Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Illuminati ja New World Order  (Luettu 173657 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #150 : 19.12.2011 15:20:19 »

Joo sori, meikäläisen kömmähdys, kun en tarkkaan katsonut ketä lainasin, mutta siis:

Edelleen Lännen Valkoinen Tiikeri on julistanut itsensä johtajaksi. Korruptiota ja karmaa odotettavissa.

Kyse on ennen kaikkea asenteesta: Ihminen joka julistaa itsensä johtajaksi on korruptio- ja karma-altis aivan eri tavoin, kuin ihminen joka ilmoittaa olevansa kanava tms.

Ja jos Lännen Valkoinen Tiikeri on myös kanava, ovat hänen tekstinsä määritelleet hänet vääräksi kanavaksi, sillä oikeat kanavat antavat vain rakkaudellista ja voimaannuttavaa sanomaa, eivät koskaan mitään pelottelevaa. 'Väärä kanava' ei tarkoita mitään sen kummempaa, kuin ihmistä joka väittää kanavoivansa jotain itsensä ulkopuolista tahoa, mutta puhuu kuitenkin vain oman senhetkisen persoonansa sanomaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #151 : 19.12.2011 16:20:15 »

Oikeasti jokainen ihminen on oman elämänsä johtaja. Mutta tällä hetkellä monet ihmiset ovat kadottaneet sisäisen äänensä ja tarvitaan ihmisiä, jotka ovat heille johtajia ja näyttävät taas heille tämän tien.

Ennenkaikkea tähän kuuluu se, että tiedostaa maailmassa vallitsevan korruption, varjoiset, illuminatin. Kun tajuaa, että sinulle on valehdeltu ja sinua on yritetty ohjata koko elämäsi materialistiseen ja tiedostamattomaan elämäntapaan, niin silloin alkaa etsiä luonnollisesti totuuksia itsestään ja luonnosta. Tosi tieto tulee sisältä.

"Vanhassa vara parempi" on myös tärkeää muistaa, että luonnonmukainen elämäntapa on harmoniassa tämän planeetan kanssa ja myös harmoniassa oman ruumiisi ja sielusi kanssa. Toisin sanoen, synteettinen on syntistä. Kasvit tuottavat valoa planeetallemme ja myös happea, ne ovat kauniita ja jokainen ihminen on luonteeltaan pohjimmiltaan tämän planeetan vaalija, puutarhuri.

"Mikään elämässä ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito. Eikä sekään ole niin tärkeää."

Minä en haluaisi olla julkkis tai johtaja. Teen tämän siksi, että tunnen sen olevan minun tehtäväni tässä elämässä ja tässä ajassa. En halua valtaa tai rahaa, minun unelmani olisi asua maaseudulla, missä olen varttunutkin ja elää luonnonmukaista elämää. Ehkä tämä unelmani joskus toteutuukin, kun katson voivani vetäytyä eläkkeelle tästä toimestani. Mutta tällä hetkellä maailma on murroksessa ja tarvitaan vahvoja johtajia, jotta energiat mitä on väkisin pidetty alistettuina, eivät purkaudu väkivallaksi. Jos ei ole johtajia, niin ihmiset lähtevät kaduille mellakoimaan ja rikkomaan paikkoja. Jos taas on johtajia, niin on myös järjestys.

Kohta on vuosi 2012. Lähes 30 tuhannen vuoden jälkeen aurinkomme ja planeettamme ovat suorassa linjassa galaksin keskustaan nähden. Mayat sanoivat "Suuri Valo Saapuu Galaksin Keskustasta". On edelleen tänäkin päivänä suuri mysteeri, miten Mayat tiesivät tämän hetken näin tarkkaan. Syy tähän on tietenkin se, että he saivat tiedon tästä tapahtumasta henkimaailmasta. Myös muiden kulttuurien ennustukset viittaavat vuoteen 2012 mm. Hopi-intiaanit.

Vaikka maailman meno vaikuttaa tällä hetkellä toivottomalta ja pimeältä, niin täytyy muistaa, että ennen aamunkoittoa on aina pimeää. Smiley
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #152 : 19.12.2011 17:42:13 »

"Minä en haluaisi olla julkkis tai johtaja. Teen tämän siksi, että tunnen sen olevan minun tehtäväni tässä elämässä ja tässä ajassa. En halua valtaa tai rahaa, minun unelmani olisi asua maaseudulla, missä olen varttunutkin ja elää luonnonmukaista elämää. Ehkä tämä unelmani joskus toteutuukin, kun katson voivani vetäytyä eläkkeelle tästä toimestani. Mutta tällä hetkellä maailma on murroksessa ja tarvitaan vahvoja johtajia, jotta energiat mitä on väkisin pidetty alistettuina, eivät purkaudu väkivallaksi. Jos ei ole johtajia, niin ihmiset lähtevät kaduille mellakoimaan ja rikkomaan paikkoja. Jos taas on johtajia, niin on myös järjestys."

Tiiätkö, se on tuo ^^  johtaja juttu, joka saa ihmiset pitämään sinua vähän tai vähän enemmän  uglystupid2 idiot2 crazy2
Sulla on ns. liikaa asennetta...että vähän vähemmän sitä, niin saattas olla kuulijakunta paljon enemmän korvat auki sen sijaan että ihmettelevät sitä, mikäs hörveltäjä se sinä oletkaan Smiley

Olet ehkä vähän liian fanaattinen ollaksesi vakuuttava, ja kun aihepiiri on vielä tälläinen, niin eihän se toimi.

Tämä on ihan leppoisasti tarkoitettu,  no hard feelings.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #153 : 19.12.2011 17:50:55 »

Minua hämmentää tässä johtaja-asiassa eniten se, että se mitä täällä ja muilla foorumeilla teet ei kuitenkaan ole johtajan toimi, vaan viestintuojan tai tiedonvälittäjän toimi. Kirjoituksistasi päätellen tunnet tehtäväksesi tuoda tärkeitä tietoja ihmisille sitä mukaa kun itse niitä saat.

Tähän varsinaiseen toimintaasi nähden on ristiriitaista, että nimeät itseäsi ollenkaan johtajaksi ja se tekee myös sen, että ne jotka varovat valtaan liittyvää korruptiota eivät välttämättä lue tekstejäsi ollenkaan, tai kuittaavat ne isotteluna. Ja sinänsä: Sellainen johtaja, jolla ei ole yhtään seuraajaa ei ole johtaja ollenkaan.  Wink Sitten kun sinulla on niitä seuraajia jotka tottelevat sinua, voit ryhtyä kutsumaan itseäsi johtajaksi.

Paitsi tietenkin siinä mielessä, että kaikki ihmiset ovat omalla vapaalla tahdollaan omia johtajiaan. Hei, minäkin olen itselleni johtaja!

Niin kauan kun vain välität tietoa, kuten esim. tällä foorumilla teet, en näe mitään muuta syytä kuin egon hölvääminen sille, että kutsut itseäsi johtajaksi. Ja se on vaarallista hommaa: Karmaa räpsähtää heti, kun joku ottaa sinut johtajakseen ja ohittaa oman vapaan tahtonsa totellakseen sinua. Se voi olla hyvää karmaa, jos ohjeesi olivat hyviä, mutta elleivät ole niin sitten räpsähtää ikäviä seurauksia.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #154 : 19.12.2011 18:59:29 »

Perusajatuksena Suomen Kiltajärjestelmässä on se, että kaikki ovat samanarvoisia.

Ei johtajalla ole seuraajia, vaan hän johtaa omalla toiminnallaan eteenpäin asioita, ei ihmisiä. Tietenkin ihmiset ovat yhteistyössä keskenään muutenkin, mutta en minä johda ihmisiä: minä varastan poliitikkojen uuden maailmanjärjestyksen ja muutan sen omaksi agendakseni, mihin kuuluu Suomen Kiltajärjestelmä ja Bonsai Ekosysteemi tutkimus. Sillä uusi maailmanjärjestys kyllä tarvitaan tämän vanhan korruptiotuneen tilalle, asioiden pitää radikaalisti muuttua ihan jokaisen ihmisen elämän kohdalla: mieti itse, että vaatteet päälläsi, asuntosi ja muut tavarasi ovat suurelta osin tehty jossain ulkomailla ja tehtaiden avulla jokatapauksessa. Koko olemassaolosi siis perustuu kulutukseen ja saasteiden leviämiseen, hapen kuluttamiseen ilmakehästämme samaan aikaan kun apinan raivolla metsiä ja sademetsiä hakataan matalaksi. Paljonko sinä tuotat takaisin luontoon eli kasvatat kasveja? Se on yksinkertainen tapa parantaa tätä maailmaa, että kasvatat kasveja ja tämä on ihmiselle todellakin rehellinen toimi tässä maailmassa.

Kun jotkun ihmiset rikkovat rajoja, niin on muiden ihmisten sen jälkeen helpompi tehdä myös samoja asioita.
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #155 : 19.12.2011 22:09:55 »



..Tai Osama ja Saddam olikin hyviksiä...Ja toinen juttu tuo hampun puolustaminen...Ihminen joka kokee huumeitten puolustamisen asiakseen ei kolahda muhun..

Osama bin Ladenia ja Saddam Husseinia ei voi verrata - Saddam oli sairas despootti; Osama oli pohjimmiltaan hyvä, kiltti ja normaali mies, ei mikään ihmehyvis muttei varsinainen terroristikaan, se ei nimittäin itse ollu mukana yhdessäkään terrorioperaatiossa, se oli lähinnä retorinen "runoilijaterroristi"; inspiroi kyllä valitettavasti muita terroritekoihin eli se oli paha juttu, mutta ei ollu itse väkivaltanen mies - Ja syyskuun 11.päivän WTC-iskuissa Osamalla ei ollu mitään osuutta, ne oli zionistiliikemiesten ja NWO-hemmojen superkusetus, teknisenä toteuttajana Mossad eli Israelin tiedustelupalvelu; Osamasta saatiin sopiva scapegoat eli syntipukki.

Mitä tohon hamppuun tulee, niin voihan sillä olla sivuvaikutuksiakin muttei yleensä sellasia dramaattisia ku monilla lääkkeillä - Hamppu on yks parhaita lääkkeitä MS-tautiin, ja suurin piirtein ainut ja tehokkain esim Trigeminus Neuralgiaan.
tallennettu

.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #156 : 19.12.2011 23:04:20 »

joo siis toi WTC isku on kyllä aivan selvä juttu, siitä on niin paljon todisteita ensinnäkin siitä, että kun se koko rakennus läjähti kokoon kuin pannukakku niin sinne oli asennettu räjähteitä..

Amerikka ei muuten olis saanut pyhää oikeutustaan hyökätä muslimimaihin "terrorismin vastaisen sodan" takia, ellei se olis tehnyt jotain tollaista tempausta.

Kuten nyt huomataan, niin Amerikka on pirun kusessa rahallisesti. Sen oli pakko hyökätä, koska koko paska olis romahtanu ellei se olis saanu lisää puhtia talouteen sodasta ja päässy ryösteleen luonnonvaroja sieltä. Niin, ja sillä Bushillahan oli mukavat omistukset asetehtaista, että silleen..

Mähän en tuntenut koko Gaddafi heppua, mut tää onkin ihan intuitiota, et se mies yritti kuitenkin parantaa ja paransikin paljon sen maan oloja.. Ja mitä tulee siihen, että Libyan kansa oli mukana vallankumouksessa, niin aivan varmasti perkele täällä Suomessakin porukka kaatais tän paskahallituksen jos joku terroristijärjestö NATO jakelis meille aseita tuolla kaduilla! Siitähän siinä oli kyse, eikä siitä et ihmiset oikeesti ois vihannu Gaddafia.. Aina löytyy yhteiskunnasta kapinallista porukkaa ja NATO tosiaan toimitti sinne niin pirusti aseita ja pommit vaan tippui taivaalta siviilien niskaan..
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #157 : 20.12.2011 08:55:15 »

Ja jos Lännen Valkoinen Tiikeri on myös kanava, ovat hänen tekstinsä määritelleet hänet vääräksi kanavaksi, sillä oikeat kanavat antavat vain rakkaudellista ja voimaannuttavaa sanomaa, eivät koskaan mitään pelottelevaa. 'Väärä kanava' ei tarkoita mitään sen kummempaa, kuin ihmistä joka väittää kanavoivansa jotain itsensä ulkopuolista tahoa, mutta puhuu kuitenkin vain oman senhetkisen persoonansa sanomaa.

Voi kai pelon voittamisesta olla hyötyäkin..

http://kuplatrikki.wordpress.com/2011/05/13/joutsen-ja-kettu-tarina-pelon-voittamisesta-ja-keskittymisesta-tilanteen-muuttamiseen/

Tarinassa voidaan ajatella pelottava vesi NWO:ksi, kettu Eklektikoksi ja joutsen Tähtisieluksi Smiley

Ei kai voimaantumisesta aina voi päätellä miten asia vaikuttaa:
- Kahvi, energiajuoma, tupakka tai sokeri voi olla voimaannuttavaa hetkellisesti, mutta myöhemmin voi tulla vakaviakin ongelmia.
- Paasto ja elävä ravinto voivat taas olla lamaannuttavia pitkäänkin erilaisten puhdistusoireiden vuoksi, mutta myöhemmin voi tulla voimaantunut olo.

Eikö orjuudesta ja mielenhallinnasta vapautuminen ole rakkaudellista sanomaa?

Parempi kohdata totuus ja itkeä kuin nauraa ja elää valheessa?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #158 : 20.12.2011 10:45:22 »

Voi kai pelon voittamisesta olla hyötyäkin..

http://kuplatrikki.wordpress.com/2011/05/13/joutsen-ja-kettu-tarina-pelon-voittamisesta-ja-keskittymisesta-tilanteen-muuttamiseen/

Tarinassa voidaan ajatella pelottava vesi NWO:ksi, kettu Eklektikoksi ja joutsen Tähtisieluksi Smiley

Millä tavoin meidät voi ajatella tuon melko naiivin tarinan henkilöiksi? Sehän edellyttäisi, että minä pelkäisin jotain, mikä ei pidä paikkaansa. Tapahtuipa mitä tahansa, minua kannatellaan koska tiedän olevani solu Jumalan ruumiissa.

Vai luuletko että kirjoittelen täällä sen vuoksi, että muut eivät ota minua mukaan leikkiinsä?  Cheesy

Tarinan joutsen on muuten tosi vastuuton olento: Ihan hyvin se kettu olisi voinut hukkua eikä joutsen millään voinut tietää, että hänen vesilinnun kannustuksellaan on mitään relevanssia maalla elävälle nisäkkäälle.  Grin Olen sitä mieltä, että joutsen onnistui tsägällä ja ihan yhtä hyvin tästä olisi voinut saada tarinan, jonka opetus on: Laita oma itsesi kuntoon, puhdista oma pölyinen ullakkosi, ennen kuin alat opastaa, neuvoa ja ohjata muita - saati sitten johtaa heitä. (Ja juu, oma puhdistustyö on viettänyt kymmenvuotispäiviäänkin jo useita vuosia sitten, kiitos kysymästä.)

Mikään mitä Tähtisielu on kirjoittanut ei ainakaan pelota minua tippaakaan, koska en usko mihinkään noista. Kryonin sanoja vapaasti mukaillen: Luuletteko että koko tämä aurinkokunta ja planeetta on tehty teitä varten vain sen vuoksi, että ne tuhoutuisivat jossain katastrofissa juuri kun ihmiskunta on saanut aikaan suuren muutoksen jota se tuli tänne tekemään eli värähtelyjen nousun, ja ihmiskunnan tietoisuuden kollektiivinen nousu on aivan kulman takana? Älkää uskoko tuomiopäiväprofeettoja, he elävät siinä vanhassa energiassa jossa ihmiskunta olikin päättänyt tuhoutua. Tuo suunnitelma muutettiin yhtä kollektiivisella tasolla harmonisen konvergenssin yhteydessä 1987. Jotkut ihmiset ovat jääneet kiinni vanhaan energiaan tai omien käsittelemättömien traumojensa vuoksi kokevat uhkaavat ja vaaralliset visiot houkutteleviksi. Sitä paitsi pelottelemalla saa valtaa toisiin ihmisiin nähden, sillä he kääntyvät silloin helposti pelottelijan puoleen kysyäkseen mitä tehdä pelottavassa tilanteessa. Ja vallan vaikutuksesta olenkin jo sanonut mielipiteeni.

En kuitenkaan anna moisen häiritä itseäni, minua kannatellaan - kuten meitä kaikkia kannatellaan jos vain annamme siihen luvan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #159 : 20.12.2011 10:57:22 »

Lainaus käyttäjältä: Eklektikko
Mikään mitä Tähtisielu on kirjoittanut ei ainakaan pelota minua tippaakaan, koska en usko mihinkään noista.

Itse otit pelko-sanan käyttöön Tähtisielun kirjoituksien yhteydessä. Siitä voi päätellä että ne herättävät pelkoa ja heikkoutta sinussa tai mielestäsi joissakin muissa.

Tässähän se lukee aivan selvästi:
Lainaus
Ja jos Lännen Valkoinen Tiikeri on myös kanava, ovat hänen tekstinsä määritelleet hänet vääräksi kanavaksi, sillä oikeat kanavat antavat vain rakkaudellista ja voimaannuttavaa sanomaa, eivät koskaan mitään pelottelevaa.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #160 : 20.12.2011 11:49:10 »

Lainaus käyttäjältä: Eklektikko
Mikään mitä Tähtisielu on kirjoittanut ei ainakaan pelota minua tippaakaan, koska en usko mihinkään noista.

Itse otit pelko-sanan käyttöön Tähtisielun kirjoituksien yhteydessä. Siitä voi päätellä että ne herättävät pelkoa ja heikkoutta sinussa tai mielestäsi joissakin muissa.

Tässähän se lukee aivan selvästi:
Lainaus
Ja jos Lännen Valkoinen Tiikeri on myös kanava, ovat hänen tekstinsä määritelleet hänet vääräksi kanavaksi, sillä oikeat kanavat antavat vain rakkaudellista ja voimaannuttavaa sanomaa, eivät koskaan mitään pelottelevaa.

Minä otin sanan pelko käyttöön sen vuoksi, että kanavoitu tieto siitä miten tunnistaa väärät kanavat, sisältää sanan pelkoCheesy
Vuosia sitten on jo annettu kanavointeja siitä, miten tunnistaa väärät kanavat. Yksi tunnistusmerkki on, että oikea kanava ei koskaan anna pelottavaa tai uhkaavaa tietoa, ainoastaan rakastavaa ja voimaannuttavaa.

(Muut tunnistusmerkit: Oikea kanava ei koskaan väitä olevansa ainoa oikea kanava, ei koskaan pyydä rahaa eikä koskaan käske/painosta/pelottele tottelemaan itseään. Tämä pelotteleva tieto-juttu on siis vain yksi näiden tunnistusmerkkien joukossa.)

Minun olisi ollut mahdotonta kertoa tätä asiaa käyttämättä sanaa 'pelko.' Ne kanavat joiden kautta tämä tunnistusohje tuli, varmaan pelkäävät mielestäsi myös, koska hekin käyttivät kanavoinnissa sanaa 'pelko?'  idiot2

Jos minä sanon sanan muumi, en silti muutu muumiksi tai omaa muumi-ominaisuuksia.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #161 : 20.12.2011 11:58:53 »

(Muut tunnistusmerkit: Oikea kanava ei koskaan väitä olevansa ainoa oikea kanava, ei koskaan pyydä rahaa eikä koskaan käske/painosta/pelottele tottelemaan itseään. Tämä pelotteleva tieto-juttu on siis vain yksi näiden tunnistusmerkkien joukossa.)

Tsunamissa eläimet kanavoivat tiedon uhkaavasta aallosta ja pelastuivat sen tiedon/vaiston ansiosta:
http://animals.about.com/b/2005/01/06/animals-survive-the-asian-tsunami-disaster.htm

Eräs tuttu oli miesystävänsä kanssa pyöräilemässä. Sitten ääni päässä sanoi voimakkaasti että "polje, polje lujempaa".
Hän polki lujaa ja katsoi hetken päästä taakseen. Miesystävä kuoli auton alle.

Joten kyllä käsky tai uhkauskin on joskus syytä ottaa joskus vakavasti.
 
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #162 : 20.12.2011 12:08:04 »

Tsunamissa eläimet kanavoivat tiedon uhkaavasta aallosta ja pelastuivat sen tiedon/vaiston ansiosta:
http://animals.about.com/b/2005/01/06/animals-survive-the-asian-tsunami-disaster.htm

Eräs tuttu oli miesystävänsä kanssa pyöräilemässä. Sitten ääni päässä sanoi voimakkaasti että "polje, polje lujempaa".
Hän polki lujaa ja katsoi hetken päästä taakseen. Miesystävä kuoli auton alle.

Joten kyllä käsky tai uhkauskin on joskus syytä ottaa joskus vakavasti.

Puhut ylläolevassa lainauksessa aivan eri asiasta, joka ei millään tavoin liity siihen mitä minä olen kirjoittanut tässä ketjussa.

Minä puhun ihmisistä jotka väittävät kanavoivansa toisten tasojen olennoilta meille tietoa. Osa heistä on aitoja ja osa taas kanavoi vain omaa maallista persoonaansa. Minä kerroin heihin liittyvistä oikean kanavan tunnistusmerkeistä. Eli siitä, että ihmisiä jotka sanovat kanavoivansa tulee arvioida sanoman sisällön perusteella.

Sinä taas puhut eläinten tai suojelusenkelin/opassopan väliintulosta vaarallisessa tilanteessa. Minun kirjoitukseni tässä ketjussa eivät puhu hiiskaustakaan sellaisista tilanteista, ainoastaan ihmisistä jotka sanovat kanavoivansa tietoa toisille ihmisille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #163 : 20.12.2011 12:13:02 »

En mie ketään pelottele. Pelko on ihmisen omaan vapaan tahdon synnyttämä tunne, ei sitä pelkoa ketään voi tuoda sisällesi väkisin.. En mie sano kanavoivani mitään, mie sanon olevani Lännen Valkoinen Tiikeri.

Ja mitä tulee vanhoihin energioihin, niin vanhaa energiaa on nimenomaan se, että pistetään pää pensaaseen "poissa silmistä, poissa mielistä" uutta energiaa on asioista vapaasti puhuminen, sillä näin hävitetään valheet planeetaltamme eikä varjoisilla ole sen jälkeen enää valtaa ihmisiin, koska se valta perustuu massahypnoosiin ja illuusioon.

Ja okei, unohdetaan se, että FBI:n pomo on myöntänyt kemikaalivanat, unohdetaan myös että Kyproksen vihreät on vaatinut hallitukselta selvitystä niistä, unohdetaan että Havaiji on kieltänyt lailla kemikaalivanojen levittämisen ilmatilassaan, tietty nämäkin tahot on vain "pelottelijoita" ja vanhoissa energioissa eläviä tuomionpäivänprofeettoja.. Ja unohdetaan myös se, että tutkimukset todistavat maaperästä löytyneen alumiinia ja bariumia, mitä kemikaalivanoissa käytetään.

Mutta mitä niistä lentskareista sitten tulee? Kun minä olen itse omin silmin monta kertaa todistanut sen, että kun jostain koneesta jääkin sellainen vana, mikä ei haihdu minnekään vaan leviää tuntien kuluessa koko taivaan peittäväksi maitomaiseksi harsoksi. Mitä lentokoneista siis tulee, ellei kemikaalivanoja? Hattaraa?? Kyllä ne jokatapauksessa lentelee siellä kemikaalien voimalla, mutta totuus kuitenkin lienee se, että vielä ihan erityisesti levitetään myrkyllisiä aineita taivaalle.. Amerikassa on Alzheimerin tauti räjähtänyt käsiin ja ylläriylläri, alumiini aiheuttaa Alzheimeriä.. Myöskin lienee sattumaa, että rikollisyhtiö Monsanto sattuu omistamaan alumiinille vastustuskykyiset patentit geenimuunneltuihin kasveihin, hmm?

Tämä on vain yksi esimerkki varjoisten harjoittamasta väkivalllasta meitä kaikkia kohtaan. Jos sanotte, että minä levitän pelkoa niin se ei ole totta: varjoiset levittävät pelkoa ja terroria. Minun tarkoitukseni on auttaa osaltani korjaamaan näitä asioita puhumalla niistä. Aivan kuten haava pitää putsata ennenkuin se voidaan parantaa, niin näistä asioista pitää puhua ihmisille ennenkuin muutos saadaan aikaan. Jos vain istumme tekemättä mitään, niin tämä on juuri sitä mitä varjoiset haluavatkin jotta voivat yhä uusia rikoksia tehdä meitä kohtaan. Jos ihmistä ei kiinnosta oma terveytensä ja tämän planeetan hyvinvointi, on hän sairas: salkkaripsykoosissa.

Tällaisesta tilasta on vaikea parantua, koska koko sinun ajatusmaailmasi on asetettu palvelemaan materialistisia tarkoituksia ja mielesi hyväksyy ainoastaan totuudeksi virallisista tahoista tulen massahypnoosin. Mutta toivoa kuitenkin on, mitä useampi ihminen näistä asioista alkaa puhumaan, sitä useampi ihminen tulee heräämään salkkaripsykoosistaan. Yhdessä meissä on voimaa! Rakkaus tulee voittamaan varjoiset ja occupy-liike on tämän rakkauden ilmentymä, mitä jokainen ihminen tuntee toistaan kohtaan ja tätä ympäröivää maailmaa kohtaan.

Poliisit pahoinpitelevät mielenosoittajia, jotka vain istuvat perustuslakinsa turvaamalla oikeudella kokoa puistossa. Myös kumiluoteja ja tainnutuskranaatteja käytetään surutta. On hyvin kuvaavaa systeemin perustavanlaatuisesta korruptiosta, että tämä uuden ajan hippiliike on virallisesti merkitty terroristilistalle Amerikassa, illuminatin pesäpaikassa. Mutta myös kirkko on tullut liikkeen taakse ja nämä tarkoituksettomat väkivallan teot ainoastaan todistavat sen, että systeemi on paha ja varjoisten hallitsema.

Myös Turun occupy-teltta häädettiin perustuslakimme vastaisesti:

http://markosihvonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/91685-occupy-turku-leiri-jalleen-laittomuuksien-hampaissa

Illuminati pelkää meitä. He pelkäävät rakkautta. He pelkäävät valoa, joka koko ajan voimistuu saavuttaen huippunsa vuonna 2012. Me olemme legioona. Me olemme 99%. Me emme unohda. Me emme anna anteeksi.
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #164 : 20.12.2011 12:55:07 »

Minä puhun ihmisistä jotka väittävät kanavoivansa toisten tasojen olennoilta meille tietoa. Osa heistä on aitoja ja osa taas kanavoi vain omaa maallista persoonaansa. Minä kerroin heihin liittyvistä oikean kanavan tunnistusmerkeistä. Eli siitä, että ihmisiä jotka sanovat kanavoivansa tulee arvioida sanoman sisällön perusteella.

Joo.. jotain eroa..? eikö "suojelusenkeliä" sitten voi kanavoida?

Eikö isommalla porukalla sitten voi olla yhteistä suojelusenkeliä?

Miten se varoittaisi ryhmää esim. lähtemään valtion vainon, sodan tai vedenpaisumuksen alta pois jos ei kerran saa käskeä tai kertoa uhkasta? "rokote aiheuttaa haittaa" -> kanavan voi skipata koska kuulostaa liian uhkaavalta ja pelottavalta..
« Viimeksi muokattu: 20.12.2011 12:57:45 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: