Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647248 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
pipa64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #645 : 01.04.2008 16:41:03 »

kaikkea hyvää pojallesi ja itsellesi smitten
Siitä sitten vaan energioita puhdistamaan sekä luonnonhekmassa että kotona laugh
tallennettu

life is like box of chocolates...
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #646 : 01.04.2008 18:31:08 »

Jippii ja jihuu ja kaikki riemunkiljaisut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

Poika sai asunnon ja avaimet ovat jo taskussa!
Molempien OMA ELÄMÄ VOI ALKAA TAAS! smitten

Nyt luonnonhelmaan kiitoksia lähettämään kaikille myötävaikuttaneille! angel

Ja Tigrinumille toivon tätä samaa onnen tunnetta! angel smitten
Kiss angel smitten Cheesy Wink Smiley smiley6600
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #647 : 01.04.2008 18:33:36 »

 tickedoff  tickedoff knuppel2
hermo menee v*tuttaa *itkupotkuraivari*

mihin ihmeeseen tungen tän kaiken negatiivisen energiani taas.

Miks v*tus mutsin pitää olla se mitä on tickedoff kaikki on taas mun syytä, pedofiili on hänelle niiiiiin rakas ja mä olen niiiiin huono äiti ja näin huono tytär

en vaan vittu jaksa enää  Cry
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #648 : 01.04.2008 18:53:20 »

Jippii ja jihuu ja kaikki riemunkiljaisut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

Poika sai asunnon ja avaimet ovat jo taskussa!
Molempien OMA ELÄMÄ VOI ALKAA TAAS! smitten

Nyt luonnonhelmaan kiitoksia lähettämään kaikille myötävaikuttaneille! angel

Ja Tigrinumille toivon tätä samaa onnen tunnetta! angel smitten

Chanddddrrrrrrrrrra! Ja te kaikki muut!

 Cheesy smitten Cheesy smitten Cheesy smitten

Minä todella tunnen sen onnen tunteen!
He valitsivat 12 hakemuksesta minun hakemukseni..!
Saan avaimet HUOMENNA!! laugh

Siis en käsitä en käsitä en käsitä......   uglystupid2 idiot2 Grin Grin
Tää ei ole sitten mitään sattumaa!

Kiitos! olen niin kiitollinen että ihan kyyneleet valuu silmistä samalla kun hymyilen... Sanoin sille vuokratädille joka soitti ja kerto uutisen, että "Ihanko tosi?? en usko.. en usko! nyt on aprillipäivä, huijaat!"  Cheesy
 
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #649 : 01.04.2008 18:59:54 »

voi vitsi  smitten Cheesy  Grin

*poNppii ja hyppii* onnee  smitten tulipa parempi mieli itellekki muitten onnesta  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #650 : 01.04.2008 19:02:13 »

Paljon onnea ja hyviä energioita teille joille on tänään tai ihan lähiaikoinakin onni potkaissut persuuksille! Loistavaa, siitä on hyvä jatkaa  Grin Grin Grin smitten smitten smitten angel angel angel


Ja sitten I Ronia !!! Sinä nuori nainen. Rauhoitu hyvä ihminen. Kun saat itsesi rauhoittumaan, niin alat hahmottaa asioita toisin, kuin "kuumassa" mielentilassa.  Käännä tai opettele/yritä kääntää vastoinkäymiset, itsellesi eduksi ja lopulta voitoksi. En ole perehtynyt taustoihisi kuin ohimennen sieltä täältä lukien, joten suuntana sillä perusteella antaisin, että ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LUOVUTA!!! TAISTELE, ota sisältäsi naarastiikeri ja taistele. Sinä selviät voittajana, usko se!!!  angel Rukoile, se tuo myös voimia koettelemuksiin.  angel
« Viimeksi muokattu: 01.04.2008 19:03:55 kirjoittanut Jellona-täti » tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #651 : 01.04.2008 19:34:52 »

Kiitos onnitteluista ja iso hali sinulle Tigrinum! smitten

Olen niin ONNELLINEN sekä sinun että meidän kahden puolesta. smitten
Nyt voisimme tarjota tupaan jotain superihanaa!
Kaikki saavat käyttää omaa mielikuvitustaan ja päättää itse mitä haluavat ja se toteutuu. angel

Ei Tigruseni,sattumaa tämä ei ole. angel
Minä ainakin lähettelin pyyntöjä ja rukouksia roppakaupalla yläkertaan ja reikitin ja reikitin ja päätin luottaa,että apua saamme.

Voisimme Tigrinum myöhäisiltasella mennä tuon kirkasvetisen lammen äärellä olevalle penkille tähtiä katsomaan ja nauttia vain hiljaa vieretysten onnestamme ja rauhasta,jonka kumpikin taas saamme elämäämme.
Sanojahan ei tarvita,koska tunne on molemmilla sama. angel smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #652 : 01.04.2008 19:48:32 »

no en mä luovuta  Huh se pieni tyttö vaan mun sisällä kaipaa äitiä ja äidinrakkautta , mutta joka kerta joutuu pettymään ja silti haluaa antaa uuden tilaisuuden.kunnes taas pettyy. ja taas tänään tuli pettymys..mutta sen vielä kestän, mutta kun soittelee mun 8v tytölle ja syyllistää että mummulle käy huonosti jos kerrot että on soittanu jnejne. ärsyttää vaan. mutta minkäs teet. kai tää tästä. niinq aina.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #653 : 01.04.2008 20:35:12 »

Jos joku haluaa ehdottomasti seksikkään pahiksen elämäänsä ja pitää joukkareista, exälläni on aikaa.. hehe.. luulin tietäväni kaiken siitä mitä tapahtuu sielukumppanien välillä, suunnittelin kaiken, luulin kokeneeni kaiken, näin ei ole. Mietin vaan miten paljon tuota juttua viljellä.. mutta sehän on oma asiani. Huh.

En olisi uskonut meidän olevan oikeen missään väleissäkään.. saati tekemässä yhteistyötä. Hänellä oli aikamoiset jutut eromme jälkeen.

Huh, mahtaa sitten olla ens viikonloppunakin käänteitä.

Cosmossa vinkkejä miesten haluttomuuteen, mm se jos nainen menestyy liikaa, on este. No siksi kai serkkuni saa miehiä kun on aina vähän eksyksissä oleva Lolita...
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #654 : 01.04.2008 20:38:50 »

Onnea onnea asunnonsaajille!  smitten

Kuppi vahvaa teetä kiitos!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #655 : 01.04.2008 21:16:24 »

Chandra ja Tigrinum - lämpöiset onnitteluhalaukset teille kummallekin! Olen niiiiiin iloinen teidän puolestanne!

 smitten smitten smitten

Samaa mieltä olen kuin Chandra - ei tosiaankaan ole mitään 'sattumaa' - maailmankaikkeus ja sen energiat auttavat oikeaan suuntaan kulkijoita!  angel



Voisimme Tigrinum myöhäisiltasella mennä tuon kirkasvetisen lammen äärellä olevalle penkille tähtiä katsomaan ja nauttia vain hiljaa vieretysten onnestamme ja rauhasta,jonka kumpikin taas saamme elämäämme.
Sanojahan ei tarvita,koska tunne on molemmilla sama. angel smitten

Kas tässä teille, ihanaiset naiset!  Wink
http://i157.photobucket.com/albums/t65/sopivasti_puhuva/garden/view.gif
http://i157.photobucket.com/albums/t65/sopivasti_puhuva/garden/harmony.gif

(On muuten tosi tylsää, kun tänne ei voi laittaa kuvia, oon ihan kuvafriikki.  buck2)



I-Ronia! En nyt tosiaankaan halua kuulostaa miltään "täti-kaikkitietävältä", ja jokainen toki päättää omista asioistaan, mutta...  knuppel2

Kiukuttaa niin vietävästi sun puolestasi!!! tickedoff

Mietihän nyt tarkkaan, mikä "vaakakupissa" painaa enemmän, mikä vähemmän? Kuinka tärkeä äitisi oikeasti on teille? Sehän on jo nähty, että hänen luonaan (?) ei ole turvallista lapsellesi - äitisi miesystävä on pedofiili.
SINÄ päätät sinun ja tyttösi elämästä - oikeasti, oletko tullut ajatelleeksi, että "lemppaisit" äitisi kokonaan elämästänne ulos - siis sekä sinun että tyttösi? Se että hän on äitisi, ei oikeasti näytä tarkoittavan mitään hänelle itselleen.
Ymmärrän toki äidin- ja rakkaudenkaipuusi, mutta kokemuksestasi jo tiedät, että tulet aina pettymään, aina uudestaan ja uudestaan... Miksi siis edes yrittää enää, jos se on täysin turhaa? Rakasta itse itsesi ehjäksi - olet sen arvoinen! Samalla autat tyttöäsi parhaalla mahdollisella tavalla.  smitten
Sinä voit toki äitiäsi rakastaa ihan niin kuin sinusta itsestäsi tuntuu, mutta älä odota häneltä enää yhtään mitään.
Tiedän, että se on vaikeaa, mutta usko pois, loppujen lopuksi "pesäero" tekee hyvää teille kaikille. Sietäisitkö tuollaista käytöstä joltakulta muulta kuin äidiltäsi?

Hirmuisesti rakkausenergiaa pienelle perheellesi!  smitten smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #656 : 01.04.2008 21:23:25 »

Kirjoitanpa tänne kahvi ja teetupaan, kaiken kahvikeskustelun keskelle, tästä Kanerva-jupakasta.

Kirjoitankin tämän ensin ihan yleisellä tasolla, koska tämä ajatukseni koskee oikeastaan kaikkia olemassaolevia ihmisiä, itseni mukaanlukien.

Eli kun ihmisellä on joku tunnistatamaton syyllisyys sisällään, joka on häneen valheellisesti iskostettu, jo ehkä lapsuudessa, niin hän luo itselleen tiedostamattaan rangaistuksia, ja vaikeuksia. Kun hän saa elämäänsä jotain hienoa ja upeaa, niin hän kokee, että hän ei ole tämän kaiken arvoinen, eikä ansaitse sitä kaikkea myönteistä ja menestystä, jota on tullut osakseen,

ja tästä alitajuntaisesta lähtökohdastaan hän alkaa ehkä jopa täysin itse sitä tiedostamatta sabotoimaan omaa elämäänsä, ja luomaan siihen vaikeuksia (rangaistuksia), jotta saisi jotenkin sen sisäisen kuvan ja ulkoiset olosuhteet ikään kuin tasapainoon.

Itselläni on tästä kuviosta lukemattomia esimerkkejä omasta elämästäni, joista pyristelen eroon tiedostamalla tämä asian.

Ja tästä Kanerva-jutusta tuli vain tämä sama kuvio mieleen, joka toistuu hyvin monen ihmisen elämässä pienemmässä ja suuremmassa mittakaavassa, ja myöskin aste-eroina se, että onko se minäkuva kuinka syyllinen ja huono, ja minkä mittakaavan rangaistuksia sitten itselleen luo.

Ja taidanpa tämän pohdiskelun jälkeen juoda vielä sinnillä kupin kahvia, jotta en saa unta ainakaan seuraavaan kuuteen tuntiin  Wink

Mutta siitä ei tule sen suurempaa kurjuutta, koska ei tarvitse aamulla mihinkään herätä.
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #657 : 01.04.2008 22:06:27 »

Paz. olet oikeassa. Välillä ei vaan nää metsää puilta  buck2 hyvä että joku palauttaa maanpinnalle. ja pääsee vähän purkamaan kun kirjottaa ulos tunteita eikä patoo niitä sisälle.

Kts kaikille smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #658 : 02.04.2008 00:03:48 »

Kiitos Paz onnitteluista ja ihanista kuvista. smitten
Tuossa jälkimmäisessä vielä ihana lemmparikukkani Orkidea! smitten

Odottelen Tigrua kanssani istuskelemaan.
Kirjoitit myös hyvin osuvasti I-Ronialle.
Ex-avoni ei osannut rakastaa lapsiaan.
Tyttärille se oli kova paikka ja he yhä uudestaan yrittivät,mutta minä näin sen toisen puolen.
Isä odotti lapsiltaan aina jotain korvausta.Eriäviä mielipiteitä ei saanut olla,eikä hän oikeasti osannut rakastaa heitä. Undecided
Tytöt olivatkin vain hyvin harvoin tekemisissä isänsä kanssa ja silloinkin aina heidän aloitteestaan.
Joskus kuuntelin lievästi kauhistuneena mitä se mies päästi suustaan.
Vaikea paikka kun vanhemmiltaan ei saa sitä,mikä normaalisti on ihan synnynnäistä perheessä.
Mutta sekin pitää vain hyväksyä ja päästää irti,kuten me niin monissa asioissa nyt teemme.
Ja parhain päin se kääntyy,kun ei tarvitse kuunnella tuollaista aiheetonta syyllistämistä.

Mutta sinä I-Ronia olet äiti tyttärellesi.Sellainen joka rakastaa ja on osoittanut myös nuo naarasleijonan suojelijan vaistot.
Sinä katkaiset välinpitämättömyyden ketjun ja luot uudenlaisen ydinperheen. smitten
Kaikkea ihanaa teille minäkin toivotan. angel smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #659 : 02.04.2008 01:45:44 »

Loistavaa! Cheesy Onnea Tigru ja Chandra! smitten
Skumppa-kippis naiset! Cheesy

No.. :Smiley
Palasimme sitten takaisin "ruotuun" Vaa'an kanssa tänään. Tongue
Kyllä taas rakkaus maittaa parin päivän erossa olon jälkeen.
Suunnittelin sen kyllä olevan pidempi, mutta... :Smiley
...enpä voinut sitten vastustaa tämän Vaaka-hurmurin
tehokasta valloittamispuuhia. Tongue

Siirsin Pariisin matkanikin ensi viikolle, mutta kappas,
Adith näyttäisi olevan siellä kuin myöskin silloin!  Cheesy

Huomenna illalla edustan Vaa'an kanssa, kun hän vääntää
kauppaa eräästä liikekiinteistöstä jonkun Dubai-miehen kanssa,
joka haluaisi ostaa sen.
Itselläni on vapaata. Smiley
Tiedossa on ainakin illallinen luxus-ravintolassa, joten pitää tälläytyä.

Vaa'an huoletkin näyttäisivät olevan ohi. Smiley
Huomenna, siis tänään, hän allekirjoittaa kuin myös sopimuksen
kiistastaan oikeudessa. Asia on sitten loppuun käsitelty. Smiley
Hän alkaa jo kovasti olla piristymässä.
Tänään hän mietti, että millaista elämämme tulee olemaan
ilman tätä jatkuvaa stressiä.
Sanoin, että kyllä se sieltä aina uuden keksii.. :Smiley
...että vaan nauti niin kauan kuin kykenet. :Smiley

Lähden kanssa yöpuulle unia näkemään..
...aamulla varhainen herätys..

Kauniita unia...ja huomenta! angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: