Sivuja: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642443 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3135 : 16.08.2008 15:02:45 »

HMMMMMMH... Miksi mä en pyytänyt sen numeroa? Oonko tyhmä?
Se oli niiiiiiin ihana ja täydellinen....... Kiss

 skorpioni smitten

Mitkä silmät, mikä katse, mitkä suudelmat, mitä *****ä.... HUHHUH...  Cheesy
tallennettu
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #3136 : 16.08.2008 17:15:15 »

Pölpötellääs tänne jotain mietteitä nyt. Mies se puurtaa töissä kaiket päivät ja minä lorvin kotona koneen ääressä! Cheesy

Mua vähän jännittää, kun pitäisi muuttaa vielä tässä kuussa Jyväskylään, eikä meillä ole kämppää sieltä. Kaikki on jotain yksiöitä, vapautuu myöhemmin syksyllä tai ei saa tuoda lemmikkejä. Undecided Pitäisiköhän mieheni ilmoittautua poissaolevaksi kouluunsa nyt syksyllä jos ei saaha sitä. :Smiley

No jaa, eiköhän tuokin selviä pian. smitten Nyt pittää ottaa rennosti, maanantaina on synttärini ja menen Helsinkiin hienon bändin keikalle!
Ja kissat pittää viedä leikattavaksi. Tuo ykski lellikki tuossa mouruaa ja kinuaa silittelyä. smitten
Soundgarden kuullostaa ihanalta, ja taidanpa keittää teet. Tulipa sekavaa. Cheesy
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3137 : 16.08.2008 17:32:15 »

Cheuphaet oletkin mulle ihan uusi tuttavuus, tervetuloa  Wink Minkäs bändin keikalle meinaat mennä?  Smiley Ja etukäteis onnittelut  leijona toverini  smitten

Tämän leijonaneidin sydäntä ja järkeä koetellaan nyt ihan liikaa!  rapu änkee mun uniin, ajatuksiin ja haaveisiin koko ajan.. Mut silti oon tyytyväine jellonaan. Tää  rapu vaan on täysin jellonan vastakohta.

Mitähän sitä tekis?  idiot2

Nojoo.. Illal pidän hauskaa ja unohan kaiken muun.  Smiley

Ainiin! Sain jellonalt lahjaks sellaset korvikset ja kaulakorun, joita olin katellu pitkään. Välillä mä luulen ettei se edes kuuntele tai ettei sitä kiinnosta ku puhun jostain ja se vaan nyökkäilee, mut kyllä se näköjään kuuntelee..  smitten
« Viimeksi muokattu: 16.08.2008 17:34:24 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3138 : 16.08.2008 19:17:59 »

Onnea Lionheart.  smitten Sinun jellonasi voisi vaikka laulaa sinulle tämän:

http://www.youtube.com/watch?v=C9am9COGN04
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3139 : 16.08.2008 20:46:34 »

Johan... Meinasin aivan unohtaa...  Cheesy Minulla oli tänään nimittäin aika jännä kohtaaminen erään salaperäisen oloisen miehen kanssa. Olin menossa tyttöjen kanssa ystäväni lapsen 3v. syntymäpäiville kun vastaan tuli pari suunilleen oman ikäistäni (34v.) miestä, molemmilla taisi olla hupparit ja huppu päässä koska satoi. No... Toinen heistä näytti ulkoisesti aivan sellaiselta Jeesusmaiselta partoineen päivineen, en kuitenkaan kummemmin häntä siinä kävellessämme toisiamme kohti noteerannut, mutta yllättäen hän sanoikin minulle Moi.  Shocked Minä hieman häkeltyneenä hymyillen sanoin myös moi. Ei siinä sitten sen kummempaa tapahtunut kun minun piti kiiruhtaa tyttöjen kanssa bussille, mutta käännyin katsomaan noiden miesten perään ja tämä "Jeesustyyppi" kääntyi myös ja hetken jo luulin että mukaamme lähtee.  Cheesy Aika jännää kyllä kun hän oli niin kuin olisi tuntenut minut. Sellainen vaikutelma jäi ja muutenkin jotain mystistä hänessä oli.  :Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3140 : 16.08.2008 21:39:17 »

Onnea Leijonamieli!
Hyrisen ja tirskun näitä seksijuttuja, kun joka paikasta tätä nyt tulee Cheesy
Lähden huomenna pariksi viikoksi reissuun ja kolme ihmistä on sanonut mulle, että älä tule raskaana takas...tai älä harrasta suojaamaton seksiä. Ja kummallista kyllä, olen pitkään aikaan sellaisessa tunteessa, että nyt on hyvä olla ihan näin kun on, eikä tarvitse tiirailla ripsien läpi testoteroonilta tuoksuvia luontokappaleita buck2 aah, no onhan se mukavaa :Smiley
Mua vähän jännittää lähtö, pitäisi nytkin pakata, muttaaaaa....onhan tässä vielä pari tuntia aikaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3141 : 16.08.2008 21:46:22 »

No siis... Se vaan oli siinä hetkessä  idiot2

Mitäpä sitä turhaan miettimään sen enempää, ei meille mitään suhdetta tule...
Koska hänet tunnen ja tiedän liian hyvin tietääkseni että ei kiinnosta.  coolsmiley Grin


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3142 : 16.08.2008 21:47:40 »

No seksiä tai ei, olkaa onnellisia,
ja please, hiukan kateellisia; :Smiley

Saimme aivan loisto paikat Madonnan konserttiin
ja painelemme sinne yhdessä Kaurisenergian, hänen Rapunsa ja minun Vaakani kanssa! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Hihih...! Cheesy Tuskin maltan odottaa tuota megatähtien,
siis Madonnan, Kaurisenergian ja hänen miehensä,
vierailua täällä Wienissä!  Cheesy smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3143 : 16.08.2008 21:50:19 »

Täällä hiukan kade.  Wink Sanokaa Madonnalle että tulee Suomessakin käymään.  Grin knuppel2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3144 : 16.08.2008 21:50:50 »

No seksiä tai ei, olkaa onnellisia,
ja please, hiukan kateellisia; :Smiley

Saimme aivan loisto paikat Madonnan konserttiin
ja painelemme sinne yhdessä Kaurisenergian, hänen Rapunsa ja minun Vaakani kanssa! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Hihih...! Cheesy Tuskin maltan odottaa tuota megatähtien,
siis Madonnan, Kaurisenergian ja hänen miehensä,
vierailua täällä Wienissä!  Cheesy smitten


Mahtavaa!
Olin just "in bed with madonna". Rautainen mimmi! Ei kyllä säästele hien määrässä hiukkaakaan!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3145 : 16.08.2008 21:57:14 »

Täällä hiukan kade.  Wink Sanokaa Madonnalle että tulee Suomessakin käymään.  Grin knuppel2


Jep, jep, aiomme kertoa terveisesi. Grin



Mahtavaa!
Olin just "in bed with madonna". Rautainen mimmi! Ei kyllä säästele hien määrässä hiukkaakaan!

No toivottavasti hän käyttää hyvää dödöä,
koska me olemme aika lähellä siinä.. Grin 2funny
..kyllä sitä pitää saada siihen hintaan jo kaikin puolin nautittava konsertti..! Grin 2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3146 : 16.08.2008 21:59:00 »

Joku roiskesuoja kannattaa ostaa mestoille. Muistaakseni on tainnut mimmi joskus vähän suueritteitään katsojille sadettaa, sekin tosin vain osana aktia. Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3147 : 16.08.2008 21:59:33 »

Iltaa!

Täällä kanssa pinnistelen..... vähän sain kateellisuutta puristettua Grin
Teille tulee kunnon bileet, kun on kansainvälinen kaupunki ja tähdet... muistakaas laittaa kootut kertomukset reissusta.

Indiimalle myös OIKEIN hyvää ja antoisaa matkaa.

Tigris, jos  skorpioni on kiinnostunut, tietää jo mm. sinun strategiset mitat, kotiosoitteen, puhelinnumeron ja hiusten oikean värin. Ottaa mieluiten yhteyttä, kun vähiten sitä odotat.  Cheesy
nim. kotona  skorpioni-mies buck2

Rakkaudenvalon uni- ja hippimiehen yhteyttä mietiskelen.

Ja minulle yksi yömyssy, kiitos.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3148 : 16.08.2008 22:04:21 »

Täällä hiukan kade.  Wink Sanokaa Madonnalle että tulee Suomessakin käymään.  Grin knuppel2


Jep, jep, aiomme kertoa terveisesi. Grin

Jee!  Cheesy

Iltaa!
Rakkaudenvalon uni- ja hippimiehen yhteyttä mietiskelen.
[/color][/i][/b]

No sitähän minäkin tässä ihmettelen, kun vielä näin hänet heti tuon unen jälkeen...  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3149 : 16.08.2008 22:10:50 »

Antoisaa Madonnankeikkaa Sashalle ja k-energylle miehineen... Smiley

Mie en jaksa juuri nyt olla kade koska olen ihan poikki eilisestä bilettämisestä ja kaikesta sen jälkeisestä toiminnasta.... Grin

Ei me varmaan enää ikinä nähdä sen skorpparin kanssa koska ei tiedetä toisistamme muuta kuin etunimet, millä sitä sitten ottaisi yhteyttä? Voin tietenkin kokeilla lähettää pullopostia jos hän sattuisi löytämään sen pullon... :Smiley No toisaalta tiedän että ei hän ole se joka vie jalat alta vaikka aika mahtava olikin...


Juu, hyvää yötä vaan... Ehkä huomenna on tasaisempaa... Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: