Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117536 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1125 : 20.05.2010 13:39:29 »

Näin unta että olin menossa kylpemään ammeeseen joka oli puolillaan vettä. en muista olinko muka ns pakotettu tilanteeseen mutta oli tilanne/paikka jotenkin outo. Mutta kaikesta huolimatta päätin nauttia ammeesta mitä minulla ei itselläni ole ja ruusukylpysuolasta jolla aloin itseäni huoltaa sääristä lähtien. Väri oli ihanan ruusun vaaleanpunainen vaikka en väristä muuten välitä niin unessa siitä nautin. Muistaakseni myös tuoksu oli huumaava. Ja sitten soi puhelin ja heräsin... Pitkästä aikaa tämmöinen selkeä uni!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1126 : 20.05.2010 14:52:51 »

Näin toissayönä unta, josta en muuta muista kuin siansaparot idiot2 Ihan irralliset, muistaakseni 3 vierekkäin, erilaisia, ja ne vain "olivat kuvana" minulle. Mitähän voisi tarkoittaa just siansaparot..? (: harmi kun en muuta muista unesta, paitsi että äitini oli siinä jotenkin..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1127 : 20.05.2010 17:27:39 »


    meruska!Tulipa kova kiusaus heittäytyä vanhan ajan , kunnon povarieukoksi  2funny
    Tapaat ihmisen,jossain, ei ainakaan romanttisissa ympyröissä(hiukan epäilen jo niin käyneen)
    Sitten lillut siellä ruusuisissa tunnelmissa,oikein hoitelet itseäsi,ja nautiskelet.Tunnekokemushan
    tuo on selkeästi.
    Hmm...Päätit mennä ammeeseen,kun itselläs ei ole,ja mausteetkin kaupanpäälle.Hmmmm.
    No..se asia on sitten erikseen,päätän näin.. Shocked
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1128 : 20.05.2010 17:44:54 »

Kirjoitanpas taas unistani.


Kiipesin appiukkoni, lankoni ja poikaystäväni perässä pitkin valtavan kirkon seinää, metallisia tikapuita, jotka olivat todella vaaralliset. Kirkon puolen välin jälkeen katsoimme sisään ja näimme muslimien pyhän toimituksen. He olivat businesspuvut päällä ja kiersivät palvomassa rivittäin laitettuja tietokoneita. He palvoivat siis pörssiä. Silloin otteeni lipesi ja putosi alas. Yritin ottaa metallisesta tangosta kiinni, mutta käteni vain venähti.

Toisessa unessa lapsuuden kodissani oli kaksi valtavaa käärmettä, keltainen ja turkoosi-punainen. Äitini sanoi, että jos olemme aivan paikoillamme ja annamme niiden kietoilla ympärillämme, ne eivät pure. Turkoosi alkoi kuitenkin purra pikkuveljeäni, jolloin juoksin ovesta ulos. Keltainen käärme tuli perässäni ja luikerteli puutarhaan.

Jossain vaiheessa päädyin tehtaalle, jossa yritin vakuuttaa, että olen ennenkin pussittanut ja purkittanut maalia ja ihan ok siinä, mutta vittumainen tupakkaa polttava ämmä ei halunnut apua. Työnantaja pyysi jättämään hänen reaktionsa omaan arvoonsa ja minun vaihtamaan vapaalle. Kävelin ulos, jossa heti oli sähkölanka-aitaus täynnä islanninhevosia. Musta ori (  Grin ) raivostui minulle ja yritti potkia minua aidan läpi. Juoksin aitauksen ohi, jossa vaalea poni muuttui komeaksi uimarantavalvojaksi, jollaisia oli kaksi.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1129 : 20.05.2010 18:15:01 »


    Johanne!Tuo uni kuvailee sellaisia päivän,parin"rättiväsymys,kyllästymis juttuja" Toisin sanoen,elämän voiman turhaa kulutusta.Huolestumista,ehkä häpeänkin tunnetta,tunteella ,miten tuon saisi piiloon ympäristöltä.
Itseltäni tipahtaa unessa tukka päästä silloin tällöin,olen ikäänkuin paljastunut itselleni,ja usein unessa teemana,huomaakohan tuon kaljun naapuritkin  crazy2
Yleensä on ollut niin,että minulle on nämä kalju unet olleet avartavia,aidommillaan auttaneet avoimempaan suuntaan,olemaan oma itse,ihmisten edessä. Eipä ollenkaan paha juttu se.   smitten
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1130 : 20.05.2010 18:53:39 »

Kiitos sansai!  Smiley
Olen ollut kotona flunssaa ja allergiaa potemassa kohta viikonpäivät, ja todella elämisen voimat tuntuvat kuluvan nyt ihan johonkin muuhun kuin elämiseen. Kyllästyttää jo nämä seinät kotona ja harmittaa, kun kaikki ihanat hellepäivät menee hukkaan.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1131 : 20.05.2010 20:52:27 »

     
     Metsänkeiju! Siansaparot. Meniskö nyt seksin puolelle?jotain loppo aikaa.Jotain,KOLME,arvokasta,muutoksen tuovaa.Äiti siinä jossain.Sinä äiti,siis!!
Miten tuosta rakentuisi kokonaisuus?  Jokuhan se tärkeä ,asian ydin nyt on.Sommittelen..Isä,äiti,lapsi?..En saa stemmaamaan... smitten



tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1132 : 20.05.2010 21:15:54 »

   
    Johanne!Samoja tunnelmia täällä.Oikea jalka kipsissä,vasen käsi kipsissä.Olishan tässä ruhossa ollut muutenkin raahaamista. nimimerkki:Ikuna,päivänä ,en enää kiipeile puissa.  uglystupid2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1133 : 21.05.2010 01:00:43 »



   Indiima!Ennusteleva tuo unesi.Jotain voimia kysyvää vaihetta tulossa.
   Varmasti muistat unen tunnelmia,jos tarkentaisit,ja hevosiin,millainen kokemus pohja niistä sulla on?On huteroa hommaa yrittää niitä avaimia nakella,noinkin symboliseen uneen,tuntematta sinua ja tilanteita.Yksäriäkin voit laittaa halutessas.  ..Millainen oli se putoamis tunnelma,usein ne liittyvät epäonnistumisen pelkoon pelkästään,nuo putoamiset. Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1134 : 21.05.2010 10:44:02 »

     
     Metsänkeiju! Siansaparot. Meniskö nyt seksin puolelle?jotain loppo aikaa.Jotain,KOLME,arvokasta,muutoksen tuovaa.Äiti siinä jossain.Sinä äiti,siis!!
Miten tuosta rakentuisi kokonaisuus?  Jokuhan se tärkeä ,asian ydin nyt on.Sommittelen..Isä,äiti,lapsi?..En saa stemmaamaan... smitten


Muutoksen tuovaa, tulossa oleva kolmas lapseni..? smitten
Kaikki erilaisia.. :Smiley
Tai seksin puolella loppo aikaa - haluttomuuteni (johtuen kai hormoneista/tulossa olevasta lapsesta)..
 smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1135 : 21.05.2010 15:37:41 »

    
     Metsänkeiju!  Oi`onnea sulle...ihana..vauveli tulossa  smitten
     Luontohan se valmistelee uuteen äitiyteen(tehtävä täytetty..halut pois)
     Keho suojelee uutta elämää joskus, kaikin keinoin.

     Tuo siansaparo on kollektiivinen symbooli,harvoin unessa tuolla lailla,siksi aiheutti päänvaivaa,ja oli mielenkiintoinen.Siansaparo kuvaa lyhyttä elämän vaihetta, yhtenä nähtynä.Sinulla kolme ja kuin kuvana nähty.Uni vilautti sen näin sulle,että huomaisit ne saparot.Kolme lyhyttä elämänvaihetta,sitähän raskauskin on.Luulen,että sinulla on näitä kollektiivisia symbooleita käytössä enemmän ja vähemmän.Tässä unessa äitikin siinä, sen kummemmin korostuneena,kuin lisä vinkkinä  
Cheesy Tässä näinkin lyhyessä unessa on monta vihjettä,siitä löytää monia asioita,myös tuo seksinkin osa,siansaparoissa,ne ovat viitteitä myös siihen suuntaan.  Sitten se KOLME,monta vivahdetta,muutosta tuovaa,arvokasta.Kollektiivisella tyylillä Yksi,Kaksi,Kolme,minulle tärkeimmät luvut.Muita lukuja en pohdi paljoa,koska ovat unennäkijän henkilökohtaisia ja niitä voi hän yhdistellä mielensä mukaan,ja ne ovat vain hänelle sopivia, mitä niistä sitten löytääkään.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 16:00:22 kirjoittanut sansai » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1136 : 21.05.2010 16:17:05 »

Kiitos sansai smitten ja ihanaa kun vastailet.. smitten
Hih, nyt kun sanoit, niin ihan kuin äitini olisi todellakin vilahtanut vain vinkkinä.. Smiley Sillä en muuta muista. Ja äiti vilahti siinä ihan hyvällä tuntemuksella..
Myös se saparoiden erilaisuus jäi mieleen. Kaikki olivat yhdessä kuvassa, vierekkäin, samanarvoisina, mutta kaikki erilaisia. smitten
Ja se, että luonto suojelee nyt vauvaa haluttomuudella, ymmärsin juuri kuinka tarkoituksellista se on ollut.. ihan konkreettisia asioita tullut ilmi ihan nyt lääkäreiden taholta miksi näin on parempi.. Smiley

Hmm.. vai kollektiivisia, mielenkiintoista.. smitten

Muuten, tulipas nyt mieleen, n. 8 vuotta sitten nähty uni, tai oikeastaan vain yksi lause, joka kummitteli päässäni kun heräsin:
Kolme seppää muutti. Mitä tuo on voinut tarkoittaa? :Smiley Se jäi silloin pitkään vaivaamaan.. Smiley silloin 8 vuotta sitten Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1137 : 21.05.2010 16:28:58 »

Itse jos ajattelen seppää symbolisesti, niin mieleen tulee rakentaa työkaluja elämänvoimasta (tulella), syvemmällä tasolla, alkuaineella, perustuksia.. Perustavanlaatuisia muutoksia ("työkaluihin"?).. Ne sepät muutti. Eli joku muutos. Vahvasti sanamuoto oli tärkeä, eli ne olivat jo muuttaneet, minulle tapahtunut jo jokin muutos tuolloin? Mutta vielä kolme.. En mä tiedä.. :Smiley Hauska pohtia.. :Smiley

Elämäntilanteesta vielä silloin, että melko suuria muutoksia oli tapahtunut mulle. Hyviä muutoksia..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1138 : 21.05.2010 17:31:24 »

       
    Seppä...ELÄMÄN SEPPÄ,tässä kollektiivinen symbooli.Niin..Seppä takoo raudasta vahvaa,karaisee tulella,mikä on tulessa karaistu,kestää.Seppä takoi elämän työkaluja,samalla takoi sinut,uudisti sinut.
Kolme seppää muutti.Tuossa kolmen muuttava symboli.Luulen sinun karaistuneen tulessa.Tuo on niitä Suur unia,jotka vaikuttavat koko elämän ajan,syvällisiä muutoksia tuovana,aina uusiutuvana.Mikä kerran on taottu,kestää,siirtyy seuraavaan sukupolveen,heidän käyttöönsä,työkaluiksi.Myös,näen tuon Sepän lupana olla seppänä itsekkin.Seppä...rauta,tuli,vesi.Maan läheistä,luonnon mukaista,elämän perus asioita kunnioittavaa taitoa..Seppä takoo ihmisten erilaisiin tarkoituksiin sopivia tarve esineitä,hyvin monenlaista.....Vesi sepän työ väline(karaisussa)empatiaa,syvää ymmärtämistä.... :Smiley      smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1139 : 21.05.2010 18:00:53 »

Tässä muutamakin uni vaikka osan niistä kyllä ymmärrän ja osaan suhteuttaa nykyiseen tilanteeseeni.
1) Näin unta että menin taloon joka oli mukamas nykyinen työpaikkani vaikkakin erinäköinen,siellä oli työhuoneita ja yksi iso joka oli jotenkin myös kotimme! Näin puulattiaan (lattia=ihmisen itsetunto) tulleen suuria suorakaiteenmuotoisia railoja ja yhsdestä kohdasta lattia oli kulutettu niin pilalle että siitä näki alakertaan! Sanoin miehelleni että aion mennä valittamaan asiasta talkkarille.

2) Viimeöinen uneni oli varsin mukava, taluttelin nimittäin yllättäen omistamaani hevosta (=vaisto/vietti?) vaikken osannutkaan ratsastaa, mutta talutin ylpeänä uusissa ratsastustamineissani tuota heppaa ja luotin että osaan ja pärjään sen kanssa koska tuo hevonen on nyt minun. Menimme jollekin pienellä korokkeella olevalle juomapaikalle jossa oli rujo sonni joka alkoi murista hevoselleni. Ensin ajattelin ettei se ole vaarallinen, mutta aloin tuntea pelkoa ja raahasin hevoseni paikalta pois. Tätä unta en täysin ymmärrä, mutta vieläkin tulee semmoinen mukava hevosenomistaja olo kun mietin uneni tunnelmaa jossa talutin tuota omaa ratsuhevostani.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: