Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 127707 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #105 : 05.06.2012 14:49:12 »

Minäkin toivoisin että joku, jolla olisi aikaa ja tahtoa katsoisi minulle korteilla/heilurilla/intuitiolla, että miltä tulevaisuuteni näyttää perheenlisäyksen suhteen? Olen juuri käynyt läpi keskenmenon kolmen raskauskuukauden jälkeen, ja nyt kun odottelen kierron taas tasaantuvan, on päälimmäiseksi tunteeksi noussut epätoivo ja luottamuksen puute tulevasta. Olo on vain tyhjä, ja vahvasti tuntuu siltä ettei sitä pienokaista meille enää olisi tulossa. Tietysti ymmärrän että nämä tunteet ehkäpä kuuluu asiaan, ovat niin sanotusti tunteita jotka täytyy käydä läpi ja luultavasti tulee aina km:n sattuessa. En siis pidä ainoana totuutena näitä tunteitani, vaan pyrin kääntämään ajatukseni positiivisiksi. Jos joku pystyisi antamaan tukeaan, kannustamaan näin ennustamisen muodossa olisin kiitollinen  smitten
tallennettu

sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #106 : 05.06.2012 15:34:31 »

Voisiko joku katsoa mulle miltä loppuvuosi näyttää töiden ja työllistymisen suhteen? Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
hanna.76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #107 : 05.06.2012 20:11:51 »

Hei
jos jollakulla olisi intoa niin voisi valottaa minullekin mihin suuntaan rakkaus on menossa ja mahtaako perheen lisäys olla ajankohtainen asia vaiko muutto?  :Smiley Kiitosta vaan etukäteen jo Smiley
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #108 : 05.06.2012 21:09:34 »

Heipä hei,tarvitsisin ennustusta itselleni.
Nyt olen vähälle aikaa saanut terveyteen liittyen vaikka mitä uutisia...
Kysymys kuuluu?
Mitä näkyy nyt kesälle,ihan kaikesta,terveydestä,tuleeko ehkä se uusi ihmisen taimi enään kyytiin?Mitä muuta näkyy noin yleisesti.Kiitos kaunis jos joku viitsii vastata,ajatukset olleet hivenen solmussa...

Heippa!! Cheesy En ole mikää häävi tarot tulkitsija, mutta koetetaan Smiley

Maailma

Jokin elämänvaihe tai kausi on juuri päättynyt, joten avoimelle ja päättäväiselle ihmiselle kaikki ovet ovat auki. Mitä tahansa tavoittelet saavutat sen, ponnistelut päättyvät suotuisasti ja ne tuottavat sinulle tyydytystä ja uudet suunnitelmat lähtevät vireille. Sinun henkinen kypsyys tuo vapautta ja varmuutta vaikeimpienkin asioiden keskellä.

Toivottavasti tästä olisi apua, vaikka mikään pro en olekkaan =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #109 : 05.06.2012 21:14:24 »

Voi, onko täällä tämmöistäkin? Ihanaa, jos joku viitsisi katsoa. Minusta tuntuu kovasti, että minun pitäisi nyt saada jotakin selville, tietää jotakin, hoksata jotakin, mutta kun en tiedä mitä. Minulta on kai hukassa oikea kysymys.

Kulunut vuosi on ollut raskas. Niin aika monta muutakin ennen tätä, mutta tämä viimeisin aivan erityisesti. Luulen/toivon olevani käännekohdassa nyt.

hmmm... vaikea tästä mitään on sanoa, mutta päätin sitten katsoa sinulle, miten sinun pitäisi tästä eteenpäin toimia Smiley Sanon tämän sinulle myös, etten ole häävi tulkitsija, mutta yritän parhaani Smiley

Hirtetty

Olet ehdottomasti käännekohdassa ja tämä muutos ilmenee ainakin asenteessasi. Uusia ajatuksia kypsyy kaikista aikaisemmin koetuista vaikeuksistasi ja kaikki asiat eivät aina ole sitä miltä ne ensi silmäyksellä näyttävät. Onnesi voi piillä onnettomuudessa, mutta saatat joutua uhraamaan jotain päämääräsi vuoksi

Toivottavasti tästä olisi edes hiukan apua sinulle Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #110 : 05.06.2012 21:21:01 »

Alkoipa minuakin kiinnostamaan mitä tulevaisuuteeni kuuluu ? Päättyykö 10 vuoden yksinäisyys Smiley Löytyykö elämäntehtäväni kotimaassa vai lähdenkö muualle ? Kiitos sinulle , joka ehdit katsoa ja kertoa <3

Heissan! Kokeillaas, mitä tämmöinen aloittelija pystyisi sinulle näkemään Smiley

Maailma

Avoimelle ihmiselle kaikki ovet ovat auki ja se, mitä tällä hetkellä haluat saavuttaa, saavutat sen. Uusia suunnitelmia tiedossa ja ponnistelusi tuottavat sinulle tyydytystä. Vaikeuksienkin aikana henkinen kypsyys on se, joka tuo vapautta ja varmuutta niiden keskellä.

Tämä tavallaan vastasi yksinäisyyteesi, eli jos haluat päättää 10 vuoden yksinäisyytesi kannattaa ryhtyä toimiin Smiley kaikki ovet ovat sinulle auki, joten mieti, mistä haluat ensimmäisenä etsiä elämäntehtävääsi Smiley

Toivottavasti osasin edes hiukan auttaa Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #111 : 05.06.2012 21:31:41 »

Voisiko joku ihana ihminen auttaa minuakin? Tarvitsisin ennustusta parisuhteeseen (onko sellaista), rakkauteen ja perheeseen liittyen. Olo on toivoton ja yksinäinen. Mustia päiviä on enemmän kuin valoisia. Yritän ajatella, että asiat järjetyvät parhain päin. Mutta koska olen paljon yksin, minulla on runsaasti aikaa velloa murheissani. Vaikka yritän ajatella, että asiat järjestyvät, epäilys valtaa mielen, eikä postiviinen lopputulos enää vaikuta todennäköiseltä.

Jos joku ihana näkijä/ennustaja/meedio voisi ystävällisesti kertoa mitä tulemaan pitää, olisin ikuisesti kiitollinen. Kaikki näyt, ennustukset ja vastaukset ovat tervetulleita. Muuttuuko tämä paremmaksi, mitä tulevaisuus tuo rakkaudessa, parisuhteessa ja perhe-elämässä tullessaan? Kannattaako vielä uskoa, toivoa ja luottaa siihen, että saan sen mitä sydämeni halajaa, vai onko aika heittää kirves kaivoon?

En ole mikään häävi, mutta yritetääs vähä auttaa sinua Smiley

Erakko

On aika vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa, suo itsellesi aikaa ja nauti yksinolostasi. Keskity olennaiseen ja yksinäisyyden ja riippumattomuuden kokemus luo levollisuutta ja tasapainoa.

Minä sanoisin näin, että pohdi asioita rauhassa; jos sinusta tuntuu, että haluat yrittää saada suhdettanne vielä toimimaan, kokeile. Kuitenkin jos sinusta tuntuu, ettet jaksa yksinoloa, parempi varmaan ottaa asia puheeksi tämän toisen kanssa ja puhua asiat halki.

Toivottavasti edes hiukan osasin sinua auttaa Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #112 : 05.06.2012 21:36:59 »

Vieläkö jollakin ihanalla ihmisellä riittäisi aikaa katsoa tulevaisuuteeni.  smitten

Miltä tulevaisuuteni näyttää raha-asioissa.

Rakkautta ja iloa kaikille smitten

Heippa! Mä voisin vähän katella, mitä raha-asioihisi kuuluu, vaikken mikää pro olekkaa Smiley

Hallitsija

Suhun luotetaan, mutta pidetää kuitenkin etäisyyttä. Sulla on tahdonvoimaa, tinkimättömyyttä ja rohkeutta. Tasapainon, järjestelmällisyyden ja tasapainon kausi elämässäsi menossa.

Veikkaisin tämän mukaan, että ole rohkea, ehkä raha-asiat paranevat tulevaisuudessa Smiley Luota vaistoosi ja järkeesi yhtä paljon Smiley Kortissa on vaaran kaiku siinä, että järki voi peittää alleen intuition ja tunteet. Smiley

Toivottavasti ei kauheasti mettää menny
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #113 : 05.06.2012 21:41:11 »

Hei! näkisikö kukaa minulle?

On sellainen levottomuus sisällä ja tunne että elämääni on tulossa jotain suurempaa. En saa rauhoitettua itseäni ollenkaan. Näkisikö kukaa mitä kesä ja syksy tuo tullessaan? Raha, rakkaus ja ylipäätään?


Heissan! Katotaa, mitä tämmöinen aloittelija sulle näkee Smiley

Noita

Olet hiukan etäinen ihminen, mutta näet asioiden ytimen selkeästi. Toiminnan sijaan pysähdy pohtimaan, mikä on olennaista ja mikä ei ja mitä sinulta vielä puuttuu kokonaisuuden saavuttamiseksi. Älyllinen ja analyyttinen lähestymistapa edistää aikeitasi. Saat ammatillista ja viisaita neuvoja

Toivottavasti pystyin edes hiukan auttamaan Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #114 : 05.06.2012 21:44:40 »

Jonon jatkoksi...

miten pääsisin tästä pysähtyneestä tilaneesta työasioissa? Raha-asiat tuntuvat hallitsevan koko elämää, joka on muuten järjestyksessä.
Pitäisikö koko omaisuus myydä vai aukeaako minulle jotain muita vaihtoehtoja?

Kiitos!!!

Heip! Olen aloittelija, mutta koska harjoittelua kaipaan nii katotaas mitä näkisin Smiley

Taikuri

On suotuisa hetki astua muutosten tielle, toteuttaa suunnitelma tai aloittaa uusi elämänvaihe. Uuden oppimista ja tiedon välittämistä

Tällä kertaa hyvin lyhyt sepostus, mutta toivottavasti hiukan auttoi Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #115 : 05.06.2012 21:49:51 »

Minäkin toivoisin että joku, jolla olisi aikaa ja tahtoa katsoisi minulle korteilla/heilurilla/intuitiolla, että miltä tulevaisuuteni näyttää perheenlisäyksen suhteen? Olen juuri käynyt läpi keskenmenon kolmen raskauskuukauden jälkeen, ja nyt kun odottelen kierron taas tasaantuvan, on päälimmäiseksi tunteeksi noussut epätoivo ja luottamuksen puute tulevasta. Olo on vain tyhjä, ja vahvasti tuntuu siltä ettei sitä pienokaista meille enää olisi tulossa. Tietysti ymmärrän että nämä tunteet ehkäpä kuuluu asiaan, ovat niin sanotusti tunteita jotka täytyy käydä läpi ja luultavasti tulee aina km:n sattuessa. En siis pidä ainoana totuutena näitä tunteitani, vaan pyrin kääntämään ajatukseni positiivisiksi. Jos joku pystyisi antamaan tukeaan, kannustamaan näin ennustamisen muodossa olisin kiitollinen  smitten

Heip, vaik olen iha untuvikko, katotaas mitä tarotit näyttävät Smiley

Voima

Päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset ja saattaa loppuun aloitetut hankkeet.

Jälleen lyhyt sepostus, mutta veikkaisin kortin haluavan kertoa sinulle, ettei peliä ole vielä menetetty Smiley Saatat hyvinkin saada vielä lapsen, jos sitä toooodella tahdot ja se on sinun ns päämääräsi Smiley

Toivottavasti osasin edes hiukan auttaa sinua Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #116 : 05.06.2012 21:52:18 »

Voisiko joku katsoa mulle miltä loppuvuosi näyttää töiden ja työllistymisen suhteen? Smiley

No katotaas Smiley

Noita

Toiminnan sijaan pysähdy pohtimaan, mikä on tärkeätä ja mikä ei, jotta saavutat sen, mitä haluat. Saat apua ja viisaita neuvoja.

Anteeksi, mutta tämän tarkemmin en pysty sanomaan mitään, mutta pohdiskelu ennen toimintaa auttaa aina työn saamisessa tai sen vaihdossa yms Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #117 : 05.06.2012 21:56:40 »

Hei
jos jollakulla olisi intoa niin voisi valottaa minullekin mihin suuntaan rakkaus on menossa ja mahtaako perheen lisäys olla ajankohtainen asia vaiko muutto?  :Smiley Kiitosta vaan etukäteen jo Smiley

Yritetään kattoa Smiley

Hallitsijatar

Kuvastaa uuden luomista, syntymää ja kasvua. Tunteet johdattavat. Tiedossa intohimoa, fyysistä mielihyvää, tunne-elämän tyydytystä. Äidin ja lapsen suhde kiehtoo.

Kortti nähtävästi kertoisi, että rakkaus on menossa eteenpäin ja sinua ainakin kiehtoisi lapsi(?) ja tunne-elämäkin olisi tyydyttävää. Miksei se lapsi olisi tulossa sieltä, mutta muutosta en voi mennä sanomaan mitään. Toivottavasti edes hiukan auttoi Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #118 : 05.06.2012 23:22:25 »

Hei! näkisikö kukaa minulle?

On sellainen levottomuus sisällä ja tunne että elämääni on tulossa jotain suurempaa. En saa rauhoitettua itseäni ollenkaan. Näkisikö kukaa mitä kesä ja syksy tuo tullessaan? Raha, rakkaus ja ylipäätään?


Heissan! Katotaa, mitä tämmöinen aloittelija sulle näkee Smiley

Noita


Olet hiukan etäinen ihminen, mutta näet asioiden ytimen selkeästi. Toiminnan sijaan pysähdy pohtimaan, mikä on olennaista ja mikä ei ja mitä sinulta vielä puuttuu kokonaisuuden saavuttamiseksi. Älyllinen ja analyyttinen lähestymistapa edistää aikeitasi. Saat ammatillista ja viisaita neuvoja

Toivottavasti pystyin edes hiukan auttamaan Smiley

Kiitos! Totta olen etäinen ja johtuen siitä etten uskalla päästää miehiä lähelleni. Pelkään että minua satutetaan. Se mitä minulta puuttuu on mies.. Jospa tässä kohta alkais rakkauselämässä tapahtuu jotain.. Suuret kiitokset sinulle! <3
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #119 : 05.06.2012 23:48:21 »

Minäkin toivoisin että joku, jolla olisi aikaa ja tahtoa katsoisi minulle korteilla/heilurilla/intuitiolla, että miltä tulevaisuuteni näyttää perheenlisäyksen suhteen? Olen juuri käynyt läpi keskenmenon kolmen raskauskuukauden jälkeen, ja nyt kun odottelen kierron taas tasaantuvan, on päälimmäiseksi tunteeksi noussut epätoivo ja luottamuksen puute tulevasta. Olo on vain tyhjä, ja vahvasti tuntuu siltä ettei sitä pienokaista meille enää olisi tulossa. Tietysti ymmärrän että nämä tunteet ehkäpä kuuluu asiaan, ovat niin sanotusti tunteita jotka täytyy käydä läpi ja luultavasti tulee aina km:n sattuessa. En siis pidä ainoana totuutena näitä tunteitani, vaan pyrin kääntämään ajatukseni positiivisiksi. Jos joku pystyisi antamaan tukeaan, kannustamaan näin ennustamisen muodossa olisin kiitollinen  smitten

Heip, vaik olen iha untuvikko, katotaas mitä tarotit näyttävät Smiley

Voima

Päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset ja saattaa loppuun aloitetut hankkeet.

Jälleen lyhyt sepostus, mutta veikkaisin kortin haluavan kertoa sinulle, ettei peliä ole vielä menetetty Smiley Saatat hyvinkin saada vielä lapsen, jos sitä toooodella tahdot ja se on sinun ns päämääräsi Smiley

Toivottavasti osasin edes hiukan auttaa sinua Smiley

Kiitos  smitten. Jännä juttu, tiedän kyllä että olen vahva ja kestän kyllä melko paljon kaikkea, mutta se on päässyt unohtumaan, kiitos siis muistutuksesta.  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: