Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 109255 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #195 : 14.09.2008 15:05:30 »

Pluto on vielä 28 astetta jousimiehessä Tampereen leveysasteiden mukaan!

Kylläpäs se siinä temppuilee.

Samoin on minun Ukko-Kauriillani! Aina lisää sairauksia löytyy, nyt kauhea kutina! Ja taas limaa keuhkoissa.
Minua jo rupee ihan peloittamaan tuo Pluton tarttuminen Kauriiseen. Minkälainen vapatus se onkaan?!

Mutta tämä on elämää!!! Ei ihminen kovin vanhaksi voi kuitenkaan vielä elää. Ukkonikin on ylittänyt sen rajan, jolloin miehet jättävät tämän maailman keskivertoisesti.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #196 : 15.09.2008 18:31:59 »

Nyt tällä kauriilla menee kurjasti työelämässä ja muutenkin masentaa  Sad

Omien tulkintojen mukaan tuo pluto ei tule meikäläisen kohdalla kuin vuosien päästä, mutta
jotain heijastusvaikutuksia täytyy olla ilmassa. Sen verran pyttymäisiksi ovat jotkut työtoverit ryhtyneet
  Undecided

Tai sitten tämä on vai syysmasennusta. Ei kuitenkaan kivaa. Embarrassed

Parempia aikoja odotellessa  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #197 : 15.09.2008 19:25:09 »

Tuota, tuota...kaurisenergiaa kyllä mun kohdalta kuviot selittikin noin vuosi sitten, eli että kaikkia kauriita ei Jupiterakaan auta tänä vuonna, ja aivan uskomatonta tappelua tämä on ollutkin (T-ristejä kartta pullollaan)  uglystupid2 Tämä koskee niin talous- kuin suhde-elämääkin, eli sananlaskutkaan eivät päde silloin kun todella koetellaan (jos ei onnea raha-asioissa niin...ei onnea rakkaudessakaan)

Törmään kaikkien vaikeuksien keskellä myös aivan uskomattoman tunteettomiin vanhoihin "ystäviin". Olen tällaista kokenut kyllä jo vuosia (ystävistä suurin osa katosi kun lapsi kuoli), mutta mitä vaikeammaksi menee sitä kamalampia ovat kanssaihmiset. Toisaalta: muutama uusi ystävä, todellinen enkeli on myös tielle ilmaantunut, olisiko tuo nyt sitten merkki uudesta ja paremmasta, täydellisen rusentumisen jälkeen?

Mutta itsehän me sielunsopparimme teemme, joten jokainen sekunti joka pysytään edes hengissä on suuri voitto (vaikka uskoa ja toivoa ei olisi ollut enää aikoihin)!
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #198 : 15.09.2008 19:43:33 »

Aivan mahtava vuosi ollut, töissä on mennyt todella hyvin ja muutenkin olen nauttinut elämästäni. Mut nyt tuli sitten stoppi sille, tai ainakin tuntuu siltä. Mikään ei nyt oikein ota lähteäkseen toimimaan, ja vähän rupes nytten huolestuttamaan.
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Atomi
Vieras
« Vastaus #199 : 15.09.2008 20:39:21 »

Nyt tällä kauriilla menee kurjasti työelämässä ja muutenkin masentaa  Sad

Omien tulkintojen mukaan tuo pluto ei tule meikäläisen kohdalla kuin vuosien päästä, mutta
jotain heijastusvaikutuksia täytyy olla ilmassa. Sen verran pyttymäisiksi ovat jotkut työtoverit ryhtyneet
  Undecided

Tai sitten tämä on vai syysmasennusta. Ei kuitenkaan kivaa. Embarrassed

Parempia aikoja odotellessa  Smiley
Sama täällä! Aivan uskomatonta millaisen hyökkäyksen kohteeksi olen päässyt. Lynkkausjoukko odottaa koko ajan vetääkseen minut hirteen. Käsittämätön joukkohysteria, jonka alullepanija on onnistunut jotenkin manipuloimaan esille keksimillään jutuilla. Sana sanaa vastaan on tosi vaikea tilanne, kun vain toista meistä edes halutaan kuunnella. Aivan uskomatonta menoa.  Ei tässä enää Plutoja tarvittas.  Sad
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #200 : 18.09.2008 13:28:27 »

Plutoa ootellen…. Wink

tämmöstä tällä Kauriilla nyt …
  Undecided

Aloinpa katsomaan transiittejani, kun olen täällä  kotona sairaana, joutilaana.  Undecided

Maanantaina kävin työterveyshuollossa, kun niin kurkku kipeenä ja henkeä ahdistaa kaikki ponnistus.  crazy2

...Keuhkoputkentulehdus…antibioottikuuri ja saikkua koko viikko.

Vielä ei mitään merkkejä paranemisesta, kurkku kipeä ja ihan turvonneen oloinen.

Mitään en jaksa tehdä, kun heti loppuu happi..* haukkoo henkeä*
  pelkästä kirjoittamisesta koneella… buck2  Wink


Tämmöstä on menossa kosmisessa suunnitelmassani…

Chiron neliö Mars
     
Tarkka: 3.10.2008
Alkaa: 2.9.2008 Päättyy: 17.10.2008
Chironin planeettaohitus liittyy joko fyysiseen tai psyykkiseen jaksamiseen ja terveyteen, jotka ohjaavat sinua oikealle reitille elämässäsi tai uusien henkisten valmiuksien kehittymiseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Tällaisena aikana on mahdollisuus avata ovi omille henkisille parantajan ja opettajan kyvyille. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.


Tämän tarkka aikahan on vielä edessäpäin, mutta alkanut kuvio jo…

Hm…lekuri suositti tupakanpolton lopettamista…en paljon polta, mutta n. 5-6 tupakkia kärähtää päivässä, joskus enemmänkin… Angry

Pitäisikö nyt viisaasti parantaa itseään ja lopettaa…toki tiedän sen järkeväksi, mutta en monissa muissakaan asioissa aina toimi kuten järki parhaaksi sanoo…( vastarannankiiski)!  knuppel2 tickedoff

Chriron ja Mars ovat minulla kartallani muutenkin neliössä, osana isoa ristiä, Jupiterin ja Uranuksen kanssa.
Mars vielä 6. huoneessa, Härän merkissä…kurkkukivut!

Mutta keuhkoihin liittyvä…??

Eikö se ois enemmän Kaksosta?.. idiot2


Vai onko sittenkin niin, että 6. huone ja neitsyt…
Merkkari hallitsee?
 Ääni ei kulje, puhua en pahemmin pysty…jotain pihinää ehkä voi hyväkuuloinen kuulla… Shocked

vai onko sittenkin niin, ettei minun pitäisi sanoa, eikä kirjoittaa, ei millään tavalla...ilmaista ajatuksiani julki...Huh uglystupid2  idiot2  laugh
Mie raukka en vaan ymmärrä!  2funny

Merkkari kartallani jouskari, 1. huone.

Jupiter neliö Keskitaivas
     
Tarkka: 19.9.2008
Alkaa: 19.8.2008 Päättyy: 3.10.2008
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu. Mahdollisuus ilmenee joko haasteen tai innostavan uuden idean muodossa aspektista ja vastaanottavasta tekijästä riippuen. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.


Kun Jupiter tekee neliötä Mc:lle, siis haaste…en kykene töihin!  :Smiley


Pluto yhtymä Saturnus
   
Tarkka: 23.9.2008
Alkaa: 23.7.2008 Päättyy: 24.10.2008
Pluton planeettaohitus on laadultaan voimakkaampi, kuin muiden planeettojen tekemät ohitukset. Pluto edustaa pakollisten kosmisten muutosten toteutumista ja vääristä riippuvuuksista vapautumista sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Tunnistat vaikutuksen sisäisenä pakkona ja ehdottomuutena, joista ei tule tuntea syyllisyyttä. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.


Hm…väärät riippuvuudet…Saturnus mulla Jouskari, eka huone…viimeinen ohitus siltä…jos se liittyisi tupakanpolttoon, mitä paljon miettinyt…ei kai siitä voi syyllisyyttä tuntea? …onko se sittenkin jotain muuta, mitä en kykene näkemään…?


Saturnus kolmio Mars
     
Tarkka: 13.10.2008
Alkaa: 12.9.2008 Päättyy: 27.10.2008
Saturnuksen planeettaohitus kuvaa aina tarvetta tai mahdollisuutta konkreettiseen ja näkyvään muutokseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikutus tuntuu väsymyksenä ja sairastumisherkkyytenä tai parhaassa tapauksessa selvänä kyvykkyytenä ottaa vastaan uusia haasteita ja menestyä niiden toteuttamisessa. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.

Sairastanko tuolloin edelleen…kuitenkin kolmio? idiot2

...Jospa Saturnus kuitenkin saa minut ajattelemaan omaa parastani ja opettaa elämään ilman haitallista nautintoainetta?  Wink

No joo…tämmösiä hajanaisia ajatuksia transiiteista…
Jos joku haluaa, ehtii, kiinnostuu…saa kommentoida… smitten

’… lääketokkurassa painuu tupakalle   Embarrassedja yrittää pihistä  uglystupid2 ….

.                           ...tarjoilija !. knuppel2

                               ..2  rommitotia pöytään!! *  2funny

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #201 : 18.09.2008 13:38:31 »

mulla on tuota chironia ollu suurinpiirtein koko vuojen, tai ainaki kesästä lähtien.. ja sillonhan mulla olikin tuo yks näppylä, sitte tuli viisuritulehus.. nyt jotain lämpöä..

Chiron sekstiili Aurinko

Tarkka: 10.9.2008
Alkaa: 10.8.2008 Päättyy: 24.9.2008
Chironin planeettaohitus liittyy joko fyysiseen tai psyykkiseen jaksamiseen ja terveyteen, jotka ohjaavat sinua oikealle reitille elämässäsi tai uusien henkisten valmiuksien kehittymiseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Tällaisena aikana on mahdollisuus avata ovi omille henkisille parantajan ja opettajan kyvyille. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #202 : 18.09.2008 14:37:05 »

Ehkä tätä pitäisi pohtia tuolla Chiron topiikissa....mutta onko se niin, että liittyy aina jotenkin omaan sairauteen/ herkkään kohtaan, missä terveys vaikuttaa...ja kun sen on kokenut...kykenee auttamaan muita?

 Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #203 : 18.09.2008 19:17:35 »

Heh anoppi, Raimo A. Nikula kommentoi Chironin ja Marsin kovaa transiittia mm. näin: " Lääkärillä käynti voi paljastaa akuutin ongelman, jota on hoidettava tai muutettava radikaalisti elintapoja."  Eli jätäpä se tupakka pois! Siinä voisi olla sinun Chiron-haasteesi!

Minun Rapu-mieheni muuten lopetti tupakanpolton tuosta vaan. Hän poltti aika paljon ja sitten vaan sanoi että nytpä lopetan. Minä seurasin tilannetta, en painostanut, mutta niimpä vaan sauhuttelu loppui siihen. Nyt hän sanoi että alkaa taas haistamaankin jotain...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #204 : 18.09.2008 19:24:49 »

Noin yleisesti ottaen Chiron tosiaankin voi liittyä johonkin haavoittavaan kokemukseen, joka kuitenkn koituu sitten hyödyksi. Ihan niikuin Kauriiden elämä ei muuten olisi juuri haavoista oppimista... sitähän se meillä monilla on.

Kun minulla on Chiron tarkalleen Auringon päällä niin tulin raskaaksi mutta tämä osoittautuikin munatorviraskaudeksi ja silloin kävin todella lähellä kuolemaa. Tuo kokemus haavoitti sekä fyysisesti että henkisesti. Huomasin että mitään asiaa ei saa ottaa itsestäänselvyytenä, että niinkuin "teempäs vauvan sitten kun se minulle sopii" -ei se elämä niin mene!

Meille Kauriille varsinkin kun nuo elämän eteen nakkaamat kriisit ovat samalla parasta koulua. Kun ihminen kohtaa kovia kriisejä, hänellä on kaksi mahdollisuutta: joko katkeroitua tai nöyrtyä ja oppia ymmärtämään. Katkeruus ei ole hyväksi kellekkään, joten toinen vaihtoehto on se parempi.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #205 : 19.09.2008 10:36:11 »

Ehkä tätä pitäisi pohtia tuolla Chiron topiikissa....mutta onko se niin, että liittyy aina jotenkin omaan sairauteen/ herkkään kohtaan, missä terveys vaikuttaa...ja kun sen on kokenut...kykenee auttamaan muita?

 Shocked
Ei välttämättä fyysistä, voi myös joutua loukatuksi/haavoitetuksi sanoista: "Sana ON miekkaa väkevämpi", myös haavoittamaan  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #206 : 19.09.2008 11:23:31 »

Chironista puheenollen...

Mistä ihmeestä löytää tulkintoja tr.  chiron aspect_con keskitaivas kun en oo mistään löytäny, vaikka kuinka ettiny.  Huh Käsittääkseni kuitenkin aika merkittävä kuvio?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #207 : 19.09.2008 19:21:51 »

Chironista puheenollen...

Mistä ihmeestä löytää tulkintoja tr.  chiron aspect_con keskitaivas kun en oo mistään löytäny, vaikka kuinka ettiny.  Huh Käsittääkseni kuitenkin aika merkittävä kuvio?

Juu. En tiedä mistä netistä löytyis mutta mieleen tulee esim. se, että ammatissa ja uralla tulisi Chironin aika eli parantajaksi. Voisi olla että erilaiset terapiamuodot kiinnostavat tai muuten uralla tulee aika jolloin voisi alkaa auttamaan muita esim. omien kokemusten kautta. Tai suhde omiin vanhempiin muuttuu.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #208 : 19.09.2008 20:34:43 »

Kiitos Kaurisenergiaa. Tuo parantaminen ei ole nyt kyllä tällä hetkellä ollenkaan minun juttuni oikeasti, vaikka ajatuksen tasolla kiinnostaakin. En ole vielä valmis siihen.

Olipa yllättävä tuo suhde vanhempiin. Sillä rintamalla on todellakin ollut tuulista viime aikoina ja varsinkin äidin ja minun suhde on ollut kovin tuulinen kun olen nostanut asioita esille. Luulin, että se liittyisi tulevaan  uranus aspect_con kuu mutta en osannut tuota Chironia ajatella ollenkaan tuolta kannalta. Kaikenlaisia haavojahan tässä parannellaan puolin ja toisin. Eikä se aina ole mukavaa.  Undecided Mutta uskon vakaasti, että molemmille on sen jälkeen parempi olo. Sekä minulla että vanhemmillani.  smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #209 : 29.09.2008 17:38:40 »

Nostan tämän aiheen ylös, kun en oikein tuohon pluto-kauris-ketjuunkaan osaa samaistua ainakaan vielä.
Ei vielä näyttäisi pahemmin pluto kiusaaavan.  Smiley

Mutta joku kyllä kiusaa, työelämässä nyppii, oikein todella nyppii   tickedoff
Jos tekisin nyt mitä haluaisin, ottaisin lopputilin. Mutta järki ja sisu neuvoo odottelemaan.

Viimeisen parin kuukauden ajan on tyytymättömyys vain kasvanut ja pikku asiatkin alkavat ärsyttämään, mikä on merkki ihan oikeasta turhautumisesta ja on ollut aika kyseenalaistaa tätä työsuhdetta. Tiedostan kyllä tekijät/henkilöt, jotka tähän ovat vaikuttaneet, mutta kyllä tuo oma hyvinvointi on tärkeintä, vaikkakaan periksi ei saa antaa.  Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: