Sivuja: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647570 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1680 : 27.05.2008 06:27:59 »

mä näin taas unta mun esimiehestä.. hohhoijaa.. äkkiä nyt lomalle jo Cheesy eihän tätä muuten kestä kukaan selväjärkinen Cheesy kohta sais lähteä kyllä työmaalle päin..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1681 : 27.05.2008 10:45:51 »


Lainaus
kengururotta onnea pikkusen johdosta... Tarkoitatko koiraa (faaraokoiraa)?  smitten

Joo Faaraokoiraa tarkoitin. smitten Onko sullakin joku koira? Se "karvapallo" vois kuulostaa vähän siltä. Grin
Ihanaa,nukuin niin sikeästi viimeyönä että! Smiley
Toin tänne aamupalaksi leipiä jossa on päällä kaikkea herkullista,tomaattia,kurkkua,juustoa yms..
ja kaakaota tai kahvia,kumpaakin on tajolla. angel
Ihanaa,EI ENÄÄ KOULUA !!!! (paitsi uusintakokeet enskuussa...mutta sitä ei nyt mietitä!)
Vai näki marix unta oikeen esimiehestään. Wink Wink  2funny

Nyt pitäis pikkuhiljaa mennä suihkuun. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1682 : 27.05.2008 11:14:04 »

Joko se haluaa hyvittää mulle jotain tai sitten se voi olla vapautuneempi kun ei tarvitse potea enää sitoutumiskammoa tai sitten se on tajunnut nyt mitä on menettänyt..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1683 : 27.05.2008 11:43:29 »



Ah..!  Cheesy Olen ihan hillitön kumppari-fani nykyään. :Smiley
Omistan useat parit hyvin värikkäitä ja kuviollisia
kumppareita eri koossa, koska koskaan ei tiedä,
kuka tulee kylään ja menemme tonkimaan puutarhaani. Grin

Nyt kun Vaaka-mieheni on aloittanut taloyhtiömme
saneerauksen ja rakentamaan naapuritontille omaa
taloa, niin kumppareilla on kovasti käyttöä, kun maa
on jyrsitty ja lanattu ja niin. Smiley

Ainoa, että miespuoliset ystäväni naurahtavat vaivautuneena,
kun joutuvat pukemaan jalkaansa isot kirkkaan keltaiset, punaiset tai vaaleanpunaiset kumpparit, joissa on kukkia, sydämiä tai palloja
ja muita kuvioita. Grin 2funny

He näyttävät ihan samalle, kun joutuvat pitelemään
naisen käsilaukkua julkisella paikalla
-siis koiran pennulle, jota on juuri rangaistu. Grin 2funny

Vaaka-mieheni uhkaa tuovansa omat tyylikkäät kumpparinsa
kumppari rivistööni terassin eteiseen,
mutta olen kieltänyt, koska sitten tekemäni asetelma
värikkäistä kumppareista menee pilalle.  Tongue

Asetelmaani kuuluu eri kokoisten kumppareiden lisäksi
kolme eri kokoista värikästä metallista kastelukannua
ja puutarha-tonkimia, parit värikkäät hanskat,
eri kokoisia kukkaruukkuja, kukkasipuleita ja hauskan
näköisiä kukka -ja vihannes siemenpusseja. Tongue

Kumppareita olen ostanut mm. Claire's:ista,
jolla on liikkeitä useammassa Euroopan maassa.
Halpaa, mutta hauskaa tyttö-krääsää. Smiley
Ja tietenkin aina, kun vastaan on tullut jotkin hauskat.
:Smiley

http://www.claires.com/


H  A L O O S A S H A ~missä olet, kävin bongaamassa tuon ekan viestisi tällä topicilla ;

Ei mitään hätää ~tulet vain aina mieleeni tästä  Kiss Kiss Kiss Kiss biisista ( on kännyni soittoäänenä)
http://www.youtube.com/watch?v=kjgGamv1tdw

miten se sanootaankaan  siellä KYSS  Kiss  Cheesy Wink , olen lukenut ja kirjoittanut piiiitkän englannin, nicht aber deutchland word  2funny 2funny 2funny nauran itselleni  2funny
~Aaviisunen
« Viimeksi muokattu: 27.05.2008 12:02:58 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1684 : 27.05.2008 12:12:15 »

...
Mun exä kävi täällä teellä ja voi voi miten me taas kyylättiin toisiamme ja sitten se myös kysyi että mitä teen ens viikon torstaina.. Olin että siis, mitä ihmettä, en tiedä, töissä tai täällä tai jossain, normi päivä.. Sitten tajusin että mullahan on synttärit sillon. Ja se kysy että jos mulla ei ole muuta nii hän veis mut jonnekin ulos syömään synttärilahjaksi.... Ja sanoin että mikäs siinä.

Hei "Tigrinum"

Itsekuri onkin sitten paikallaan

Käy ihmeessä nauttimassa
synttärilahjastasi 5. kesäkuuta kaksoset "Tigrinum" (23)
- pidä jalat maassa, älä romantisoidu liikaa  :Smiley



smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1685 : 27.05.2008 12:56:49 »

...
Love is in the air. Huomenna mulla olis edessä pienet treffit yhen koulukaverin kanssa..
....
Kohta painun naapuriin nukkumaan, äiteen kanssa taas vähän riitaa.. Mut on sitä ennenki oltu ulkoruokinnassa.

Hei "Lionheart"


Toivottavasti oli antoisat treffit.  :Smiley

Ulkoruokinnassa, miksi imeessä.
Eiks olis helpompi vain pyytää anteeksi.  Kiss



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1686 : 27.05.2008 13:29:17 »

Mullapa onkin tänään myös työhaastattelu  Cheesy Liittyy elokuviin toi duuni  smitten laugh

Hei "Elwyn"

Pidetäämpä peukkuja.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1687 : 27.05.2008 14:31:12 »

...
Love is in the air. Huomenna mulla olis edessä pienet treffit yhen koulukaverin kanssa..
....
Kohta painun naapuriin nukkumaan, äiteen kanssa taas vähän riitaa.. Mut on sitä ennenki oltu ulkoruokinnassa.

Hei "Lionheart"



Toivottavasti oli antoisat treffit.  :Smiley

Ulkoruokinnassa, miksi imeessä.
Eiks olis helpompi vain pyytää anteeksi.  Kiss



smitten Elämänilo


Niinno tuotah.. Äitin kans ei oikee aina tää ajatusmaailma kohtaa. Kai se on vain huolissaan kun mä kaahailen ympäri kyliä ja joskus unohdan ilmottaa että menenkin sinne ja sinne yöksi..  Grin Nyt ollaan kyllä jo sovittu.

Niin ja niille "treffeille" tässä just valmistaudun.. Vähän on viilee ilma mutta ajattelin laittaa nuo uudet caprit ja jonku kivan topin. Mutta samahan se on mitä mä päälleni puen, mun puolestani nää on vain kaveritreffit..  :Smiley

Hyvää päivänjatkoa sinulle, Elämänilo, ja kaikille muillekin!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1688 : 27.05.2008 15:02:16 »

Hmm..

kysyn vaan miten nykyisin onnistuu joku sitoutumisjuttu kellään? Kun itsellä tuntuu että jos itse, tai toinen ei lupaa mitään, silloin jatkuu.. ts voi katsoa jossain tilaisuudessa, vieläkö on vetovoimaa.. mitä siitä seuraa, se on eri asia.. exät ei todella kolahda täälläkään, jos teillä muilla vielä tekee mieli jatkoa.. hmm..

tänään .. ei paljon hurvitella, raakaa työtä, vanhusten asioita yllättäen.. tekisi mieli olla kaukana.. henkisistä tavoitteistaan..  Tongue no joo..
« Viimeksi muokattu: 27.05.2008 15:03:47 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1689 : 27.05.2008 16:26:30 »

Kysymys herää.. mitä tänne siis kannattaa kirjoitella kun menee taas yksinpuheluksi.. no sanon silti, että onko kukaan miettinyt vuoden takaisia tavoitteita ja fiiliksiä? Itse muistan kun tulin intoa puhkuen eräästä isosta tapahtumasta Tukholmassa, mutta asiat ei menneet ihan kuin toivoin seuraavan vuoden sisällä, sitten piti taas tehdä päätöksiä. Harvinaisen ärtsy päivä töissä jotenkin..

Hmm

toisaalta en olisi ihan uskonut 8 kk romanssia, vaikka siinä on hieman pelin makua, niin silti. Aloin toisaalta tuntea itseni hieman näkymättömäksi henkiolennoksi ilman jotain sellaista.. että näin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1690 : 27.05.2008 16:43:43 »

WS: Itse ainakin uskoisin että mitä vähemmän suhteelle laittaa "vaatimuksia" ja sitoumuksia,niin sitä pidempään se kestää.Kun taas jos heti alkaisi sanelemaan kaikkia sääntöjä ja lupauksia niin siinä voi alkaa heikompaa hirvittää. Grin Tai en kyllä tiedä,toimiiko sellainen "kevytmielinen" suhdekaan loppu peleissä
pidempään. coolsmiley Uskoisin kuitenkin niin,ja kannatan aina sellaista vapautta vaikka olisikin suhteessa,
ettei sidota heti kiinni siihen toiseen.Oltais vaan ja nautittais siitä mitä on. Riippuu ihmisistä ja siitä mitä kukin suhteelta odottaa ja millaisen suhteen haluaa.

Ja vuoden takaisia suunnitelmia,olen miettinyt. Grin Pieleen ne on mennyt. Vuosi sitten olin varma kaikesta,että haluan lähteä kauas opiskelemaan sitä ja tätä ja muutan omaan kämppään ja hommaan poikakaverin sieltä ja alan elämään onnellista elämää kaukana kaikesta vanhasta...
Kuinka ollakaan,väsyin alle kuukaudessa uuteen "elämääni" siellä,masennuin ja itkin ikävääni vanhoja kavereita ja sisaruksia yms kohtaan... Niimpä palasin "entiseen" vaikka ei mikään enää ole samalla tavalla kuin vuosi sitten,asiat on muuttuneet ja mun ajatusmaailma on muuttunut.
Edelleen kyllä kaipaan kauas pois,mutta en halua jäädä edes Suomeen,haluan muuttaa ulkomaille heti kun se tulee mahdolliseksi.Mutta siihen asti,olen ihan tyytyväinen täällä. Smiley
Mutta olen ylpeä mitä kaikkea olen oppinut ja kuinka paljon olen vuoden aikana kasvanut!
Ystävät ja läheiset on edelleen tärkeitä,mutta tärkeintä on oppia viihtymään omassa seurassaan ja selviytyä yksin.Janoan jotain suurta seikkailua jossain,hyppyä tuntemattomaan.
Tasapaksuus elämässä meinaa ottaa päästä vähän väliä. uglystupid2


Mun pikkuveli ( harka) oli sitten taas mennyt lainaamaan mun pyörää ilman lupaa,ja
kuinkas ollakaan mun pyörä oli varastettu!!! tickedoff knuppel2
Jos sitä ei löydy niin veli saa alkaa keräämään rahoja kasaan ja ostaa uuden.
Juuri tänään olisin pyörääni tarvinnut. Sad
(eikä oo ensimmäinen kerta kun mun pyörä katoaa,varastajilta sais taittaa niskat nurin!!! tickedoff)
« Viimeksi muokattu: 27.05.2008 16:53:25 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1691 : 27.05.2008 16:54:38 »

jaa-a. mä en ainakaan kaipaa vuoden takasta elämää. nyt on paljon paremmalla mallilla kaikki. paitsi tietysti työ.. mut ainaki oon heränny hakemaan parempaa työtä. parempi myöhään ku ei millonkaan?

työssä kyl tänään kuulin semmosta juttua, että hitto haluun äkkiä pois ja karkuun. niinpä sit kirjotin yhen työhakemuksen taas.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #1692 : 27.05.2008 17:49:01 »

Sissis, vaude! Onnea  smitten
   smitten Kiitos Ippuska,
jos olisin aiemmin tajunnut että tätä itsekuria löytyy vielä,
niin olisin lopettanu jo ajat sitten ja lakannut keksimästä tekosyitä..

Äsken oli ihana raikastava sade,, syötiin jädet matkalla kaupasta
kotiin ja kastuttiin kunnolla.. kun todettiin etteipä haittaa kastua
kun kotiin ollaan matkalla.  Smiley


Huom! klikkaa kuvaa..
« Viimeksi muokattu: 27.05.2008 17:50:55 kirjoittanut Sissis » tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1693 : 27.05.2008 20:57:54 »

 Cheesy
Sissis, ihana juttu, ettet jatkanut verukkeita vaan vain päätit  smitten

Ah, sadekuuro tekisi hyvää täälläkin  smiley6600
  Grin Vinkeä kuva  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1694 : 27.05.2008 22:20:51 »

Piipahdin tervehtimään teitä rakkaat tupalaiset! angel smitten

Olen iloinen kengu ja Tigru teidän ilostanne,joka kyllä välittyy tänne asti. Cheesy
Mielessä olette kaikki useinkin,mutta tosiaan,kuten Tigru arvelitkin,niin edelleenkään ei tällä foorumilla toimi läheskään kaikki minun masiinallani.
Ja tällaiselle metsän kulkijalle on hieman liian värikäs tämä nykyinen maailma täällä.

Metsässä kuljeskelen yhä miettimässä syntyjä syviä ja samalla aina "näen" teitäkin.
Kuka missäkin kannonkolossa luuraa. Grin
Intiaanityttö kirmaa paljain varpain polulla ja Kotkansilmä lentää yläpuolella hitaasti kaartaen.
Esmiralda poimii kukkia ja Elämänilo rakentaa kivistä kalliolle omaa feng shui aluettaan,jota kaikki saamme istahtaa ihailemaan ohi kulkiessamme.

Kännykkäni soittoäänenä on nyt tuo What a wonderful world ja Viisuinenhan siitä mieleen tulee. smitten

Rakkautta ja vauhdikasta menoa teille neitokaiset ja meille vähän vanhemmille lokoisaa kesän alkua. angel smitten
Kurkkailen silloin tällöin kuulumisianne.

                                                  Lämmöllä;Chandra  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 27.05.2008 22:23:15 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Sivuja: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: