Sivuja: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645432 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4665 : 30.10.2008 12:41:49 »

ajatteles, oma maallinen isäni on aika karkea mieleltään eikä tuollaisia puhu.. ja silti olen itse tällainen.. heh..

joten sinulla on hyvät lähtökohdat. unohda ne koulukiusaajat, sehän on heidän rajoittunutta käytöstään kuten hyvin tiedät.

tuli mieleen tosta kun sille  rapu meilasin  -  ENKÄ ota enää yhteyttä (egon tasolla, sielu on eri asia) -  että harmi kun senkin tietoisuus oli niin rajoitettu. muuten olisi voitu olla ystäviä. minä voin kyllä venyä moneen suuntaan. ihmisiä pelottaa tuo ykseys ja energia liikaa, hullua siihen nähden kun sitä tän planeetan pitäisi oppia. eli varovaisesti.. eli enhän minä häntä TARVINNUT heti sen jälkeen kun energiat irtosi. siinäpä se ironia.. emme tarvitse ketään eikä kenenkään kuulu heilauttaa, silti ihminen on sosiaalinen olento.. 

tämä on kuitenkin yksinkertaista. henki, tai ego. täällä on todella paljon erillisiä egoja, joille henki on uhka, ja erilainen, T.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 13:55:49 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4666 : 30.10.2008 12:51:37 »

Olen tänään tuntenut sen ykseyden itsessäni vahvana..

Ihan kuin joku olisi heittänyt mulle pelastusrenkaan. Yhtäkkiä jotenkin kaikkia asiat tuntuu selkeemmiltä ja uskon taas siihen että kaikki kyllä järjestyy.  Smiley

En tiedä mitkä on sitten hyvät lähtökohdat.. Minun lapsuuteni oli täynnä ikävää, kaipasin isää kotiin. Hän kävi viikon, joskus kuukauden välein kotona.. Sitten kun hän piti enemmän sairaslomia ja oli kotona, olin onnellinen. Mutta näin miten hän harmaantui ja vanheni ulkonäöltään parissa vuodessa. Sairaus varjosti perheemme elämää viisi vuotta. Kukaan ei puhunut että mitä sitten kun isä kuolee. Kukaan ei varmaan halunnut uskoa että se tapahtuu, paitsi isä itse joka vitsaili jatkuvasti omilla hautajaisillaan.  Tongue

Hän oli tärkein, mutta tuntui että en ikinä saanut olla hänen seurassaan tarpeeksi.........

Silti olen hyvin iloinen siitä, että hän kuoli arvokkaasti, omassa pihassa saappaat jalassa. Että hän pysyi viimeiseen asti toimintakykyisenä ja järjissään. Ettei tarvinnut elää sairaala-elämää, koska se ei olisi sopinut hänen luonnolleen ollenkaan.

No, en minä sure enää.  Smiley Koska hän on läsnä jatkuvasti.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4667 : 30.10.2008 14:30:51 »

http://www.radicalforgiveness.com/contentnew/radicalforgiveness1.asp

ilmainen anteeksiannon oppikurssi löytyy sieltä.. (taidan antaa menneet anteeksi 100% ja alkaa pitää hauskaa.. piakkoin..$ jutut ensin)

http://www.radicalforgiveness.com/rmworksheet/
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 14:38:31 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4668 : 30.10.2008 15:51:40 »

Ihanata kun joku sanoo beibeksi.  Grin

Sillon kun oltiin ystäviä  leijona ja  skorpioni kanssa niin puhuttiin hempeitä, halittiin yms..

Nyt kun oon enemmän kolmistaan  kalat ja  kauris kanssa, ne ei oikeen oo sellasia läheisyys-ihmisiä.. Vaikka ollaan läheisiä niin en mä voi halata niitä, varsinkaan  kauris sta... Ja ne katsois mua kieroon jos sanoisin että mä rrrrrrrrrrrrakastan teitä.. Grin

Kaipaan sellaista ystäviltä..

Sellaista siskoutta, joka perustuu oikeeseen lämpimään rakkauteen!!

Miksi kovin monet naiset eivät osaa olla niin läheisiä toisilleen??  Huh

Onneksi oon vielä jonkin verran tekemisissä mun jellona-ystävän kanssa..
Meillä on aina ihanaa.  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4669 : 30.10.2008 21:22:49 »

tervehdys tupalaiset. long taim nou sii.. mää paisun ja paisun vielä 7vkoo, tässä kuvatusta tulevasta taaperosta 3D ultrakuvana http://irc-galleria.net/blog.php?nick=I-Ronya
Mites täällä maailma makaa vai ennallaan?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4670 : 30.10.2008 22:23:18 »


I-Ronia!  smitten

Hauska kuulla sinustakin.... jaksamista vielä vähän.
Täällä stempataan, nauretaan, itketään ja eletään toistemme mukana niinkuin ennenkin.  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4671 : 30.10.2008 22:38:09 »

Vitsit että mulla on voittaja-olo!!  laugh Poljin crosstrainerilla 20km eli 60min ja poltin 450 kaloria..
Pikkase eri meininkiä kuin juokseminen tai kävely, ottaa ihan eri lihaksiin, tai siis joo samoihin osittain mutta eri tavalla.. Huomenna ja ylihuomenna on varmaan pökkelöjalat  Grin ... Oon iiiiihaaan hiestä märkä.. crazy2

Ja päivällä kävin kahden kaverin kanssa 1h20min kävelyllä metsässä...

Eli sporttipäivä!! Ja nousin jo seitsemältä aamulla ja aloin heti siivoomaan, kymmeneen mennessä kaikki oli tiptop, imuroitu, lattiat pesty, wc pesty, tiskit tiskattu ja 2 koneellista pyykkiä pesty... smiley6600
Lajittelin kaikki roskat ja vein vihdoinkin hirrveen kasan lehtiä tonne keräyslaatikkoon..
Ja kävin palauttamassa pullot ja rikastuin 3€ Afro

Nyt pitäs vielä tästä tasottua, mennä suihkuun ja herätä aamulla pirteenä vartin yli kuusi, kun on koulua...
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4672 : 31.10.2008 07:00:46 »

Löysin buddhalaisen taikakaupan, briljanttia. Cool
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4673 : 31.10.2008 10:13:57 »

Huooooomenta! *karjaisee toivotuksen tyhjältä näyttävään kahvitupaan, ravistelee leijonanharjaansa ja painuu keittämään kahvit kaikille*

Mun pitäs olla koulussa. En voi lähtee ku.. sataa vettä  :Smiley Maybe the worst excuse I've ever used..

Tää tuli äsken tos Greyn anatomian mainokses.. Ihana lallatus  Grin
http://www.youtube.com/watch?v=T1xZogpmYRU

Mut lallatusten jälkeen pitää pyyhkiä unihiekat perusteellisesti
http://www.youtube.com/watch?v=UGUzxQ3MOO0&feature=related

Yeeah  Cool
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4674 : 31.10.2008 11:20:30 »

Huomenta lellonainen  smitten
VAi pinnari keittää kahvit?  Wink Tässä toinen... miun pitäis tehdä koululäksyjä ja mennä illaks kouluun vaihteen vuoks  Cheesy
Mitäs täällä on höpötelty vaikka mitä...
Joku kyseli opettaako lapselliset  Grin henkisiä asioita lapsilleen... en opeta, vastaan kyllä kun kysytään ja joskus todella käytän samaa ajatusta, että kaikki on energiaa. Se mitä ajettelet ja sanot, on syytä ns.olla puhdasta. Ei ole kenenkään etu hautoa murheita tai pelätä pahoja ja kantaa tuskaa  Undecided
Luonteva vastailu "hulluihinkin" on toimintaa, joka lapselle sopii. Liikaa opettaminenkin voi sekoittaa, jos lapsi ei ole "valmis" ottamaan vastaan asioita... hieman kuin seksi valistuksenkin kanssa  :Smiley
Toisaalta taas he näkevät ja oppivat arkielämän asioistapaljon ilman opetustakin ja se on arvokasta, mielestäni  smitten Arvokasta ja tärkeää lapsen elämässä on mielestäni saada elää turvallista ja hyväksyvää lapsen elämää  smitten tulla rakastetuksi  angel
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4675 : 31.10.2008 11:35:16 »

Kyllä määkin tästä pian kouluun lähren ku toi sade loppu ja mul on rock-musaa..  :Smiley  Grin Se maikka..  kauris :Smiley
Ainii mut lupasin sen jo dawnchildille.. Grin Kiss smitten

Grin ei siulle voi kun nauraa  smitten
I'm so glad I made u laugh  smitten

Hyvää päivänjatkoa!  Wink
http://www.youtube.com/watch?v=I8YAbhgNSiY
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4676 : 31.10.2008 14:46:52 »

muuten jännä tuo 2012 kun itselle on tarpeeksi usein tullut se tieto/ viesti/ fiilis että olen valinnut tämän ajan tai planeetan. aika paljon pitäisi muuttua jos joku 4-5d aukeaa. > yksilöiden tietoisuuden kasvu.

jos siihen liittyy tuo putsaus siis vanhan karman, ehkä se selittää noita vaikeita tilanteita joista kuulen ja omakin, että sielukumppani katoaa. kai sille asialle vain pitää nauraa - sieluthan kommunikoi jos ei suut sano mittään.

maksanpa aurinkosaarten matkan tänään. seuraava matka tosiaan saattaa olla Wien.. huvi ja hyöty ennen kaikkea. tosin Atlantti kiinnostaa enemmän jos vaikka delfiineihin ja valaisiin törmäis, mutta käy se K-Eurooppakin välillä-

muutoin asiat menee oikein.. vaikka tämä työ ja bisnes ei ole lopullinen elämäntehtävä, seuraavaan siirtyminen hieman vie aikaa. mutta siis voipi olla että illalla vain leikin lasten kanssa, aamulla lemmikkinäyttely jne sunnuntaina
bisn, eli jos relaisi. tulipa ihme idea tänään alkaa tähyillä aivan eri mannerta
bisneksissä; auttaisi muitakin.

kylpeminen! kylpysuolat! rauhoittaa hermostoakin. siis ihan kotiammeessa tai sitten yrttikylvyt tai poreet tai meren kuohut..

mietin mitä viimeinen regressio opetti, seuraava varmaan vuoden vaihteessa. ei ole niin iso paine mutta kuitenkin. tiistainahan tulee.. >

ps missä on se älytön keskustelu kirkasvalolampuista, jossa alettiin puhua
aivan muuta? 

Balance
In the Golden Days of Atlantis, people never gave without receiving or received without giving. This meant that no karma accrued and the balance-sheets of life were kept clear. Everything was fair, so the citizens enjoyed a sense of justice and well-being. In the halcyon days, the healer priests were able to keep the inhabitants in optimum health and vitality simply by aligning people’s chakras.

Keep your life in balance
Your guidance is to find equilibrium in every area of your life. Make sure you give and receive equally and keep your work and play in balance. To keep your chakras in balance, breathe deeply into any part of your body that feels tense or low in energy.

Balance every area of your life.


« Viimeksi muokattu: 31.10.2008 15:45:23 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4677 : 31.10.2008 16:22:10 »

jep

ravun numero ei toimi. meiliosoite muka oli. ja katuosoite. en taida sekaantua sen juttuihin enää. viranomaiset lähinnä tuli mieleen ja se olisi sotkua.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4678 : 31.10.2008 17:25:50 »

smitten smitten smitten


Mikä onnellinen päivä!!
Mun  leijona- ystävä kerto olevansa raskaana.. laugh smitten

Reilua kertoa tuollainen asia keskellä koulupäivää ruokalassa, mä en pystynyt kymmeneen minuuttiin puhuun oikeen mitään ja mulla vaan valu kyyneleet silmistä kun liikutuin niin paljon... Cry Vieläkin itkettää!!
Olen niin onnellinen hänen ja koko heidän muun perheensä puolesta..

 leijona on niin kauan puhunut että olisi ihanaa saada uus vaavi taloon, kun toinen menee parin vuoden päästä kouluun...

 smitten

Mä en tajua miten jonkun toisen ihmisen onni voi tehdä mutkin näin onnelliseks ja liikuttuneeks,
mutta ei kai se paha asia ole.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4679 : 31.10.2008 18:09:56 »

Mun mielestä elämä on aika liikuttavan onnellinen asia kaikkine tapahtumineen.  Smiley angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: