellanen olo että siellä se nyt kattelee mun perään tuolla jossain. meillä oli tapana kutsua toisiamme "veljeksi" ja "siskoksi".  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #2893 : 27.01.2013 09:22:04 »

Näin viime yönä unta.

Unessa olin bussissa joka vei minut johonkin syrjäiseen paikkaa. Sitten vaihdoin normi autoon jota kuljetti isä. Keskellä metsää oltiin. Näin matkalla kolme metsoa ja yksi iso Harmaapäätikka tai vihertikka. Saavuimme erittäin kauniin lammen rannalle jossa oli erittäin kaunista linnut liversi ja sanoin täällä on minun kotini tänne minä halua asumaan.

Unessa oli koko ajan levolleinen ja rauhallinen olo tila ja toivoin, että uni vain jatkuisi.  angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2894 : 27.01.2013 12:25:56 »

Viikonlopun pihabongari..
http://www.pihabongaus.fi/
Sielunmaisemiin sielunlähettiläitä kuuntelemaan ja bongaamaan..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: