Sivuja: 1 ... 880 881 [882] 883 884 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645486 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13215 : 02.04.2011 14:29:15 »

Niistä muutamista aurinkoisista päivistä sai ihan mielettömästi energiaa! Ihanaa!  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13216 : 02.04.2011 16:50:37 »

Lopetin uhkapelit jo ala-asteella, kun jäin voitolle. Voitin siis lotossa huimat 100 Fim. Se oli kolmasluokkalaiselle iso raha.  Grin En siis viitsi tai jaksa tai halua lotota. Se ei saa minua motivoitumaan lähteäkseni liikkeelle.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13217 : 02.04.2011 21:06:52 »

Mulla on ollut mieltsin kiva viikonloppu ja nyt oon melkeen varma, että sain lottopotin  Wink oon ainakin jinxannut hyvällä tavalla niin paljon!  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13218 : 04.04.2011 12:13:40 »

Aamulla oli hassua mennä duuniin, kun vastaan tuli muutama oikein iloisessa humalassa oleva tapaus Grin Yleensä ne vastaantulijat ovat tyyliin mummoja ja koiranulkoiluttajia, mutta ehkäpä se lähestyvä kesä on laittanut ihmiset aktivoitumaan coolsmiley

Eikös tänään siirtynyt neptunus kaloihin? Kalamaiset juopot siis hukkumisvaarassa.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #13219 : 04.04.2011 12:54:59 »

Ja samalla fiksulla astrologisella ennakkokäsityslogiikalla ylensyöjä-härät ovat kohta tukehtumisvaarassa kuun siirryttyä Härkään  buck2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #13220 : 04.04.2011 13:10:35 »

http://www.youtube.com/watch?v=RWqcz7HGJao
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13221 : 04.04.2011 17:11:43 »

Ja minä olen kompuroinut niin fyysisesti kuin sanallisestikin. Ei ole oikein mun päivä tänään. Että, kun kuulee mun suusta "OHO!", on jo liian myöhäistä....


 2funny
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13222 : 04.04.2011 17:17:22 »

Ja minä olen kompuroinut niin fyysisesti kuin sanallisestikin. Ei ole oikein mun päivä tänään. Että, kun kuulee mun suusta "OHO!", on jo liian myöhäistä....


 2funny

Näitä päiviä sattuu välillä itse kunkin kohdalle Wink Mulle käy usein niin että teksit niin koneella kuin käsin saa kirjottaa moneen kertaan ennenkuin menee sinne päinkään. Vai oliko tässä nyt kyse jostain sivu suunsa puhumisesta? Cheesy
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13223 : 04.04.2011 17:19:32 »

No siis olen tänään ollut oikea rähmäkäpälä, ja kun piti puhua tuoreista ruoka-aineksista, niin puhuin tuoreista eineksistä. Kukaan muu ei kyllä huomannut mitääm. Onneksi itse huomasin ja korjasin erheeni samantien.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13224 : 04.04.2011 17:27:38 »

Hahhah, onnistuinpas tulkitsemaan ainakin vähän ton suuntaisesti Cheesy
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #13225 : 04.04.2011 22:41:34 »



                                       coolsmiley

                    Sade, tuo luudan verraton apulainen lienee jo paikallaan.



                                                      smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13226 : 05.04.2011 06:40:05 »

Sillon kun mulla oli vielä koira, niin aina töihin lähtiessä kerroin tuossa eteisessä jo ovelle päin menossa, lähteväni töihin ja tulen sitten aamulla/illalla/päivällä takasi. Sitten kun vedin välioven kiinni ja avasin ulko-oven niin heilutin vielä kättä ja sanoin heippa.

No koiraa ei ole enää ollut kahteen vuoteen, mutta vieläkin heilutan kättä ja sanon heippa. Eilen illalla töihin lähtiessä sitten pitkästä aikaa sanoin ihan ääneen että lähden nyt töihin, tulen sitten aamulla takasi, ole koti suojattu ja nuku hyvin. Ja heiluttelin.

Äsken kotiin tullessa huhuilin tuolla eteisessä hei, hei, mä tulin kotiin, miten yö on mennyt. Ja tuli semmonen lämmin fiilis, ihan niinkuin koti olis samalla lailla venytellyt unenpöpperössä kuin koira aikoinaan. On mulla sitten ihana koti!  smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13227 : 05.04.2011 12:06:32 »

^Ihana   smitten

Täytyy myöntää, että itsekin päästän usein suustani "Heippa kissat, heippa koti". Koti on tärkeä.  Wink Olikos sulla Kimo kartalla painottunut 4. huone? Mulla ainakin näkyy tuo kotikeskeisyys kovastikin kartalla.

Onkos kukaan huomannut, että olisi unettomuutta liikkeellä? Hassuja sattumia tässä taas, vai pitäisikö sanoa, että synkronismia... :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13228 : 05.04.2011 15:23:13 »

Minä kans aina huikkaan kissoille, kun lähden, 'heihei kissat, mamma lähtee töihin', eikä ne silloin yritäkään pihalle oven raosta.  Kun tulen kotiin, kyselen 'missä mamman kissat on' ja silitän ja sanon niitä nimeltä vuoron perään.  Toinen ei ole kovin hellyydenkipeä, mutta aina kun tulen kotia, ne molemmat kerjäävät silityksiä.  Oikein näkee, että ovat mielissään, kun mamma tulee kotia.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13229 : 05.04.2011 16:11:51 »

Meimi, se kissoille puhuminen on vielä ihan tervettä.   2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 880 881 [882] 883 884 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: