Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 109284 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #210 : 29.09.2008 17:54:47 »

^ onko tuo pluton syytä tosissaan? koska nuo sanat vois kuvata mun elämää viime kuukausina tai koko vuonna.. tosin tänäänhän olin siellä haastattelussa ja nyt ootellaan mitä se tuo tullessaan. jotain mukavaako, kun pluto lähtee pian pois jousimiehestä? mut sullon vähä "huono" ku oot nousujousimieskin.. et tuleeks nuo tunteet jostain sitä kautta?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #211 : 30.09.2008 17:55:05 »

No ei kai välttämättä pluton aiheuttamaa, ainakaan kokonaan. Olen ollut suhteellisen tyytyväinen ja rauhallinen melko pitkään, mutta nyt tosiaan viime aikoina turhautuminen on nostanut päätään.

Eikä sitä pahemmin korjaa epäreiluus työpaikalla.

Voihan tuo levottomuus osin olla jousimiehenkin aiheuttamaa  Smiley

Pitäisi olla kiitollinen siitä, mitä on, eikä aina 'marista'.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #212 : 30.09.2008 20:31:34 »

astrofriikille
Anne Masey nimittää Vestaa  vesta työasteroidiksi,
se perääntyy tällä hetkellä  harka:ssä,oisko sellaset 14-13 astetta (Tanhuan kartta antaa eri asteet kuin astro com.)
ja se muodostaa suurkolmion  jupiter kauris ja  saturnus neitsyt kanssa,
että tästä voisi friikille löytyä selitystä siihen että töissä mättää (yhtyykö vesta kuuhusi? reaktio) kuin myös siihen että sisu  saturnus neitsyt ei anna periksi,
vestan sijoittuminen mahdollisesti "orjuuden" 6 huoneeseesi?,
maamerkeillä kysytään /annetaan pitkäjänteisyyttä,sietokykyä,
toinen "mättämisen" merkki voisi olla  chiron vesimies koska vesimiehen huone kuvaa paikkaa yhteisössä,työyhteisössäkin,
kolmanneksi se että miten sinä reagoit henk.kohtaisesti voisi löytyä  askendentti/desc linjalta,koskapa sille sattuisi "sotaisaakin" puolustautumista
Lilith 19  jousimies aspect_opp pallas kaksoset,"kilpi suojana ja pyörivä miekka aseena",periaatteiden puolustus? oikeudenmukaisuus?
pinnan alla kytevät tunteet? kissa pöydälle?
kaikkea ei tarvitse niellä ( vesta harka/kurkku)
neljänneksi taivahan  vaaka rypäs punnitsemassa yhteistyötä kuin myös ihmissuhteita,
että ei merta edemmäs kalaan,ei kollektiivista plutoa kehiin vaan sosiaaliset planeetat  jupiter ja  saturnus,
tuon saturnuksen sijoittuminen neitsyeeseen punnitsee meidän kaikkien suhdetta työhön kuin myös terveyteen ja mateven muistutus: palvelemiseen,
burn out?
 aurinko neitsyt:lle se sanoo jotta nyt on sinun vuorosi kantaa kortesi kekoon,kantaa vastuuta

Massey sanoo tuosta Vestasta että "uuttera toiminta niin kodin kuin valtion asioissa"
lisää Vestasta hänen omilla sivuillaan Astrologically speaking,
ei viiti hirveesti lainailla kun siellä juhlallisesti lukee alla jotta kaikki oikeudet pidätetään,
voisipa liittyä hyvinkin tuohon suurkolmioon myös tekijänoikeuslaki?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #213 : 30.09.2008 20:56:50 »

^ nikin tulkinnat on aina niin kivoja! Smiley onkohan se mullakin sit tuo vesta?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #214 : 30.09.2008 21:13:10 »

tack,marix,
voisihan se hyvinkin liittyä työkuvioihin,tuossa kolmiossa osana,
etkös sinä hakenut töitä?
jupiterin yhtymä merkuriuksellesi? ollut mennyt,tuleva?
ja
haavoittuvuus tällä(kin) saralla, chiron aspect_con kuu?

ja vaakarypäs sinun "minä itte" huoneessa,
marsin paluu? MARSSIN paluu..eespäin taistohon
« Viimeksi muokattu: 30.09.2008 21:15:16 kirjoittanut nikki » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #215 : 30.09.2008 21:37:00 »

Hei Nikki,

ja kiitos kattavasta tulkinnasta  Smiley Smiley Olet kyllä aika pyörittelijä  Smiley

Ei ole vesta yhtymässä  kuuvesta on mulla  jousimies 11 huoneessa.
Mutta tuo chiron löytyy  vesimies. Joten tosiaan löytyy jotain. Toivottovasti pian ohimenevää.
 saturnus ja jupiter ovat kartalla voimakkaasti painottuneet, joten tuokin varmasti jo avaa ongelmia.

Tack tack. Smiley
 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #216 : 30.09.2008 21:55:10 »

hitto ku osaisin ettiä nikille noi jutut jostain. mut mullakin on  chiron  vesimies tosin huoneessa neljä tällä hetkellä. mut syntymäkartalla kuu on samassa paikassa, tosin ne numerot on 20 46 ja sit taas tolla  chiron ne on vasta 16 23. osaako nikki sanoa tästä mitään? mikä muuten se true node on niinku suomeks? ja mistä näkisin missä mun  vesta menee? (sori kauriit et oon täällä teijän aihealueella Wink mut mun jupiter on kauriissa!)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #217 : 30.09.2008 22:00:06 »

löysinkin sit. tiesin et ku kysyn ensin ja katon vasta sitte ni löydän kuitenki. löytyy noita muitakin kivoja asteroideja sieltä. mut ei se kai tee ransiittia mihinkään? paitsi syntymäkartalla kolmio ac?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #218 : 30.09.2008 22:19:33 »

minä puhuinkin transiiteista,
eli taivaalla tapahtuvasta planeetan liikkeestä NYT,ohitus/yhtymä jotakin,
eli astrofriikille mahdollisesti tr  vesta 13  harka yhtyykö syntymäkartasi kuuhun?
ja selittäähän tuo vestan sijaintisi syntymäkartallakin,paikka yhteisössä,just siellä vesimiehen huoneessa (ystävienkin huoneessa,ja oliko siellä myös entiset viholliset?)
ja
marix,
montako astetta  kuu vesimies on syntymäkartallasi,eli yhtyykö tämä tr (transiitti)
 chiron 16  vesimies siihen?
eli on ohittanut jo perääntyessään,
mut kuulle osuukin neptunuksen yhtymä,haaveita,odotuksia,unelmointia,illuusioita,
arvojen puntarointia,perustarpeet(työ) ja unelma-ammatti,unikuvia,
samoin syntymäkartan  merkurius kauris,asteet? yhtyykö tr  jupiter 13  kauris
siihen?
nämähän saat tuolta suoraan,planeettaohituksesi osiosta,oma astro
ja tuo marsin mahdollinen paluu voi hyvinkin aloittaa jotakin aivan uutta ja mullistaa minäkuvaasi,kunhan et ala ittes kanssa riiteleen....
äkkipikaisuutta,spontaania toimintaa
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #219 : 01.10.2008 01:08:52 »

niin, se kuu vesimiehessä asteluku on se joku 20 46 eli yhtyykö se sitten? Cheesy kysyit sitä multa, mutta tuon paremmin mä en osaa vastata. sitten syntymäkartalla on se  merkuriuskauris 30. eli tuo tr  jupiter on ainakin kuvan mukaan vähän menny ohi tuosta  merkurius . liikkuuko ne kuinka nopeaa, onkohan ne tavannu joskus lähiaikoina? kun mietin, että kun vihdoin sain tuon haastattelun tuohon ja nyt elättelen toiveita paremmasta.. että enää ei tuntuis niin pahalta, mutta et tänä vuonna työasiat on kyl mättäny. onko nikki niin, että jos asteluku on lähes sama ni sit ne yhtyy ja sit se vaikuttaa jotenkin johonkin? ja todella, marsikin on vaa'assa. syntymäkartalla asteena 12 ja missä se on menossa nyt, 27.

tulin tähän kauriitten paikkaan kokemaan astrologisen valaistuksen nikin kans Cheesy kiitos ja anteeksi siis Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #220 : 01.10.2008 20:18:37 »

minä puhuinkin transiiteista,
eli taivaalla tapahtuvasta planeetan liikkeestä NYT,ohitus/yhtymä jotakin,
eli astrofriikille mahdollisesti tr  vesta 13  harka yhtyykö syntymäkartasi kuuhun?
ja selittäähän tuo vestan sijaintisi syntymäkartallakin,paikka yhteisössä,just siellä vesimiehen huoneessa (ystävienkin huoneessa,ja oliko siellä myös entiset viholliset?)

No niinpä tietenkin, eli kuu on mulla harka 3 astetta. Juuri nyt ei ole  vesta aspect_con kuu, ollut kesäkuun lopulla. Mutta  vesta  aspect_tri  aurinko ja  uranus  aspect_squ  :askendentti ollut 13.08.2008.

Lisäksi tässä lähiaikoina ollut 27.09.2008  uranus  aspect_squ   jupiter.

Tulossa 07.10.2008  saturnus aspect_tri aurinko ja 03.10.2008  saturnus aspect_sex keskitaivas.

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #221 : 09.10.2008 19:50:55 »

Anne Masey nimittää Vestaa  vesta työasteroidiksi,
se perääntyy tällä hetkellä  harka:ssä,oisko sellaset 14-13 astetta (Tanhuan kartta antaa eri asteet kuin astro com.)
ja se muodostaa suurkolmion  jupiter kauris ja  saturnus neitsyt kanssa,
että tästä voisi friikille löytyä selitystä siihen että töissä mättää (yhtyykö vesta kuuhusi? reaktio) kuin myös siihen että sisu  saturnus neitsyt ei anna periksi,

Tuo suurkolmio osuu tarkkaan Auringolleni. Töissä on sellaista tasaisen tylsää, eli toki mättää ja välillä kovaa mutta sisu ei anna periksi, ei yhtään, vaan jos joku ilkeilee niin annan samalla mitalla takaisin.   2funny

Ja se "hauskuus": Eilen transiitti-Jupiter lähestyi minuutintarkkaa yhtymää Auringolleni. Mietin että mitähän kivaa tässä voisi sattua...  Ja miten kävi, no, kaaduin töistä tullessani tosi pahasti, niin että molemmat polvet aukesivat ja löin varpaani niin lujaa että se musteni. Jee.

Siis selvinpäin onnistun kaatumaan noin kovaa.  Grin Kauriin tuuria.

Joten kysymys kuuluu, mitä Jupiter tahtoi tuolla tempulla ilmoittaa?

Onneksi olin sopinut että Rapu-mieheni tulee hakemaan minut töistä, ja onnistuin juuri ja juuri hyppelemään autoon ja pääsimme kotiin. Illalla hän antoi minulle hellyyttä ja rakkautta niin paljon, että huomasin viimeistään kuinka ihana ihminen hän on. Vaikka jalkaa särki (ja vieläkin särkee) niin huomasin että kipu on ohimenevää, mutta minulla kävi tuuri kun sain näin ihanan miehen.

Hän hoiti minua koko illan ja kantoi sänkyyn ja hukutti suudelmiin. Tänään pääsin töihin mutta jalkaa särki niin pahasti että työkaverit pakottivat lääkäriin (jonne menen heti aamulla).

Kaikenkaikkiaan kaatuminen pysäytti minut ja sai ajattelemaan.

Olisiko tarpeen myös muille Kauriille?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #222 : 15.10.2008 17:40:47 »

Hei!

Tuossa 4,5 kk sitten lauantai päivänä olin oikeen villi, ja kun rahat olivat loppu lähin täälä Helsingissä Suomenllinnaan pyörimään selvinpäin. Noo, sit tapasin jonku tyypin, jolla oli kamera, ja siinä jutskailtiin ja ehdotin josko voisin ottaa kuvia niistä sielä sijaitsevista tykeistä. Noo, sit apina kun olen niin kiikuin yhen tykin päälle, ja fiilistelin sielä, ehkä vähän liikaakin, ja heiluin hetken ku heinämies sielä, ja kuinka ollakkaan tipuin sieltä, 2metriä pää ja käsi edellä suoraan kivetykselle. Sattu! Noo, tulos oli että käsi turpos ku jalkapallo, mut ei onneksi murtunu. Ja saikkua tuli pari viikkoa.  buck2

Eipä siinä, sit onnistuin lähtemään seuraavana tiistai iltana yhteen puistoon kaverini kanssa viiniä nauttimaan(yleensä en ikinä tiistaisin pääse mihinkään, teen työtä aamulla ja illalla). Siinä illalla tapasin tämän hetken miesystäväni, jonka kanssa muutamme yhteen asumaan nyt marraskuun alussa smitten Olisikohan silloin ollut jupiterilla jotain tekemistä tippumiseni kanssa, uskon kohtaloon, joten en turhaan tippunu, sen aavistelin jo sillon heti.. vaikka sattu ihan sairaasti!!

Kokonaan jupiter siirtyy kartalleni tuossa marras-joulukuun aikana..
« Viimeksi muokattu: 15.10.2008 17:53:23 kirjoittanut sininengalaktinenkotka » tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #223 : 16.10.2008 19:56:14 »

no nyt oletankin että olet naispuolinen? hämäävä tämä netti.. Jupiter tekee kyllä kaikenlaista  -  luulen tietäväni mitä sen sekstiilit ja konjunktiot ovat tuomassa, mutta ehken sittenkään-

ehkä jotain uutta ja kivaa, joka hieman sulattaisi ajoittaista ärhäkkyyttäni (onko se sitten Marsia vai mitä)
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 19:59:47 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #224 : 17.10.2008 10:33:55 »

YB-oliko tuo oletus että olen naispuoleinen suunnattu minulle ehkäpä, juu kyllä naispuoleinen kaurisneiti olen  Cheesy saitko ajatuksen että olisin mies? Hihi..

Juu, Jotain "kohtalokasta" oli siinä kun tipuin hienosti tykin päältä Grin heh, kuinka moni voi sanoa samaa, että öö kiikuin tykille, ja hups, tipuin sieltä..hehe..Pääsin ambulanssilla meren alta vanhaa huoltotunnelia pitkin pois saarelta sairaalaan, ja ambulanssimies vitsailikin että taisi olla liian iso tykki haarojen välissä  Wink yritti poika saada mua paremmalle tuulelle, kun shokissa olin, ja onnistuikin siinä.

Ainoa negatiivinen on siitä seurannu, että hieman nyt pelkään kiikkua ja varsiinki vähän korkeammilla kallioilla, tai kivillä kun takaraivossa on se tippuminen ja sen mahdollisuus Angry  Se ei ole kivaa, mutta täytyy vaan käydä läpi se asia jotenki, ja voittaa syntynyt pelkoni..alitajunta on joskus aika pirullinen, mutta noo, tuskin mikään mahdottomuus kuitenkaan..tykit varmaan toistaiseksi jätän rauhaan coolsmiley
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: