Äänestys
Kysymys: Pitääkö paikkansa kohdallasi?  (Äänestys päättynyt: 26.09.2006 11:01:02)
Teen epätoivoisia tekoja, kiipeilen köynnöksiä pitkin rakastettuni makuuhuoneeseen, ostan kukkia ja lahjoja - 5 (1.3%)
Oletan että minua tavoitellaan, olen viileä - 36 (9.3%)
Olen yleensä aloitteentekijä ja käytän paljon mielikuvitusta - 12 (3.1%)
En tiedä mitä suhteelta haluta - 10 (2.6%)
Haluan ennen kaikkea pitkän, vakavan suhteen johon sitoutua loppuelämäksi - 39 (10.1%)
Rakastun saavuttamattomiin, niin ettei ainakaan tule oikeaa suhdetta - 18 (4.7%)
Sydämeni on särkynyt lopullisesti, enkä enää yritä koskaan - 2 (0.5%)
Flirttailen, juonin ja pelaan likaista peliä saadakseni vaikka varattuja ihastuksen kohteita itselleni - 3 (0.8%)
Kun suhde loppuu, tunteet loppuvat heti ja kiidän eteenpäin - 5 (1.3%)
Surutyö kestää hirvittävän kauan, vie voimat ja sotkee kaiken - 21 (5.4%)
Kaikki suhteet ovat karmallisia, menneistä elämistäni - 10 (2.6%)
Näen usein ennakkounia rakastetustani - 4 (1%)
Maailma on rakkaudeton paikka ja ihmiset itsekkäitä - 3 (0.8%)
Koen rakkautta enkelten, ystävien, sukulaisten kesken (rakkautta on aina) - 10 (2.6%)
Haen itseni kaltaista (toinen haluaa samaa kuin minä) - 32 (8.3%)
Haen erilaista, puutteiden täydentäjää - 7 (1.8%)
Saman astroelementin kanssa menee parhaiten - 3 (0.8%)
Teen äkkiä tähtikartat, että näen kannattaako panostaa - 7 (1.8%)
Rakkaus on tärkeintä - 37 (9.6%)
Järkiavioliitto ja rakastajat on hyvä järjestely - 1 (0.3%)
Käytän visualisointia ja rukousta sekä taikoja - 2 (0.5%)
Oletan että rakastettu löytyy sattumalta, en erityisesti hae - 41 (10.6%)
Olen joskus saanut henkilön, jota en koskaan uskonut saavani - 18 (4.7%)
Miehiä on vähemmän ja niiden on helpompi löytää suhteita - 0 (0%)
Rakkaus on naisille helpompaa, koska ovat vahvempia - 2 (0.5%)
Koen olevani tarpeeksi hyvä rakastettavaksi - 10 (2.6%)
Pitää laihduttaa, olla kauniimpi, parempi, mielenkiintoisempi - 9 (2.3%)
Luottamus on kaiken a ja o, tosin kukaan ei ole täysin luotettava - 15 (3.9%)
Exän kanssa vielä kana kynittävänä, mutta sitten.. - 3 (0.8%)
Yritin taas uutta suhdetta  ja jokin meni pieleen heti, mut ei haittaa, olen cool - 2 (0.5%)
Kokeilen nettideittiä - 3 (0.8%)
Kokeilen lavatansseja, discoja, ravintoloita - 0 (0%)
Työpaikkaromanssi olisi poikaa - 1 (0.3%)
Jospa se tuolta ulkomaanmatkalta.. - 2 (0.5%)
Kuka vaan kävis nyt, naapurin poika, autonkorjaaja, postinkantaja, lentoemo, ne on niin söpöjäkin - 1 (0.3%)
Regressioterapian kautta kohtasin tulevan parisieluni - 0 (0%)
Uskon, että saan uuden rakkauden (aika pian..) - 6 (1.6%)
Minulle on tullut rakkaussuhde kun Venus on merkissäni - 0 (0%)
Planeettojen neliöt/oppositiot Venukseen aiheuttavat harmia - 0 (0%)
Mies tarvitsee seksiä, ruokaa ja kuuntelijan - 1 (0.3%)
Nainen tarvitsee huomiota, lahjoja ja vielä kerran huomiota - 4 (1%)
Pohjimmiltaan sukupuolet ovat sodassa keskenään - 2 (0.5%)
Pystyn toimimaan tunteettomasti omaa nautintoani hakien - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 117

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hauskoja konsteja rakkauden saamiseksi - miten toimia?  (Luettu 85664 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #75 : 18.08.2006 18:25:05 »

Hups jopas sain ehdotuksen. Hyvä kun miehet uskaltaa vielä ehdottaa seurustelua luulin jo ettei yhtään kukaan, joka siis kiinnostaisi edes millimetrin verran. Herra oli juuri pannut poikki exän kanssa. angel(sen tuhannennen kerran kuten minä)

Here is a day to relax ...After the highly active period of the last few days, you probably feel a need to slow down! You will do yourself a lot of good if you opt to relax. Those close to you will also appreciate the new found calm...Take advantage of this temporary calm to turn towards your sentimental life. In this domain, your vibrations will rock and caress you!

August 19, 2006
Don't expect an ordinary day in terms of partners and relationships. Anything, literally anything, could happen with today's aspect at play. If you have wanted to tell someone how you feel, you will have the chance to deepen your bond, not just a little, but an awful lot in a relatively short period of time. You will feel as though you have always known them.    

      
   wow 100 äänestäjää-   
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 22:03:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #76 : 23.08.2006 19:07:22 »

Tuo huuma sitten meni taas. Rakastuneita? Olen päättänyt sulkea itseni ? mihin, johonkin vaatepussiin ettei tarvitse tuntea turhia ihmisiä kohtaan. Heh, onhan exällä sittenkin vaikutuksensa. Miten pitkälle ihminen voi olla vain rahakone ja miettiä henkeviä?

Venus yhtymä Saturnus ***

Jousimies
Elämä tarjoilee sinulle juuri nyt onnea ja menestystä niin rakkaudessa kuin muussakin elämässä, mutta sinun tehtäväsi on tarttua siihen kaksin käsin. Muista, että ennen kuin voit jakaa onnea kumppanisi kanssa on sinun otettava se ensin itse vastaan. Tästä on nyt kysymys, joten älä kysele lupaa vaan nauti elämästä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #77 : 23.08.2006 22:40:33 »

Lainaus
Heips valonkantaja, katja 75, remppa 11 ja oliko muita uuden löytäneitä. Mistäs löytyi? Ja ovatko samanikäisiä, kokoisia kuin te, muistuttavatko exiä tms jne? Onko pitkäkestoinen fiilis?

Tuo mun mies löytyi nakkikioskijonosta baarin jälkeen. Tuli vaan tokaisemaan että sä muuten lähdet meidän mukaan... Ja sit lähdin. Mutta en tosiaankaan ikinä tee noin! Siinä miehessä vaan on jotain sellasta tappokarismaa et vaikee uskoa!

Ei ole saman ikäinen vaan neljä vuotta vanhempi. Vaikkei kyllä välttämättä uskoisi.

Eikä ole samankokoinen vaan 23cm pidempi.. :Smiley

Eikä tosiaankaan muistuta mun exiä jotka on kaikki olleet rapuja!

Pitkäkestoinen... Hmm.. En oikeastaan usko. Mutta nyt eletään päivä kerrallaan eikä murehdita tulevaa. Jos tulee turpiin niin sit tulee. Siis ei konkreettisesti vaan noin muuten...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #78 : 24.08.2006 06:44:50 »

 coolsmiley

     Taitaa olla perin naisellinen tapa hahmottaa tulevaisuutta.

       Nähdessään " sopivan " miehen, niin jo suunnittelee

         pitkälläkin tähtäimellä aikaa, a- liitto, lapset,

           niin ja anoppikin. Eikä vielä kunnolla

             tiedä kyseisen uhrin nimeäkään!!


                         2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #79 : 24.08.2006 10:38:01 »

coolsmiley

     Taitaa olla perin naisellinen tapa hahmottaa tulevaisuutta.

       Nähdessään " sopivan " miehen, niin jo suunnittelee

         pitkälläkin tähtäimellä aikaa, a- liitto, lapset,

           niin ja anoppikin. Eikä vielä kunnolla

             tiedä kyseisen uhrin nimeäkään!!


                         2funny

Näin minäkin olen ymmärtänyt, mikä on tietenkin luonnollista sillä suuri osa naisista (ja miehistäkin) haaveilee siitä omasta perheestä, asuntolainasta ja farmariautosta.

Sitte kun meitä naisia, jotka ovat sellaisessa elämäntilanteessa ja sellaisia persoonia, että tuo kyseinen elämäntapa ei hirveästi kiinnosta, ovat miehet ymmällään.  idiot2

Omalla kohdallani ei ole kyse siitä että haluaisin aivan raivona olla "sinkku" kaikessa siinä mittakaavassa mitä se nykyään on. Kyse on nimenomaan siitä etten tällä hetkellä koe yhteisen elämän rakentamista "minun jutukseni"; haluan elää nyt tasan itselleni, toteuttaa itseäni ja tulla sinuiksi itseni kanssa - niin sanotusti selvittää välit itseni kanssa. Jos elämääni jostain pölähtää tärkeäksi muodostuva ihminen, en toki vastaankaan pistä, mutta en etsimällä etsi ja hae kumppania. Ja koska minulla on "asiat kesken" itseni kanssa, voin aiheuttaa tahtomattani pahaa mieltä toiselle jota tietenkään en halua.

Tällä hetkellä minun elämässäni on näin. Voihan olla että tulevana viikonloppuna tapaan ihmisen joka nyrjäyttää minun maailmani ja alan suunnitella Jämerä -kivitalopaketin huonejärjestystä..  Cheesy


tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #80 : 24.08.2006 14:01:33 »

coolsmiley

     Taitaa olla perin naisellinen tapa hahmottaa tulevaisuutta.

       Nähdessään " sopivan " miehen, niin jo suunnittelee

         pitkälläkin tähtäimellä aikaa, a- liitto, lapset,

           niin ja anoppikin. Eikä vielä kunnolla

             tiedä kyseisen uhrin nimeäkään!!


                         2funny

 Grin  Grin

tallennettu

valkoinen solaarinen peili
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #81 : 24.08.2006 16:53:02 »

En minäkään jämerä kivitaloa halua, vaan kartanon ulkomailta kiitos ja täydellinen mies siihen. No, katson että tällainen henkinen citysinkkuelämä on nyt, mutta eipä siinä kukaan tunnu tärkeältä kun ei mitään yhteistäkään kenenkään kanssa rakenna. Kai tällä on joku syy, vaikkapa se että kun löytyy, sitten ei ole mahista tai kiinnostusta elellä yksin ja hoitaa kaikkea yksin. Kummaa on elämä. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #82 : 24.08.2006 22:07:24 »

No hauskoja tekoja.. miten tämän silleen kauniisti sanoisi, mieheni "seurusteli"  kaverini kanssa. Jossain vaiheessa mies tajusi, että minä olen se, jota hän tarvitsee. En olisi itse uskonut löytäväni miestä netistä, mutta niin vain kävi.

Ei ole tarvinnut tehdä mitään erikoista, se rakkaus vain tuli eteeni. Nyt olemme  jo edenneet siihen vaiheeseen, että hakusessa on oma talo (vuokralle tai rakennamme). Itselläni on käynyt hyvä tuuri, rakkaus tuli etsimättä samojen toiveiden kera. Talo, perhe, lemmikit (hämisten lisäksi).
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #83 : 26.08.2006 00:30:42 »

 smitten

   Voi hyvä ihminen, älä masennu, jossain on vielä valoa,

    vaikka aamu sarastaa.  Kaikella on aikansa.


                         smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #84 : 26.08.2006 08:52:59 »



 :Smiley

    Wink

      Kiss

        NONNIIN, paljastuihan se sieltä! Eihän se helppoa ole

         noiden köriläiden kanssa tulla toimeen, koska nuo

          " pahuksen " siivet ovat niin vaikea piilottaa,

            tuonne toppien, tai stringien ym. sekaan!!

              Ennenpitkään se paljastuu, ja miehet

                lähtee kuin telkkä pöntöstä.


                      smitten   angel 

                            2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #85 : 26.08.2006 08:57:34 »

jaa että madonna ja huora vois olla muttei enkeli  angel  angel  angel kerran muuten vitsailin ekan exän kanssa, "onko enkeleillä muskelit" kun se oli joskus jotenkin sielukas vahingossa.  Tongue Muistellessani kaikkea mitä ovat sanoneet, niin "kysymyksesi olivat liian syvällisiä, ei sinussa muuta vikaa ole" "olet valaistunein nainen jonka tunnen, olisinpa kaltaisesi" < tuossa miehellä oli arvoja "olet upea ihminen, ei kiinnosta korkeampi minä, pitäis ajatella niitä juttuja taas, sinulla on laajempi tietopohja kuin minulla"
- on se piilottaminen vaikeaa.. :Smiley ja toisaalta helppoa, pitää vain tietää että täytyy leikkiä piiloleikkiä.  angel
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 09:03:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #86 : 26.08.2006 09:19:27 »



 Angry

    Jos tuo on karmaa, niin sepäs kiusallista, noin niinkuin

        kääntäen! ? Moni varmaan toivoisi pääsevänsä

            pitkällekin ihmis -   suhteissaan!! ?

                   Vaan  kuis   käy!! ?

                 :Smiley      Kiss         angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #87 : 26.08.2006 09:59:16 »

Minusta moni ei toivo, edetään horisontaalisti, ei vertikaalisti. HELPOMPAAHAN se on tyhmää esittää kuin valaistunutta! Mutta katson kaikki vain parisieluina, tunteiden irrotus kestää aikansa, ei mahdotonta. Kaksoisliekki kuitenkin on ja pysyy muu on seikkailua.  angel

Prosentit: 28% olettaa että tavoitellaan, haluaa pitkää kestoa, rakkaus on tärkeintä. 33% eli ehdoton enemmistö olettaa että löytyy sattumalta ja sama se on minullakin.  Cool 26% etsii itsensä kaltaista ja siinä se juuri on, vikan kanssa koetin erilaisen ymmärtämistä ihan tarpeeksi (sen matkakohteet ja harrasteet ja työ) kunnes tajusin että en ole sellainen.. voin ymmärtää, mutta en ole. :Smiley Se au oinas, nousuvaaka, kuuleijona edelleen mielessä.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 10:06:30 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #88 : 01.09.2006 05:58:54 »

Kannattaiskohan laastarisuhde? Taitaisin nauraa itselleni..  coolsmiley angel analysoimme vaan potentiaalisen sänkykumppanin kanssa exejämme, hänellä kesti vielä minua kauemmin erota siitä toisesta, ovat ilmeisesti puheväleissä toisin kuin minä ja eräs. Johtuen hänestä, ja minusta. Hän sanoi kohdelleensa huonosti ja kun se jatkuisi.. no mutta kysyin tuolta toiselta tutulta, miksi hän rakasti juuri sitä naista. En tiedä haluaako hän vastata, koska hänkin on joutunut luopumaan.

Tosin, näkyy pitävän aika lailla yhteyttä exäänsä, aina muka riitelee sen viimeisen kerran..  Cool

Parisieluista..

http://p202.ezboard.com/ftwinsoulsandsoulmatesfrm2
« Viimeksi muokattu: 01.09.2006 07:06:45 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #89 : 04.09.2006 19:43:19 »

Voinko oikeesti rakastaa nuorempaa ja se minua.. kun tulis niin hyvät matchit..  Cheesy tarkoitan, rakastaa ja kuitenkaan se ei ole se oikea.. hrm.. Cheesy

sun sext moon
sun conj mercury
sun conj venus
sun sext mars
sun square jupiter
sun trine saturn
sun sext uranus
sun conj neptune
sun sext pluto
sun conj north node
venus conj pluto
moon conj venus
venus tr moon
moon sext pluto


Erästä en ole edes tsekannut astrologisesti vielä enkä muutenkaan  2funny
« Viimeksi muokattu: 04.09.2006 19:54:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: