Sivuja: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645397 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3975 : 18.09.2008 09:32:52 »

Starsign, minusta tuo oli hyvä ja rohkaiseva kanavointi. Ehkä sinun tosiaan kannattaisi antaa nyt vain suurempien voimien selvittää välinne ja antaa tulevaisuuden hoitaa itse itsensä. teidän kumpaisenkin osalta ja yhdessä tai erikseen.


*Ainiin tuo juttu, Lizzy, en oikeasti usko että näen tyyppiä enää ellei nyt sattumalta, ja oven taakse en mene ihmettelemään (kun ei kerran puhelin yhtäkkiä pelaa!!!  idiot2 ). On energia irronnut hänestä eli kyllähän sen tyypin pitää sitten olla joku muu. En vaan tiedä mistä, vaikka on mielikuva missä paikassa oltiin menneessä (siis Mexico ja ehkä Saksa).

Tuo kun sanoit että miehet ei halua vaatimuksia.. niinhän minä olin sen yhden kanssa, mutta sitten kun antaa lepsua ihan mihin vaan.. niin eihän sitten mitään
saakaan, seksiä, turvallista kumppania, tiedostamista.. eli pelleily huvittaa aikansa. mutta voihan ITSE aina pysyä korkeissa viboissa, kuten näissäkin ketjuissa joissa autoin häntä käytännön asioissa-

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=21714.210
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=21714.225


Voiko  pluto liittyä mitenkään kontrollikysymyksiin? Kun tuntuu ettei voikaan kontrolloida/ nähdä tapahtumasarjoja täysin. Toissailta oli aika kaoottinen, eilen jees. Välillä yllätykset, eli tapahtumat, tulevat positiivisina, välillä tulee kaaosmomenttia, kuten eilen kun mikään puhelu ei mennyt läpi kolmesta yrityksestä, joku firma hukkasi omaisuuttani ja aamullakin piti huoltomiehen tulla, niin oli rikottu laseja jossain ja hän ei ehtinyt. Sitä ennen kuulin kun joku muukin teki tihuja jossain. Samalla puhun bankingista jonkun kanssa ja ties mistä!  Cool

Daily Planetary Overview
The Moon trine Saturn will bring you down to reality today and give a practical approach. You'll be able to concentrate fully on your work and be productive. Organization and being efficient will be important to you.


Pitäkee kivaa..
« Viimeksi muokattu: 18.09.2008 10:27:59 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3976 : 18.09.2008 10:45:28 »

Huomenta! smitten

Juu onnea vaan Jinx kun oot löytänyt juuri sellaisen.  Wink

No ei se näppäryys kuitenkaan aina todista että tyyppi olisi juuri minua varten, joten kyllä tässä tietenkin pistetään luonne, kypsyys ja yhteiset kemiat syyniin ensimmäisenä... Sähkärin kanssa seurustellut myös.. Grin

Varmaan seiskahuoneen planeetat kertoo jotain  aurinko mars merkurius chiron ceres ..
Mies jossa on näitä energioita. Tarvitsee olla voimakas ja sosiaalinen tyyppi,
johon kuitenkin nuo asteroidit tuovat pehmeytensä,  chiron viisaus ja  ceres hoivaaminen..

No samapa se, eiköhän se Maailmankaikkeus heitä minua juuri oikeenlaisella miehellä,
sit kun sen aika tulee..  Wink


Voisko joku pliis siivota täällä?
Se on oikeasti taas tän päivän hommia,
kun olen lykännyt sitä niin kauan.  Tongue


* muoks, oli pieni mutta koko lauseen merkityksen muuttava typo... crazy2
Ärsyttää kun yritän kirjottaa nykyään niin nopeasti, että joukkoon mahtuu melkein aina jotain painovirhe-paholaisia!!
« Viimeksi muokattu: 18.09.2008 12:15:31 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3977 : 18.09.2008 11:24:35 »

Huomenta  angel
Kävin diakoniatoimistolla ja sain 30euroa ruokarahaa,kiitos siitä sinne  smitten
Soitin Suklaasilmälle heti ja sanoin että nyt saadaan ruokaa  Cheesy  Grin
Aion ostaa ne ruuat sen kämpälle kun silläkin on aina jääkaappi tyhjänä ja siellä
kuitenkin vietän paljon aikaa,enkä haluaa mitään sellaista suhdetta että
"nää on sit mun ruuat tässä ja tuo jugurtti tossa on sun."
Tykkään jakaa kaiken,siitä tulee hyvä mieli  Smiley Ostin yks päivä suklaasilmälle sellaisen
yllätyksen,suklaalevyn jonka päällä luki jotain että
"en koko maailmassa tykkää mistään niin paljoin kuin sinusta!"
Kaikkia yllätyksiä on kiva antaa toiselle  Smiley

JINX: munkin rakas soittaa kitaraa,on koko ikänsä soittanut ja todella hyvin soittaakin  angel

Nyt pitäis lähteä vielä käymään sossussa ja sit ehkä ratsastamaan,pitää vielä
miettiä että meniskö vai eikö menis... jos meen niin meen yksin,
nyt on jotenkin sellainen ihana olo eikä tähän muita ihmisiä nyt kaivata  uglystupid2
Illemmalla sitten Suklaasilmän luokse  :Smiley

Ihanan huoleton olo  smitten vaikka äitin kanssa riideltiinkiin... sen mielestä ei ole oikein
että ostan suklaasilmälle ne ruuat. Mutta se on sen mielipide,se onkin aina itse niin itsekäs
ja haluaa vaan kaiken itselle,eikä hyväksy muutenkaan suklaasilmää niin miksipä tykkäis.
Mutta mä teen niinkuin haluan,siellä kuitenkin oon paljon niin voidaan sit yhdessä
kokkailla sen kans  Tongue Vaikkei  kalat enää hirveesti luota mun ruuanlaittoon
kun oon polttanut riisit pohjaan,rikkonut kanamunat kun yritin keittää niitä yms...
Mutta itse se on kyllä tosi hyvä tekemään ruokaa  Kiss Sanookin että "hoida sää tuo tiskaus
niin mä teen ruuan"  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3978 : 18.09.2008 12:13:28 »


28€, 115€, 410€, 67€, 30€... Jee jee! Raha kiertoon!
Kannattaa maksaa kaikki laskut kerralla, niin kirpasee vaan hetken aikaa..  crazy2

No rahaa se vaan oli... Sitä tulloo lisää.. Wink

Mulla oli hikka, join vettä ylösalasin ja se auttoi!
En oo ikinä ennen kokeillut sitä, kun en oo jotenkin uskonut että se toimis.. Wörkkii! Afro





tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3979 : 18.09.2008 12:47:31 »

Kaikki saa olla mitä haluaa olla, mutta minä en jokaista kadun miestä halua omaan elämääni.  Smiley

No, jos se löytyykin kadulta, heti tänään kun astut ulos.  Grin

Siitä tulikin mieleen, pitäis ehkä hommata itseni jonkun kaverin luo tänään, koska en jaksa olla krapulan jälkeisenä päivänä yksin. Vaikkei nyt vielä ainakaan ole mitenkään melankolinen olo, niin ennustan että se puskee illalla päälle, jos vanhat merkit pitävät paikkansa... Huh

Oon siivoillut siitä lähtien kun oon herännyt ja tää alkaa muistuttaan jo ihan ihmisasumusta... Cheesy
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3980 : 18.09.2008 13:03:25 »


Oon siivoillut siitä lähtien kun oon herännyt ja tää alkaa muistuttaan jo ihan ihmisasumusta... Cheesy

onks tätä nyt liikkeellä ku minä oon putsaillu eteistä ja vessaa tossa hetki sitten? aikomushan oli siivota keittiö tänään mut jostain syystä välttelen sitä Cheesy

nojoo.. ja heti mut keskeytettiin. rupes taustalta kuuluun joku kumma ääni ni mikäs siellä.. kissa tiputtanu mun kaktuksen --> http://i195.photobucket.com/albums/z125/maribeibe/kissat001.jpg http://i195.photobucket.com/albums/z125/maribeibe/kissat002.jpg

sitä piti vielä sanomani, että ilmeisesti ei enää oo kuumesta tai ees lämpöä ku oon jaksanu tehäkki jotain.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3981 : 18.09.2008 14:16:09 »

Siivousta on selvästi ilmassa nyt  Cheesy Mäkin meen nyt siivoilemaan mun huonetta ja sitten ratsastamaan!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3982 : 18.09.2008 17:50:47 »

Olisit vaan ELWYN mennyt lenkille  Wink Tiedä vaikka olisit sen jälkeen saanut ilmaisia juomia/puhelinnumeron  Cool
No eihän sille mitään voi jos ei nappaa...
Nyt käyty ratsastamassa ja suihkussa ja saatu syötyäkin... kohtapuolin
Suklaasilmän luokse  smitten Käydään heti sit ostamassa jotain ruokaa  Tongue
(justhan söin niin että maha räjähtää  Grin)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3983 : 18.09.2008 18:14:41 »

Hmh... Mulla on sellainen olo, että kohta jotain uskomatonta tapahtuu.  Cool

Kesän hiljaiselo ja itsensä henkisesti kokoaminen ja voimaannuttaminen ja ulkoisten tapahtumien pysähtyneisyys enteilevät sitä, että minua on valmisteltu.. coolsmiley

Olen taas tänään saanut valtavan paljon merkkejä eläinten muodossa.. Olen nähnyt kolme oravaa, jäniksen, tikan, sinisorsia, kaksi joutsenta, ainakin viisi koiraa... Nämä kaikki tunnin aikana lenkkipolulla ja joutsenlammella, koko ajan oli joku eläin jossakin. Joutsenten kanssa vietin 10min seisoen vierellä hiljaa katsellen kun ne touhusivat. Ovat niin kesyjä, että seisoin alle metrin päässä, ihan siis toisen kyljessä kiinni, eikä ne häiriintyneet yhtään! Miten kauniita ja ihanan valkoisia lintuja!  smitten

Kotimaiset omenat ovat ihan huippuhyviä, voisin elää koko syksyn pelkästään omenoilla.
Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3984 : 18.09.2008 19:13:00 »

IN LAK'ECH
YUCATEC MAYAN CODE OF HONOR
"I AM ANOTHER YOURSELF"
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3985 : 18.09.2008 19:58:08 »

voi vitsit.. aina vaan lämpöä!! ja kauhee vilu!! ja oon vaan.. tutkin jo raskausoireitakin googlettamalla Cheesy mut eäh.. eikä voi Cheesy sehän ois jo kummallista. voiko vilutus nostaa lämpöä vai johtuuko se lämmöstä et viluttaa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3986 : 18.09.2008 20:14:40 »

Johtuu lämmön noususta, että viluttaa....
Osta huomenna raskaustesti.  coolsmiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3987 : 18.09.2008 20:21:48 »

enkä osta Cheesy Cheesy pitääks mun tulla ens viikolla kertoon sit ku menkat alkaa Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3988 : 18.09.2008 20:24:42 »

Hih, joo.  Grin

No mäkin venailen tässä mun menkkoja alkaviks, ne on noin viikon myöhässä, mut se ei oo mitään uutta mun kohdalla...
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3989 : 18.09.2008 22:07:39 »

oishan se aika metkaa Cheesy mut ku mitä täs ny pähkäilin ni en mä oo kyl sekstaillu ees ovulaation aikaan, vaikka mistäs sitä tietää millon se tärppää jos tärppää? vettä ei kyl tullu tänään lipitettyä kovin paljon, teetä muutama muki kyl ja saanu sit juosta vessassa joka tunti.. hitsi, tahtosin kyl vauvvamahan Smiley noh, ehkä meen juomaan sitä vettä sitte Smiley menkkoihin pitäs kai olla joku viikko, mut vielä ei tunnu missään! (niinku tisseissä you know Wink)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: