Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119932 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1155 : 22.05.2010 19:24:45 »

Hei Sansai,
halusin ilmoittaa, että olit viime yössä unessani. Kirjoitit punaisella kiukkuisesti, että miksen ole vastannut viesteihisi. Terveisin Jenni.

 Grin Pikkasen syyllisyydentuntoinen olen, turhaan, kun en heti vastaa.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1156 : 22.05.2010 22:02:02 »

    Indiima! Oletko luuraillut työhuoneeni nurkissa  Grin Olen kirjoitellut viikon päivät punaisella töitäni,että olisi väriä elämässä,punaisen muodossa.Huomasit ,että olen vihainen,koska tipahdin puusta ja kipsejä jalassa ja kädessä.Naaman nahkat roikkuu puun oksilla varmaan,koska naamassani niitä ei ole.Purin kielen puoliksi poikki,harvoimpa olen noin jämäkästi haukannut mitään.Kulma karvatkin siirtyivät tuonne missä pitäisi olla hiusraja,kait sekin sielläpuussa on ,hiusraja.Olivat huolissani onko aivotäräys,pitäiskö tutkia paremmin.Sanoin.että se olisi pitänyt tutkia  ennen ,eilis päivänä,nyt on myöhäistä.Peilin edessä onnittelen itseä,kun olen suurimman osan elämää saanut elää toisen näköisenä.  Mitä sitä sanotaan kärsimyksestä? ettäkö kaunistaa?Jonkinlainen hehkuva rengas on kyllä ilmestynyt päänpäälle,muutkin näkevät sen,kun raahaannun  kauppaan,niin kaikki tuijottavat suu ammollan,joten se rengas siellä säteilee heillekkin.  


Voi,voi,VOI..Unohtui tuo nykyiseen ulkonäkööni kiinteästi kuuluva hymiö    angel .. 

 Tarkastin kämpän oletko jossain,ei näkynyt täällä,joten olet siellä.Syyllisyydet veks`

 Minä puolestani en ole syyllinen siihen,että puu lopetti yksipuolisesti meidän pitkällisen hoitosuhteen neuvottelematta.Minä olen laittanut kanisterin puun kylkeen,ja helpottanut näin hänen runsasta mahlan tuotantoaan,valuttamalla liiat pois.Olen kiipeillyt häntä pitkin,hänen luovuttaessaan voimaansa minulle,tunnen nyt suurta ärtymystä asia johdosta,minkä minulle   :tickedoff:teki.Ulos heitto,jotain ,kuin olisi kapakasta heitetty,joskaan siitä ei ole kokemusta,näkö havaintoja lähinnä.
Päässä soi joku kappale,samaa lausetta pyörittää,jotain"jos metsään haluat mennä nyt,niin takeella yllätyt"
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 01:17:52 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1157 : 23.05.2010 04:18:02 »



       Nyt,AthaMaarit tuli selkäytimestä,...tuosta kalan päästä,sehän on uudesti syntymää(sitähän voi tapahtua uudestaan ja uudestaan)..miehen vartalossa kalan pää,nämä yhdessä..Miehinen puoli,se voima,sinä ja uudesti syntymä.....Se savustettu juttu....mitä se olisi..hmmm...Aika on kypsä..asia on kypsynyt..ja ..Mies strippaili...elämän ymmärtämistä monipuolisena....monine vivahteineen..inhimillisine puolineen..kauniina........mutta pidä haarukka ja lautanen valmiina jos ui ovesta joku lohi. :Smiley..(suom.huom)
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1158 : 23.05.2010 11:17:55 »

Athamaaritin unesa on selvästi nähtävissä taivaallinen kuvio  chiron 0  kalat (kalapäisenä esiintyvä ihmisen eläimellinen puoli, viettipuoli)  aspect_tri venus 3  rapu ( Venus- kaunis rapu-vatsa)

Indiiman unessa oleva kiukkuisen punainen väri on tr  mars leijona aspect_opp venus vesimies,
terveisin Jenni. Venus tulee vielä transiitin myötä yodin kannaksi, Mars kärjeksi.
Mars esiintyy unessa usein varoittavana elementtinä ja jos unessa on valokuva tai nimi annettuna , niin unella on joku hyvin henkilökohtainen viesti.Nyt viesti tulee alitajunnan alueelta 12 huoneesta työn tai terveyden alueelle.
Jos asut ruotsinkielisellä alueella, lukisin Jennin lopusta alkuun varoituksena ruotsiksi, in nej Huh

Lisäys. tr  neptunus on Descendentilläsi varoittaen hyväuskoisuudesta ja tr  vesta aspect_con askendentti sanoo jotta kaho siihe hommaas..

Näin itse unta, jossa olin kotipaikalla tuvan pöydän äärellä ja tuvassa piti esitelmää joku nainen, jonka mielsin samaaniksi. Hän tuli minua lähelle ja oikean reiden yläosassa olevaa kohtaa alkoi pakottaa. Sitten hän tuli vielä lähemmäksi ja säären kohdalla pakotus kävi vielä suuremmaksi jopa kivuksi asti.
Suutuin mielettömästi ja karkotin hänet luotani, koska tajusin että hän tavallaan imee/ hyödyntää minussa olevat voimat ja tein ympärilleni jonkun sortin kehän, ettei hän pääse käsiksi, josta hän taas suuttui. Ajattelin voimaa karhuna?
 Mietin illalla seinälläni olevaa taulua, josta eräs ystäväni sanoi kerran sen olevan hyvinkin samanistinen, kun olin hälle ihmetellyt, että en oikein ymmärrä mitä samanismi on? Ehkä uni oli jatkoa ajatukselle.
Toisessa unessa oli lapsuuden viikaripoika puhdistamassa todella korkeita kattoja ja hän hyppäsi sieltä aina alas ja minua hirvitti, että nyt se putoaa, mutta hälle ilmestyi aina turvaköysi, jonka avulla hän just ennen maapintaa pomppasi takaisin katolle.
Tää on kyllä  chiron aspect_ssx uranus meininkiä lähellä oinaspistettä.
Lentokoneitakin tippuu harva se päivä. Eilen viimeksi Intiassa rotkoon.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 11:20:39 kirjoittanut nikki » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1159 : 23.05.2010 11:38:29 »

Jutustelua Putinin kanssa limusiinissa.  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1160 : 23.05.2010 12:28:31 »

Oho, mukavasti tullut tulkintoja visuaalisestikin noin häröön uneeni! Pakko se on vaan uskoa, että olipa unien kuvamaailma miten friikkiä tahansa, takana on aina ihan järkevä selitys Grin
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1161 : 23.05.2010 16:59:54 »



      Nikki ! Tarkastelen viikaripoikaa...Tunnen suurta myötätuntoa ja hellyyttä häntä kohtaan.

Uni vie lapsuuteen....Näen lapsen,joka yrittää ymmärtää..puhdistaa ajatuksiaan kokemistaan pettymyksistä.Lapsi on suunnatoman reipas.Lapsi kaipaisi vanhempiensa turvaa,hellyyttä.(tässä poika...pojan voimaa,joka kaipaa naisen voimaa..siis äidin).Lapsi on oman köytensä varassa,(tunne puolella.)Lapsi selviytyy aina,lapsi muistaa,oppi luottamaan omaan köyteensä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1162 : 23.05.2010 17:19:16 »

..ettäkö napanuorasta keikutaan ja hypitään henkiseltä peltikatolta,
ja kiinteistöhuolto pelittää..
Tuo poika liittyy lapsuuden selkäsaunoihin itse asiassa.
Silleen että porukalla veljien kanssa luuhattiin pitkin kyliä yömyöhään eikä isä oikein tykänny.
Mut se oli sitä aikaa kun koivuniemen herra asui joka keittiön oven poskessa.
Ja vaikka isässä olikin turva suuri lapsuudessa niin aikuisena sitä on oppinut turvaamaan vain itseensä ja se on aika raskasta ja yksinäistä.
Unen poika ei pelännyt.Otti oikein liukua välillä katolta alaspäin.
Että luottamus siihen että elämä (napanuora) kantaa?
Ne eväät jotka sen välityksellä tulleet?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1163 : 23.05.2010 17:58:47 »

      
    Nikki!Uni kotipaikalta,jospa yhdistelen kaikki kotisi.Perus lähtökohtana kotipaikka,josta kuljetaan eteenpäin.
Tietoisuuteen nousemassa asiat jotka imevät voimia,tässä ehkä äiti(karhun voima),samalla voi liittyä omaankin äitiyteen tällä hetkellä.Samaani ajatusta,syvää pohdintaa,aikojen taakse,myös nykypäivään.Suojautumisen tarvetta,ja sen osaamista.
Tähän päivään,jos ajattelen unta..Jotkin asiat..ehkä jokin henkilö,joka vie voimia..asia johon olet joutunut,joku juttu,jota et miellä omaksesi,vastentahtoinen asia,joka tekee vihaiseksikin.Voisiko sen lennättää tiehensä? ..kiltteyskö...liian kiltti jossain asassa,se usein aiheuttaa kiukkua sisimmässä,salaa.Kiukku unessa toista kohtaan,usein sitä itseä kohtaan.
Taulu jota illalla mietit,antoi välineitä uneen.....samanismi...Josta olit sanonut,ettet oikein ymmärrä samanismia,sieltä alitajunta sieppasi sen uneen taitavasti...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1164 : 23.05.2010 18:19:16 »

   
   Kyllä nikki.Poika oli reipas,oppi että elämä kantaa,oppi olemaan köytensä varassa...Minkä lapsena oppii,sen vanhana taitaa,niistä opeista ei luovuta helpolla.Elämän ravintona kulkee napanuoran kautta saatu....elimistö käyttää arvokkaat ravinnon osat,mitä tarvitsee,,huuhtoo pois ajan myötä kuonaa,jota ei tarvitse....
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1165 : 23.05.2010 18:21:39 »

Oma äitiys tuottaa tällä hetkellä iloisia yllätyksiä, palkitsee,
tyyliin tytär oli laatinut äidille ihan ikioman musiikkilistan spotifyhyn, mistä olin aikas otettu. smitten

Kyllä se on EI-sanan opettelua edelleen tuo reviirin asettelu,
oman ITSETUNNON löytämistä.
Oikealla jalalla kohti tulevaisuutta,
sillä voimalla astellaan sitten etiäpäin.
Se on tuleva  jupiter uranus aspect_tri askendentti :jousimies:transiitti koht puoliin.
Ich weiss es...oder nicht.. :Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1166 : 23.05.2010 18:45:04 »



  Kauniiden onnittelujen paikka nikki..Tuo karhun voima teema minua ihastuttaa,viehättää...tuolla unen tyylillä..miellän karhun..äiti hyvässä,tyyliin ..unessasi tunteena esiintyvä.Vilahti kyllä mielessä,koulut,todistukset,sieltä päin asioita.En osannut yhdistää... :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1167 : 23.05.2010 19:01:30 »

Kyllä minäkin miellän karhun äitiin,
ja samalla johonkin alkukantaiseen kunnioitettavaan voimaan.
Seisoin siinä tuvassa tismalleen samassa kohtaa kuin missä pappi antoi tyttärelleni nimen.
Äidistäni näin aikoinaan vahvan karhu-unen hänen kuoltuaan.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1168 : 23.05.2010 19:12:11 »

     "alkukantainen  kunnioitettava voima"Siinäpä minulle ajatusta täsmennettynä,kiitos,riemastuin.. :Smiley

      Ikiaikainen äiti,uuden synnyttävä,voimaannuttava,imettäjä,siirtää imettäessään itseään uusiin polviin,jotka imevät,halusivat tai eivät.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 19:20:47 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1169 : 23.05.2010 20:49:09 »

         
       Varsin miehekäs tapa, Kato Vega, kertoa uni ilman koukeroita.Matemaatikon aivotko?..nähdä olennainen,ja se on siinä...Kuin kysymys,paljonko on luku kertaa luku Cheesy

Salaisuutena,sinulla tiedossa on miltä TUNTUI keskustelu putinin kanssa,miltä limusiini TUNTUI.Kuka sitä kuljetti?
Jospa tunnustelet tuntojasi,siellä on vastauksia.

Ehdottelen....Jos oli hyvät fiilikset,olet tyytyväinen tilanteeseesi,ja arvostat itseäsi(riippuu nyt arvostatko limusiiniin verrattavaa )olet siis ansainnut limusiini kyydin,nautippa siitä pystypäin.

Mitäpä se putin siellä?Onko korkea arvoinen sinulle,jonka arvoinen olet sitten itsekkin(hyväksi havaittu)vai jouduitko kunnioituksella suhtautumaan häneen(joku asiako,johon mietit,tiedätkin miten on suhtaannuttava,kunnioituksellako?

Oletko joutunut toisen,toisten kyytiin,että ohjailevat,mihinkähän olitte menossa,oliko siinä päämäärää?   Unen keskustelut ovat monesti keskustelua itsensä kanssa.Joku isomi pohdinta kai sinulla on meneillään,kuin menisikö itään vai länteen...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: