Sivuja: 1 ... 777 778 [779] 780 781 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641965 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11670 : 12.05.2010 15:38:22 »

Voin lämpimästi suositella vyöhyketerapiaa.. Se kyllä kannattaa ottaa muutaman kerran kuurina, niin saa kaikkein parhaimmat tulokset.. itse kävin pari vuotta sitten, silloin tarpeeseen, mutta mieli on tehnyt senkin jälkeen..

Silloin tein vuorotyötä ja elin epäterveellisesti energiajuomilla ja kuinka ollakaan vyöhyketerapeutti huomautti että pitäisi siirtyä veden juontiin, kun oli munuaiset tukossa.. Jos seuraavalla kerralla (viikon päästä) tilanne olikin jo parempi.

Aurinkoinen päivä.. Olen uppoutunut jälleen Auringon paluiden tulkintaan ulkona.

Jupiter tuntuu antavan potkua  aspect_tri  askendentti , aspect_squ  keskitaivas ja  aurinko lähestyy pikkuhiljaa syntymäkartan  saturnus -olen perustanut astrologiset kotisivut (osoite löytyy tuolta Auttajat osiosta ja blogistani) ...

Niin ja lähteehän tuo Merkkarikin taas kulkemaan eteenpäin ensi yönä siinä kahden maissa.  coolsmiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11671 : 12.05.2010 18:58:27 »

Ei hemmetti Krapula! No hyvä että oma nahkasi säästyi sen jouskarin järjestämistä veloista!
Veskari kuulostaa hyvältä hepulta  Wink

No kiitos kuuluu Veskarille ja hänen ammattitaidolleen
ja tärkeää infoa ja dokumentteja antaneelle Jouskarin,
nyt entiselle hyvälle ystävälle ja työkaverille. Smiley

Veskari on.. vähän liian hyvä parisuhteella pilattavaksi. Kiss

Elinikäinen ystävä hän kuitenkin tulee aina olemaan mulle,
kunnes kuolema meidät erottaa ja nauroin eilen sille, että varmaan vielä
vanhana rollaattori mummonakin tuon Veskarin haudalle punaisia ruusuja
muistellen häntä ja jutellen tapahtumia elämästäni siellä,
kun kaikki ihmettelevät, että mikä tuo vanha outo mummeli on,
joka käy höpisemässä haudalle kantaen ruusuja.. :Smiley

             

           KK         

        Mainitsit,että kirjan voisi kirjoittaa puoli vuosittain.Kyllä vois.

        Kun luen niitä elämäni kirjoja,näin jälkikäteen,tukka on pystyssä monissa kohdin.
       
        Loppu kohtaukset päättyvät,mitä mainioimmin,ah mikä tarina.
.
        Tiedän taatusti tarkkaan,että kuolivuoteellani en natise mitään elämättömästä elämästä.

       Kirjoissa on monta tarinaa,täyttä ja voimakasta.Syviä rotkoja,nousua sieltä äärirajoilla,etten

       sinne putoaisi.Pääsyä maankamaralle,upeisiin maisemiin,onnellisiin kohtaamisiin.

       Yhtään sivua kirjoista en repisi pois,koska ne kuuluvat tarinaan,ja ovat juuri minun elämääni,

       minun omintani.
 
       

No mua kanssa aina jälkikäteen hirvittää -onneksi sitä on niin tyhymä ja sokia,
että sitä ei tajua sillä hetkellä, kun tapahtuu. Grin Suoja sekin.. angel

En mäkään kyllä päivääkään vaihtaisi pois, ja samoin olen ajatellut,
että ei tarvitse sitten vanhana kitistä elämätöntä elämää,
vaan saa muistella konjakkia hymyillen tätä kaikkea,
kun naurun pyrähdyksistään ei pieru pysy enään edes hallinnassa. Cool

mitäs sitä suatta kirkkoo perumaan, vieraistaki o puolet valmiina Tongue  Cheesy Grin 2funny uglystupid2


 Grin  2funny

Mun otto-äiskä sanoi samaa, että tuossa Veskarissa olisi sen verran hyvä mies valmiina,
että mitä sitä turhaan häitä taas perumaan, kun pienempi vaiva on vaihtaa
vain sulhon nimi. Grin 2funny


***

Kiitti kaikille myötätunnostanne!  smitten
Ihanaa huomata, kuinka välittäviä ja lämpimiä ihmisiä täällä on kirjoittelemassa! Smiley

***

Ratkaisulle onnea uuden kodin johdosta! Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11672 : 12.05.2010 19:17:56 »

mikä valo.. helleaalto tulee, Italiassa kuulema sataa..

The Sun is the star at the center of the Solar System. It has a diameter of about 1,392,000 kilometers (865,000 mi) (about 109 Earths), and its mass (about 2 × 1030 kilograms, 330,000 times that of Earth) accounts for about 99.86% of the total mass of the Solar System; the remainder consists of the planets (including Earth), dwarf planets, satellites, small Solar System bodies and dust  in orbit.[10]  About three-quarters of the Sun's mass consists of hydrogen, while most of the rest is helium. Less than 2% consists of other elements, including iron, oxygen, carbon, neon, and others.[11]
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11673 : 14.05.2010 07:23:52 »

No mutta ystävänäkin tuollainen mies on aarre. Hyviä miehiä ei ole joka kulmassa, joten on onni saada ainakin yksi sellainen elämäänsä; ystävänä tai rakastajana  Smiley

Mä olen iloinen että sulle selvisi kuitenkin tämä koko juttu ennen naimisiin menoa  smitten Että jos tästä jotain positiivista etsii niin ainakin se.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11674 : 14.05.2010 08:45:36 »

Huomenta tupahan  smitten

Johan on rytinä  Shocked Voimaa ja haleja KK  smitten
Ajatusmyllyni ei oikein (ainakaan näin aamusta) meinaa ymmärtää  mittasuhteita, jotka ovat kaiken tuon takana. Artemisin ajatusta lainaten; onneksi selvisi ennen "Aamenta", vaikka ikävää kaikin puolin peruuntuminenkin on...
 angel

Jotkut miehet (ehkä miehet voi sanoa saman joistakin naisista?) ovat kertakaikkiaan liian hyvä pilattavaksi suhteella... heidät on tarkoitettu olevan Philian ja Agepan lähettiläitä  smitten  Eros saisi aikaan vain sotkua  Grin
Sellaiset ihmiset ovat arvokkaita sellaisenaan ja rakastettavia  smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11675 : 14.05.2010 11:50:39 »

Huh, mä läpäsin just autokoulun teoriakokeen (ja ei, en ole juuri 18 vuotta täyttänyt Grin), ihan hilkulla se meni läpi: 2 virhettä kysymyksissä ja 7 kuvissa (3 saa olla kysymyksissä ja 8 kuvissa). Ne kuvat oli ihan erilaisia kuin ne harjotuskuvat, joita oon tahkonnu päähän tuolla netissä...Joku tyttö ei siellä konttorilla päässyt läpi t-koetta Shocked No parempi tuuri mulla, onneks...

Prkl, en saa tolkkua tuohon harjoitteluasiaan: oon siis tehnyt kohta lähes kaikki muut opinnot paitti sen paskan harjottelun, myös gradunkin, aatelkaa Tongue Jos lähden nyt syksyllä niin en saa palkkaa mut jos ootan kevääseen niin saisin apurahaa jopa 3:lle kuukaudelle, ja sit ne paikat, hemmetti, kukaan ei tiedä mitään millon voivat ottaa, puhelimeen ei vastata tai en muuten vain tavoita ketään...Mitähän tääkin nyt sitten kertoo? Ja täällä astrossakaan ei kukaan oikein nähnyt tulevaa tilannettani vaikka kysyin useammalta henkilöltä...Yleensä mulla on ollut vahva intuitio, mihin kuljen ja mitä teen mut nyt on eka kertaa nollat taulussa Huh Shocked Ja hiertäähän se ku oon yleensä edennyt nuissa työ ja opiskeluasioissa suhteellisen helposti, ei oo paljon tarvinnut ajatella..mutta nyt tökkii pahemman kerran..Lisäksi kaikki "koulukaverit" ahdistelee ja kyselee mihin paikkaan oon menossa ja milloin, ihan kuin en olis itse sitä miettinyt?! Sen oon ainakin tehnyt vahvalla intuitiolla, että oon jättäytynyt ahdistavasta "kaveri"porukasta pois, yks hyvä ystävä jäänyt jäljelle tuolta, mutta ei se määrä vaan laatu Cool Mulla on nyt paljon helpompi olla vaikka olenkin näennäisesti yksin ja tietämätönkin tulevaisuudesta..

Huh, voisin lähteä vaikka lenkille, tosi trooppinen ilma tuolla vaikka ei aurinko suoraan paistakaan..
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11676 : 14.05.2010 12:22:10 »

^Onnea N222 teoriakokeen läpäisystä! Smiley Se on mullakin vielä edessä, kun ei ole minullakaan vielä korttia, vaikka ikää olisi ollut jo hetken aikaa...

Olen ollut niin kiireinen ja reissussa etten ole käynyt vähään aikaan täälä. Kreivi Krapulalla on kyllä elämä vaihtanut suuntaa dramaattisesti, kovasti tsemppiä täältäkin! Ihanaa, kun sinulla on se veskari tukena Smiley

Mun pitäisi saada tehtyä vaikeita päätöksiä ja voi itku, kun ne on vaikeita... ja mies vielä heittää bensaa liekkeihin tässä tilanteessa. Eilenkin oli totaali ääliö ja tänään satelee anteeks anteeks tekstareita. Ei ne anteeksipyynnöt mitään pyyhi pois. Huoh...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
mirka222
Vieras
« Vastaus #11677 : 14.05.2010 12:30:59 »

Kiitos faithful Smiley Onnea myös sinne päin autokoulun suhteen police

Jaa, sullakin faithful vaikeita päätöksiä edessä, ja vielä ukkoasioiden suhteen, toivotan onnea, miehet on niitä kaikista vaikeimpia tapauksia/arvoituksia elämässä Grin Sellaisen vinkin voin sanoa, että jos ukolla on tapana tehdä tyhmyyksiä ja pyydellä anteeksi toistuvasti niin hän ei tule siitä muuttumaan..Tuo on tosi tyypillistä miehiltä: ensin mokaillaan ja tullaan häntä koipien välissä tuhannen tekstarin ja ruusupuskan kanssa kotiin kunnes sama kaava toistuu taas ja taas...Toisaalta voi testata sitä, mitä minä tein: että katosin kokonaan ukkoni elämästä kuukaudeksi, (kostin hänelle siinä välissä, mitä en suosittele kellekään, koska sain takaisin muuta kautta aika rankalla kädellä, hemmetin pässi kun pitää olla  aurinko oinas Grin), otin hänet sen jälkeen takaisin, eikä ole sen jälkeen toistanut virhettään, koska tietää että olen oikeasti valmis lähtemään..Tuntuu, että ukoille ei tuo uhkailu auta, pitää tehdä jotain konkreettista, kuten esim. kadota..Lapsellistahan tuo on, mutta rakkaushan on muutenkin järjetöntä Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11678 : 14.05.2010 12:34:40 »

nooniinnooo.. kyä meilläki anteeks pyydeltiin. sitä sotkua mitä tossa toisaalla avasin.
mutta uskommää että soon tosissaan kun harvemmin iso, paha poika itkee... karua katteltavaa  smitten

sanoin että on koeajalla. uskon ettei oo pettäny, se tunne tulee sisältä, jostain minusta. ja siihen on luottaminen.

mutta juu, onnee ajokortista Smiley ite ajoin A-kortin 2 kesää sitten mutten taida kyllä uskaltaa silti enää mopon selkään--

 Cool

24 varjossa lämmintä ja mä jumitan koneella sisällä  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11679 : 14.05.2010 12:45:42 »

Toi katoamistemppu vois kyllä olla aika mahtava ratkasu... Viime viikolla menin kertomaan että mua yritettiin iskeä bussissa niin johan mies oli ihana sen jälkeen Grin Miehet...

Kyllä toi ääliömäinen käytös ja sen jälkeen anteeks pyytely toistuvana kuviona tulee saamaan mut nostaan kytkintä. Mutta ku se ei oo ton ukon tyyppistä, nyt se on tehny niin pari kertaa.. Saas nähä kuinka kauan turvaudun tähän seikkaan, että ku ei se ennen.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
mirka222
Vieras
« Vastaus #11680 : 14.05.2010 13:06:37 »

Laitat nyt Faithful kova kovaa vastaan jo näin alkumetreillä niin käytös ei tuu jatkumaan Grin Suosittelen katoamistemppua, joko oppii siitä tai sitten ei, sullakaan ei sitten ainakaan jää epäilyksiä jos jatkaa samaa rataa katoamisen jälkeen, että kannattiko erota vai ei..Ukkosihan voi olla pohjimmiltaan kunnollinen, alkanut pitää sua vaan itsestäänselvyytenä, hyvä kun sanoit ukollesi sen bussissa iskemisjutun Wink Mä sanoin eilen ukolleni kans, että mua yritettiin iskeä töissä: joku ukko olisi mielellään vienyt roskat puolestani ja kyseli oonko sinkku vai varattu, totesin, että oon varattu niin ukko sanoi, että juttuni ei voi olla mitään vakavaa kun mulla ei ole sormusta, olin vaan et jahas Grin

Toisaalta oon miettinyt, että mihin vedetään suhteessa nuo "pelien" rajat...Suhde ei saisi kuitenkaan pysyä koossa pelkästään nuiden pelien avulla..Oon itse luonnostaan hieman manipuloiva, kovatahtoinen ja ehdoton, joten välillä on pitänyt miettiä, että teenkö tämän asian aidosti vai vain saadakseni mitä haluan hinnalla millä hyvänsä? Elämästä tulee tosi rankkaa, jos saa haluamansa vain pelaamalla tietynlaista sosiaalista peliä..Toisaalta nuissa itsestäänselvyys- ja pettämisasioissa on mielestäni ihan hyvä näpäyttää miestä, eipähän kuvittele itsestään liikoja ja oppii arvostamaan, mitä itsellä on...     
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11681 : 14.05.2010 14:08:57 »

Onnea N222!! Kohta olet valmis autonrattiin Smiley

Tsemppiä Faithfulille, vaikeita asioita noi ihmissuhde jutut  buck2
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11682 : 14.05.2010 14:28:14 »

Kiitos Artemis! Lukaisin joskus syntymäkartan jostain tulkinnasta, että mulla on suuri vaara kuolla jossain äkillisissä onnettomuuksissa, ei kun vaan ajamaan Grin Oisko 8.huoneen aurinko? Toisaalta joku osa mun kartassa lupaa pitkää elämää, tiiä siitä sitten...Jos sitä sitten 90 wee mummona paukauttaa punasella ferrarilla puuta päin Grin
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11683 : 14.05.2010 16:00:38 »

Mulla mustat mokkaballeriinat on niin pehmeät, että ei ne saa rakkoja aikaseks.


ja vielä koneella, mutta oonpa saanut paljon aikaankin tänään Smiley

aamulla oli aivan upea ilma, ja en ollut uskoa silmiäni, kun eräs ulkoilmanäyttö jossa on kello ja lämpötila, näytti 29° :Smiley en usko vieläkään.


ilma oli täynnä tuoksua, ja puiden rakkausviestejä Kiss se tuoksu oli aamulla huomiotaherättävän hyvä...


valkovuokot ovat joukoin heränneet....niitä näyttää olevan enemmän kuin leskenlehtiä Smiley




edit. haaremihousut voisi olla ainoanmalliset housut joita voisin itsekin käyttää. en kyllä ole omistanut yksiäkään. voisi oikeastaan ommella sellaiset jostain ohuesta kankaasta Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11684 : 14.05.2010 16:35:32 »



verkkosukatkin on Afro


haaremihousut ajatuksena on kans mulle sellainen, ettei herätä edes ideatasolla mitään vastustusta. ajatuksessa yhdistyy esteettinen puoli, ne on kauniit ja mukavuus. hmm...se on hyvän vaatteen merkki kyllä....


korsetin etu on se, että se estää juomasta liikaa ja yleensäkään syömästä bileissä, joten se on kaunis mutta epämukava, mutta etuna on että se ehkäisee lisämakkaroiden kertymistä ja liikaa päihtymistä. Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 777 778 [779] 780 781 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: