Sivuja: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642142 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8850 : 18.03.2009 12:43:40 »

1) pitääkö miesten kanssa aina olla?

2) miksei S tee työtaikoja, kun kerran tutustunut magiaan? itse saan taas osinkoja.

3) lähdenkin tästä..
« Viimeksi muokattu: 18.03.2009 12:52:37 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8851 : 18.03.2009 13:10:37 »

Onnea nyt sinulle Saturnalia.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8852 : 18.03.2009 13:44:48 »

sen saa mihin uskoo, itse muutin viranomaisten päätöksiä.. että silleen..
  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8853 : 18.03.2009 14:29:16 »

Ai että työpaikan haku,toivotaan et tärppää  Cool
Munki pitäs huomenna hakee opiskelee johonki,ei hajuakaan mihin haen mutta johonki..... Grin
Ihan sama oikeestaan.

Töissä vaan netissä istun..  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #8854 : 18.03.2009 16:51:39 »

Saturnaliako se oli, joka aikoja sitten mainitsi käyneensä katsomassa Australian?

Minäkin kävin sen katsomassa tässä alkuvuonna ja nyt huomasin astrodientsissä tällaisen mielenkiintoisen artikkelin, johon liittyy tämä elokuva.  Smiley

http://www.astro.com/col/cinema1_e.htm

Mielenkiintoinen näkökulma ja mielestäni todella osuva! Hyvä idea yhdistää elokuvat astrologisesti omaan aikaansa.

Eipä muuta tällä kertaa - jatkakaa.

Juon pikaisesti kahvit ja lähden jatkamaan hommia.  saturnus  knuppel2 buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8855 : 18.03.2009 18:57:11 »

Grin Että saanko uuden duunin.


Toivottavasti saat.  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8856 : 18.03.2009 18:59:18 »

sinähän et usko työtaikoihin  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8857 : 18.03.2009 20:07:51 »


Saturnalialle;

Onnea Afro

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #8858 : 18.03.2009 21:06:21 »

Tigrulla voisi ura aueta sydänklinikalla..
-kuinka monen adoniksen särkynyttä sydäntä siellä sitten paikkailisitkaan..! Cheesy Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8859 : 18.03.2009 21:26:49 »

Joopa joo.. Jos se olis sellanen unelmien sydänklinikka,
missä voi parantaa kaikki särkyneet sydämet halaamalla ja pussaamalla poskelle.. Grin

Tosin en kyllä lähtisi siihen hommaan, kun miettii minkä näkösiä tyyppejä tuolla sairaaloiden vuodeosastoilla sydänvaivojensa kanssa nyt yleensä makaa... buck2 Grin Puspus vaan....!!

Ihanaa, kun on vaan voinut olla möllätä tämän illan, ei ole tarvinnut kirjoittaa tai ajatella yhtään mitäänGrin Nautin tyhjyydestä, kiireettömyydestä, ai että ai että!  Smiley
Kiitos tästä päivästä, se oli jees.  smitten
Huomenna taas aamuvuoroon on ihan kiva mennä, kun on tänään saanut latautua..

En muuten yhtään tajua, mitä olen viime yönä tehnyt; aluslakana lojui lattialla aamulla! Aika paljon on pitänyt huitoa että sen olen pois saanut kun taittelen ne kulmat aina hyvin paikoillaan pysyviksi.  idiot2
Sitä paitsi muistin vasta äsken että puhuin yhden puhelun yöllä.  Grin Nukahdin noin klo 00.00 ja vastasin puhelimeen 00.12. heräten hieman vasta sen jälkeen (?) kun olin jutellut hetken aikaa. Sitten muistan sanoneeni "ai ihanaa, sä et ollutkaan herätyskello vaan sä oot puhelin! mitä kello on? Mä saan nukkua vielä noin paljon ja luulin että on jo aamu..ihanaa!!"

 Grin Pitääkin varmaan soittaa sille heebolle takas päin nyt kun en oo vielä sekasin ja unessa... Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8860 : 18.03.2009 22:03:41 »

Joopa joo.. Jos se olis sellanen unelmien sydänklinikka,
missä voi parantaa kaikki särkyneet sydämet halaamalla ja pussaamalla poskelle.. Grin

Tosin en kyllä lähtisi siihen hommaan, kun miettii minkä näkösiä tyyppejä tuolla sairaaloiden vuodeosastoilla sydänvaivojensa kanssa nyt yleensä makaa... buck2 Grin Puspus vaan....!!


Niin.. buck2
Sinun pitää tulla tänne valmistuessasi. Täällä on yksityisiä isoja sairaaloita ja klinikoita,
jotka on erikoistunut esim. urheiluvammojen hoitoon ja täällä käy operaatioissa
kautta Euroopan esim. jalkapalloilijoita ja jääkiekkoilijoita ja autourheilijoita Tongue

Olin itse yksityisessä sairaalassa viime syksynä tuon hevosonnettomuuteni jälkeen(?)
ja ajattelin kyllä ne (mies)lääkärit ja potilaat nähtyäni ja tavattuani,
että taidanpa pudota toistekin.. :Smiley Grin 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8861 : 19.03.2009 10:03:16 »

niin, kuten on ennenkin huomattu, pelkkä usko ei auta näillä markkinoilla..

mutta jotain muuta sitten.

mietin jälleen kerran ruvetako pinnalliseksi hömpäksi. voisiko se onnistua?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.03.2009 10:05:32 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8862 : 19.03.2009 12:28:26 »

Saturalia, tulipa mieleen että

Silloin kun töissä on "oma porukka" samassa pisteessä saan täysillä oinastella, jos siellä on yksikin "muu", pitää muistaa vaakailla.."oma porukka" on  skorpioni, oinas, harka  ja onpas ihanaa kun saa sanoa mitä tarkoittaa, eikä tossa porukassa kukaan ota itteensä  smitten
Pomot ei vaan oikeen jaksa kannustaa tohon oinas kommentoimiseen  knuppel2 niiden mielestä se on asioiden kärjistämistä  Angry Shocked tickedoff 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8863 : 19.03.2009 16:41:38 »

Hmmn...

Töissä oli aika ihmeellinen episodi  Grin 2funny

Se siitä  Lips Sealed

Mä näin viime yönä IHANAA UNTA! Yksinkertaisuudessaan: kirkkaan vaaleansinistä raikasta taivasta vasten vihreä keväinen omenapuu, joka on täynnä valkoisia isoja kukkia, ja ne kukat ovat ryhmittyneet niin että ne kukkarykelmät muodostivat puun täyteen valkoisia sydämiä!

Se kuva ja sellainen kevään viileä/haalea raikas tuuli ja lämmittävä aurinko, unessa oikein tuoksui sellainen raikkaus ja ihanuus!
 smitten

Miten voin ollakin niin onnellinen yhdestä unessa nähdystä omenapuusta!?  smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8864 : 19.03.2009 19:49:20 »

No ilmankos  venus oinas :na olen altis kehkeyttämään sutinaa ympärilleni.. Cool Grin

Arvatkaas mitä, maailmankaikkeus kuuli mun kutsun: saan sohvan ilmaiseksi.
Mulle vaan soitettiin ja kysyttiin otanko sen, no kyllä kiitos. Afro
tallennettu
Sivuja: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: