Sivuja: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642391 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2580 : 26.07.2008 14:03:59 »

Mulla ei oikeita kavereita olekaan muita kuin jätkiä  Grin En tuu toimeen ikäisteni tyttöjen kanssa, en kestä sitä pinnallista hehkuttamista "uudesta H&M-myyjästä, joka hymyili kun mä ostin uudet stringit *tsihhihi*"  buck2 Ja sitten nää neidit on kovin ilkeitä mulle, koska tuun paremmin toimeen heijän poikaystäviensä kanssa..  :Smiley Onse harmillista kun ei ymmärretä, että voi sitä olla ihan vaan ystäväkin sen vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa.

Mut on mulla tyttökavereitakin (siis kavereita vaan), mut he on ain mua parikolmeneljäviis vuotta vanhempia.
Kyllä mä joskus löydän sellasia oman ikäisiänikin, joiden kanssa tuun toimeen, muttaku jotenki.. nää muut vaan on sellasia.. En tiä. Ehkä oon itekki samanlainen, mutta mää en vaan jaksa sitä "jes, kaks sidukkaa ja olin siis niiiiin perseet, et oikeest, laattasin sinne ja sinne ja sit mun röökit oli katki ja mutsi soittaa et mis meet ja tuu himaa tai oot arestis ja mä olin et v*tu ämmä pää kii!"  :Smiley Noh, samapa tuo.

Hyvä itsetunto ja asenne on ne asiat, joita toiset kadehtii/pelkää. Pelätkööt mun puolesta, mä en siinä menetä mitään  Wink

Dawnchild kyseli ankka-aikeista. Näillä näkymin menossa ollaan, liputkin kun on jo, mutta loppu on sitte jellonasta kiinni. Jos eräs idiootti sattuu tulemaan maailmalta mun rahojen kanssa lähiaikoina, niin on melko varmaa että hän lähtee sit pitää minust huolta sinne ankkaan.  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2581 : 26.07.2008 14:23:40 »

Lainaus
"jes, kaks sidukkaa ja olin siis niiiiin perseet, et oikeest, laattasin sinne ja sinne ja sit mun röökit oli katki ja mutsi soittaa et mis meet ja tuu himaa tai oot arestis ja mä olin et v*tu ämmä pää kii!"   Noh, samapa tuo.

 2funny smitten

onks nää niitä paljonpuhuttuja pissiksiä Kiss jotka keksi ihQudaa kielen....respectiä heille.... 2funny


Jep. Ne pitäs ampua. Elekää ottako kirjaimellisesti! Tarkoituksenani oli vain ilmaista ääretöntä turhautumistani kyseiseen kuvailuun sopivia kanssasisariani kohtaan.


sillä voihan olla että hyvä itsetunto ei sinänsä tarkoita että olisi korkeatasoinen noin niinkuin henkisesti vaan voi olla täys paskiainen jolla on tosi hyvä itsetunto...


That'll be me.  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2582 : 26.07.2008 14:40:33 »

Päivää  angel
Onpa raskaat fiilikset kotona. Huh Vaikka palasin hyvillä mielein ja piristyneenä
reissusta,niin heti kun astuu ovesta sisään "kotiin" niin johan mieli menee
taas synkemmäksi. idiot2 No onneks pitäis reilun kuukauden päästä päästä omaan kämppään. Smiley
Lähdetään tänään  leijona kaverini kanssa vähän rentoutumaan  Cool
Pitkästä aikaa päästään pitämään kunnolla hauskaa!(toivottavasti) Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2583 : 26.07.2008 14:47:27 »

Tässä on muuten koskettava biisi  Cry smitten

http://www.youtube.com/watch?v=pbrqWarXPw0
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2584 : 26.07.2008 15:13:40 »

Kengu, hieno kipale  Smiley

Ja miehistä ei kilpailla, ne kilpailee meistä! Ei oo koskaan tarvinnu, enkä aio koskaan kilpaillakaan kenenkään toisen kanssa yhestä jätkästä.. Jellonaa ei silti multa kyllä kukaan vie, että jos joku neiti sattuis yrittämään edes niin.. noh, nätisti sanottuna häntä ei enää olis sen jälkeen  Smiley Hullu se on, joka mun kanssa alkaa tappelemaan. Samase, onko aseena nyrkit vai sanat, mutta en mä muistaakseni ole koskaan hävinny.

Paitsi mutsille. Mut se on eri asia.

Itsensä kanssa kilpailu on, kuten sanottu, kivaa ja ennenkaikkea kehittävää. Ja ittensä kehittäminen asiassa kuin asiassa on aina hyväks. Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2585 : 26.07.2008 15:49:41 »

Yritän taas sekaantua jo vanhaan puheenaiheeseen, mutta kun olin poissa kun puhuitte.  Grin

Siis mullakaan ei ole mitään kilpailunhalua, ei yhtään.. Olin jo ekaluokalla sellanen että odotin kun toiset muodostaa jonon tapellen, ja sitten menin viimeiseksi.. Silloin olin ehkä turhan nöyrä, nyt jo osaan sentään pitää huolen siitä että minua ei kohdella väärin.. Jos töissä vaikka joku ihminen aukoo päätänsä niin saatan hymyillä takaisin ja kohauttaa olkiani ja sanoa että ei ole ihan noin vakava juttu (jos kyse pikkuasiasta).. Mutta tosissani en jaksa alkaa väittelemään kenenkään kanssa. Vie liikaa energiaa...

Oon nyt huomannut työpaikalla että olen saanut kolme uutta "työbestistä" ikäisistäni, yksi on härkä, yksi rapu, yksi vesimies... Ja rapu&härkä eivät voi sietää vesimiestä... Sitten kun olen samassa vuorossa härän ja vesimiehen kanssa, ne haluais mennä keskenään aina eri aikaan tupakalle ja pyytävät mua aina mukaan.. Sitten kun tulen toisen kanssa tupakalta, saattaa toinen tulla vastaan "ai jaa.. sä kävit jo.."

Kumma kun toiset tulee pelkästään tietyntyyppisten kanssa juttuun.
Mä tykkään niin kilteistä ja rauhallisista kuin äänekkäistä ja sekopäisemmistä...
Ja tuntuu siltä että joudun aina tähän samaan kuvioon.

Juttelin Elviksen kanssa eilen myöhään mesessä ja tuli hyvä fiilis.  Smiley
Puhuttiin oikeestaan pelkästään kuolemasta ja jaksamisesta, miten kohdata surevat, miten jaksaa itse olla vahva kun näkee rakkaiden kärsivän.. Oli antoisa keskustelu ja lopulta se sanoi että ihmettelee miten jaksan välittää niin paljon... Tuntui hyvälle välittää.  Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2586 : 26.07.2008 15:57:19 »

nyt lähdettävä lahja-ostoksille.... Smiley

Eikai ny vielä. Mun synttärithän on vasta 17 pvä..  Grin joo anteeeeeeekssss.  :Smiley

Hmm.. mitähän tällasilla helteillä keksis tekemistä? Uimassa käyty just äsken jajajajaja.. kalja on lämmintä.. pakastin on tyhjä.. kauppaan on liian pitkä matka ja bensa on loppu.. rahat kans.. Hmmm.. Pöydältä löytys kyniä ja paperia, ei jaksa piirtää.. Jospa vaikka vetäis pari erää tekkeniä.. ehkä CoD matsi.. Korttia olis kiva pelata, pokeria.. RÄSYPOKKAA! Joo.  Grin

Kaylee, mä olin (olen edelleen) yks niistä, jotka tappeli jonon ensimmäisestä paikasta  Grin Luonteelleni en mahda mitään. Jos musta tuntuu, että mua kohdellaan väärin tai alistetaan niin sit on oksat pois. Kakkospaikka on sama ku häviö, sano crossivalmentaja aikoinaan. Väittelyitä rakastan kans ja meen aina sen "vastustajan" tason mukaan alemmas ja alemmas.. Lopulta tulee tää "Toi alotti!"  Grin Can't help it. MUTTA mun on helppo myöntää olleeni väärässä jos todisteet on uskottavat. Ja anteeksi osaan pyytää.. Eli ei ehkä sittenkään niin paha..

Mutta kun omistamisesta puhutaan..  :Smiley

EDIT: Jestas mä oon kamala Shocked
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 16:12:55 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2587 : 26.07.2008 16:37:08 »

Voi h*tto että tää netti nyt jämppii  tickedoff knuppel2 idiot2 knuppel2

Mutta asiaan...
mä oon ollut pienempänä todella nöyrä ja antanut toisten rynniä ja etuilla
ja "jyrätä" mut alleen.(ei koske sisaruksia  Cool)
Mutta nyt vanhempana,vaikka nuori olen edelleen... niin oon oppinut
ettei toisten tarvi antaa hyppiä silmille! knuppel2
Varmaan kun oon saanut itseluottamusta lisää niin oon alkanut "uskaltamaan"
puolustautumaan ja pitämään puoliani.Joskus teen sen liiankin..krhm..kovalla kädellä. Grin
On hyvä taito että osaa pitää puoliaan mutta pitää itsekin oppia antaa toisillekin
tilaa ja ei aina pyrkiä joukon kärkeen. Jotenkin noin mä ajattelen. Kiss
Nyt on suihkussa käyty ja vähän laittauduttu.. kohtapuolin lähdetään pyöräilemään
kaupunkiin päin ja juoma ostoksille  Wink
Toivottavasti ei pyörästä lähde kettarit hirveen monta kertaa ettei tartte hermostua
siihen... on nimittäin aika romu pyörä,kun multa on jo kaks varastettu niin joudun nyt
ajamaan sellasella johon saa keskittää oikeesti koko elinvoimansa että sillä pääsee
eteenpäin. 2funny
Mäpä häippäsen pikkuhiljaa,hyvää illanjatkoa! Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2588 : 26.07.2008 16:49:41 »

Ja tuntuu siltä että joudun aina tähän samaan kuvioon.

olen varma, että tämä astrologisesti liittyy oppositio aspektin painottuneisuuteen, joka sinunkin kartallasi on...


minulla tämä, savolaisittain sanottuna "välivouhkana" kahden keskenään riitelevän osapuolen välillä oleminen on varmaan ollut elämäni voimakkain teema/kuvio....

aina siinä keskellä, sidosaineena sellaisten osapuolten välillä jotka ei voi sietää toisiaan, ja yleensä tappelevat siitä kuka saa omistaa minut..tai minun seurani, aikani ja "palvelukseni" 2funny


no siinä oppii diplomatiaa smitten


no nyt lähden kaupoille...eikä minua muuten kukaan enää voi omistaa....

tapelkoon keskenään Kiss Undecided 2funny



Voi hyvinkin olla totta tuo ja se mitä piti tähän lisäämäni, niin tämä alkoi jo lapsuudessa siitä että siskot yrittivät omia minua toisiltaan ja äiti ja isä yrittivät molemmat saada minua puolelleen riidoissaan..
Karsee kohtalo olla tällanen sätkynukke.... Grin
Tämän koulun alussa ystävystyin kahden luokkalaiseni kanssa  aurinko skorpioni ja  aurinko leijona ...
Kaikki päättyi siihen kun he olivat mustasukkaisia toisilleen siitä että vietän enemmän aikaa heidän kanssa kun he keskenään, tunsivat epäreiluksi että molemmalla oli niin vahvasti "omat jutut" minun kanssa ja heidän juttunsa keskenään taas eivät kohdanneet.. Huhhuh se oli kamalaa aikaa.  buck2
Hirveä sotahan siitä tuli, mutta nykyään molemmat ovat jälleen frendejäni, vaikka melko etäällä tavalla..
Eivät moikkaa toisiaan edes koulussa.

Nyt minulla on taas kolmioystävyys, kauriin ja kalan kanssa.. Mutta en usko että tähän tulee koskaan liittymään mitään draamaa, koska alunperin he olivat bestiksiä ja minä tulin joukkoon myöhemmin, joten he eivät millään voi riitaantua takiani.. Vaikka tosin taidan viettää aikaa heidän molempien kanssa enemmän kuin he keskenään.. Undecided

Mä olen ollut tupakkalakossa nyt kaksi tuntia ja lähden varmaan kohta ostaan tupakkaa,
ei tästä tule hevon-mitään...... buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2589 : 26.07.2008 18:40:28 »

Tiedän että tuntien laskeminen on säälittävää,
mutta olen nyt ollut 4 tuntia polttamatta..
Jos en olisi päättänyt lopettaa polttamista,
pystyisin helpostikkin olemaan puoli päivää ajattelematta koko tupakkaa..

Hei tsempatkaa ja kehukaa ees vähän, tää on aika kamalaa nyt.. Embarrassed

Onneksi kurkku on niin kipeä tällä hetkellä,
että tiedän etten juuri nyt nauttisikaan hirveän paljon tupakasta..

Jos Elvis ottaisi muhun yhteyttä niin saisin muuta ajateltavaa.  Smiley

Ja sen kanssa on hassu puhua kun se on tehnyt radiossa juontohommia, sen kysymykset tulee välillä niinkuin oltais suorassa lähetyksessä haastattelija ja haastateltava.... Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2590 : 26.07.2008 19:02:10 »

Kaylee, tupakan unohtaa kätevästi vaikkapa.. Juoksemalla, uimalla, baarireissulla.. Ei, ei baarireissulla, pari kaljaa ni menee puoli askia röökiä, eli unoha se.. Öööh.. En tierä, kato Pasilaa.. Jakso "Terroristi" menossa, puhuttiin astrologiastakin  Grin Repesin ja pahasti
http://www.youtube.com/watch?v=UdZzw0TuG_0&feature=related

Muuten, ihmiset pelaa turhan harvoin räsypokkaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #2591 : 26.07.2008 19:13:51 »

Ozzette. angel smitten
Muistelen häntä hyvin usein ja mietin mitä hänelle kuuluu.Ja aina kun soi Ozzyn "Dreamer",muistan Ozzetten.

smitten Tiedän ettei Ozzette pistä pahakseen kun kerron, sillä minulla on "sisäpiirin" tietoa hänestä.  Wink Hän voi tällä hetkellä ihan hyvin. On pysynyt kuivilla jo yli vuoden ja muutenkin elämä ollut suht tasapainoista ja hyvällä mallilla.  smitten Voin kertoa hänelle terkkuja teiltä ja että kaipailette jos haluatte.  Smiley



Hei kerrohan ihan mega-hali-rutistus-terveiset Ozzettelle! Cheesy smitten
Olen kuin myöskin miettinyt, missä nainen menee nykyyään. Smiley
Ihana kuulla, että hän on kuivilla ja elämä hymyilee. Cheesy
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2592 : 26.07.2008 20:39:11 »

Niin ja tupakointi tuo mukanaan ikävän yskän. Se minuu kaikist eniten siinä hommassa ärsyttää (en osaa vaan kattoa pidemmälle ja nährä sitä keuhkosyöpää sun muita ongelmia, mitä se pikkuinen savuava käärö suunpielessä aiheuttaa).

Mut tupakointi tuo joillekin ääneen sellasta.. no sellasta kyl tiiätte. Joillakin laulajilla se on tosi hyvänkuulosta.. Kai se rööki sen aiheuttaa, ellen ihan väärässä ole? Onhan sillä ny jotain vaikutusta ääneen..

Voiski syksyllä alottaa laulutunnit.. Tai eeeei.. Ei oo aikaa ei. Ajattelin reenata itteni enduron sm-tasolle.. Ja sitte siitä etiäppäin. Motorossi kun on jo niiiin last-season  crazy2 (tipuin sarjasta keväällä Embarrassed) Hmm.. Tai ehkä trialia.. Ei kyllä hermot kestä sitä touhua  Grin

Mutsi poltti viime syksynä mun rakkaat maiharit, kun olin viikon karkureissulla. Ne vasta komiat olikin! Ei ihan tavalliset maiharit, mutta niin lähellä, että ne maihareiksi luokittelin.
  Tällä hetkellä ihanimmat kengät on nuo punaista käärmeennahka-kuosia kantavat saappaat, joissa on tuollaset kivat ketjusysteemit. Sopii mun punaseen nahkatakkiin. Pitäski ostaa uus nahkatakki.. Eihä mulla ole ku vasta neljä, kaikki erilaisia  Grin Sellanen pitkä olis kiva..  :Smiley Hmm.. kehitetäänpä rahantekoloitsu  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 20:40:45 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2593 : 26.07.2008 21:09:01 »

Mä en oikeestaan tiedä minkälainen ääni mulla on ilman tupakkaa, mutta nyt se on hyvin pehmeä ja aavistuksen käheä.. En tiedä kun omaa ääntänsä on tosi vaikea kuunnella mutta Jenni Vartiaisen äänenkäytössä on jotain samaa kuin omassani, tosin en osaa yhtä hyvin laulaa "naristen".... Cheesy

Mutta juu, luulen kanssa että ääni kuulostais paremmalta ilman tupakkaa, vois ääniala hieman laajentua vaikka laaja se on ennestäänkin, tosin alarekisterin hallitsen paremmin, saan syviä ja tummia ääniä, korkealta osaan laulaa hennosti mutten lujaa tai se kuulostaa hirveältä.  Grin

Laulaminen on tosi kivaa. Olisi ihan mahtava päästä laulutunneille vaikkei ikinä missään julkisesti laulaiskaan, laulais vaan omaksi ilokseen ja purkaa siihen luovuuttaan ja tunteitaan...

Aivan mahtava on laulaa jotain kolmiäänisesti siskojeni kanssa ja vielä niin että toinen siskoistani säestää pianolla. Siitä saa ihan valtavat endorfiiniryöpyt.  Grin Keskimmäisellä siskollani on hieman kovempi ääni kuin minulla ja kirkkaampi ja korkeampi, vanhimmalla melkein samanlainen kun minulla mutta hänen äänensä ei ole näin käheä, hän laulaa hieman nenään kun minä taas hieman kurkkuun... On hauska analysoida pieniäkin eroja.  Smiley Ja ne pienet erot täydentävät toisiaan...

Mulle olisi unelmien täyttymys jos löytäisin musikaalisen ja laulavan miehen kenen kanssa vois jammailla..
Kaksi ensimmäistä  rapu-poikakaveriani olivat ilmiömäisiä pianonsoitossa ja usein lauloimme ja soittelimme molempien kanssa...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2594 : 26.07.2008 21:25:24 »

Eli mulla on siis täydellinen kultakimpale käsissäni!  Grin Jellona on kitaravirtuoosi ja jumankaut ku se laulaa..  Cheesy Meitsi on ihan sulaa vahaa sen käsissä..

Mä osaan laulaa sillai korkealta ja kovaa, hennosti matalalta ja oikeastaan ihan biisin ja tunnelman mukaan. On tullu myös harjoteltua tätä örisemistä ja murisemista, mutta kurkkuhan siinä menee.

Mutsin puolelta suvusta löytyy niin monta laulajaa ettei ole tosikaan. Rakastan laulaa yhdessä äitini serkun (oopperalaulaja) kanssa, koska hänen äänensä on vaan niin.. Voimakas ja vahva. Sellainen vähän "vanhanaikainen", värisevä ja kaunis. :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: