Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taas pari unta,  (Luettu 2780 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 17.08.2006 16:25:51 »

tai siis toista unta en edes muista kunnolla, ainoastaan sen että mies joka on kohdellut meidän perhettä törkeästi kuluvan vuoden aikana, oli siinä unessa pieni, heikko ja väsynyt. Todellisuudessa hän on hyvin diktaattorimainen, voimakas ja valtavalla egolla varustettu. Unessa katselin miestä jotenkin yläilmoista tai ylempää ja ihmettelin miten kyseinen mies olikaan muuttunut.

Toinen uni oli sellainen jossa olin lapseni kanssa metsässä, metsä oli tumma ja kaunis, kuin jostain satukirjasta. Siellä oli lampi johon lapseni yhtäkkiä hyppäsi ja näin kun lapsi alkoi vajota. Huusin kauhusta ja näin kun mieheni ilmestyi lammen vastarannalta täysillä juosten lapsen pelastamiseksi, mutta samassa lapsi nousikin pintaan kuin osaisi uida (on siis 3-v, joten ei ole ajankohtaista uiminen varsinaisesti). Lapsi ja minäkin olimme helpottuneita ja unen fiilis muuttui hyväksi. Heräsin kuitenkin itse keskellä yötä pahoin pelästyneenä.



tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 16:56:48 »

Mulle tuli mieleen ensimmäisestä unesta se, että olet ajatuksissasi (tai alitajunnassa) työstänyt tuota perheenne diktaattoria henkisesti pieneksi, jotta sitä olisi helpompi hallita. Siksi ehkä katselitkin häntä yläilmoista. Ja niinhän se on; miestä tietenkään tuntematta, tuntuisi että hän ON "pieni" ja sitä peittääkseen yrittää alistaa muita.

Eli kun olet tehnyt miehestä pienen ja heikon, on hänestä aiheutuva ahdistus ja mielipahakin pienempää ja näinollen helpompi hallita. Toivottavasti ymmärrät ajatuksenjuoksuani  Huh

Toinen uni saattoi olla erillinen ja ihan normaalia huolehtimista lapsesi selviytymisestä. Kuitenkin tässä yhteydessä tuntui siltä, että olitko itse tuo lapsesi joka oli hukkumassa? Jos "diktaattorimies" on vaikuttanut sinuun niin, että sinusta tuntuisi kuin olisit hukkumassa etkä saisi happea. Pelastit itse itsesi (miehesi olomuodossa) hukkumasta, kun olit käsitellyt "diktaattorimiehen" edellisessä unessa pieneksi. Huomasit, että et hukukaan ja pystyt pelastamaan itsesi ja samalla myös perheesi.

Nyt kun olet pienentänyt tuon miehen unessasi pieneksi, heikoksi ja väsyneeksi, voit ehkä tehdä sen myös tietoisesti ajatuksissasi. Eristät hänet omaan pieneen kuplaansa perheenne ulkopuolelle.

Unet ovat mielen tapa selviytyä ahdistavista asioista, jotta ne eivät pääsisi kasvamaan liian suuriksi.

Paljon voimia sinulle Daria pienentämään tuota miestä ajatuksissasi. Lopulta, toivottavasti, voit jopa puhkaista sen kuplan jossa mies on  Wink
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 19.08.2006 18:40:04 »

Ensimmäiseen uneesi myös tällainen tulkinta. Nähdessäsi yläilmoista miehen pienenä, heikkona ja väsyneenä, voi se merkitä, että joku tai jotkin asiat alkavat menettää merkitystään sinun silmissäsi . Eli tapahtuu ikäänkuin"perspektiivimuutoksia".

Toisessa unessasi oletko ollut huolissasi omista voimavaroistasi esim. hoitaa lastasi tms.Ei ole hätää sinulla eikä lapsellasi, koska miehesi tuli tilanteeseen mukaan auttamaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: