Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raputyttö ei ymmärrä kaksosmiestä...  (Luettu 45867 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« : 11.04.2006 23:24:28 »

no niin,
olen siis tutustunut minua reilusti vanhempaan mieheen. olemme tapailleet joitakin kertoja ja tulemme juttuun loistavasti. molemmilla on samanlainen huumorintaju ja naurua riittää. sängyssäkin homma toimii loistavasti.   :Smiley
ongelma on siinä, että mies ottaa yhteyttä harvoin, siis minun mielestäni. kuitenkin on selvästi iloinen, kun minä kyselen hänen kuulumisiaan ja viimeksi kun hänen luonaan olin kylässä, sanoi suoraan, että on iloinen kun tulin. vaikka minä kuitenkin ehdotin sitä tapaamista.
voiko olla niin, että hänellä on vaan kiireitä? kuitenkin usein hän ehdottaa tapaamista, kunhan minä vaan olen ensin kysellyt hänen kuulumisiaan tms. olen miettinyt sitäkin, että jos hän haluaa olla vain kaveri tai harrastaa seksiä silloin tällöin, mutta miehen käyttäytyminen kuitenkin viestii muuta. hän on minua kohtaan hyvin huomaavainen ja on jopa painottanut, ettei pyydä minua luokseen vain seksin takia. viimeksikin nukahti heti sänkyyn päästyään (siis ilman yritystäkään seksistä..) ja minä heräsin yöllä siihen, kun mies katseli minua ja silitti hiuksiani... olen aika pihalla. kohta on viikko tapaamisesta, eikä miehestä ole kuulunut pihaustakaan.
kaksoset hoi, mikä sillä miehellä on?
me olemme molemmat hiljattain eronneet ja miehellä on ilmeisesti vielä käytännön asioiden selvittely kesken exänsä kanssa. vaikuttaisikohan se asiaan?
ainiin, mies antoi myös puheillaan ymmärtää, että tulemme tapailemaan jatkossakin. kysyin sen moottoripyörästä ja hän sanoi minun näkevän sen sitten, kun ottaa sen talvisäilöstä... outo on koko tyyppi, ainakin kovin ristiriitaisia signaaleja antaa.

vinkkejä saa myös antaa sen suhteen, että otanko mieheen yhteyttä, vai annanko sen olla rauhassa ja odotan yhteydenottoa?

olen luullut itseäni hyväksi ihmistuntijaksi, mutta nyt olen täysin neuvoton...
ja tiedän kyllä, ettei kaksoset-rapu yhdistelmä ole mitä helpoin, mutta mieli tekisi kokeilla  Cheesy
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Nitta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2006 23:31:46 »

Merkkejä tutkimatta... jospa tiedustelisit tältä mieheltä asiasta

*halaus*
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.2006 23:36:25 »

niin, sillä kai asia selviäisi.
mutta olen niin huono kysymään tuollaisia asioita. kai se on pakko jossain vaiheessa kysyä, jos ei asia muuten selviä. ensimmäisellä tapaamisellamme olin vielä niin katkera erostani, että sanoin tälle miehelle, etten aio koskaan enää seurustella. ehkä olen itsekin vaikeasti luettavissa...
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 11.04.2006 23:49:14 »

Kaksosella on tietynlainen riippumattomuuden kaipuu, voipi olla että sinä rapuna olet "takertuvaisempi" kuin tuo kaksonen... Ei hän välttämättä itse edes ymmärrä, että hän ei pidä tarpeeksi yhteyttä.

Minä olen kaksonen ja seurustellut neljän rapumiehen kanssa (juu, tämä on joku kirous.. Wink ) ja yleensä se on kyllä niin että miehet on soitelleet mun perään ja ehdottaneet tapaamisia, vaikka itse olen tehnyt joka suhteeseen aloitteen ja ollut alussa se aktiivinen osapuoli. Mulla on vaan aina niin monta rautaa tulessa että UNOHDAN kaverit, ystävät ja jopa miesystäväni pitkäksikin aikaa huomaamattani ja sit ihmetellään et oonko vihanen, ku en ole pitänyt yhteyttä... Sit olen ihan et häh... crazy2

Mä kyllä uskon et se mies on susta ihan tosissaan kiinnostunut. Kaksoset ei oikeesti olekaan yleensä pelkän seksin perään, vaan he tarvitsevat yhtälailla älyllistä ja tunteellista toimintaa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 11.04.2006 23:58:01 »

Ei siinä Kaksosmiehessä mitään vikaa ole. Me Kaksoset tarvitsemme vapautta erilaisiin touhuihimme, joten älä kuse hommaa ahdistelemalla liikaa tai soittotauko saattaa venähtää tuollaiseksi lopun elämän ajaksi.  Wink

Mitä, mitä...?!! Olette vasta tapailleet muutamia kertoja ja jo nyt pitäisi olla soittelemassa koko ajan..?   Shocked

Varsinkin jos on vanhempi mies kysymyksessä, niin eiköhän tuo jo tiedä, että olet siellä olemassa vaikka ei nyt pariin viikkoon itsestään anna mitään kuuluakaan.  coolsmiley

Itse en soita, tekstaa, e-mailaa kenellekään miehelle ensimmäisenä tai alennu soittelemaan kuulumisia. Jotenkin tuo perässä juokseminen kuuluu miehelle, eikä naiselle.  coolsmiley

Kaksosia viehättää ja vetää puoleensa tietty salaperäisyys ja itsevarmuus. coolsmiley

Olepa olematta yhteydessä ko. Kaksosmieheen vaikka kuinka tekisi mieli soitella, niin sitten kun Kaksosmies ottaa sinuun yhteyttä ja ihmettelee, miksi et ole soitellut hänelle, niin vastaa kiusoittelevalla äänen sävyllä flirttaillen, että on ollut vähän hommia... ja kun Kaksonen kysyy, että mitä hommia, niin sano, että tule itse katsomaan ja järjestä aivan mielettömän eroottinen elämys hänelle ja Kaksosmies on jo puoliksi sinun.  :Smiley Cool

Iloa, valoa ja rakkautta ja onnea suhteeseenne!  smitten

Asterix
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #5 : 12.04.2006 00:18:49 »

joo siis olen luonteeltani sellainen, että kaikki pitäisi saada heti.
olen huomannut miehessä juuri tuon piirteen, että unohtaa asioita, mutta ei tarkoita sillä mitään pahaa, eikä edes itse huomaa unohtaneensa...
eli nyt pitäisi vaan olla kärsivällinen ja odottaa miehen yhteydenottoa. huh huh, koville ottaa jo nyt, vaikka vielä viikkoakaan ei ole mennyt. olen myös tottunut siihen, että miehet tavoittelevat minua, enkä tahdo olla mikään säälittävä riippakivi ahdistelija. tahtoisin vaan niin kovasti viettää aikaa tämän miehen kanssa, enkä siihen pysty ja se ottaa koville...
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #6 : 12.04.2006 00:22:50 »

eikä siis ilmeisesti kannata ahdistella miestä kysymällä, että mitä se minusta haluaa? ai onnea suhteellemme  :Smiley, kunpa tästä joskus jotain sellaista kehittyisikin...
kiitos paljon neuvoistanne, lisää otan ilomielin vastaan.
ex-mieheni on leijona ja kaksosista ei ole mitään kokemusta, olen siis ihan hukassa.
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Aniel
Vieras
« Vastaus #7 : 12.04.2006 02:22:27 »

Hei...

Sama juttu kuu-kaksosen kanssa. Nyttemmin olen alkanut tajuta, etten itsekään juuri lähettele muuta kuin flirttisignaalia, oinasmaista itsenäisyyssignaalia ja kaikkea sellaista, mitä monet pelkäävät. Ehkä rapuna olet erilainen (itse olen nousurapu), mutta sitä helposti näkee toisen juuri sellaisena kuin itse asiassa itse on.  Cool
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #8 : 12.04.2006 09:34:02 »

minä olen tosi huono flirttaamaan, mutta kun vähän tutustun ihmiseen, niin flirttikin sujuu. tämä kaksosmies osaa kyllä flirtin taidon ja nyt kun pystyn vastaamaan siinä hänelle, meillä on tosi hauskaa.
en nauti flirttailla esim. baarissa kaikkien kanssa, olen mieluummin vaikka yksin nurkassa, kuin tuhlaan aikaani turhaan flirttiin tuntemattomien kanssa. en jaksa mielistellä ketään, se tuntuu valehtelulta, kun en edes tunne ihmistä. ovatkohan ravut yleensäkin tällaisia? vesimies-serkkuni on todella kova flirtti, ja olen pyytänyt häntä neuvomaan minuakin hommassa  Wink
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #9 : 12.04.2006 10:41:22 »

Vaikka yhdynkin noihin kommentteihin kaksosista (olenhan sellainen itsekin), vapaudesta, riippumattomuudesta yms. niin tuli mieleen myös sellainen juttu, että kyllähän tuota miestäkin saattaa häiritä juuri se, että olet sanonut ettet koskaan enää meinaa seurustella.

Siis jos itseäni ajattelen vastaavaan tilanteeseen, että joku olisi mulle niin sanonut (vaikka tokihan tuollaiset juuri eron jälkeen lauotut mielipiteet tulee yleennsä muuttumaan) niin mulla olisi silti sellainen olo, että jos tuo tyyppi ei kerran tästä mitään sen kummempaa odota, niin miksi hänelle sitten sen kummemmin soittelisin. Antaisin pallon täysin hänelle. Voisiko tuo mies ajatella samalla tavalla?

Olen itse luonteeltani muutenkin sellainen (niinkuin muutkin kaksoset täällä ovat todenneet) että en tykkää itse soitella toisten perään, vaan odotan, että mulle soitetaan. Varsinkin tuollaisessa tilanteessa tekisin itse niin.

Vaikka nyt ei tässä vaiheessa kannatakkaan tuota miestä sen syvällisemmillä ihmissuhdekeskusteluilla käydä heti "pelottelemaan", niin voithan  silti tehdä jollakin kivalla tavalla selväksi, että pidät hänestä ja haluat että juttu etenee hitaasti.

Mutta kyllä silti aina pikkuisen vaikeasti tavoiteltavaa on hyvä leikkiä Wink

Toivottavasti tästä sait jotain irti..taitaa mennä aika ristiriitaisiksi nämä neuvot..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #10 : 12.04.2006 17:21:49 »

Tätä lukiessani tuli elävästi mieleeni eräs nuoruuteni lyhyt suhde (6 kk)erääseen kaksosmieheen. Olin silloin 24-vuotias enkä ollut vielä kovinkaan paljon seurustellut, ja tämä nuorimies oli vihdoin sellainen, jonka kanssa saattaisi synkata. Itse kun olen vesimies niin ajattelin että tästä saattaisi tulla jotain pidempiaikaisempaa. Hän kuitenkin käyttäytyi salamyhkäisesti ja ensimmäisillä treffeillä muka oli kadottanut lompakkonsa ja jouduin maksamaan ravintolalaskun. Näimme harvakseltaan eikä hän soitellut silloin kun lupasi. Hänellä ei myöskään ollut puhelinta kotona ja siksi soitti aina töistään. No, eräänä kertana soitin hänelle töihin, josta hän oli jo lähtenyt pois ja sain sieltä hänen kotinumeronsa. Soitin hänelle kotiin ja siellä vastasi hänen tyttöystävänsä, jonka kanssa oli seurustellut jo pitkään. Olin silloin naivi ja uskottelin koko ajan itselleni että hän on kiireinen ja kuitenkin välittää minusta. Suhde jäi siihen. Opin sen jälkeen, ettei pidä olla liian luottavainen ihmisten suhteen eikä olla liian sinisilmäinen. En ole sen koommin tutustunut kaksosmiehiin, ja minä satuin vain kohtaamaan epäluotettavan sellaisen. Tietysti tämä silloin harmitti tosi paljon, varsinkin se että minua oli huijattu. Tämä on vain yksi kokemus ja silti edelleen pidän kaksosista, heidän iloisuudestaan ja mutkattomuudestaan.   Smiley
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 12.04.2006 17:44:56 »

On kyllä totta, että juuri Kaksosmies voi olla tuollainen hurmaava herrasmieshuijari.  :Smiley
Mikseipä me naispuolisetkin osata tuo pokerin pelaus varsin tuottoisesti...  :Smiley coolsmiley

Mutta kyllä suurin osa Kaksosista on varsin harmittomia ja hurmaavia otuksia..  Wink :Smiley smitten

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #12 : 12.04.2006 18:52:32 »

viime tapaamisen jälkeen seuraavana päivänä pistin miehelle viestin, jossa kerroin minulla olleen kivaa hänen kanssaan. mies ei tuohon ole mitään vastannut, enkä oikeastaan odottanutkaan vastausta. on siis ainakin kerrottu, että viihdyn hänen seurassaan.
kohta on viikko mennyt ilman kummankaan yhteydenottoa, odotanko vielä? tiedän, että mies on oikeasti juuri eronnut, meillä on yhteisiä ystäviä. olen kuitenkin tosi huono luottamaan ihmisiin ja pelkään aina pahinta. en todellakaan usko sinisilmäisesti kaikkia lirkutteluita. voi kun se jo ottaisi yhteyttä.... smitten
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #13 : 12.04.2006 22:23:49 »

outoa tämä on minustakin. olen tottunut, että alussa sitä tahtoo pitää paljon yhteyttä jne. mutta tämä mies on minua yli kymmenen vuotta vanhempi ja ehkä ei halua vahingossa sekaantua mihinkään tyttösen haihatteluihin, en tiedä.
taidan pistää tänään miehelle viestin, ihan kepeän ja kaverillisen. kannatatteko?  Smiley vaarana on, ettei ehkä vastaa.
yleensä olen ollut sitä mieltä, että jos mies ei pidä yhteyttä, niin sitten se ei ole kiinnostunut. niin luulin tämänkin kanssa ja kirosin sen kerran jo hornan tuuttiin mielessäni ja päätin unohtaa, kunnes se reilun viikon kuluttua soitti kuin ei mitään ja tahtoi nähdä. en huomauttanut millään lailla siitä ettei ollut pitänyt yhteyttä, eikä hänkään sitä näyttänyt huomaavan, tyypillinen kaksonen ilmeisesti.
omasta mielestäni en ole ollut takertuvainen. vaikka mielessäni kiehuukin, en ole sitä miehelle näyttänyt.
viime tapaamisellamme hän ensimmäistä kertaa pahoitteli, kun ei ollut viikonloppuna soittanut, vaikka lupasi. oli kuulemma tullut vasta aamuyöstä kotiin matkaltaan. sanoin, että ajattelinkin hänellä menneen myöhään ja, että parempikin ettei enää siihen aikaan soittanut kun olen vihainen jos minut herätetään.... Undecided
seuraavan kerran kun/jos mies ehdottaa tapaamista, kannattaisiko kieltäytyä kiireisiin vedoten vai tavata mies, kun  kerran sitä oikeasti tahdon. en vain halua vaikuttaa liian helpolta. toisaalta mies voi myös ymmärtää väärin jos kieltäydyn... aaarrgh, tämä on hankalaa!
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Aniel
Vieras
« Vastaus #14 : 12.04.2006 23:21:17 »

Tekstarit on kyllä p****seestä. Niitä voi sitten yksin märehtiä ja miettiä miksei toinen vastaa. Minä lopetin itse tuon tekstailun, kun olin samanlaisessa tilanteessa... Soittaa kannatta, olla aito ja rehellinen eikä pelata mitään pelejä!

Jos siitä ei tule mitään, niin sitten ei tule. Eipähän tarvitse enää jossitella ja voi siirtyä seuraavaan...  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: