Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja toimintamallisi?  (Luettu 46419 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #30 : 13.01.2010 22:28:30 »

Varmaan se pitkävihaisuuden aiheuttaja on sitten se skorpparivaikutus. Mulla  pluto skorpioni ja on vielä aspektoitunut niin että

 pluto aspect_opp kuu
 pluto aspect_kvi aurinko
 pluto aspect_opp mars
 pluto aspect_squ jupiter
 pluto aspect_kvi chiron
 pluto aspect_sex neptunus

Menneiden muistelu tarkoittaa aina mun mielestä sitä ettei elä hetkessä, ja sellaisissa tilanteissa varmaan tulee esille tuo pitkävihaisuus. En mäkään ole vihainen menneistä silloin kun nykyhetkessä on tarpeeksi positiivisia virikkeitä. Mulla on tapana kävellä vähän pää pilvissä, ja kiinnittää liian vähän huomiota nykyhetkeen.

Minä en ole ainakaan raivokas, vaan kiltti ja lepsu. Toisaalta on masennustaipumusta, eli sisäänpäinkäännettyä vihaa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 14.01.2010 00:01:43 »

Mars rapu En kauhean näkyvää ja dynaamista toimintaa harrasta...

Kaarina Pääkkösen sivuilta:
III Kolmannen huoneen Mars saa Kaksosten liikkuvuuden ja nopeuden edukseen. Tämä asema nostaa kommunikoinnin ja älykkyyden parhaimmillaan huipputoimittajaksi ja pahimmillaan näsäviisaaksi jokapaikkaan nenänsä työntäväksi . Henkilöllä, jolla on tämä Marsin asema tulisi olla jatkuvasti tekemistä.


Hmmm...en allekirjoita tuota, että täytyisi olla jatkuvasti tekemistä mutta jos on energiaa ja sitä ei saa kanavoitua mihinkään niin sitten kyllä alkaa jo vähän päässäkin seota ja on pakko alkaa jotain puuhaamaan. Esim. taulua maalaamaan tai sitten hikilenkille.


Tuossa tulkinnassa tuijotetaan liian yksipuolisesti nyt Marsiisi. Jos luet edeltä, niin on monta mahdollisuutta tarkkailla Marsiasi.

Jo Mars Ravussa voi aiheuttaa tunteisiin takertumista...tai unelmointia. Mitähän aspektit sanovat?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #32 : 14.01.2010 09:55:36 »

Jaa, me oltaisiin varmaan aika hyvä työpari. Smiley

 Itse asiassa ei. Unohdit ja minäkin (miten mahdollista?) että Marsini on Leijonassa, joten tämän lyylin pitää saada paistatella parrasvaloissa, saada kunniaa ja mainetta  Wink.
 Jakaa se kaikki toisten kanssa?  crazy2 Tehdä yhteistyötä?  idiot2 Olla yksi näkymätön muurahainen keossa?  Cry Oh Noes!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 14.01.2010 16:32:28 »

Jaa, me oltaisiin varmaan aika hyvä työpari. Smiley

 Itse asiassa ei. Unohdit ja minäkin (miten mahdollista?) että Marsini on Leijonassa, joten tämän lyylin pitää saada paistatella parrasvaloissa, saada kunniaa ja mainetta  Wink.
 Jakaa se kaikki toisten kanssa?  crazy2 Tehdä yhteistyötä?  idiot2 Olla yksi näkymätön muurahainen keossa?  Cry Oh Noes!

Yhteistyössä Sashan kanssa!? En katsoisi sitä mahdottomuudeksi, voisitte toimia hyvinkin yhdessä jos päämäärä ja tarkoitusperä on arvomaailmassa samanlainen. Muistakaamme, että vaikka Leijonan pitää saada olla parrasvalossa, niin Leijona on myös hyvin yhteisöllinen  ja ajattelee  myös yhteistä hyvää. Kun Dolce Vitalla on kuitenkin huone 11. En nyt muista Sashan huonetta.

Kunhan kummatkin huomataan!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #34 : 14.01.2010 17:28:40 »

Mulla  mars kauris 1. huoneessa.

Ainakin tuo Kaurispainotus hillitsee Jouskarimaista hösäämistä, tuo realiteetteja ajattelutapoihin ja impulssit ovat aika hillittyjä. Olen aika suorituskeskeinen. Kun teen itselleni mielekkäitä asioita, haluan tehdä asiat parhaalla mahdollisella tavalla, uhraan niille paljon aikaani ja haluan myös saada tunnustusta sekä huomiota saavutuksillani (Kauris-Mars). Toisaalta jotain projektimaista täytyy olla koko ajan tekeillä, muuten tunnen itseni huonoksi, laiskaksi ihmiseksi - ehkä en sitten vain osaa olla aloillani (1. huoneen vaikutus). Projekti voi olla koulutyö, vaatehuoneen kunnostus tms. Grin

Johtajaluonnetta löytyy paljon eräissä tilanteissa, vaikka yleisesti aika joustava luonne olenkin. Ehkä olen kuitenkin parempi soolotyöskentelijänä, kun haluan asioiden menevän mun mielen mukaan Grin  Toiminnoissani olen varsin hillitty ja ajattelen ennen kuin toimin. En ota turhia riskejä. Suuttuessani olen puolihullu raivopää, mutta hyvin pitkälle pidätän kiukkuni ennen kuin räjähtää...

Aspekteja:

 mars puolineliö aurinko
 mars aspect_sex jupiter
 mars aspect_squ saturnus
 mars aspect_ssx neptunus
 mars aspect_squ pluto
 mars aspect_tri chiron
 mars aspect_con juno
 mars aspect_con Lilith (väljä)

Tuntuu, että mun Mars on aika ahtaasti aspektoitunut, Marsin impulssi jää ajoittain piiloon. Olen aika aloitekyvytön. Mutta sitten, kun saan itseni vauhtiin, niin sitten mennään eikä meinata... Wink
« Viimeksi muokattu: 14.01.2010 17:32:19 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 14.01.2010 18:08:56 »

Kuinka upeata tulkintaa Mc82:lta!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #36 : 14.01.2010 20:08:52 »

Mars  kauris aspect_con jupiter 3.huoneessa ja  aspect_sex merkurius saturnus, viihdyn erinomaisesti töissä, minkä lisäksi koen että on oltava jatkuvasti henkisesti ja fyysisesti liikkeellä.

En osaa oikein relata, minkä vuoksi mun on vaikea nauttia vapaa-ajasta muuten kuin urheilemalla.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 14.01.2010 20:27:40 »

Mars  kauris aspect_con jupiter 3.huoneessa ja  aspect_sex merkurius saturnus, viihdyn erinomaisesti töissä, minkä lisäksi koen että on oltava jatkuvasti henkisesti ja fyysisesti liikkeellä.

En osaa oikein relata, minkä vuoksi mun on vaikea nauttia vapaa-ajasta muuten kuin urheilemalla.

Sinä kyllä olet minulle vähän arvoituksellinen tyyppi, Kato Vega, mielenkiintoinen myös! Touhuat jossain maailman turuilla mutta välität kotomaastasi, pidät yhteyttä lämpimällä tavalla.

Minun vaistoni sanoo, että jo tuon Mars-kuvioiden kautta, sinulla on tietty itsekunnioitus ja usko elämään ehkä enemmän kuin ääneen sanot, hurja määrä rohkeutta ja uskoa omiin kykyihisi sekä onnen kantamilla terävää huomio- ja arvostelukykyä. Jossakin suhteessa olet ehkä ujo.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #38 : 14.01.2010 20:54:46 »

Mulla on  Mars vaa'assa ekassa huoneessa  aspect_con aurinko ja  pluto. Lisäksi on  aspect_squ kuu.
Olen ihan oikeasti vähän raivohullu... tickedoff Kilahduksia tapahtuu monta kertaa päivässä, mutta ne eivät ole vaarallisia. Lähinnä vaan päästelen höyryjä hetken ja jatkan sitten taas, kun mitään ei olisi tapahtunut.
Olen ehkä maailman lyhytvihaisin ihminen. Ärjyn ulos sen, mikä ikinä rassaakin ja unohdan saman tien koko jutun. Cheesy Joskus se aiheuttaa vähän ongelmia, kun riitakumppani haluaisi kiukutella pitempäänkin, enkä ollenkaan ymmärrä, miten se nyt enää jaksaa...
Oikeastaan vasta sitten läheisten kannattaa huolestua, jos muutun hyisen kylmän rauhalliseksi. Silloin olen oikeasti vihainen ja silloin luultavasti toimin enemmän Pluton, kuin Marsin energioilla.

Vaa'an vaikutus tasaa kuitenkin ihan kivasti taipumustani raivota. Olen asiakaspalvelutyössä, enkä polta päreitäni asiakaspalvelutilanteessa oikeastaan koskaan. Ainakaan niin pahasti, että alkaisin urputtamaan hankalalle asiakkaalle takaisin. Kevyttä kettuilua tulee silloin tällöin harrastettua, mutta yleensä pidän pokerin ja vaahtoan sitten työkavereille kahvitauolla. Cool


tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 14.01.2010 23:13:03 »

Siis oikeastaan kadehdin noita 'raivohulluja' jotka tohtivat tai osaavat sylkeä sen pienenkin suustansa ja sitten on tyyntä.

Minä raukka vahdin vatsakalvojani, ettei se vatsahaava iske tai syöpä. Järjetöntä!

Olemmeko siis valinneet tähtikarttamme? Vai vain kohtalon uhreja?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #40 : 15.01.2010 01:17:27 »

Wau.. menevä aihe  Tongue

Joku puhui tuolla marssin ja jupiterin neliöstä ja haluaisin vielä lisästä, että se tuppaa olemaan vähän pomottajan aspekti  :Smiley

Mielenkiintoinen huomioni marssista on se miten se kuvaa ihmisen kävely- ja likkumistyylin; mars mars.. Niin ja lihaksistoa tai ruumiinrakennetta.
Esim jos kävelen mars jousimies äitini kanssa vaikkapa kaupungilla, en tahdo pysyä perässä, kun taas sitä  vastoin mars härkä siskoani saa vetää narulla perässä kun hän jää märehtimään jokaisen ikkunan eteen. Mars härkä ei ole mitenkään erityisen toiminnallinen sijainti, ellei kartan muut osat tue sitä, mielummin niin että joku muu siivoaa, mutta se löytyy monila laulajilta(kaula/niska) Kuten Madonna tai P.Koivuniemi.
Mars vaakani kävelee kepeäsi lanteet heiluen  Kiss Tosin siihen vaikuttaa varmasti tarkka  aspect_tri  venus kaksoset - astrologit ovat ehdotelleet tanssijan ammattia...
Muistan kun eräässä yhteisössä tapasin erään sokean naisen joka kertoi tunnistavansa ihmiset heidän kävelystään; hän sanoi että minua on miltei mahdotonta kuulla, kävelen niin kevyesti. Tätä voisi ilmavat mars ja venus omimmillan kuvata Smiley

Marssin apektit:
 aspect_tri venus
 aspect_squ aurinko
 *aspect_con pluto
 *aspect_con saturnus
(*stellium 3.h)
No tuosta nyt voisi päätellä, että olen parhaimmillani suunnitelessani esim operatiivia toimia, olen hyvin tehokas ja siitä on ollut paljon hyötyä esim; miten muutto organisoidaan mahdollisimman vähällä vaivalla + mars-pluto kuvaa auktoriteettiä ja Jumalan kiitos saturnus on marssin kyljessä...se tekee marssista kaurismaisen niin että saan aikaiseksi ja vie asiat päätökseen. Urheilussa noista on myös hyötyä Smiley Haittapuoli josta opettelen koko ajan pois on armoton pähkäily ja järkeistäminen/älyllistäminen, se on useimmiten aivan turhaa ja kuluttaa vain voimavaroja. Onneksi mm. astrologia on mahdollistanut sen että tiedostan tämän ja osaan jo nykyään katkaista ison kelan...
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 02:21:37 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #41 : 15.01.2010 11:49:27 »

Mars 2 huoneessa Jousimiehessä osana stelliumia  mars jupiter neptunus.
Nuorempana olin tosi tulinen ja jäin vänkäämään uskonnosta, politiikasta, ihan mistä vaan jos vaikka joku tuli kertomaan jotain Jeesus tulee juttuja niin mä saatoin tunnin väitellä.  jupiter jousimies jota viel  mars aktivoi.  Wink  Mut hyvä että on tuossa Venuksen huoneessa vähän Marsenergiaa balansoimassa  jupiter neptunus energioita. Nykyään on aika pitkä pinna, mut sitten kun joku asia tai ihminen saa sen  mars liikkeelle ja repii koko  jupiter neptunus puoli aurinkokuntaa, niin sit asialle omistaudutaan täysin tai jos jonkun kanssa palaa käpy niin se palaa totaalisesti kjäh, kjäh ( mars aspect_sex uranus) <- onneks ei oo  aspect_squ (jonkun mielestä tais olla terroristiaspekti)  Cheesy
Vaikkakin  jousimies  mars on aktiivinen, niin vanhemmiten (no joo, alle 40 v) en voi kyllä sanoa olevani enää koko ajan liikkellä, välillä täytyy levätä ja tankata. Jouskariteemat, vieraat kulttuurit, matkustelu, uuden oppiminen, ovat lähellä sydäntä.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 12:29:47 kirjoittanut ancelica » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #42 : 15.01.2010 13:55:57 »


Mars  kalat 7.huoneessa. Arvatkaa onnistunko provosoimaan pyhä lehmä poikaystävänikin riitelemään. Parin päivän takaa: minä - tiukkaa vittuilua pitkin iltaa ja kun lopulta siippani  kuu oinas puhuu, alan itkeä. Ei siinä voi kuin ihmetellä omaa itsetuhoisuuttaan.

Mars  aspect_opp askendentti herättää närkästystä - varsinkin ihmisissä, jotka tapaavat minut ensimmäistä kertaa. Luonteenomaista minulle on olla aivan liian tuttavallinen ja tokaista jotain räävitöntä, joka hämmentää toisen. Tämä on minun "jyvät akanoista" -metodi tunnistaa ihmisen rajat.

Mars  aspect_sex aurinko antaa älyttömästi energiaa. Parhaimmillani olen kun saan niin paljon haasteita kuin mahdollista. Kun muut rutisevat, että on liikaa liian vaikeita hommia, minä nautin.

Mars  aspect_con  venus tekee musta suht poikatytön. Olen aina kokenut olevani enemmän ihminen kuin vertautunut kumpaankaan sukupuoleen. Jos ymmärrätte. Naiset myös harrastavat minun luulemistani lesboksi, koska ilmeisesti olen erittäin naisellista ulkomuodostani huolimatta jollain tavalla maskuliininen. Ainakin koen itseni suht aggressiiviseksi.

 mars aspect_tri  pluto en tiedä oikeastaan tästä sen enempää. 3.huoneen pluto  skorpioni sulkeutuvassa kolmiossa marssiin. Jaa a.

 neptunus aspect_sex  mars mielikuvituksen ja toiminnan suhde on todella mutkaton. Minun on helppo laittaa toimeksi mitä sitten tulee mieleen. Tyypillinen mars-kalat sinänsä: pakko hösätä koko ajan jotain ja mielellään vähän ekstraa ja erillaista, mutta luovaa.

Mars avautuva neliö chiron on minulle aika mysteeri. Jokin oppiläksy suhteessa parantamiseen? Tai opettele kanavoimaan energiaasi parantavaan kommunikointiin (kirjoittaminen ehkä?) Chiron 10.huone kaksonen

Tällaisia tuumailuita.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #43 : 15.01.2010 13:59:14 »

Minulla pitäisi kanssa varmaan huomioida marsin aspektit.

 mars  aspect_squ  askendentti (rapu)
 mars  aspect_con  aurinko
 mars  aspect_con  kuu
 mars  aspect_con  venus
 mars  aspect_opp  pluto
 mars  aspect_opp  saturnus

Hmm... liekö tuo saturnus jotenkin rajoittamassa marsia?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #44 : 15.01.2010 16:57:48 »


Mars Härässä, 6. huone.

Maamerkissä, maan huoneessa…
käytännöllinen, käden taitoja omaava, remontoija, nikkaroija…
jos vaan jaksas siitä mukavalta sohvan pohjalta nousta.  Tongue

Nautiskelija, niin olostaan kuin aisteiltaankin.

Tykkään mukavasta elämästä, mutta kun tarpeeksi punaista vaatetta heiluttaa, lähden liikkeelle.
 Pitkän harkinnan jälkeen, ensin pohtien, kannattaako?
 Mitä hyödyn?
 Ok..jos totean, että kannattaa, puurran vaikka hamaan loppuun asti…vielä sittenkin, kun kaikki muut ovat jo aikoja sitten väsähtäneet.

Sitten rojahdan mukavuuteeni ja nautin, kunnes vaate heilahtaa silmieni edessä…


Mars kolmio Venus ja Venuskin maamerkissä, maanhuoneessa.

Astrologi on tästä todennut, että olen erittäin aistillinen ihminen.

Kaikki aistinautinnot ovat minulle hyvin tärkeitä.
Haluan ympäristöni olevan kaunis, esteettinen, silmääni miellyttävän.
Musiikin täytyy saada aikaan tunnekokemuksia.
Haluan kosketella ihmisiä, halata, hieroa jne.
Haistan vahvasti erilaiset tuoksut ja haisut.. ja makuelämykset ovat voimakkaita.
 Ja kaikki nämä hyvin luonnonmukaisina.
Alkukantaisina.

Mars neliö Uranus

Räjähtävää energiaa, kun ärsyyntyy. knuppel2
 Yht’äkkiä ja nopeasti toimintaan!
 Siinä ei harkita, ei kysellä, ei keskustella…NYT ja just liikkeelle!
 Ja jälkeenpäin miettii, että mikä mulle oikein tuli??? idiot2

Toisaalta saa aikaan paljon liikettä ja toimintaa tämmöseen hitaaseen Mars Härkään.

Mars neliö Chiron

Kun ei kuuntele itseään, vetää itsensä loppuun.
Tuntee sen nahoissaan ja kärsii.
Mutta oppii hitaasti, ja kantapään kautta asiat.
Ja siinä kun itse on nähnyt lopputuloksen tuostakin, oppii ymmärtämään muiden vastaavia tekoja.

Mars oppositio Jupiter

Suuria, näyttäviä tekoja, halu näkyä ja kuulua tekojeni kautta.
Joskus liioiteltuakin itseni esiin tuomista ” hienona toiminajana”…tyyliin..tehkää näin niin kuin minä, minä olen paras! angel
Halu olla suunnannäyttäjä, keulakuva.
Yritän ja haluan näyttää käytännön elämässä, miten omat hyvät tekoni ja esimerkkini vaikuttavat myös toisten tekoihin( työskentelen erityislasten parissa).

Ja tuohon liittyen …pidän erittäin paljon ihmisistä,
jotka osaavat käytännön taitoja…rakennusalaa, remontointia,
ihmisistä, joilla on silmää kauneudelle,
jotka pitävät aidoista, alkukantaisista asioista ja viihtyvät luonnossa…

kun laineet liplattavat,
 koivut kaartuvat järven ylle,
ilta-aurinko laskee …

ja haitari haikeesti soi….


 smitten


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: