Sivuja: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5646234 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4350 : 13.10.2008 11:24:39 »

Piti heittää tähän väliin.

Tigrix: Yhtä vahva kun on toi sun avatarkuvasi, toivon, että sitä myös sisäisesti sulle. Rohkeasti vain lääkärille. Ajattele vaikka tuota avatarkuvaasi; olet tutkittavana yhtä lujasti "maassa" Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4351 : 13.10.2008 13:10:03 »

Huomenta tupahan  angel

Tigris -menet lääkäriin, etkä yhtään vähättele. Oman terveyden kanssa ei leikitä  police ja mikä on pahempaa... ei tiedä ja pelkää, vain tietää ja toimii sen mukaan, vaikka pelkäis?  :Smiley
Keitetään sitten kuumat ekat glögit, joulupipareiden kera  smitten nostetaan villasukkaiset jalat sohvalle ja sytyteeän takkaan tuli... ollaan vaan ja joristaan, tai ollaan hiljaa  Wink smitten

**Yax-Balam** -oon aina aatellut, ettei kaikkea saa. Ruokakauppakin on hieman niin ja näin, vaikka listan kanssa sinne mennään ja yleensä otetaan mitä tahdotaan. Noiden ihmissuhteiden kanssa onkin sitten ihan eri juttu  Huh Voi vaatia ja odottaa toiselta ja toki, syytä on olla tarkka minkälaisen kaverin kelkkaan lähtee  Cheesy Joskus vaan tulee  mieleen, unohtuuko se mitä tarjotaan? Sillä voi olla merkitystä sen kanssa, mitä löytää... hakeehan se toinenkin jotakin...
Nuo sinun 4.tärkeintä eivät luulisi olevan ylitsepääsemättömiä juttuja... missä vain on se kaveri...  idiot2 Kyllä se kopsahtaa kohdalle, kun aika on sille... kukas se sanoikaan, ettei hakemalla mitään löydä?  smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4352 : 13.10.2008 14:29:10 »

Nyt alkaa olla kunnon rusketus, ja muutama kierros altaalla teki gutaa. Hupaisaa miten paikalliset uiskentelevat sukellusasujen näköisissä vetimissä, niihin verrattuna mä varmaan näytän alastomalta. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4353 : 13.10.2008 14:48:26 »

joo, ei pidä mennä toisten ongelmiin liiaksi.

niin, jostain täytyy pitää kiinni.. minua vähän vaivaa itsessäni oleva voimakas valo, kun se pelottaa miehiä.. viimeiset 4v.. sen luulisi vetävän puoleensa kaltaistaan ja onhan ne olleetkin ladattuja suhteita, mut jotenkin turhaa.. kai? jos ei jatku.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4354 : 13.10.2008 15:07:16 »

Jos oikeasti ei voi muuta kuin olla, niin se on tärkeitä -läsnäolo ja kuuntelu  angel
Jossakin vaiheessa on vain uskottava, että se riittää... ihmemiehiä kun täällä ei olla  Undecided

Joskus ne omat "typerät" neuvot tuntuu kaikuvan kuuroille korville tai jopa ärsyttävän kuuliaa. Silloin ei voi mitään... suurimmaksi osaksi elämä menee niin kui kysymyksessä; "kukas se kissan hännän nostaa?" Näin on usein myös, kun puhutaan jos jokin vaatii ihmisen omaa panosta omaan hyviin vointii. Kukaan sitä ei voi tehdä toisen puolesta... valitetavasti... eikä kaikkea saa pilleristä, niin kuin nykyihmisisllä tuntuu olevan käsitys.
Voimaa sinulle Tigrix  smitten angel smitten huolehdithan itsestäsi myös?  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4355 : 13.10.2008 15:23:05 »

itselläni ei muuten ole ketään vaikeita ympärillä, vaihteeksi. siis aikuisia. siis tosi vaikeita joita pitäis hoitaa. tarkoitin T että ei sun tarvitse tunteella mennä, ole analyyttinen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4356 : 13.10.2008 18:19:31 »

Mää en koskaan haluais siskoa.. Mun pitää olla perheen ainut prinsessa  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4357 : 13.10.2008 18:22:10 »

hyvä, hienoa M!

joo, valoni on ja pysyy ja tiedostan kyllä pimeydenkin.. niillä rajoillahan se viimeinenkin suhteeni liikkui, ENERGIASTA oli kyse, se oli voimakasta, mutta sitten. hän ei ollut ehkä kokenut a) tarpeeksi naisia b) tarpeeksi rankkoja asioita, kun tuntuu että mennä porhaltaa sitten niitä kohti.. no olen jauhanut hänestä jo tarpeeksi. niin siis niitä tiedostavia pitää minusta kyllä vielä ettiä esim joogakouluista, henkisistä paikoista jne, muuten kyllä törmään taviksiin jotka ei kosketa mitenkään.

onneksi en odotellut noita ufoja, vaikka jännästi ne sanoo että kaupunkien yllä on jotain pimeetä massaa, siellä ei ole valoa. onko se saastetta vai?

mitä tässä kaiken kaikkiaan tapahtuu? pankkikriisit tulee, ja sitten menee, mutta se vaikuttaa joidenkin elämään (ehkä lähinnä sillä alalla?) - asuntolainojen korot? osakekaupat- sitten planeetta kohoaa.. minun täytyy varmaan vähän miettiä (kun ei voi aina regressiossakaan olla  Grin )--
« Viimeksi muokattu: 13.10.2008 18:37:06 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4358 : 13.10.2008 18:46:34 »

Mää en koskaan haluais siskoa.. Mun pitää olla perheen ainut prinsessa  Grin

Heh.. jos on nuorin, kuten mä,
niin on rinsessa joka tapauksessa, vaik ois kuin monta isosiskoa.. 2funny


Miten voikaan olla mahdollista, että oikeesti mietin jotain viikko sitten miten siunattua, onkaan että mun terveys on pysyny pitkän aikaa niiiiiiiiin hyvänä, ja sit tulee het jotain.. idiot2
Nyt se onneksi laantui vähän, mutta päivemmällä oikeen holahti kunnolla kolmen tunnin ajan, paljon runsaampaa vuotoa kun menkat ja mietin että pitäskö mennä päivystykseen mutta en mennyt.. Kyl ihminen saa aika paljon vuotaa ennen kun se on vaarallista, luovutetaanhan sitä vertakin melko paljon kerralla. Lepoa ja nesteytystä siis ollu tämä päivä. Huomenna soitan heti kasilta sinne terveysasemalle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4359 : 13.10.2008 20:07:20 »

H.A.V.E fun

muuten eihän kaksosen pitäisi olla noin analyyttinen ja kelata joka ihmeen hengenvetoa. jotenkin en usko että kokisin tuollaista oinaan kanssa, siksi en vaivaudu. toisaalta en enää ymmärrä mistä kuviosta joku löytyy, kun aina jotenkin oudosti (siis kun odotan järkevää ja menestyvää tai henkevää, jotain muuta on aina tupsahtamassa)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4360 : 13.10.2008 20:20:10 »

Pitäisi ja pitäisi..
En mä ole mikään kaksonen, mä oon ihminen 2funny Mä oon vakavasti sitä mieltä..... Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4361 : 13.10.2008 21:20:48 »



Afro Blondeilla on hauskempaa!!  Grin

*naturaali blondin puolustuspuhe*  :Smiley

Ei vaan, olen kokeillut kerran elämässäni tummanruskeita hiuksia.... HUI! Aiwan liian vaalea iho minulla:

Hihih...! Cheesy Blondeilla on hauskempaa! Grin 2funny
Elämä on kummasti paljon kevympää taas, kun on uusiutunut ulkoisestikin.
Niin ja sisäinen uusiutuminen... :Smiley  -vaihdoin aivot vapaalle,
kuten kunnon huolettoman blondin tuleekin. Cheesy Grin

Äitini, siis adoptio, sanoo aina, että elämä on huomattavasti paljon miellyttävämpää,
kun ei mieti liíkaa ja tajua ihan kaikkea. :Smiley Grin 2funny



Tiiäkkö, minulla on muuttunut tämä asia. En tiedä, mikä minussa on muuttunut mutta nyt luokseni virtaa miehiä joilla ei ole minkäänlaisia ongelmia  idiot2 En oikeastaan edes tajua, mitä muutin ajattelussani, mutta niin se vain on, että jotain mystistä on tapahtunut. Jokin päätös se oli minkä tein...  idiot2 Taisin vain päättää, etten tarvitse ongelmia enää  Grin Nyt olen törmännyt ihmeellisiin tiedostaviin tapauksiin  smitten


Se on sitä puhtainta valoa ja säteilyä! smitten
Sitä kun vetää vain itsensä kaltaisia puoleensa! coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4362 : 13.10.2008 21:42:10 »

tai sitten kukaan ei vaan säteile niin paljon.. että olisi taajuudella.. jännittävä tällainen täysi tyhjiö..

no. ei pidä ajatella että kaikki "henkiset tyypitkin" on niin vaikeita..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4363 : 14.10.2008 05:05:58 »

Mahtavaa aloittaa aamu huuhtaisemalla torakan pentele vessasta alas ja polttamalla suitsukkeita Yaman kunniaksi. Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4364 : 14.10.2008 09:03:00 »

olen lopulta tehnyt aika ovelia vetoja bisneksissä, siispä olen tyytyväinen itseeni. nyt vain jatketaan suunnitelmia. ja duuneja. kun tajusin miten paljon enemmän  aurinko skorpioni   askendentti vaaka välitti kuin  aurinko kauris ja  aurinko  rapu , niin palataans siihen malliin joka toimi.  rapu ei vaivautunut kehittämään mitään, mikä  skorpioni kanssa jo toimi.. just ne tärkeimmät listaamani. eli miksi ihmeessä alkaa mitään kenenkään kanssa, ellei samantien vois mennä naimisiin (miehen kanssa joka tarjoaisi jotain). siis teoriassa, tarkoitan..
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 09:17:02 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: