Äänestys
Kysymys: Missä merkissä on Lilith kartallasi?
Oinaassa - 34 (10%)
Härässä - 23 (6.7%)
Kaksosissa - 24 (7%)
Ravussa - 26 (7.6%)
Leijonassa - 24 (7%)
Neitsyessä - 40 (11.7%)
Vaa´assa - 28 (8.2%)
Skorpionissa - 21 (6.2%)
Jousimiehessä - 35 (10.3%)
Kauriissa - 23 (6.7%)
Vesimiehessä - 45 (13.2%)
Kaloissa - 18 (5.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 297

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä kiehtova Lilith on kartallasi?  (Luettu 85130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #105 : 30.01.2009 18:52:16 »

Ei missään merkissä - ei äänestystä siis. Cool

Eikös tuo Lilith oon sellainen demoni? Onneksi ei sellaista ole.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 30.01.2009 19:05:51 »

Tosiaan, aika jännä, että Vesimies on Lilithin ehdoton suosikkimerkki!

Siellähän minullakin on.

Ei mikään ole pelkästään paha eikä demoni. Eikös demonillakin ollut omat hyvät puolensa.

Minulle tulkittiin Lilithiä Kuuni yhtymässä voimavaraksi ja tasoittajaksi vetisellä kartallani.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #107 : 28.03.2009 12:37:24 »

Lainaus käyttäjältä: SatuT link=top
ic=4737.msg189186#msg189186 date=1205256708
öö itsellä Lilith on neitsyessä ja huone on 10...juu psykopaatti... knuppel2

 Cheesy täällä toinen psykopaatti.
Mulla Lilith myös  neitsyt ja ihan 4.huoneen alussa  aspect_con IC ja  pluto  Huh  Mites tämä muuten, osaisko ketään valaista? Samalla Lilith on myös  aspect_opp  venus ja MC

No tottapuhuen en kyllä tunnista itseäni psykopaatiksi  2funny
Draamoja perhepiirissä? No jooh..onhan niitä pieniä draamoja aina silloin tällöin..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #108 : 29.03.2009 03:43:44 »

Pelottavaa on se, että mulla on Lilith nousussa, Lilith  aspect_con askendentti ( askendentti 14 astetta  kauris , Lilith 17 astetta  kauris ), Lilith 1. huoneen puolella.. On demoni, mulla on taipumusta vetäytyä yksinäisyyteen, eristäytyä muista, jopa kääriytyä tuskaani, jos elämä kolhii..  Undecided  Olen pelottavan herkästi masentuvaa sorttia, siinä suhteessa omiaan on varmaan lietsomaan myös tuo  askendentti kauris - nuo perkeleet eivät tunnu jättävään koskaan rauhaan, aina on joku seuraava haaste odottamassa tickedoff  Olisi joskus kiva elää siten, ettei tarvitsisi huolehtia huomisesta ja tekemättömistä haasteista.. Undecided

Lilith nousussa on myös varmistanut sen, että elämäni ei ole ollut turhan helppoa.. Kultalusikat kaivettiin perseestä ulos jo heti synnytyksen yhteydessä.. uglystupid2

KAURIS:
Lilith tässä merkissä painottaa ylpeyttä,aristokraattista asemaa ja etäisyyttä ihmisiin.sinulla on vahva tietoisuus omasta ainutlaatuisuudestasi.sinulla on taipumus laittaa kaikki peliin monissa asioissa.myös yksinäisyydellä ja uhrauksella on tässä asemassa usein suuri merkitys.sinun on helppo kieltäytyä;palkinto voi olla joskus suuri.saatat paeta tai tukeutua henkiseen elämään,mikä vapauttaa sinut maallisista siteistä.älä erehdy käyttämään toisten heikkouksia hyväksesi.


1.Tämä lilithin huoneasema vaikuttaa ihmisen psykologiaan hyvin kokonaisvaltaisesti:hänen reaktioihinsa elämän eri tilanteissa,hänen käyttäytymiseensä,asenteisiinsa ja siihen miltä hän mäyttää ulkomaailman silmissä.sinut tunnistaa katseesta,joka on vaativa ja etäinen.pidät mielelläsi etäisyyttä itsesi ja muiden välillä.lilith antaa jotenkin ylevän,aristokraattisen,sadunomaisen vaikutelman.sinussa on viehätysvoimaa,arvovaltaa ja vähäpuheisuutta.olet erillainen ihminen,jolla on välittäjän rooli tai tehtävä elämässään.

Juu, olen aika vaikeasti lähestyttävä - kaveri voin olla oikeastaan kaikille, mutta miehet.. Vain harva pääsee edes hipaisemaan mua sydämestä.. :Smiley  Ja olen ajoittain aika etäinen myös ystäviäni kohtaan, viihdyn myös itsekseni - tosin liika yksinäisyys ahdistaa.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2009 03:51:04 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #109 : 29.03.2009 09:17:25 »

6.huoneessa  oinas. Luin jostain että tuolla sijainnilla henkilö on mm. erityisen alttiina hyönteisten pistoille ja puremille, tuo ainakin pitää paikkansa. Mulla on ampiaisfobia ja mielipuolinen tarve hävittää niiden pesät aina kun näen, ne ei ole muuten aina mitään vessapaperityyppistä materiaalia vaan ainakin Aasiassa mudasta ja lannasta koottuja betoninkovia klönttejä, ja itse ampparitkin sellaisia etusormen mittaisia hirvityksiä.

Retrovenus peruuttaa vielä parhaillaan Lilithin päältä ja kulkee vielä kolmannen kerran yli.
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #110 : 29.03.2009 14:02:06 »

Kovin tuntui tutulta tekstisi mc82. Minulla  askendentti 17,25  vaaka ja Lilith 16,35  vaaka. Ei ole kultalusikoita jäänyt minunkaan suuhun ja lähelleni en vain osaa päästää ketään.
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #111 : 30.03.2009 23:44:56 »

Lilith näyttäisi olevan Kauriissa 5. huoneessa.. knuppel2
« Viimeksi muokattu: 30.03.2009 23:53:10 kirjoittanut norah » tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #112 : 31.03.2009 12:55:48 »

6.huoneessa  oinas. Luin jostain että tuolla sijainnilla henkilö on mm. erityisen alttiina hyönteisten pistoille ja puremille, tuo ainakin pitää paikkansa. Mulla on ampiaisfobia ja mielipuolinen tarve hävittää niiden pesät aina kun näen, ne ei ole muuten aina mitään vessapaperityyppistä materiaalia vaan ainakin Aasiassa mudasta ja lannasta koottuja betoninkovia klönttejä, ja itse ampparitkin sellaisia etusormen mittaisia hirvityksiä.

Retrovenus peruuttaa vielä parhaillaan Lilithin päältä ja kulkee vielä kolmannen kerran yli.

Yhdellä kaverillani on muuten varmaan sama, hän on ja kuin ampiaismagneetti  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #113 : 31.03.2009 16:58:58 »

Lilith löytys  kauris ja 4. huone, mitähän tää mahtas kertoa Smiley Ton kauriin tosta ylempää hoksasinki, mut entäs sitte toi huone?
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
LYV
Vieras
« Vastaus #114 : 12.04.2009 23:15:29 »

Lilith  harka ja 9 huoneessa

en tajuu.  Undecided
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #115 : 12.04.2009 23:18:23 »

Lilith löytys  kauris ja 4. huone, mitähän tää mahtas kertoa Smiley Ton kauriin tosta ylempää hoksasinki, mut entäs sitte toi huone?

4 huone puhuu aina kodista yleensä ja perheestäkin muistaakseni. Lilith on minulle niin uusi, että on vaikea tulkita.   Huh
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #116 : 01.06.2009 12:04:33 »

Lilith  vesimies  ja 8.huoneessa.    tekee avautuvan neliön saturnukseen ja sulkeutuvan neliön venukselle.

Mitäköhän tämä mahtaa tarkoittaa???

Kiinnitin huomiota myös siihen, että oma   kuu  jousimies  6.huoneessa on yhtymässä Lilith  kauris 5.huoneessa ihmisen kanssa johon olen rakastunut...
Ymmärsin että tällä olisi vaikutusta keskinäiseen suhteeseen, mutta miten??
tallennettu
Saakan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #117 : 30.06.2009 21:31:18 »

 Se löytyy myös minulta 10.huoneesta ja kaksosista... Vai erikoinen elämänura... Ammatinvaihdoksia, ei kait nyt sentään  Wink Opiskelen tällä hetkellä viittomakielen tulkiksi, joten ehkä toi sijainti sopii siihen hyvin. Olen kyllä aina salaisesti haaveillut tulevani joskus kirjailijaksi..

Tässä jotain ajatuksia  Smiley smitten

Saakan
tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #118 : 07.08.2009 16:17:32 »

Minulta tuo löytyy vaaka ja 5.huoneesta.

Kai se jotain tarkoittaa, mutta tämä neiti paljon tästä asiasta ymmärrä  idiot2
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #119 : 07.08.2009 20:51:53 »

öö itsellä Lilith on neitsyessä ja huone on 10...juu psykopaatti... knuppel2
Perustetaanko psykopaattiyhdistys?  knuppel2 Mullakin on Lilith neityessä.....   police

Lainaus
"Psykopaattisen" neitsyen piirteet tulevat selvemmin esille ko.Lilithin aseman takia.vastustat järjestystä ja varovaisuutta.marginaalisuutesi menee joskus yli kaikkien rajojen.taiteilijana pystyt luomaan esiin säälimättömän maailman ja sen kauheudet.lilith neitsyessä suurentaa yksityikohdat ja antaa niille kaikkea muuta kuin viattoman ilmeen.terveydestä huolehtiminen voi olla myös liiallista.olet kaikesta huolimatta utelias ja tiedonhaluinen persoonaalisuus.

....huoneessa 10.....    crazy2

Lainaus
10. Lilith tässä huoneessa merkitsee erikoista kohtaloa tai elämänuraa.olet ehkä hyvin epäsovinnainen ihminen.sinusta voi tulla jonkinlainen myytti tai melkein ainutlaatuinen,saavuttamaton olento muiden ihmisten silmissä.olet luonteeltasi välittäjäsielu,sielujen herättäjä,tiennäyttäjä.paljon psykologeja ja astrologeja on tämän aspektin kohdalla.vaihdat monta kertaa ammattia elämäsi aikana ennenkuin löydät sen oikean.

....ja psykopaattius on varmistettu siten, että aspektina on Lilith  aspect_con  plutouranus ja  kuu. Niin että miten tehdään sen psykopaattien järjestäytymisen kanssa? Yhteistyöhän on voimaa.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: