Sivuja: 1 ... 694 695 [696] 697 698 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645514 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10425 : 28.01.2010 21:16:29 »

Smiley
... vaikka toki ymmärrän jonninverran kaikkia tekemisiänne, mutta tekojenne merkityksellisyys on vain jäänyt lievästi pimentoon, kun ymmärtäisi niitä "kankaiden hipelöintejä" (tms/jms), niin ehkä voisi itsekkin tulla kanssanne testailemaan, miltä mikäkin kangas tuntuu, ja tottakai ottaa kaveritkin mukaan, että tämähän se vasta nastaa hommaa onkin. Grin


Eihän sinun toki tarvitse itse alkaa kankaita hiplailemaan, jos et siitä ihan itse pidä. Grin

 Vaikka useat naiset niin tekevätkin, eivät he vaadi, että miehenkin pitäisi.

Eivät naisetkaan halua hiplailla varaosaliikkeissä moottorinosia, Angry

 eivätkä halua, että mies heitä siihen vaatisi.

Tuskaa se on siellä pyöriminen ja miesten juttujen kuuntelu,  Tongue
 kuten ehkä miehillekkin naisten vaateostoksilla mukana olo. Wink

Ihan vaan, kuule, ole oma ittes ja tee, mistä tykkäät.
Ja anna naisenkin.

Kyllä se nainen sinut Sinuna hyväksyy, jos on hyväksyäkseen.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10426 : 28.01.2010 22:28:12 »

Nyt tärisee tämän tyttösen kädet... nimittäin eipä sittenkään tainnut olla proffan kans asia lopussa! Kääk  Cheesy en kehtaa julkisesti sanoa mitä täällä tapahtuu, mutta raportiksi...

annaelen

No voi vitsin pujut...tässähän alkaa ihan itelläkin jännittään..mitä?
 Mitä..mitä??
Kerro!!
 Cheesy
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10427 : 28.01.2010 22:30:38 »


Suunnitelmissa myös über-kännäysreissu lauantaiksi.. Saa nähdä että sairastunko minä vai kenties kaveri tai onko -40 astetta pakkasta kun kerran itsekin orientoidun lähtemään jonnekin tästä kämpästä Grin


Sulla näyttää ainakin olevan tuo positiivisuus hanskassa..  2funny

Anna palaa!!! Cheesy
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10428 : 29.01.2010 12:28:07 »

vai elää ihmissuhdemarkkina vieläkin.  Smiley

taidan mennä Kyproksen suuntaan, eloonjäämistaistelua tämä viima muistuttaa.. hieman liikaa..

pitäisikö laittaa ilmo vai.. mukava älykäs henkevä vahva.. oikein kiva jos kohtelet kivasti, mihin et pysty hehehe  angel (ei, koska miehet selittää ihan mitä vaan viesteissään, harva pystyy live toimintaan)

no jaa.. mutta espanjalainen mies ei ehkä kävisi, vaikka tuo kämppä alkaa ilmestyä. vai? yhden mukavan tunnen, kuten et. amerikkalaisen, joten..

meinasi tulla shoppailuhuuma, lievään pitkästymiseen, mutta keksinkin parempaa.

« Viimeksi muokattu: 29.01.2010 12:40:07 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10429 : 29.01.2010 19:01:34 »

 Grin

Mä soitin mun siskolle ihan vaan jutellakseni hölöpölöä, niin voi ihme..
Kun se vastas puhelimeen, niin mun päähän vaan tuli ajatuksena sana "onnea!"
mä sanoin sen sitten ekana ääneen mun siskolle...

Ja se siihen; ootko sä puhunu äidin kanssa vai mistä tiesit että ****:lla on synttärit, tässä just istutaan sen 8v synttärikakkupöydän äärellä
(**** on siis mun isosiskon miehen lapsi entisestä liitosta)..

Mä siihen vaan että en ees tienny, musta vaan tuntu siltä, että pitää onnitella.. uglystupid2

Intuitio pelaa...

Ostin tänään palkkapäivän kunniaks juhlamekon aleksi 13:sta...
Vaaleen lilat alusvaatteet henkkamaukalta..
Luontaistuotteita vähä yllättävän suurella summalla.. uglystupid2
Ja sit varasin Askosta parisängyn ja soitin jälkikäteen skorpulle, et hmmm, mitäs mieltä olisit tämmösestä sängystä ja kun se sano että kuulostaa ihan hyvälle, niin tunnustin tilanneeni sen jo... Paha minä.. Grin
Aloin jo lepytteleen sitä, mut ei se ollutkaan vihainen...
Mun mielestä nämä asiat pitää tehdä eikä vaan jahkailla... knuppel2
Jos haluaa sängyn niin sit se ostetaan, eikä jumalauta kierretä sänkykauppoja kuukauden ajan .....

tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10430 : 29.01.2010 21:58:51 »

  Undecided

Mitä sitä tekis,
pienellä järjellään?

On-off-suhde soitti,
vahva kuin Kallio,

 aurinkokuumerkurius, venus  chiron ja  kuunsolmu  aspect_con  kauris
 mars aspect_con  saturnus  skorpioniaspect_con mun  neptunus)...
ja vähänkö kaipaus iski.... Cry


Sitten ku se vielä sanoi,
että kyllä mie sinut ja luonteesi tunnen...
ja siitä huolimattta
rakastan sinua.

Mutta...öh ja äh...

Mikä se meikäläiselläkkään riittäs...

Mutta
hän oli sitä mieltä
että mun kannattas kuunnella biisi loppuun,
 meinas ,
 että kertoo meistä...
Oletan Hän on kallio... :Smiley :Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=sXApaZLIx64


sanokaa jotain joku... Grin

Hän sanoi, että katso tyttö riepu/ rakas biisin lopputulos...


Siis mikä se on?Huh

 2funny 2funny 2funny
 Embarrassed
 Tongue

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10431 : 29.01.2010 22:18:11 »

Minusta toi rovattaren biisi on selkee juttu :Smiley

Biisin lopputulos on se, että homma ei ole selvä ikäpäivänä vaan aina on olemassa teidän on-off-suhde ellei sitten lähde siitä laaksostakin veks 2funny Ehkä sinne kallioille pitää aina välillä kiivetä ihan vaikka fiilistelyn vuoksi jos ja kun niiden kellojen kutsu alkaa tuntumaan liian houkuttelevalta Cool

Mitään ei pysty jättämään taakseen ellei sitä käy läpi pohjamutia myöten tai muuten vaan polta loppuun asti.

thanks Elwyn!

Miksi mie sitten koen sen niin
että
Mie oon se repaleinen,
joka suuntaan vihreämpää hakeva,
pohjimmiltaan huipulle kiipeävä,
askel askelmaltaan..

kuin hapuillen...

ja kuiten sitä vuoren huippua tavoitellen.

Ja lopputulos:
Näenkö itseäni edes aidosti?

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10432 : 29.01.2010 22:32:41 »

Riippuu että mihin oot menossa ja mistä tulossa Huh :Smiley

Miksi, koska ja minkä tähden Cool Heleppoo kuin heinänteko.

Joo, on kyllä vuoria joille ei kannata ihan heti kiivetä -mutta asiaa helpottaa kylät/talot polun varrella 2funny


Joo ku heinänteko...
hänen sanontajaan...

ja nyt mie oonki yks huora,
kokee olevansa et on vain yks monista,

kun en heti lähtenyt,

ja kun mullakin oli ehtoja...


Silti olin avoin ja sydän syrjälläään,
 Embarrassed
 Cry
ja miehet on paskoja...

 Grin 2funny

paitsi
oikeesti ihania,
mutta naiset...
 Undecided
 Cool Cool
« Viimeksi muokattu: 29.01.2010 22:34:58 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10433 : 30.01.2010 19:45:19 »

Tämä tyttö pakkailee matkalaukkuja. Miten aina uuden luvun kääntyessä elämässä on niin
tyhjä olo..?  idiot2
Ei mitään jäljellä sanoa tai tehdä tai kuulla tai tuntea. Kenellekään ja keneltäkään.
Ei Taaksepäin ei halua mennä ja tulevasta ei tiedä, kuin sen, että koneeseen nousen
ja matkan määränpään maantieteellisesti. Kiss
Ihana luovuuden tila. smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10434 : 30.01.2010 22:33:26 »

Hah, joku on hokannut mun PMS -oireissa kirjotetun valituksen foorumin tyypeistä Grin 2funny
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10435 : 30.01.2010 23:50:24 »

Tämä tyttö pakkailee matkalaukkuja. Miten aina uuden luvun kääntyessä elämässä on niin
tyhjä olo..?  idiot2
Ei mitään jäljellä sanoa tai tehdä tai kuulla tai tuntea. Kenellekään ja keneltäkään.
Ei Taaksepäin ei halua mennä ja tulevasta ei tiedä, kuin sen, että koneeseen nousen
ja matkan määränpään maantieteellisesti. Kiss
Ihana luovuuden tila. smitten


Iltaa!  smitten

Se on sitä luopumisen ihanaa keveyttä ja uuden aloittamisen tyhjyyttä.
Uusi aika elämässä, nykyisyys ei palaa enää koskaan samalaisena, menneisyys on jo opittu ja hyvä niin.
Hyvää matkaa Sinun Omaan tulevaisuuteen!  Kiss


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mirka222
Vieras
« Vastaus #10436 : 31.01.2010 10:01:08 »

Annaelen, totta puhut! Foorumi on siitä hyvä, että kaikki on jollain tapaa "hörhöjä", täällä ei katsota kieroon, jos puhut henkisistä jutuista, toisin kuin reality elämässä Grin Tosin on sitä ajautunutkin samanhenkisten pariin myös foorumin ulkopuolella...Tosin tuolta herjaamastani yliopistosta on henkisyys kaukana  Shocked!!! Yliopisto oli mulle paha pettymys, tosin riippuu mitä alaa lukee, tyypit vaihtelee, mutta yleisesti ottaen parkkiintunutta konservatiivista porukkaa buck2

Huh, viikko mennyt gradua tehdessä, tämän päivän aion vain kölliä, lukea me naisia ja vahdata netti tv:tä  Smiley Huomenna pitäisi palauttaa yksi osa gradusta, ihan hyvälle mallille sain, tosin pitää vielä viilata hieman askendentti neitsyt Wink

Alle viikko vielä ja olen Dubain lämmössä  vaaka ukkoni kanssa Cool Tässäkin asiassa olemme vastakohtaisuudet: ukko ei suostu katsomaan etukäteen matkaoppaista missä kannattaa käydä yms. infoa ja mä olen hulluna imenyt itseeni tietoa Dubaista ja paikat, missä kannattaa ehdottomasti käydä...Ukko aiko protestoida ja jäädä hotellin ravintolaan, jos rupean aikatauluttamaan menojamme..Huomautin häntä, että miten hän osaa mennä oikeisiin paikkoihin, jos ei aio edes vilkaista matkaopasta tai nettiä, vastaus oli "kyllä sieltä aina löytää ne oikeat paikat" Helevetin jäärä tickedoff Lisäksi en saa puhua siitä, mitä kannattaa pakata matkalle mukaan: lopulta huusin, että saa pakata itse omat kamansa ja turha valittaa lentokentällä kun passi jäi kotiin! Katastrofin ainekset jo nyt koossa, hyvää matkaa saa toivotella Grin Sitten kun tuolla Dubaissa ei varmaan kannata yksin lähteä mihinkään kun on niin iso paikka, että eksyy..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10437 : 01.02.2010 12:56:58 »

Hyvää helmikuun ensimmäistä päivää!


Olen tässä miettinyt kovastiki viime aikoina itsekkyyttä ja epäitsekkyyttä: mitä ne sitten tarkoittavat ja miten niiden kanssa ollaan ja elellään, mikä olisi hyvä ja mikä ei. Onko huolehtiminen ja sinällinen epäitsekkyys sitten kuitenkin vallankäytön kautta itsekkyyttä ja onko se sitten NIIN väärin?

Raavin päätäni oman karttani kanssa, kun en oikein tajua sitä - taas vaihteeksi. Jostain syystä laskusolmu skorpionissa ei minusta vaikuta kovin kamalalta asialta, vaikka sitä väitetään kovin vaikeaksi. Neloshuoneessa se ilmeisesti tuo sitä kiinnittymättömyyttä elämään, ja sen kyllä tunteena löydän lapsuudesta ja nuoruudestani - en ulkoisissa puitteissa, vaan emotionaalisessa ja henkisessä. Muuten niitä teemoja ei oikein näy - kai, ellen unohda jotain?

Nyt ihmettelenkin sitten tätä itsekkyys - epäitsekkyysakselia. Mielestäni kartallani on sekä viitteet siihen, että minun pitäisi oppia olemaan itsekäs (neliöitä - kuu, saturnus, merkurius) ja sitten paljon uhrautuvaisuutta. Enkä oikein tiedä mitä tuosta noususolmusta 10.huoneessa härässä, cheironin  kaksoset, cereksen  harka ajattelisin. Ammattihoivaaja/äiti ? ? ? Itsekäs? Itsekäs ammattihoivaajataiteilijaäiti, joka parantaa maailmaa puheella/ vai itsensä.

Rupean tutustumaan noihin asteroideihin - ärsyttää, kun en niitä osaa.



tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10438 : 01.02.2010 13:06:36 »

Ihanaa, että sanot noin! Jotenkin mun mieleen on jäänyt se, että BUU, VAIKEA SOLMU aukaista! BUU!

Toinen mieleen iskostunut on tämä: mitä lähempänä noususolmua, "sitä parempi meininki".
Mulla on planeettoja skorpionissa, mähän olen silloin mentaalikersa  idiot2 ja kun en edes pidä pahana taipumustani tykätä päivittäisestä seksiannoksesta, rahasta ja vastuusta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #10439 : 01.02.2010 20:11:06 »

Musta taas tuntuu, että mun elämässä sattuu ja tapahtuu enemmän ku pystys kerralla handlaamaan, niin hyvää kuin huonoakin...Jos elämä tuppaa liian tasaseks, niin mun jatkuvia haasteita janoava luonteeni kyllä pistää asiaan vauhtia Grin Paradoksaalista kyllä, mä vihaan muutoksia mutta silti jollain tapaa tarvitsen niitä, liekö 8. huoneen juttuja  aurinko oinas ja  venus harka ja ehkä jopa 9. huoneen  kuu harka, totuudenmukaisuus itselleen ennen kaikkea? Ystävät sanovat, että olen jonkin verran dramaattinen, mitä lie tarkottavat coolsmiley No ainakin silloin, jos koen tulleeni petetyksi tai huijatuksi tai näen epäoikeudenmukaisuutta, sillon olen enemmänkin psyko kuin dramaattinen   pluto aspect_opp venus  Grin..Muuten olen mielestäni miellyttävä, sovitteleva ulkopuolisten kanssa jopa ujomman puoleinen...Mutta tapani elää on jotenkin todella intensiivinen, otan kaikenlaiset asiat todella voimakkaasti ja tunteella, toisaalta joku voisi sanoa mua järkeväksi ja realistiseksi..Voi tätä luonteen ristiriitaa Cheesy Entisen suhteen loppuaikoina mulla tosin oli eka kertaa sellanen tunne, että kaikki on jo koettu, mistään en saanut mielihyvää mutta en välttämättä mitään niin negatiivistakaan..Jotenkin mitään sanomaton olo...Se oli varmaan joku "pikku kuolema" elämässäni jonka jälkeen heräsin takaisin eloon, vähän liiankin voimakkailla energioilla :Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.02.2010 20:13:09 kirjoittanut N222 » tallennettu
Sivuja: 1 ... 694 695 [696] 697 698 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: