Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2120392 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1470 : 10.09.2010 14:39:17 »

Muutamia öitä sitten taisin jättää viimeiset hyvästit ex-puolisolleni ja hänen nykyiselle vaimolleen.


Uni oli hassu, sillä ex-mieheni oli kovin ujon ja hauraanoloinen suhtautuessaan minuun. Ja hänen nykyinen vaimonsakin oli lähinnä kiukkuisen tai kateellisenoloinen, minun olotilani oli voimakas ja hyvä.

Jää hyvästi entinen elämä. Nyt käännän todellakin uuden lehden.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1471 : 10.09.2010 20:27:55 »

Tänään väsytti päivällä kovin ja kävinpähän sitten nokosille. Tunnin ehdin nukkua, ja siinä ajassa näin seuraavanlaisen unen:
Olin jossain hienossa talossa. Aulassa oli korkea katto ja siellä oli muutama ihmistä. Osa heistä oli jotain vierailijoita. Minun pyydettiin ottaa vettä seinän vierestä sijaitsevasta kraanasta. Seinän vieressä oli siis tummanruskea, massiivinen puupöytä jonka päällä oli kaksi lavuaaria. Valitsin sen oikean puolimmaisen. Unessa se näytti vähän hienommalta kuin se toinen.
  Se oli harmaata graniittia ja siinä oli alhaalla kaksi 'kääntövipua'. Minulle kerrottiin että toisen vivun alla on joku painike/nappula. Valitsin toisen vivuista ja katsoin sen alle ja siellähän oli sellainen musta nappula.
 En ole varma että oliko minun roolini siinä unessa olla se vierailija, vai olinko joku palvelija talossa :d

Ja sitten vielä juuri ennen nukahtamista, kuulin kuinka joku nuori mies kuiskasi korvaani sanan 'vahinko' ;o Olin siis ypöyksin asuntolahuoneessa :d Joskus ennenkin oon kuulllut kuinka mulle on kuiskittu juttuja mutta en ikinä oo ennen saanut selvää että mitä Sad
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1472 : 12.09.2010 10:11:46 »

Viime yönä olin pitämässä ryhmälle lapsia nähtävyys- ja elämyskierrosta Disney -puistossa, kun kompastuin isoon, kiviseen puunlehtipatsaaseen ja kaaduin lammikkoon. Siitä virta vei minut isompaan suihkulähteeseen ja pian putosinkin korkealta veden mukana sisäsammioon. Pelkäsin hukkuvani, ja toivoin, että lapset jäisivät maan tasoon turvallisesti.

Menin aikani veden mukana, kunnes tajusin, että olin saapunut maanalaiseen Disneyworldiin, jossa oli myös nähtävyyskierroksia ja kaikki työntekijät. Tiloja oli valtavasti, mutta kaikki olivat omituisen pieniä, käytävät ahtaita ja kaikki ovet lukossa. Silloin sikamies ja hänen äitinsä tulivat minua vastaan. Mies näytti sialta, ja oli kuin Miyazakin leffoista, iso sika, jonka päällä oli puku. Hän halusi minut orjakseen, vaimokseen tai joksikin. Pakenin häntä aikani, mutta lopulta hän sai minut kiinni ja alisti minut. Lopulta minun oli pakko suostua hänen vaimokseen, koska olin jo panttivanki. Hän imi oikeaa rintaani kuin lapsi - edelleen sikana. Minua ällötti, ja kuvotti ja silloin päätin karata.

Riisuin paitani ja varastin vaaleanpunaisen paidan, ettei minua tunnistettaisi heti. Olin edelleen Disneyworldissa ja tajusin, että sikamies oli siellä työntekijänä. Juoksin pitkin rappusia, ja yritin löytää uloskäyntiä. Hiivin käytävillä, jotta minua ei heti löydettäisiin ja saisin vihjeen ulospääsystä. Lopulta tajusin, ettei yhdelläkään työntekijälläkään ollut hajua siitä, miten talosta pääsisi pois, vaan he olivat siellä aina. Työntekijät olivat nähtävyyskierroksilta kaapattuja, eikä Disneyworldin yksikään kävijä koskaan nähnyt yhtään työntekijää. Avasin ikkunan ja näin meidän olevan Louvressa (tai Louvren kaltaisessa), valtavankokoisessa kolossissa ja ikkunasta alas oli piitkä pudotus. Laitoin ikkunan kiinni ja päätin, etten tapa itseäni. Halusin elää ja päästä kammottavasta laitoksesta pois.  Siihen uni loppuu.

Ihan kiva uni, kun olen juuri saanut kaupungilta töitä, unohtamassa Kelan ja näin...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1473 : 12.09.2010 10:47:38 »

http://fenspace.net/index.php5?title=Disney%27s_World

 4017 Disneya  23  jousimies aspect_con ceres 23  jousimies

osuu sun semisekstiiliketjulle, joka alkaa Saturnuksesta Skorpionissa ja loppuu Oinaan äkkikäännökseen, Pholukseen

syntymäkartallas "maanalaisessa" Skorpionissa, jonka tr  mars sikamies ? on yhyttänyt (tuon Ceres- äitinsä kanssa semisekstiilillä), ap:llä oppo Disneyasta rintamaitoon kuulle,
ja kuukin lähestyy tuota maanalaista maailmaa

lisäys
tuosta alistamisesta,
ja vihjeestä ulospääsystä,
tuli mieleen sun tuleva ap ja sen ajan progella  pluto aspect_tri kuu

itsemurhameininkiä on  neptunus aspect_ssx jupiter uranus kalat ?
« Viimeksi muokattu: 12.09.2010 11:05:14 kirjoittanut nikki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1474 : 12.09.2010 11:50:48 »

Näin oikeastaan hauskan, mutta tragikoomisenkin unen.

Minun pomoni (nainen) tuli viereeni lämpimän peiton alle, koska häntä paleli. Hän näytti olevan siinä hyvin mielellään ja viis veisasi lemmikistään, joka oli kissaksi ja kissana käyttäytyvä mies, hännät ja kaikki ja joka hiiviskeli siinä ympärillä. Sanoin, että eikös kissakin voisi tulla vaikka jalkopäähän, se lämmittäisi mukavasti jalkoja, mutta pomoni mielestä ei tarvinnut. Ja kissa-mies luimuili siinä ympärillä.
Olin vähän hämilläni tilanteesta. Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1475 : 12.09.2010 14:25:14 »

Esmis..voisiko olla,että pomosi,tai työhön liittyvä ihminen,on tullut ,tai tulossa,henkilökohtaisine asioineen hiukan liian "iholle".Salaisia asioita ehkä,naisten keskeisiä,josta hiukan olet hämillään.Kissa on naisellinen elän,usein nainen.Nyt kissan muodossa mies.
On ,kuin joku hiiviskelisi tosiaan ympärillä.Ehdotit hiipiän pääsyä" porukkaan"haluaisitko ottaa jonkun henkilön myös yhteyteenne,mutta sitä, kuin esteteltäisiin.   Wink
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1476 : 12.09.2010 19:06:57 »

Olen viimeöisen uneni mukaan raskaana. Aika tylysti heitettiin lanssin perälle ja kiikutettiin sairaalavuoteeseen. Tuli mieleen tosta kokemuksesta sunnuntaiset darrat ja ummetukset. Ymmärrän taas tämänkin jälkeen naisia valitettavasti vähän paremmin. Hehe!

Pistin unen johdattama aika vasurilla rekrykoulutus/työhakemuksen vetämään. Toivottavasti syntyy potra sopimus, ja pääsisi joskus muuttamaan täältä Suomen suurimmasta tuppukylästä Helsingistä vekka. Että ei muuta kuin tytöt ja pojat peukut ja isovarpaat pystyyn dodon puolesta. Olen kiitollinen myöskin jos joku jaksaa nähdä vaivaa voodoo -nuken muodossa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1477 : 12.09.2010 21:23:31 »

Mountain Lion...Unessa oli kartano,ajattelen että sydämesi on suuri,sinne mahtuu paljon.Talosi on kartanon kokoinen,uni symbolein.Kartano oli suuri,sitä ihmettelitkin,joten ajattelen sinun elämääsi mahtuvan vielä vaikka mitä suurta ja upeaa,onhan se toden näköistä kaikin puolin.
Mietit etsitkö sieltä poikaystävääsi.Ajattelet häntä,olet unessa venäjällä,mutta suoranaisesti et häntä etsi.Ehkäpä tiedät jo mihin ajatuksiasi suuntaat päivä päivältä,paljonhan on tarjolla kaikenlaista . smitten tsemppiä sulle,muistat ehkä mitä kerroin sinulle nuoruuteni  ajalta.Ne asiat kulkevat mukanani kuin kauniit kiiltokuvat.  Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1478 : 12.09.2010 21:49:00 »

Indiima..voisiko olla että pelkäät tekeväsi jonkinlaisen erehdyksen ?Mietin lisää untasi,kun järjestelen huomiset työ kuviot kuntoon,ajatukset ovat harallaan nyt.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1479 : 12.09.2010 22:01:25 »

http://fenspace.net/index.php5?title=Disney%27s_World

 4017 Disneya  23  jousimies aspect_con ceres 23  jousimies

osuu sun semisekstiiliketjulle, joka alkaa Saturnuksesta Skorpionissa ja loppuu Oinaan äkkikäännökseen, Pholukseen

syntymäkartallas "maanalaisessa" Skorpionissa, jonka tr  mars sikamies ? on yhyttänyt (tuon Ceres- äitinsä kanssa semisekstiilillä), ap:llä oppo Disneyasta rintamaitoon kuulle,
ja kuukin lähestyy tuota maanalaista maailmaa

lisäys
tuosta alistamisesta,
ja vihjeestä ulospääsystä,
tuli mieleen sun tuleva ap ja sen ajan progella  pluto aspect_tri kuu

itsemurhameininkiä on  neptunus aspect_ssx jupiter uranus kalat ?


Kiitos nikki. Disneya -linkistä en tajunnut mitään, muutenkaan en tänään tajua mitään - hitas pää. Aika näyttää, että miten ratkotaan, sikamiestä en ymmärtänyt, (vaikka kutsunkin poikaystävääni hikipossuksi aina välillä, ei hän kuitenkaan heijastunut tähän sikaan)

Indiima..voisiko olla että pelkäät tekeväsi jonkinlaisen erehdyksen ?Mietin lisää untasi,kun järjestelen huomiset työ kuviot kuntoon,ajatukset ovat harallaan nyt.

En koe tekeväni erehdystä, mutta joudun "korjailemaan", luopumaan toisista paikoista, kun virta onkin vienyt disneylandiaan, Puistoon (myös konkreettisesti) jossa teen töitä myös lasten eduksi. Sikamies saattaa olla toinen pomoni! Hän tosin näyttää kentaurilta ja on kohtelias, mutta alitajunta ei niin ehkä tuumikaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #1480 : 12.09.2010 22:40:03 »

onkohan mitään hyvää selitystä miks näin monen vuoden tauon jälkeen unta siitä kun olin koulukiusattu ja siitä päivästä kun tappelin?!
pienellä muutoksello tosin. uni meni näin: olin keinumassaa ja tämä kiusaaja tuli siihen. minä sain muka jotenkin itseni keinuttua ylös ja jäin sinne muka "turvaan" ja sitten tämä kiusaaja alkoi sytkärillä polttamaan minun jalkoja/housuja ja saikin liekin niihin kun minä sitten sain tartutettua liekin siihen kiusaajaan ja se roihahti palamaan ihan kunnolla. ja minä tietty selvisin ilman mitään.  sitten kun tulin alas sieltä niin siinä oli joku tosi ihana mies henkilö(ainakin vaikutti mieheltä ja ihanalta(jos oikein näin niin yksi mies jonka tunnenki) joka otti minut muka turvaan.

oikeasti tapahtu: keinuin kiusaaja tuli siihen ja minä lähdin pois, kiusaaja seuras ja alkoi nyrkkitappelu.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1481 : 12.09.2010 22:43:20 »

Indiima....pää minulla on kuin karuselli,mutta ei se selviä,yritän näillä eväillä mitä on.

Jotain se alitajunta pelkää ja uumoilee.Se sikamies tosiaan voi olla pomo.Mietin,voisiko olla kyse työssä sinun ottamista jollain tavalla "sisäpiiriin"jossa joutuisit johonkin mikä ei ole sinulle mieluista.
Jotain pelkoja purat unen kautta.
Laitat itseäsi jotenkin alas,sinua alistettiin unessa,ja pakoitettiin vaimoksi.
Koita muistaa yhtä untasi ,jossa roikuit kalliossa,olit siinä kiinni,ei se kallio ole mihinkään hävinnyt.
Sinulla ei ole syytä olla ainakaan alistetussa asemassa millään lailla.
Keskustellaan jos haluat,avautuisiko uni.

Nukuin mukavasti,jatkan nyt...mietin sitä, kun olet luopunut toisista paikoista..onhan siinä ollut silloin monenlaista asiaa esillä,joten purettavahan niitä on,niitä riittää sitten uniinkin ja tulevat tuollaisena.
Pakenemista on unissa,mistähän sinä yrität päästä ulos,jotain on vastenmielistä kuitenkin.
Ehkä se työ ei vastaa sitä mitä todella haluat,onko se sinusta "lapsellista"sinulle,sinun persoonallesi.
Disney puisto unessa,hauska paikka sinällään....Aukaiset ikkunan,päätät elää..päätät siis jatkaa elämän vaihetta edelleen,teet selkeän ratkaisun,ja suljet ikkunan.

Toisaalta minulla tulee mieleen jokin joka on tapahtunut sinulle aijemmin jo.Olisiko joku vanha työpaikka,vanhoja tapahtumia.Uni kertoo mielestäni sellaisesta,viittaa aika voimakkaasti johonkin muistumiin,pyrkivät pintaan.Jos saat selkeän muistuman,mieti mitä voisi olla tässä työpaikassa ,joka muistuttelisi.
Unta voi laittaa purkamis unen piikkiin kuitenkin,oli niin vilkkaan sorttinen.Ainoana tosi tärkeänä pitäisin sitä,ettet anna alistaa itseäsi,ja itsetuntoasi polkea,olkoon millaisia sikamiehiä vain liikkeellä.
Siinähän yksi tosi, unen viesti on "sikamies on sikamies"eikä pääse saparostaan,vaikka on puku päällä,siellä se saparo on housuissa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 13.09.2010 04:11:53 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1482 : 12.09.2010 23:23:09 »

Siala....olipa ihana uni,nautin kun luin sitä.Kiusaaja sai mitä ansaitsi tällä tavoin unessa.Oli jo aikakin.
Joskushan nämä asiat tulevat uniin,monesti vain peitellysti,sinulla juuri tällaisena reippaana,avoimena.
Tuntuu siltä,että se kiusaamis asia ei tule saamaan sinuun otetta enää,koska voitit kiusaajan,se on voimakkaan sielusi ilmentymä.Myös unessasi tapasit itsesi toisen puolesi,joka tarkoittaa harmoonista hyvää elämän vaihetta.Onneksi olkoon Siala   Wink
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1483 : 13.09.2010 11:29:22 »

Hih, näin viime yönä unta että olin BB-talossa ! Cheesy
Oli niinkun joku tehtävä jossa piti mennä ilotulitusraketin kyytiin. Itse en uskaltanut mennä kyytiin ja katsoin vaan sivusta kun äitini ja isäni menivät rakettiin ja raketti lensi korkealta kielekkeeltä suoraan alas mereen.
  Seuraavaksi jumitin jossain sermien keskellä ja peilailin ja laittelin hiuksiani joita en saanut mitenkään hyvin. Siinä sitten missasin jotain hienoa ja etsin muita talon asukkaita mutten löytänyt muuta kuin Petrin pimeästä tv-huoneesta katsomasta telkkaria  uglystupid2

Että tämmöistä oli viime öisten unien anti :d
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1484 : 13.09.2010 20:59:24 »

Näin jälleen hupsua unta.

Unessa heräsin aamulla vuoteestani. Yllätyksekseni minulle oli ilmestynyt alapäähäni suuri penis!  Grin Omatkin vehkeet olivat onneksi vielä tallella. Huusin miestäni paikalle. Hän oli pikemminkin huvittunut kuin järkyttynyt. Ihmettelin, miksi olen itselleni peniksen saanut. Ajattelin, että ehkä se takaa uskollisuuteni piakkoin alkavassa avioliitossani, kun kukaan muu mies kuin mieheni ei minua haluaisi. Ajattelin unessa, että oma mieheni on niin ihana, ettei häntä tuollainen pikkuasia haittaa Smiley Lopulta harmittelin sitä, etten enää voi mennä uimahalliin.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: