Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 127762 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #75 : 15.05.2012 23:30:14 »

Hei Taival!
Näkisitkö mitä minun rakkauselämässä on tulossa tässä tämän vuoden aikana? Smiley
tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #76 : 16.05.2012 00:47:59 »

Hei Taival!
Näkisitkö mitä minun rakkauselämässä on tulossa tässä tämän vuoden aikana? Smiley

Terve. Sinulla on selvästi ollut vaikea vuoden alku tässä asiassa, olen pahoillani puolestasi. Ihmissuhteita katsoessa mieleeni nousee joskus nimiä tai nimien kaikuja, nyt Mikko tai Niko tai tämän kaltainen. Ei välttämättä miesystävänäsi; mitä merkitystä tällä on sinulle?

Suhdemaailmassa kannat ikääsi suuremman taakan menneiden kokemustesi kautta, tästä taakasta sinun tulisi luopua ja mahdollisimman tehokkaasti. Anna menneiden olla. Varsinaisesti kysymykseesi vastaten, näen sinulla suhteen tämän vuoden aikana, mutta... en onnistu näkemään sitä suinkaan ikuisesti kestävänä, valitettavasti on tämäkin kerrottava. Älä anna tämän kuitenkaan liikaa estää itseäsi, uudet kokemukset tällä saralla ovat se mitä tarvitset, ja nimenomaan erilaiset kuin menneet. Lisäksi voin aina olla väärässä tuon keston suhteen Smiley

- Taival

tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #77 : 16.05.2012 09:35:13 »

Hei Taival!
Näkisitkö mitä minun rakkauselämässä on tulossa tässä tämän vuoden aikana? Smiley

Terve. Sinulla on selvästi ollut vaikea vuoden alku tässä asiassa, olen pahoillani puolestasi. Ihmissuhteita katsoessa mieleeni nousee joskus nimiä tai nimien kaikuja, nyt Mikko tai Niko tai tämän kaltainen. Ei välttämättä miesystävänäsi; mitä merkitystä tällä on sinulle?

Suhdemaailmassa kannat ikääsi suuremman taakan menneiden kokemustesi kautta, tästä taakasta sinun tulisi luopua ja mahdollisimman tehokkaasti. Anna menneiden olla. Varsinaisesti kysymykseesi vastaten, näen sinulla suhteen tämän vuoden aikana, mutta... en onnistu näkemään sitä suinkaan ikuisesti kestävänä, valitettavasti on tämäkin kerrottava. Älä anna tämän kuitenkaan liikaa estää itseäsi, uudet kokemukset tällä saralla ovat se mitä tarvitset, ja nimenomaan erilaiset kuin menneet. Lisäksi voin aina olla väärässä tuon keston suhteen Smiley

- Taival



Kiitos Taival! Olit aivan oikeassa eli minulla oli erittäin raskas alkuvuosi ja luulin etten edes siitä enää selviä. Löysin silloin miehen joka oli uskomattoman hyvä mutta jouduin luopumaan hänestä. No toivottavasti sieltä tulis tässä muutaman vuoden sisään joku kestäväkin suhde. Leikit on jo leikitty minun osaltani. Smiley
tallennettu
Laid back
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #78 : 16.05.2012 14:16:32 »

Terve! Jos joku haluaa lahjoittaa kallisarvoista aikaansa ( coolsmiley) niin minullekin saa harjoitella...haluaisin vaan kysyä mitä näkyy kesääni ja loppuvuoteen? Suuria mullistuksia? Kiitos!
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #79 : 16.05.2012 15:14:13 »

Heissan!

Jos Taival sul on aikaa nii katotko, onko mitää mullistavaa tulevaksi kesäksi tiedossa? =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #80 : 16.05.2012 23:13:15 »

Terve! Jos joku haluaa lahjoittaa kallisarvoista aikaansa ( coolsmiley) niin minullekin saa harjoitella...haluaisin vaan kysyä mitä näkyy kesääni ja loppuvuoteen? Suuria mullistuksia? Kiitos!

Hei,

näen sinussa kaipuuta toisenlaiseen elämään. Monet toki ohimennen pohtivat, että mitä jos olisin tehnyt tämän ja tuon päätöksen toisin, mutta sinun kohdallasi tämä tunne on vallannut enemmän alaa kuin useimmilla. Vaikka olet ihminen joka saa tuloksia aikaiseksi - nimenomaan saa aikaiseksi, itse, kovalla työllään - olet epävarma siitä ovatko nämä sittenkään oikeita tuloksia, sellaisia joita olisit halunnut. Tätä ristiriitaa työstät, ja se sinussa myös tulee seuraavan vuoden-puolentoista aikana helpottamaan, tavalla tai toisella. Sinulla on myös hieman tapana olla oma vihollisesi liialla itsekritiikillä. Se ei sinänsä ole lainkaan huono ominaisuus, se on vain sinussa hieman korostunut.

Näen myös yhteyden johonkin kauas, olisiko Eurooppaan tai jopa Amerikkaan. Tämä selvästi merkitsee sinulle jotain, mutta tuntuu myös osalta mainitsemaani kamppailua itsesi kanssa.

Toivottavasti saat tästä jotakin aineksia elämääsi.

- Taival
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #81 : 17.05.2012 09:34:59 »

Hei, näetkö miltä mun rakkauselämä näyttää tänä vuonna? Joko se Suuri Rakkaus kolkuttelee ovella Cheesy
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #82 : 17.05.2012 09:58:35 »

Minunkin tulevaa saa katsoa. Mitä vuosi tuo tullessaan? Pääsenkö pian yli keskenmenosta? Saanko uuden tilaisuuden?

Näen, että sinun tunteesi kumpuavat tässä asiassa toisaalta lapsen kaipuusta ja toisaalta keskenmenon tuskasta. Sinusta tuntuu banaalilta haluta lasta varauksetta nyt kun sinulla on suru menetetystä elämästä, kuitenkin tämä halu sinua tulee kannattamaan ja se ajaa tämän surun ylitse. Tunnen, että tämä on toisintoa omasta syntymästäsi - äidilläsikin on ollut vaikeuksia raskautensa kanssa ennen sinun syntymääsi. Silti olet siinä, ajattele tätä äitisi kannalta, kuinka hyvä hänen oli saada vielä sinut maailmaan. Sinussa ei ole mitään vikaa, sen olet jo tässä asiassa osoittanut ja tiedätkin sen itse kun olet rehellinen ja katsot tämänhetkisen surusi läpi.

- Taival

Kiitos Taival, totta, tiedän kyllä että minussa ei ole vikaa, ja omat syytökseni voisinkin jättää pois. Eihän syytä km:lle koskaan selviä. Joten ainoa vaihtoehto on mennä surusta eteenpäin. Toivon että tahto uuteen elämään riittää, ja saan pienokaiseni vielä syliin asti.
tallennettu

Laid back
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #83 : 17.05.2012 13:05:03 »

Kiitos Taival  Kiss
Kuvasit hyvin minua ja tilannettani! Muutosta olen toivonut ja odottanut Jo pitkään, enkä ole varma kaikista tekemistäni ratkaisuista, lähinnä uraan ja parisuhteeseen liittyen.
Tiedän kyllä että kaikki vielä kirkastuu...näetkö mitään parisuhteeseeni liittyen? Tuntuu, että valittuani hänet ja olosuhteiden pakosta olen tavallaan jäänyt paitsioon itseni täydestä kehittämisestä, elämyksistä jne. Aiemmin tämä ei ole niinkään häirinnyt, mutta enää en ole edes varma tulevaisuudestamme, ja eräs toinen on mielessäni. Eräs ennustaja sanoi että minussa on "star quality"mutta jotain tapahtui, minkä takia en voi loistaa. Sitä olenkin miettinyt, onko tämä se suhde jarruttava tekijä.
Suomessa en asu muutenkaan, joten tuo Eurooppa voi tarkoittaa nykyistä maatani tai tulevaa, ei Ameriikkakaan ole poissuljettu, tosin niin kaukana ettei ihan ykkösvaihtoehto...
Luotan kyllä että asiat järjestyvät, vaikka näyttääkin epäselvältä...tuo itsekriittisyys pitää osittain paikkansa, täytyykin miettiä tarkemmin..
tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #84 : 17.05.2012 13:19:24 »

Hei, näetkö miltä mun rakkauselämä näyttää tänä vuonna? Joko se Suuri Rakkaus kolkuttelee ovella Cheesy

Hei. Sinussa näen ensimmäiseksi syvää henkisyyttä, en tarkoita välttämättä uskonnollisella tasolla, vaan elämän syvempää ymmärrystä, sellaista, joka karttuu toisaalta kokemuksen ja toisaalta avoimuuden ja jonkin sellaisen kautta, jota voisi sanoa intuitioksi. En usko että se on niinkään myötäsyntyistä kuin kehittynyt oman toimintasi kautta. Ehkä joskus näet ennalta väläyksiä joita et välttämättä sellaisiksi tajua, kuten ajattelet jotakuta ja kohta hän jo ottaakin sinuun yhteyttä? Kuitenkin et ole avannut tästä henkisyydestä kuin pienen osan, mutta siihen sinulla on vähintäänkin loppuelämä aikaa. Tässä asiassa kehottaisin kehittämään sekä itseäsi että tätä kykyä noudattamalla syvempiä mielihalujasi - kaikkia pinnallisimpia ei välttämättä kannata suin päin pyrkiä toteuttamaan.

Tältä pohjalta, mitä tulee rakkauteen, tunnen että se on lähempänä kuin uskotkaan. Vaikka teet asiat omalla tavallasi ja olet hieman itsenäisempi kuin useimmat, on sinulla silti turvallisuuden kaipuu - ja suoraan sanoen myös hiukan yksin olemisen pelkoa. Itsenäisyytesi nähdään kuitenkin hyvänä - vaikka varmasti keksit ihmisen tai pari elämästäsi, jotka olisivat eri mieltä - ja siihen sinun kannattaa panostaa myös rakkauselämässäsi, ottaa mies rinnallesi eikä yläpuolellesi.

Mielelläni yritän auttaa ihmistä, jonka käsitys maailmasta on moniulotteisempi kuin useimpien, ja toivon että helpotusta tästä saatkin.

- Taival

tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #85 : 17.05.2012 15:12:38 »

Hei, näetkö miltä mun rakkauselämä näyttää tänä vuonna? Joko se Suuri Rakkaus kolkuttelee ovella Cheesy

Hei. Sinussa näen ensimmäiseksi syvää henkisyyttä, en tarkoita välttämättä uskonnollisella tasolla, vaan elämän syvempää ymmärrystä, sellaista, joka karttuu toisaalta kokemuksen ja toisaalta avoimuuden ja jonkin sellaisen kautta, jota voisi sanoa intuitioksi. En usko että se on niinkään myötäsyntyistä kuin kehittynyt oman toimintasi kautta. Ehkä joskus näet ennalta väläyksiä joita et välttämättä sellaisiksi tajua, kuten ajattelet jotakuta ja kohta hän jo ottaakin sinuun yhteyttä? Kuitenkin et ole avannut tästä henkisyydestä kuin pienen osan, mutta siihen sinulla on vähintäänkin loppuelämä aikaa. Tässä asiassa kehottaisin kehittämään sekä itseäsi että tätä kykyä noudattamalla syvempiä mielihalujasi - kaikkia pinnallisimpia ei välttämättä kannata suin päin pyrkiä toteuttamaan.

Tältä pohjalta, mitä tulee rakkauteen, tunnen että se on lähempänä kuin uskotkaan. Vaikka teet asiat omalla tavallasi ja olet hieman itsenäisempi kuin useimmat, on sinulla silti turvallisuuden kaipuu - ja suoraan sanoen myös hiukan yksin olemisen pelkoa. Itsenäisyytesi nähdään kuitenkin hyvänä - vaikka varmasti keksit ihmisen tai pari elämästäsi, jotka olisivat eri mieltä - ja siihen sinun kannattaa panostaa myös rakkauselämässäsi, ottaa mies rinnallesi eikä yläpuolellesi.

Mielelläni yritän auttaa ihmistä, jonka käsitys maailmasta on moniulotteisempi kuin useimpien, ja toivon että helpotusta tästä saatkin.

- Taival



Kiitos Taival  smitten

Mä olen tosiaan viimeisen puolen vuoden aikana alkanut ottaa enemmän selvää näistä henkisen puolen asioista ja yrittänyt opetella luottamaan enemmän intuitioon. Ja senkin tiedostan varsin hyvin, että olen vielä täysin aloittelijan tasolla näissä asioissa, mutta niinkuin sanoit niin aikaahan tässä on kehittyä. Uskon siihen, että kenellekään meistä ei näytetä tai "avata" tiettyä kykyä tms. ennenkuin kyseinen ihminen on itse valmis siihen. Mä myönnän, että välillä pelkään henkimaailmaa ja sen lisäksi olen kaikkimullehetinyt-ihminen (eli turhaudun kun en näe ensimmäisellä yrityksellä kenenkään auraa..), joten ehkäpä senkin takia mun edistymistä on vähän jarruteltu Smiley

Ihana kuulla, että se rakkaus kuitenkin on tulossa jossain vaiheessa, ehkä piankin. Jännä muuten, että mainitsit tuon "ottaa mies rinnallesi eikä yläpuolellesi". Mulla on ollut vähän sellainen (huono) tapa että olen ottanut miehen yläpuolelleni ja noh, sen tietääkin miten siinä loppujen lopuksi on käynyt.

Kiitos vielä, sain paljon helpotusta tekstistäsi Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #86 : 17.05.2012 19:08:46 »

Hei,
miltä näyttää tämä vuosi työ- ja rakkauselämän osalta? Muuttuuko työ ja tuleeko vihdoinkin se suuri rakkaus?

Kiittäen Essi smitten

Hei,

rakkautta olet saanut odottaakin. Se on sääli, sillä sinussa on monia ominaisuuksia, jotka tekisivät sinusta hyvän parisuhteen osapuolen, hyvän vastakappaleen toiselle ihmiselle. Aistit toisten ihmisten energian - kuten omasikin - eri tasolla kuin muut, se tulee auttamaan parisuhdettasi. Olet myös, ehkä juuri sen takia, luova ihminen - luovuus voi näkyä myös tavallisissa, arkisissa asioissa kuten siinä, miten huomioit muut ihmiset, miten kannat itseäsi ihmisten keskellä ja tällaisissa asioissa. Todellakin monet huomaavat sinussa erilaisen särmän kuin useimmissa, varmasti sitä sen erityisemmin itse tajuamattakaan. Se saattaa joitakin työntää pois, mutta sitä kovempaa kolahtaa kun löydät ihmisen, joka sen ymmärtää.

Mitä tähän vuoteen tulee, särmäsi vetoaa ihmisiin, mutta heidän on monesti vaikea vastata tähän hieman epätavalliseen, olkoonkin positiiviseen, tunteeseen. Sinulta vaaditaan, että rohkaiset ihmisiä nämä tunteet näyttämään. Tästä näen rakkauselämäsi onnistumisen olevan paljolti kiinni. Et siis saa jäädä seinäruusuksi.

Et ole ikuisesti paikallaan pysyvä ihminen, ja vaikka sinulla on oma mukavuusalueesi, uskallat kurottaa myös sen ulkopuolelle. Työssäsi todellakin näen tätä kautta muutoksia, mutta sinun on niihin itse tartuttava, et tässäkään asioissa saa jättää asioita odottamaan tapahtumistaan. Jos tähän pystyt, se tuo palkkionsa, ja uskon että pystyt.

- Taival
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #87 : 17.05.2012 19:40:21 »

Hei Taival, mites minun rakkauselämä tälle vuodelle näyttää ja mitä kesä tuo tullessaan? Kiitos suuresti jo etukäteen  smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #88 : 17.05.2012 20:02:56 »

Hei Taival! Mitä näet minun rakkaustilanteestani nyt ja kesällä? Kiitos etukäteen.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
naranja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #89 : 17.05.2012 20:10:57 »

Kesän tunnelmia kyselen omalle kohdalleni minäkin, Taival, mitä aistit?
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: