Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 109257 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #30 : 19.12.2007 22:47:51 »

 2funny

Jes, siinä onkin jo ideaa....
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #31 : 19.12.2007 23:15:50 »

Heissan kauriit.

Täälä yksi kauris, ja olen kylläkin vähän eri fiiliksissä.. Mä olen jotenkin todella masentunut, ja tällä viikolla on tuntunut jotenkin vielä niin paljon enemmän pahemmalta, masentavalta, kaikki. Tekee vaan mieli itkeä, mutta koska en pysty oikeen edes itkemään, niin ei sit onnistu sekään. Tulinkin tutkailemaan että mitäs kauriiden tilanne nyt näyttelee, ja masennuin vielä entistäkin enemmän, kun tuntuu, että kaikki tuntee niin hyvällä kaiken. Onkohan mulle sitten tulossa joku 12 vuoden epäonnen kausi..Ei ole pitkään aikaan tuntunut näin pahalta sisimmässään. Vaikka tavallaan ei pitäisi olla mitään syytä. Nyt vain on niin. Ehkä tämä ei vain sitten koske minua..

Nyt on niin paha olla, että en edes jaksa ajatella, että huominen on taas uus päivä, miten yleensä ajattelen.. Nyt vain kirjoitan ko lauseen, ja ei tunnu miltään. Mikään ei tunnu miltään. Tarkoitukseni ei ollut masentaa teidän iloista rinkiä, tältä nyt vain tuntuu ja ihan saakelin vahvasti. Kun ei jaksais suihkuunkaan mennä, mutta raahaudun sinne nyt kumminkin, en viitsi olla paskanen...

Sorry, jos vähän vaikutin nyt negatiivisesti tähän aiheeseen, voihan tämän viestin poistaakkin. Mä olen oikeasti nyt todella maassa.
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #32 : 20.12.2007 01:39:25 »

Heissan kauriit.

Täälä yksi kauris, ja olen kylläkin vähän eri fiiliksissä.. Mä olen jotenkin todella masentunut, ja tällä viikolla on tuntunut jotenkin vielä niin paljon enemmän pahemmalta, masentavalta, kaikki.

Heippa,

Olen kans samoilla fiiliksillä. Lähinnä tuntuu hurjan yksinäiseltä, ja sen takia masentaa, työasiatkin stressaavat.
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #33 : 20.12.2007 11:01:25 »

Moro selkis ja muut nousu-Kauriit, täälläkin yksi joka mielenkiinnolla odottelee tuota Jupiterin askendentin ylitystä. Smiley Se tapahtuu itselläni ensi keväänä, maalis-huhtikuussa. Viimeksi n. 12 vuotta sitten Jupiter toi askendenttini ylittäessään tullessaan rakkaan, nyt jo edesmenneen kissani ja muutin myös sitä ennen kotiseudultani tänne kauas Etelä-Suomeen. Jupiterhan hallitsee omalla kartallani 9. huonetta, joka muutenkin on Jupiterin oma huone ja symboloi näkökulmien laajentamista, opiskelua ja pitkiä matkoja. Opiskelut tosiaan myös aloitin tuolloin.

Jupiter askendentillahan on transiittina myös klassinen "perheenlisäyksen" symboli (tuo Kaurisenergian mainitsema "fyysinen laajentuminen" tarkoittaa joillakin myös raskautta) - itselläni tuo perheenlisäys tuli siis ainakin viimeksi lemmikkieläimen muodossa, nytkään ei perheenlisäystä tosin ole suunnitelmissa, mutta hauska nähdä miten tuo Jupiter konkretisoituu. Isompi asunto kyllä olisi toivelistalla...

Kertokaahan muutkin nousu-Kauriit, mitä elämässänne tapahtui n. 12 vuotta sitten, liittyykö Jupiteriin? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #34 : 20.12.2007 11:21:51 »

No, tarkistin ihan työtodistuksesta, että olin vaihtanut työpaikkaa silloin ja keväällä muutettiin hieman isompaan asuntoon silloisen mieheni kanssa. Tuossa asunnossa oli aika iso piha ja minä innolla tein pihahommia. Meille kyllä tuli koira, mutta minun mielestä se tuli vasta seuraavana talvena...
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #35 : 20.12.2007 12:05:10 »

Heissan sirahvi!

En ainakaan ole sitten yksin tuntemusteni kanssa. Tänään tuli taas jatketta "hyvään" olooni. Olen ryssiny työni alkaessa veroprosenttini, koska en tiennyt että luontaisedut pitää ilmottaa tuloksi, ja sehän ihanasti tuli eteen tänään palkkapäivänä. Sain huomattavasti vähemmän rahaa kuin yleensä. Tämä on eka oikea työpaikka, ja siksi en tiennyt noista verojutuista juuri mitään. Fiilis korkealla.

Ihan aikusten oikeasti, mistähän tämä nyt johtuu, että kun muut lentelee taivaissa, mä kuljen pää maassa, ja kun on tarpeeksi potkittu päähän,niin sitten vielä "potkitaan munille" ja lujaa!! Olisiko tähän ehkä ajatuksia??
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
selkälokki
Vieras
« Vastaus #36 : 20.12.2007 12:25:33 »

Viimeksi n. 12 vuotta sitten Jupiter toi askendenttini ylittäessään tullessaan rakkaan, nyt jo edesmenneen kissani

Meille kyllä tuli koira, mutta minun mielestä se tuli vasta seuraavana talvena...

Kyllä se koiran tulo sattui vielä sinä aikana, kun jupiter vaikutti ykköshuoneessani, että perheenlisäystä sillä tavalla. Se olikin minun rakas ystävä ja kaveri, mutta eron hetkellä se sitten jäi kuitenkin exälle.
Koira onkin ollut ainoa asia, mitä olen tuosta ns. entisestä elämästä kaivannut.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #37 : 20.12.2007 12:28:01 »

Oiskos tuo nousukauris-kehonrakentajille suotuista aikaa kasvattaa lihaksia, jupiter ainoana dopingina?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 20.12.2007 13:33:19 »

Onhan nuo iloiset uutiset onneksi melkein yhtä valoisia myös muille maamerkeille - Härille ja Neitsyille vesimerkkejäkään unohtamatta. Cheesy

Ehkä siis tällainen Saturnus-transiittien kiusaama Härkä-parkakin saa siitä osansa - edes kinuamalla.  Smiley

tallennettu

Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #39 : 20.12.2007 14:26:01 »

Tässä nousukauris ja aika samat tunnelmat kuin 12 vuotta sitten eli aivan yksin ja tulevaisuudesta ei tietoakaan:( mutta kun juppari AC:n ylitti sain potkua muutokseen ja vaihdoinkin sitten kesän kynnyksellä paikkakuntaa ja olin ainakin hetken onnellisempi. Nyt en voi enkä haluakaan vaihtaa paikkakuntaa mutta joku ihminen voisi elämääni ilmestyä...toisikohan joulupukki  Smiley Tosin nyt vielä  jupiter ja  pluto laahaavat ensi 12 huoneen läpi, mitä pohjamudasta nouseekaan...
tallennettu
rokokoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #40 : 20.12.2007 14:42:44 »

Meille syntyi joulukuussa (puolivälissä) -94 keskimmäinen lapsistamme. Lasketaanko se mukaan tuohon 12 vuoden sykliin? Jos lasketaan, laajentumista tapahtui ainakin tälle nousukauriille Cheesy
Nyt toivoisin laajentumista työrintamalta, joten toiveikkaana odottelen  :Smiley
tallennettu

*Aurinko kaksoset; Asc kauris
*Kuu, Saturnus, Chiron & Ceres kalat
*Merkurius & Vesta härkä
*Jupiter, Venus, kuunsolmu & Ic kaksoset
*Uranus, Pluto & Mars neitsyt
*Neptunus skorpioni
***
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #41 : 20.12.2007 20:20:52 »

Niin anteeksi muuten jos joitain ärsyttää tämä hehkutukseni, mutta tämä 2007 oli kyllä niin pirullinen vuosi meille Kauriille, että en muista milloin olisin vastaavaa kokenut!  Sad

Joten hehkutan siitä syystä, että vuosi alkaa olla ohi ja tiedän, että Jupiterin myötä vuosi 2008 on PAAAALJON parempi!

Ja jos joku ei ihan vielä tunne Jupiterin positiivista energiaa, niin eipä hätiä mitiä, kyllä se tässä ensi vuonna tuntuu!

HAUSKAA JOULUA KAIKILLE (KAURIILLE JA MUILLEKIN) !

 Smiley  Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.12.2007 20:45:26 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 20.12.2007 20:33:52 »

Tuota, pikkuisen kateellisena  Embarrassed . . .

eikö näistä 12 vuodesta kostu mitään meille muille merkeille?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #43 : 20.12.2007 20:59:58 »

Tuota, pikkuisen kateellisena  Embarrassed . . .

eikö näistä 12 vuodesta kostu mitään meille muille merkeille?

Esmiralda!  smitten

Koska olet Rapu, niin Jupiterhan tekee tulevan vuoden aikana opposition Aurinkoosi. Kaipa siitä voi jotain hyvääkin löytää, kasvua ja laajentumista henkisellä sektorilla ehkä. Positiivisuutta varmaan löytyy, mutta aina noissa "kovissa" transiiteissa on vaarana oma ylimielisyys ja liioittelu. Tosin sinut tuntien et varmaankaan semmoisiin sorru joten hyvää se sinullekin tietää.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 20.12.2007 21:06:16 »

Voih, siis oppikoulua parhaimmillaan.  Shocked Eipä tuota tiedä, ei se viisaus ja vanhuuskaan aina auta, kun on itsekeskeinen ja itsekäs rapu, ties mikä iskee. Mutta kyllä laajentumiseen on halu!

Kiitos varoituksesta....ja kannustuksesta.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: