Sivuja: 1 ... 711 712 [713] 714 715 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642039 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10680 : 27.02.2010 01:47:53 »

On teillä puheet, jessus sentään ja mä luulin olevani kahjo.

No ehkä ihan hyvä joskus heittää vapaalle, juu minun vapaani on sitä, että eilen sain kossupullon ja valelen sitä sänkeeni. Kossu on epäpuhdasta, mutta Pirtu on vasta tilauksessa. Laitan yleensä siihen jotain aromaterapeuttisia tippoja ihan tarpeen mukaan. Ihmisellä kuulemma voi olla loiseläimiä päänahassa, jotka heikentävät hiusten laatua. Mun hiukset oli aivan karseat ja päänahka huonossa kunnossa.

Tämän jälkeen valelen seesamöljyä päähän, annan vaikuttaa vartin ja pesen hiukset hamppushampoolla. Kerran päivässä hoito auttaa mielettömästi.

Jos jokut tietää kikkoja, joilla hiukset saa kasvamaan niin kiva olisi. Aineenvaihdunta on sen verran olematon, että jotain pitäisi keksiä. Jos kokeilisi silvamenetelmää hiusten kasvuun.

Hmm. juu nyt liidellään niin korkealla (tai itseasiassa ollaan ihan maankamaralla), että on hyvä aika mennä nukkumaan. Oletkos muuten kuullut Keskiyön Vahinko (unelma olisi ollut paljon kauniimpi nic), että siitä puhe mistä puute?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10681 : 27.02.2010 02:19:51 »

Kryon voitti 500-1

KV, sitä sattuu parhaimmillekin, ei kun baarijonoon...
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10682 : 27.02.2010 02:56:19 »


se oli kyl uskomattomin alkuerä ikinä...ukoilla ei ollut mitään linjaa.... Undecided ihan ku jostain painajaisesta :Smiley sekavaa...
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10683 : 27.02.2010 02:58:38 »

Kiva käydä välillä vierailuilla toisilla palstoilla, nyt minä tiedän mitä minä teen, nimittäin bongasin tuolta jooga- ja meditaatiofoorumilta tämän tekstin:

"Arvaukseni tuntemuksistanne on, että onnistutte kohottamaan eroottista energiaa, ja se aktivoi erityisesti sydänkeskusta/chakraa, johon liittyy lämmön tunne, tietty onnellisuus, rakkauden tunne, emotionaalinen avautuminen yms. Kylmät väreet selkärangassa ovat bioenergian liikettä myös."

Juu kivaa on... Suosittelen.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10684 : 27.02.2010 10:31:26 »

Tämä tyttö on Itävallassa ja kotona.  Smiley
Jouskari kävi hakemassa kotiin. Tongue
Häät lähestyy, joten kait häntä alkoi epäilyttää, että näinköhän aion niihin saapua. :Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10685 : 27.02.2010 10:54:42 »

Toivotaan, että saat rakkautesi. Nuo miehet oikeasti pelkää vahvoja naisia.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10686 : 27.02.2010 11:03:34 »

Toivotaan, että saat rakkautesi. Nuo miehet oikeasti pelkää vahvoja naisia.

Naa.. ei tämä tapaus ainakaan. Pitää vain hyvää huolta omistaan. Wink
Mie en ole oikein tottunut näin intensiivisiin miehiin tunteissaan ja teoissaan,
kun mie olen tähän asti tykännyt noista tilaa antavista Veskareista ja Vaa'oista. Shocked
No.. :Smiley Tuleepa tämäkin koettua. Smiley
Wienissä paistaa aurinko ja on suhteellisen keväisen lämmintäkin jo! smitten
Mittari näyttää +10 C. Afro

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10687 : 27.02.2010 11:55:50 »

Mistä tuollaisia löytyy, voisitkohan tilata minulle tänne samanlaisen ehkä seuraavaksi kesäksi?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10688 : 27.02.2010 18:20:08 »

no tulipahan testattua se, että elimeistöni unirytmi ei vaan mene ihan ja läheskään tasaisesti ilman lääkkeellistä apua Undecided ankea juttu mutta eipä voi mitään, ainakaan vielä....

olkaa onnellisia ne joilla tuo elämän perusasia kuin uni on itsestäänselvä ja toimii....!


niin että tuli jotenkin ihan krapula taas liiasta netteilystä,ja tietty pettymys itseen että enkö osannut taaskaan rajoittaa ja tehdä asioita suhteellisuudentajuisesti ja kohtuudella, mutta toisaalta....olen armollinen itselleni kun kyseessä ei oikeastaan ole sen pahempi juttu kuin nettikeskustelut ja muu...

eli vaikka en taaskaan osannut elää 'järkevästi'...isossa mittakaavassa en tullut tehneeksi mitään kauhean vakavaa.


joo...vaan tilitin, en mitään tähän odota....no tähän ketjuunhan saa purkaa...


ja tee on loppu, eikä rahaa edes ostaa sitä kun vasta maanantaina. saldo on puhelimestakin loppu, eikä voi edes soittaa äidille joka sanoi että häntä on pyörryttänyt.


muuten yksi tilanne jota vihaan on se, jos yhteydenpitovälineet on rahan takia kiinni, eli silloin kun pitäisi, ei saa yhteyttä...jo se ajatus siitä että ei voi jos tarvitsee on ankea....


mutta eipä voi mitään kun esimerkiksi auton korjaukset ja kaikki oheismaksut saattaa pienituloisella aina heiluttaa talouttaa niin rankasti, että kyse ei ole edes siitä, että olisiko itse törsäillyt tai käyttänyt rahoja vastuuttomasti, kun niitä ei yleensä alunperinkään ole rahaa törsätä. siitä ei tarvi itseään syyttää että olisin koskaan töppäillyt rahan kanssa silleen 'kulutin viikossa 60 tonnia'.....ja tää elämä on opettanut säästäväisyyttä joka säilyy varmaan siihenkin aikaan kun ja jos tulot tulee olemaan paremmat....


ps. ja minua ei siis ollenkaan haittaa jos ja kun joku täällä on rikkaampi kuin minä...jne jne pitää vaan etukäteen jo mainita ettei tuu mitään 'ollaan kateellisia hyvästä elintasosta' juttuja Smiley

eli nauttikaa ihmeessä hyvästä elintasostanne, kuten varmaan teettekin....



edit. mietin että on mullakin hyvä elintaso, siis ainakin koen niin, multa ei puutu mitään täältä kotoa, mutta aina kerran kuussa vaan loppuu rahat Grin
« Viimeksi muokattu: 27.02.2010 18:33:45 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10689 : 27.02.2010 19:21:37 »

minä ADHD:nä en tajua mitään rahasta,muuta kun että  sitä on todella kiva tuhlata  Grin

Päättötyö meni maniaksi mutta kaipa se sitten on hyvä se 4..vaikka 5 lähdin tavotteleen.


tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10690 : 27.02.2010 19:30:25 »

minulla on ihana ystävä jolla on adhd ja hänelle se lääkitys toimi, että sai keskittymiskykyä. sen jälkeen hän pystyi käyttämään lahjojaan, esim just tekee jonkun korsetin käsin, kun kovin taitava on....


minä olisin kai ihan tyytyväinen 4 päättötyössä...kun ajattelen jotenkin että kouluista pitää vaan päästä jotenkin kunnialla läpi, ja se jatko opettaa sitten käytännössä kaikkea jota ei voi numeroilla arvioida....

joo, ja mullakin on just se että minä en tajua rahan päälle.....siis se on jotenkin vieraasta todellisuudesta, mutta onneksi en enää pelkää sitä. ihan mielellään tutustuisin siihen enemmän...


nyt ruokaa laittaan.....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10691 : 27.02.2010 20:30:20 »

rentouttavaa iltaa!

joo, syöminen on tärkeää kans, ja mulla se helposti unohtuu....ja jostain syystä en silti laihdu kummemmin...

telkussa eläin ja luonto-ohjelma. maailma oisi aivan hirveän tylsä paikka ilma kaikkia noita ihmeellisiä eläimiä!

on kauheen sääli että ihmiseläin ei osaa rajoittaa itseään, vaan muilla eläimillä alkaa tila loppua ja elinympäristöt uhattuna.


t. ihminen joka opettelee rajoittamaan itseään....

« Viimeksi muokattu: 27.02.2010 20:32:45 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10692 : 28.02.2010 05:29:16 »

Just joo, mussa on pakko olla joku vika, tänään olin viihteellä ja no oli kivaa, mutta no... Onneksi oli veli. Yksi pieni varsin mielenkiintoinen poika oli, joka oli vaan alaikäinen, mutta oikealla asenteella varustettu. Vau, mutta no nyt on sitten listassa on yksi liian nuori. Muuten olisi itsetunnolle ollut ihan kiva, jos joku olisi edes yrittänyt iskeä minua. Edes joku karsee juoppo. No ehkä toisessa elämässä sitten.

No oikeasti vaikka puhun mitä puhun niin minua siveellisempää ihmistä, mutta ilta oli aivan mahtavaa, näin pitkästä aikaa hänet ja sitten tapasin nuoruuden ystävän, jonka kanssa olemme olleet erossa jo 16-vuotta.

Joten ilta oli varsin hyvä!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10693 : 28.02.2010 09:06:54 »

VOI LEIJONAT  smitten smitten smitten KIITOS UKOT, UPEA JÄNNÄ AIVAN HUIPPUMAHTAVA PELI  smitten smitten
täältä puuttuu sellanen onnesta itkevä hymiö  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10694 : 28.02.2010 09:54:54 »

K-Vahinko, kun sinusta on noita palasia ripoteltu pitkin maailmaa, kerrohan, eikös miehet usein ajattele että pitää saada monta naista ja kun niitä on esim 50 käyty läpi, onko sitten aurat ja kemiat sekaisin ja pitää koota itsensä, vai?? vai alkaisiko siinä vaiheessa jo tuntea jotain, vai porskuttamaan lisää? entäs kun kaikki on yhtä anyway?

mietiskelen tässä suhdettani erääseen.. kun se on välillä niin hottia, ja välillä etäistä, ja aina ei jaksaisi olla opettaja, mutta ne tiedostavat miehet.. kun ovat ystävätasolla, niin.. tai sitten on vain
ne jotka ajattelee sex/ tai ne joiden kanssa ei tunnu miltään. että olisi kaikki yhdessä paketissa ja talous ok, siinä olisikin. pyyteetöntä rakkautta toki saa leikkiä siihen asti.

elokuva oli hauska (tuttuja nimiä..tekijöissä) ja Laskhmi juliste hieno.

kylläpäs maanjäristyksiä riittää mutta myös mineraalilöytöjä.
 angel
« Viimeksi muokattu: 28.02.2010 10:08:19 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 711 712 [713] 714 715 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: