Sivuja: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644824 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3300 : 22.08.2008 14:32:37 »

dawnchild, ootko sie se kökkö?  uglystupid2 2funny 2funny
Mä tiskaan sun nyt heti!!!!! Pois mun pannusta!!  tickedoff tickedoff

Juu... Olen tyhyyymä.................!

Ei mutta musta tuntuu, että pitää lopettaa tää astroilu, ei ehkä lopullisesti,
mutta vaikka edes kuukaudeks... Oon ihan liian addiktoitunut ja puhun täällä vaan tarpeetonta paskaa....
Toisinsanoen lasken foorumin tasoa ja ja ja häiritsen koko astrologian kehittymistä tieteenä pelkällä
olemassaolollani.. Niin ja kaikenlisäksi kuvittelen itsestäni liikoja....

Vaikkei musta tosiaankaan mitään hyötyä ole niin ei ole haittaakaan..........

Mä meen nyt tiskaamaan kun mua v-tuttaa se että olen liian paljon täällä....

.......Koittakaa pärjätä, pitäkää putiikki pystyssä sillä aikaa, olen vain 5min poissa..........
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3301 : 22.08.2008 14:43:31 »

Kiitos ELWYN!  smitten smitten smitten

Nyt voin olla täällä taas ja tuntea olevani kotona!

Ihan totta se.. Miksi soimata itseään, jostain tietynlaisesta vaiheesta? Vaikka olen täällä ehkä jotain kolmisen vuotta pörrännyt, niin joskus oon ollut enemmän, joskus vähemmän.. Joku puolen vuoden taukokin jossain..
Kohta alkaa koulu ja sitten en kerkee olla täällä... Näin se on.

Mutta sinä olet kyllä sellainen joka osaa sanoa joka asiaan jotain, siis "oikeat sanat". Ihmekös kun  vaaka olet. Ja toisekseen olet aina jotenkin cool. Se on hassua.  Cool
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3302 : 22.08.2008 15:08:07 »

Intttttternetin iiiiiiihana maaaaaailma!  smitten

Kukaan teistä ei laske tän foorumin tasoa. Piste.

Ja taiteiden yöhön suuntaan minäkin dawnchild  coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3303 : 22.08.2008 15:19:15 »

Mäkin olen demittänyt!!  Grin
Lisäksi olin jippiin/saunalahden chatissa varmaan joskus kolme vuotta putkeen..
Siellä kyllä oli siinä yhdessä huoneessa meillä ihan oma porukka..
Särkyneiden sydänten hotellikohan se oli.
Hassua, en tavannut ketään heistä ikinä irl enkä yhtään tiedä missä ovat nyt......  Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3304 : 22.08.2008 15:23:44 »

koettakaa nyt muistaa viisaus lasten/tytön suusta, "miehet on vain tiellä"

toinen sanoi että poika seurustelee sittenkin.. heh..
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 15:29:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3305 : 22.08.2008 15:39:12 »

Joo, juur nyt ei ole kyllä sopivaa miestä mut kyl se tulee.
Ei ne hyvät miehet ole tiellä. Niistä on paljon iloakin.  smitten

Se eilinen sydänkohtaus minkä sain kun näin Elviksen -
mietin että onko meillä niin vahva tunne-energia että kun tuollainen tulee..
Mutta sitten tajusin että se oli vain sellainen fiilis että en oikeasti halua kohdata häntä...



En mä jaksa ehkä tutustua tän enempää ja vaikka tutustuisinkin ja olisi vähän romantiikkaa,
niin tiedän että tää juttu ei tule olemaan se ...

Joten lähdenkö koko juttuun ollakseni hetken aikaa ihastunut,
en tiedä jaksanko sitäkään enää, vaikka se on kyllä parasta.

Elvis on kuitenkin niin samanlainen kun se toinen rock-poika  neitsyt
ketä tapailin kesällä ja melkein seurusteltiin, että tiedän meidän välillä olevan just samat ongelmat...
Niillä on vaan 3 päivää ikäeroa.....
Ne molemmat luulevat olevansa niin erikoisia ja niin ainutlaatuisia..
Voi voi, mikä kolahdus kummankin egolle olisi kun sanoisin että tunnen muuten ihan sun tapasen tyypin,
et sä mikään outo oo vaikka luulet olevas maailman oudoin ja oot ylpee siitä... coolsmiley

Mä en tykkää ihmisistä jotka tekee liian suuren numeron "omasta erilaisuudestaan"..
Koska kaikki me ollaan hemmetin outoja ja kummallisia, se on ihan normaalia.
Mitä sitten jos on erikoinen harrastus tai erikoinen tapa?
Öö, aika monella muullakin on.


Kolme mun rapu-existäkin on syntynyt keskenään samana vuonna viiden päivän sisällä...

Nyt jatkan aarrekarttaa - se kiehtoo SITTENKIN enemmän kuin siivoaminen. idiot2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3306 : 22.08.2008 17:23:57 »

Sinimusta pää ja suuri suu, ääntä lähtee. Ei minuu voi olla huomaamatta  Grin Käsi on kipsissä mut kipsi on musta -> sopii vaatteisiin. Kyllä sää minut tunnistat jos kohdalle satun. Jäänsiniset silmät on tän päivän juttu eli pysäytän sut katseellani  Grin

Ei vielä tietoa mihin suuntaan, mutta mahdollisimman paljon ajattelin kierrellä.  Smiley

LUPAATHAN nykäistä hihasta jos näät mut? Kamppaa, hyppää kaulaan tai taputa selkään.. mitä vaan!  Grin Tottelen myös nimeä Ace.

Ja jep, jännää  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #3307 : 22.08.2008 17:42:58 »

Cheuphaet oletkin mulle ihan uusi tuttavuus, tervetuloa  Wink Minkäs bändin keikalle meinaat mennä?  Smiley Ja etukäteis onnittelut  leijona toverini  smitten

Kiitoksia, vaikka tuleekin aika myöhässä. Grin En ole kovin aktiivinen foorumeiden seuraaja.

Japanilainen Kagrra, soitti siis maanantaina Tavastialla. Keikka oli loistava vaikka kiljuvat fanitytöt ahdistivatkin vähäsen. Kerkesin vielä viimeiseen junaan takaisin Kouvolaan, mutta piti kävellä asemalta kotiin ja kastuin likomäräksi. Sad

Koneessa on CPU taas 100% jatkuvasti ja hidastellee liikaa, ei tuu mistään mittään phöh.

Ukko on taas jossain rilluttelemassa ja minä täällä yksin kissojen kanssa. Ensi viikolla se on monta päivää poissa kun sillä alkaa koulu Jyväskylässä. Menee kattomaan kämppää meille. smitten Mitenhän pärjään täällä yksin Cheesy
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3308 : 22.08.2008 17:45:57 »

dawnchild: Heitän niskaani vielä tuon nahkarotsin ja jalkaan farkut, eiköhän näillä kamppeilla yks yö selvitä  Grin
Mä muuten mietin, että paljonkohan oon saanu upotettua rahaa pelkkiin piilareihin elämäni aikana  Shocked Aika reilusti..  :Smiley

Cheuphaet: Sillon sä tietysti hengaat täällä foorumilla  Cool Sillon et oo yksin. Tosin, pitänee varoittaa että yllättävän koukuttava lauta tämä astro.. Kassoo ny minuaki. Saan vierotusoireita ellen pääse kerran päivässä selaamaan uusia viestejä läpi  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #3309 : 22.08.2008 18:41:38 »

Cheuphaet: Sillon sä tietysti hengaat täällä foorumilla  Cool Sillon et oo yksin. Tosin, pitänee varoittaa että yllättävän koukuttava lauta tämä astro.. Kassoo ny minuaki. Saan vierotusoireita ellen pääse kerran päivässä selaamaan uusia viestejä läpi  Grin

Haha, ehkäpä hengaankin! Kun olen kerran uusi täällä niin pitänee nyt hengata sitten ja tutustua paremmin meininkiin! Saas nähä miten minäkin koukahdan.

Huh, tuli kuuma, sain sentään kaupassa käytyä. Ostin suklaata *läskeil* Grin
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3310 : 22.08.2008 18:50:57 »

haHAA! Tässä nettailun ohella sain vihdoinkin itsestäni irti jotain..

Kävin juoksulenkillä ja juoksin LUJAA 20min....
Yleensä hölkkään tosi hitaaseen tahtiin 40-80 minuutin lenkkejä..
UHHUH... Shocked Todellista rääkkiä, hyvä ettei laatta lentänyt, oli nimittäin lähellä... crazy2
Parikin kertaa... crazy2 Mutta oi ja voi  Cheesy miten nautin...!!

No lenkin jälkeen tein hitonmoisen sarjan ensin 4kg:n ja sitten 8kg:n käsipainoilla.. Sitten tein vielä kyykkyjä painojen kanssa ja vatsa- ja kylkilihaksia... Oli sellainen aika räjähtävä treeni ja nyt mun kroppa on täynnä punasia länttejä, kai riuhdoin meneen niin rajusti, että tuli jotain verenpurkauksia  idiot2 vai mitä noi on..  idiot2 No ainakin käden ojentajat on huomenna niin kipeet, sen tiedän jo nyt....


HUH...... Nyt voin taas syödä keittoa ja relata hetken aikaa..... Cool
Mä epäilen että Elvis haluaa nähdä mut tänään,  :Smiley
mutta en ole vielä päättänyt haluanko nähdä sen vai en.  coolsmiley

Juu teretulemast tänne vaan häröilemään Cheuphaet..
Sulla on niin vaikee nimi että mä sanon sua vaikka Chepaksi, sopiiko....?
Cheesy coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3311 : 22.08.2008 19:18:36 »

Maton pesu on jo jotain! Mä päätin siirtää siivoomisen huomiseks...
Jos tänään saisi noi tiskit tiskattua.

Mulla on joskus huono omatunto siitä kun oon niin paljon paikallaan..
En oikein osaa keskittää mun energiaa mihinkään rakentavaan.
En tajua mistä tää kaikki mun flegmaattisuus kumpuaa
kun asc ja persoonalliset planeetat kuitenkin  kaksoset jousimies kauris kaksoset kaksoset oinas... idiot2 Luulis että oisin toimelias...

Kieltämättä se kaikki purkamaton energia näkyy musta sellaisena levottomuutena
että kävelen ympäri kämppää ja kun istun niin kaikki mun raajat liikkuu koko ajan ja kekkuloin tuolilla.
Melkein koko aika hytkyn ja jorailen...

Silloin kun vielä asuin kotona, äidillä meni hermot tosi usein muhun ja mun  kaksoset siskoon kun me vaan vaelleltiin levottomina ympäri taloa.  Grin Sillä mun siskolla on vielä tapana naputella sormillaan koko aika jotain. Mä taas leikin koko ajan jollakin mitä ikinä saan käsiini ja usein se mikä mun käsissä on, hajoaa...
Sitten äiti huokaa syvää ja sanoo "kaksoset" ja pyörittelee silmiään...... 2funny Se ei tajua elohopean päälle... 2funny
tallennettu
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #3312 : 22.08.2008 19:28:20 »

Juu teretulemast tänne vaan häröilemään Cheuphaet..
Sulla on niin vaikee nimi että mä sanon sua vaikka Chepaksi, sopiiko....? Cheesy coolsmiley

Haha, toki sopii! Cheesy Mulla onkin kaiken maailman lempinimiä ja väännöksiä tästä, ei kovin moni tämmöstä nikkiä tajua...
Chepu, Cheu, Chau, Chupa Chups... 2funny


Mun avokkini on kaksonen, meinaa täälläkin päässä mennä joskus hermot kun ei millään pysy viittä minuuttia kauempaa paikallaan... Ei koskaan köllimäänkään jouda, ja heti kun herää niin pitää nousta ylös! knuppel2 Grin
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3313 : 22.08.2008 20:33:16 »

kyllä se on tuo 7 huone jonka planeetat on eniten vaikuttaneet "pitkän" suhteen tuloon.. 5 huoneen vaikutuksesta voinut tulla esim muutamien kuukausien suhde.. siksikö olen hieman varuillani, vaikka k.o huoneessa tapahtuu paljon, kun  aurinko seiskassa vasta 2v kuluttua..

nyt pitäis tietää onko auto katsastuksessa ma vai miten menen erääseen tärkeään miittiin. vieläkin joku outo polte sisällä tunneasioissa.. mutta kuten huomasin, Aurinko neliö Kuu on vaikuttanut.

opetin vähän Sven Stenbergin (astrologi) tytön pojalle huoneista. seiska, 2, 6, 10.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 20:44:31 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3314 : 22.08.2008 20:44:33 »

Heh.. Mun "epäsisustus"-fiilis johti siihen, että laitan parin päivän välein käyttötililtä kahdelle toiselle tilille 2€..
Eli sen verran mitä menis jos ostaisin joka toinen päivä röökiaskin...
Tuo toinen tili on "varakäyttötili" eli sieltä saan kyllä rahani poiskin, mutta toi toinen on korkeakorkoinen super-säästötili, mihin saan kajota vain vuoden välein menettämättä korkoja.. Eli en pääse niihin käsiks sit millään...

Mä tykkään säästää. Oon loppujen lopuks hyvä siinä.
Pystyn elään pelkillä keitoilla/kasviksilla...

Mä säästän mun unelmaa varten.  smitten

Nyt ei ole sellainen olo että kandeis hankkii liikaa..

Sitten kun mulla on se ihana mies ja me muutetaan yhteen,  :Smiley jos hankitaan vaikka uutta asuntoa niin mä haluan maksaa kaikesta osani, enkä pelkästään elää toisen siivellä, vaikka se olisi hyvin toimeen tuleva.. En halua menettää "päätäntävaltaa" kenellekään rahallisen kyvyttömyyden vuoksi. Toisaalta tosirakkaus ei katso rahaa ja toivon löytäväni ihmisen joka on valmis jakamaan, eikä ajattele kaikesta tyyliin "mä maksoin viime kauppalaskun, niin nyt se on sun vuoro...." ... Itse olen aika huolimaton siitä miten käytän rahojani yhteisiin juttuihin, näin jälkeen päin kun mietin viime baarireissua niin sijotin toisille tarjoamiseen 60€...... idiot2 Enkä koko iltana sillei tajunnut sitä.. Eikä se nytkään siis haittaa, mietin vaan et jos oisin oikeesti pihi enkä tarjois niitä kaikkia ruokia, kahveja ja ruokia aina niin oisin miljonääri.... 2funny

Mutta ei ystävien ja rakkaiden kohdalla saa ajatella "mä annan nyt niin sä annat seuraavan".....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: