Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 127711 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #210 : 08.07.2012 19:12:04 »

Heips ss Moon Smiley

Voisitko katsoa minulle mitä rakkaus-ja työrintamalla tapahtuu? Saanko tuon uuden työn, entäpä uuden miehen? coolsmiley

tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #211 : 09.07.2012 16:57:08 »

Työasioista kysyinkin jo sinulta ja aika näyttää mitä syksy tuo tullessaan? Horoskoopit (aikakausilehdet) ja itse asiassa myös oma kartta lupaa ihmissuhdealoituksia tälle vuodelle. Mitä sinä näet tällä sektorilla minulle?  laugh Työelämään kuuluu paljon kontakteja, mutta löytyykö sieltä vielä jotain yksityisempää ja/tai syvällisempää.  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #212 : 11.07.2012 21:57:06 »

Onko tämä sellainen ketju, johon voi antaa elämänsä harjoiteltavaksi? En jaksanut lukea tai edes selata kaikkia 15 sivua.

Minua vaivaa mies, johon tutustuin vuosi sitten. En pääse hänestä eroon. Hän ei päästä, vaikka hänellä on paljon naisia koko ajan. Olen pitänyt välimatkaa, mutta aina hän ottaa yhteyttä. Olen miettinyt sitäkin, että haluanko oikeasti olla erossa kokonaan, koska eihän se nyt niin vaikeaa voi olla. Varon tapaamasta, mutta puhelin, sähköposti jne on keksitty. Nyt tuntuu olo toisaalta jo voitokkaalta. Näyttääkö kortit jotain? Kuka vain saa vastata.

Allu

Hei, Allu

Tämä todellakin on sellainen ketju, jossa voit kysyä jonkun kysymyksen, joka mieltäsi vaivaa, ja samalla annat harjoitteleville ennustajille mahdollisuuden =)

katsotaas siis, mitä kortit antaisivat vinkkejä sinulle =)

Oikeus

Kertoo totuuden ymmärtämisestä. Pyrkimys luoda selkeä ja ennakkoluuloton kuva tilanteesta edistää ongelmanratkaisua ja sovittelutyötä.

Kortti kertoo siitä, että olet ymmärtänyt, että olet tavallaan yksi nainen muiden joukossa, ja myös sen, että tämä kyseinen mies ei ole sinulle hyväksi, koska ei pysty valitsemaan. Sinun kannattaa luoda selkeä kuva tilanteesta ja haluistasi; haluatko olla läheisissä väleissä miehen kanssa, jolla on useita naisia sinun lisäksi? Entä mitä sinä haluat? Kortti siis pyytää sinua tarkoin pohtimaan, mitä sinä itse haluat, ja sitten teet sen mukaan suunnitelmat tulevaisuudelle =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #213 : 11.07.2012 22:03:19 »

Hei, olisin vielä kysynyt opiskeluun liittyvää. Vuosia sitten olisin vaihtanut alaa ja olisin kouluunkin päässyt, mutta henk.koht. elämä oli silloin kaaoksessa ja jouduin siitä luopumaan. Nyt kuitenkin haluaisin samalle alalle uudestaan. Oliko tällä tarkoitus etten päässyt sinne? vai saavutanko sen uudestaan minkä silloin menetin? Kiitos viimekertaisesta ja tästä toisesta myös smitten

Heissan,

Katsotaas mitä kortit kertovat opiskeluusi liittyen =)

Torni

Muutoksen kortti, joka tuo mukanaan nopeita muutoksia.

hmmm... koska kortti on vahvan muutoksen kortti, veikkaisin, että tämä osittain osuu menneisyyteesi, jolloin joudut tämän alan jättämään kesken tiettyjen syiden mukaan. Nopeat muutokset voisivat liittyä nykyhetkeen ja uskoisin tähän opiskeluusi. Veikkaisin tämän nopean muutoksen syyn olevan se, että päätös opiskelemaan tuli aikalailla äkkiä, mutta kuitenkin 100% halulla tehdä juuri sitä. Jokaiselle tapahtuneelle on tarkoituksensa, joten opiskelusi keskeytymisellekin oli tarkoituksensa. Veikkaisin, ettei silloin ollut paras aika opiskellä tähän tiettyyn alaan vaan ehkä sinun piti varmistua, että tämä on se ala, mitä haluan opiskella. =)

Valitettavasti Torni kortti on jostain syystä minulle hankala tulkita ja avata, mutta toivottavasti onnistuin edes jotenkin =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #214 : 11.07.2012 22:11:07 »

Heips ss Moon Smiley

Voisitko katsoa minulle mitä rakkaus-ja työrintamalla tapahtuu? Saanko tuon uuden työn, entäpä uuden miehen? coolsmiley



Heissan kaaliaivo =)

Katotaas, nostetaan molemmille omat kortit, jotta viesti tulisi selvempänä molemmille kysymyksille =)

Uusi työ

Vaunut

Itsekuria. Henkilö voi tuntea olevansa jossakin roolissa. Muutoksen, liikkumisen ja matkustamisen kortti. Matkustaminen useimmiten liittyy työhön. Mahdollinen muutto.

Hmmm... tässä nykyisessä työssä, koetko mahdollisesti olevasi joku muu kuin oikeasti olet? Onko tämä nykyinen työ ajanut sinut muuttumaan toiseksi kuin olet etkä kestä sitä? Kortti kertoo muutoksesta ja liikkumisesta, joten uusi työ on hyvin todennäköinen vaihtoehto, ehkäpä jopa eri kaupungista kuin nykyinen, koska matkustaminen on kanssa aika suuri ilmestys tässä kortissa.

Uusi mies

Maailma

Kauden tai elämänvaiheen päättyminen. Avoimelle ja valovoimaiselle ihmisella kaikki ovet ovat auki. Uudet suunnitelmat viriävät.

Kortti viestittäisi, että sinkku aikasi tai mahd. edellinen suhteesi on nyt viimeinkin historiaa ja sinun on aika kääntää katse tulevaan ja siihen uuteen mieheesi =) Kortti on sinulle hyvin suotuisa ja tämä kortti käy kanssa hyvin yksiin aikaisemman kanssa, koska voi hyvinkin olla että mahd uudelta paikkakunnalta löydät sen uuden rakkaasi ja kuka tietää, vaikka se olisiki sitten sinun kanssasi pitkään =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #215 : 11.07.2012 22:16:08 »

Työasioista kysyinkin jo sinulta ja aika näyttää mitä syksy tuo tullessaan? Horoskoopit (aikakausilehdet) ja itse asiassa myös oma kartta lupaa ihmissuhdealoituksia tälle vuodelle. Mitä sinä näet tällä sektorilla minulle?  laugh Työelämään kuuluu paljon kontakteja, mutta löytyykö sieltä vielä jotain yksityisempää ja/tai syvällisempää.  smitten  smitten

Jep niinhän sinä kysyitkin, joten perehdyn nyt tuohon rakkauspuoleen sinulla =)

Haaveilija

Elät tässä hetkessä, uusi elämänvaihe hahmottumassa ja ehkäpä jopa hyppy tuntemattomaan. Kuuntele vaistoasi, luota intuitioosi niin sinua odottavat kartoittamattomat mahdollisuudet.

Elikkäs, totisesti sinulla on jotain uusia mielenkiintoisia veikkosia tulossa eteesi tulevana syksynä =) Tarkkaan en osaa sanoa olisiko työmaailmasta vai ihan arkimaailmasta. Sit kun löydät jonkun mielenkiintoisen kaverin, kuuntele vaistoasi, mitä se sinulle kertoo ja tee mikä tuntuu hyvältä =) Nauti siis mielekkäästä syksystä ja loppuvuodesta =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #216 : 11.07.2012 22:20:22 »

Jos joku ihana haluaisi minullekkin katsoa mitä näkyy ihmissuhteisiin/rakkauteen.  smitten
Tapailin miestä menneisyydestäni jonkun aikaan, mutta hän ei osoittautunut luottamuksen arvoiseksi. Olin valmis antamaan anteeksi, mutta hän ei ollut valmis selvitämään asioita. Erosimme. Mies kumminkin viime kerrallakin otti minuun yhteyttä erottuamme, luulen ja osa minusta jopa toivoo, että hän ottaisi yhteyttä. Vaikkakin tiedän, että tämä mies ei ole minulle hyväksi.
Mitä tulevan pitää ihmissuhteissa kohdallani? Löydänkö ihan uuden rakkauden elämääni, jotta pystyisin vihdoinkin unohtamaan tämän miehen?
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #217 : 11.07.2012 22:22:05 »

Saisinko kysyä mikä kortti nousee rakkaudelle  smitten

Katotaas, mikä kortti sieltä sinulle nousee =) Tulkitsen sen sitten yleisesti sinulle =)

Noita

Pohdi, mikä elämässäsi on olennaista. Saatat olla etäinen, mutta vaikuttava henkilö, joka näkee asioiden ytimen. Naisen viisaus

Mikä on elämässäsi juuri nyt olennaisinta, jos se on rakkaus, niin lähde sitä kohti. Vaikka oletkin etäinen näet kuitenkin sen, mitä ihmiset sinulta haluavat. Olet viisas nainen, joten käytä sitä eduksesi

Tämä on yks niistä korteista, joiden viestiä minun on aika hankala tulktata... =/

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #218 : 11.07.2012 22:32:55 »

Jos joku ihana haluaisi minullekkin katsoa mitä näkyy ihmissuhteisiin/rakkauteen.  smitten
Tapailin miestä menneisyydestäni jonkun aikaan, mutta hän ei osoittautunut luottamuksen arvoiseksi. Olin valmis antamaan anteeksi, mutta hän ei ollut valmis selvitämään asioita. Erosimme. Mies kumminkin viime kerrallakin otti minuun yhteyttä erottuamme, luulen ja osa minusta jopa toivoo, että hän ottaisi yhteyttä. Vaikkakin tiedän, että tämä mies ei ole minulle hyväksi.
Mitä tulevan pitää ihmissuhteissa kohdallani? Löydänkö ihan uuden rakkauden elämääni, jotta pystyisin vihdoinkin unohtamaan tämän miehen?

Minä voisin katsella sinulle, josko kortit lupailisivat hiukan valoisampaa tulevaa rakkausrintamalla, koska kenenkää ei pitäisi olla yksin, mutta ei myöskää sellaisen kanssa, joka ei ole luottamuksen arvoinen. Mutta katotaas, mitäs kortit meille tällä kertaa kertovat =)

Hirtetty

Olet käännekohdassa. Muutos ilmenee erityisesti asenteessasi. Uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksista.

Tämä edellinen miehesi toimi näemmä elämäsi käännekohtana ja uskoisin elämäsi olevan tästä edespäin valoisaa, kunhan unohdat exäsi. Vaikka olet kokenut vaikeuksia, olet myös oppinut niistä. =)

Päätin, että nyt tarvitaan toista korttia hiukan avaisemaan lisää =)

Hallitsijatar

Tiedossa intohimoa, fyysistä mielihyvää ja tunne-elämän tyydytystä. Naisen seksuaalisuus ja äidin ja lapsen välinen suhde kiehtoo.

Noniin johan aukaisee hiukan enemmän. Sinulle on nähtävästi jossain mahdollisesti jopa lähitulevaisuudessa imaantumassa joku mielenkiintoinen henkilö, jonka kanssa sinulla kemiat kohtaa. Ota siis tilaisuudesta kaikki irti, mitä vain voit, koska kortti on hyvin suotuisa uuden rakkauden löytämisen ja sen kanssa olemisen kannalta =)

Toivottavasti osasin edes vähän auttaa sinua =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #219 : 11.07.2012 23:02:08 »

Jäin välistä  Sad
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #220 : 12.07.2012 00:12:46 »

Jos joku ihana haluaisi minullekkin katsoa mitä näkyy ihmissuhteisiin/rakkauteen.  smitten
Tapailin miestä menneisyydestäni jonkun aikaan, mutta hän ei osoittautunut luottamuksen arvoiseksi. Olin valmis antamaan anteeksi, mutta hän ei ollut valmis selvitämään asioita. Erosimme. Mies kumminkin viime kerrallakin otti minuun yhteyttä erottuamme, luulen ja osa minusta jopa toivoo, että hän ottaisi yhteyttä. Vaikkakin tiedän, että tämä mies ei ole minulle hyväksi.
Mitä tulevan pitää ihmissuhteissa kohdallani? Löydänkö ihan uuden rakkauden elämääni, jotta pystyisin vihdoinkin unohtamaan tämän miehen?

Minä voisin katsella sinulle, josko kortit lupailisivat hiukan valoisampaa tulevaa rakkausrintamalla, koska kenenkää ei pitäisi olla yksin, mutta ei myöskää sellaisen kanssa, joka ei ole luottamuksen arvoinen. Mutta katotaas, mitäs kortit meille tällä kertaa kertovat =)

Hirtetty

Olet käännekohdassa. Muutos ilmenee erityisesti asenteessasi. Uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksista.

Tämä edellinen miehesi toimi näemmä elämäsi käännekohtana ja uskoisin elämäsi olevan tästä edespäin valoisaa, kunhan unohdat exäsi. Vaikka olet kokenut vaikeuksia, olet myös oppinut niistä. =)

Päätin, että nyt tarvitaan toista korttia hiukan avaisemaan lisää =)

Hallitsijatar

Tiedossa intohimoa, fyysistä mielihyvää ja tunne-elämän tyydytystä. Naisen seksuaalisuus ja äidin ja lapsen välinen suhde kiehtoo.

Noniin johan aukaisee hiukan enemmän. Sinulle on nähtävästi jossain mahdollisesti jopa lähitulevaisuudessa imaantumassa joku mielenkiintoinen henkilö, jonka kanssa sinulla kemiat kohtaa. Ota siis tilaisuudesta kaikki irti, mitä vain voit, koska kortti on hyvin suotuisa uuden rakkauden löytämisen ja sen kanssa olemisen kannalta =)

Toivottavasti osasin edes vähän auttaa sinua =)

--SSMoonSS--

Voi kiitos sinulle aivan mielettömän paljon SSMoonSS.
Tämä oli todella mukava kuulla, ja ehkä se omakin intuitio on tällaista uumoillut.
Ihanaa kesän jatkoa sinulle!
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #221 : 12.07.2012 10:46:29 »

Heips ss Moon Smiley

Voisitko katsoa minulle mitä rakkaus-ja työrintamalla tapahtuu? Saanko tuon uuden työn, entäpä uuden miehen? coolsmiley



Heissan kaaliaivo =)

Katotaas, nostetaan molemmille omat kortit, jotta viesti tulisi selvempänä molemmille kysymyksille =)

Uusi työ

Vaunut

Itsekuria. Henkilö voi tuntea olevansa jossakin roolissa. Muutoksen, liikkumisen ja matkustamisen kortti. Matkustaminen useimmiten liittyy työhön. Mahdollinen muutto.

Hmmm... tässä nykyisessä työssä, koetko mahdollisesti olevasi joku muu kuin oikeasti olet? Onko tämä nykyinen työ ajanut sinut muuttumaan toiseksi kuin olet etkä kestä sitä? Kortti kertoo muutoksesta ja liikkumisesta, joten uusi työ on hyvin todennäköinen vaihtoehto, ehkäpä jopa eri kaupungista kuin nykyinen, koska matkustaminen on kanssa aika suuri ilmestys tässä kortissa.

Uusi mies

Maailma

Kauden tai elämänvaiheen päättyminen. Avoimelle ja valovoimaiselle ihmisella kaikki ovet ovat auki. Uudet suunnitelmat viriävät.

Kortti viestittäisi, että sinkku aikasi tai mahd. edellinen suhteesi on nyt viimeinkin historiaa ja sinun on aika kääntää katse tulevaan ja siihen uuteen mieheesi =) Kortti on sinulle hyvin suotuisa ja tämä kortti käy kanssa hyvin yksiin aikaisemman kanssa, koska voi hyvinkin olla että mahd uudelta paikkakunnalta löydät sen uuden rakkaasi ja kuka tietää, vaikka se olisiki sitten sinun kanssasi pitkään =)

--SSMoonSS--






Kiitos vastauksistasi...olen todellakin hakenut töitä toiselta paikkakunnalta...katsellaan mitä tapahtuu.

 Cheesy Kiitos
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #222 : 12.07.2012 13:09:21 »

Mulla on ihan karmee kohta tapahtuu jotain olo!
MITÄ tapahtuu?
Ja jos kuvittelen, niin mistä tämä olo sitten johtuu? Ei välttämättä mikään miellyttävä olo, mutta jännittävä ainakin.

Tahtoisko joku koettaa löytää mulle vastausta?
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #223 : 12.07.2012 14:36:55 »

Hei SSMoonSS!  Smiley

Voisitko hieman taas katsella minulle?   Cheesy

Tämä vuosi on ollut erittäin rankka minulle ja tuntuu, että olen hieman romahtanut ja en jaksaisi enää uskoa asioiden järjestyvän! Mikään ei onnistu mitä yritän eikä mikään tuota enää iloa...Usko omaan tulevaisuuteen ei ole enää kovin vahva. Miltähän mahtaa tuo minun loppuvuosi näyttää?

Olen kohta puoli vuotta ikävöinyt erästä herraa. Miksen saa kyseistä miestä pois päästä? Tuntuu etten tule koskaan kohtaamaan hänen kaltaistaan miestä enää... Sydän rikki ja parannusta ei näy! Sad Mitä näet tästä tilanteesta? Tulenko löytämään miestä joka saisi minut unohtamaan tämän? Vai tuleeko tämä herra takaisin?


Kiitos, kiitos ja kiitos sinulle jos jaksat katsoa!  smitten
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #224 : 12.07.2012 16:29:37 »

Työasioista kysyinkin jo sinulta ja aika näyttää mitä syksy tuo tullessaan? Horoskoopit (aikakausilehdet) ja itse asiassa myös oma kartta lupaa ihmissuhdealoituksia tälle vuodelle. Mitä sinä näet tällä sektorilla minulle?  laugh Työelämään kuuluu paljon kontakteja, mutta löytyykö sieltä vielä jotain yksityisempää ja/tai syvällisempää.  smitten  smitten

Jep niinhän sinä kysyitkin, joten perehdyn nyt tuohon rakkauspuoleen sinulla =)

Haaveilija

Elät tässä hetkessä, uusi elämänvaihe hahmottumassa ja ehkäpä jopa hyppy tuntemattomaan. Kuuntele vaistoasi, luota intuitioosi niin sinua odottavat kartoittamattomat mahdollisuudet.

Elikkäs, totisesti sinulla on jotain uusia mielenkiintoisia veikkosia tulossa eteesi tulevana syksynä =) Tarkkaan en osaa sanoa olisiko työmaailmasta vai ihan arkimaailmasta. Sit kun löydät jonkun mielenkiintoisen kaverin, kuuntele vaistoasi, mitä se sinulle kertoo ja tee mikä tuntuu hyvältä =) Nauti siis mielekkäästä syksystä ja loppuvuodesta =)

--SSMoonSS--

Kiitoksia  smitten  smitten tässä alkaa jo aivan innolla odottaa syksyä  laugh
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: