Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Illuminati ja New World Order  (Luettu 173080 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #225 : 03.01.2012 13:14:26 »

Lainaus
Yrityksesi etsiä minun kirjoituksistani vastaavaa tuubaa kuin mitä itse suollat, kaatuu tähän seikkaan.

Tarkennatko mitä tuubaa olen suoltanut? Oliko tuo uutinen kalakuolemista tuubaa?

Kyllä kai salaliitoistakin voi samalla tavalla olla useita eri teorioita kuten karmasta koska 100% todisteita ei ole.

?!?!

Eikös se jo käynyt selville siitä viestistä, jonka kirjoitin ja johon olin lainannut sinun tekstiäsi? Minä kommentoin sitä pätkää, jossa puhuit tuubaa ninjoista. Muilta osin en kyseistä viestiäsi kommentoinut enkä kommentoi.

Kunhan kerroin siitä asiasta viestissäsi, josta satun tietämään enemmän kuin sinä. Minun johtopäätökseni on, että jos yksi osuus on tuubaa, voivat kaikki muutkin olla sitä. Mutta se on vain minun henkilökohtainen johtopäätökseni jonka halusin jakaa tämän ketjun lukijoiden kanssa, ei mitään sen kummempaa. Lisäbonuksena lukijoille tietysti selvisi samalla asenteesi siihen väitteeseen, että tekstisi ninjoista oli tuubaa.

Salaliittoteoriat eivät voisi minua vähempää kiinnostaa, mutta toki niitä voi olla useita keskenään ristiriitaisia, koska ne ovat nimenomaan teorioita = myöskin asioita joista ei ole faktatietoa. Vähän kuin karmasta jutteleminen siis, kaikki mielipiteet ovat yhtä oikeita, koska faktat puuttuvat.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #226 : 03.01.2012 13:19:54 »

On tainnu mennä kirjoittajat Eklektikolla sekaisin?
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #227 : 03.01.2012 13:23:36 »

Lainaus
Eikös se jo käynyt selville siitä viestistä, jonka kirjoitin ja johon olin lainannut sinun tekstiäsi? Minä kommentoin sitä pätkää, jossa puhuit tuubaa ninjoista. Muilta osin en kyseistä viestiäsi kommentoinut enkä kommentoi.

Mielesi näyttää sekoittavan eri käyttäjien kirjoituksia keskenään. En tietääkseni ole puhunut mistään ninjoista. Tähtisielu niistä puhui.



tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #228 : 03.01.2012 13:41:58 »

Lainaus
Eikös se jo käynyt selville siitä viestistä, jonka kirjoitin ja johon olin lainannut sinun tekstiäsi? Minä kommentoin sitä pätkää, jossa puhuit tuubaa ninjoista. Muilta osin en kyseistä viestiäsi kommentoinut enkä kommentoi.

Mielesi näyttää sekoittavan eri käyttäjien kirjoituksia keskenään. En tietääkseni ole puhunut mistään ninjoista. Tähtisielu niistä puhui.

Juu pahoittelen kovasti sekaannusta, sinua en suinkaan tarkoittanut, vaan nimenomaan Lännen Valkoista Tiikeriä. (Meikäläisen ei pitäisi lukea viestejä vain tuolta 'tuoreimmat viestit' osiosta: Siellä kun ei näy ihmisten avatar-kuvat, niin sekaantuu vielä helpommin kuin muuten)

Toisaalta sitten voin kysyä myöskin mistä olet saanut päähäsi että väittäisin sinun kirjoittavan tuubaa? Mistä löydät sellaisen väitteen?
Minä olen ainoastaan Lännen Valkoiselle Tiikerille todennut hänen ninjajuttujensa olevan tuubaa ja mielikuvitusta, kalakuolemajuttua en ole kommentoinut ollenkaan.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #229 : 03.01.2012 16:48:00 »

eikö se ole konkreettista, että hakkaan tätä näppäimistö joka päivä koko päivän? aivan varmasti on ihmisiä, jotka ovat löytäneet itselleen tietoa kauttani. ja tämä on tarkoitukseni, jakaa tietoa.

Ei ole konkreettista. Leukojen läykyttely/näppäimistön naputtelu ei ole mitään konkreettista. Konkreettista on se jotta olisit tuola kentällä tekemässa  siis TEKEMÄSSÄ jotakin etkä vain täällä haukkumassa toisia salkkaripsykoosissa oleviksi tai saatananpalvojiksi. Mun mielstä tuollaiset toisten haukkumiset ei ainkaan mistään valosta tule.

MUTTA ÄLÄ HITTO NY KUMMINKAA MARSSI MIHINKÄÄ POMMI KOURAS!!! Mee vaikka seuraavalla kerralla pelastamaan valaita jotka on ajautunu rantaan...Se oli sitä konkreettista...Joo ja kiitos kysymästä en ole minäkään tehny mitään konkreettista mutten kiljukkaan täällä toisia saatananpalvojiksi tai julista olevani Idän Musta Pantteri...Joka johtaa kaikki immeiset valoon kuhan vaan muhun uskotte...

Hmm... Pata kattilaa soimaa?...  :Smiley Voisin sanoa samaa mitä Aminthir:



Listasin jo, mitä vähemmälle: kunnianloukkauksiksi verrattavia natsi- ja saatananpalvojakortteja. Niitä vilahtelee yhä. Mun hommani moderaattorina on pitää paikka asiallisena tiedonjakona, ei loanheittona.

*A*

 Eli ei  enää kiitos mitään tuollaisia henkilökohtaisuuksiin meneviä solvauksia keneltäkään, puolin ja toisin.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 03.01.2012 16:49:52 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #230 : 10.01.2012 15:33:59 »

ja tätä linkkiä ois hyvä jakaa, koska siinä hyvinkin paljastetaan, että koko maapallo tietoisesti säteilytettiin eikä ihmisille kerrottu mitään, vaikka ois pitäny pysyä sisällä:

http://erilainen.wordpress.com/2011/03/15/japan-ydinvoitelu/

ja eihän tämä ohi oli, vaan vasta alussa tämä Fukushima..

Säteilyn neutralointi helppoa Brownin kaasulla?
http://www.youtube.com/watch?v=1R5G5hTC7pc
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #231 : 10.01.2012 21:46:37 »

Toisaalta sitten voin kysyä myöskin mistä olet saanut päähäsi että väittäisin sinun kirjoittavan tuubaa? Mistä löydät sellaisen väitteen?



Ehkäpä tämän vuoksi?   idiot2

Yrityksesi etsiä minun kirjoituksistani vastaavaa tuubaa kuin mitä itse suollat, kaatuu tähän seikkaan.


tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #232 : 21.01.2012 12:00:24 »

eikö se ole konkreettista, että hakkaan tätä näppäimistö joka päivä koko päivän? aivan varmasti on ihmisiä, jotka ovat löytäneet itselleen tietoa kauttani. ja tämä on tarkoitukseni, jakaa tietoa.

Ei ole konkreettista. Leukojen läykyttely/näppäimistön naputtelu ei ole mitään konkreettista. Konkreettista on se jotta olisit tuola kentällä tekemässa  siis TEKEMÄSSÄ jotakin etkä vain täällä haukkumassa toisia salkkaripsykoosissa oleviksi tai saatananpalvojiksi. Mun mielstä tuollaiset toisten haukkumiset ei ainkaan mistään valosta tule.

MUTTA ÄLÄ HITTO NY KUMMINKAA MARSSI MIHINKÄÄ POMMI KOURAS!!! Mee vaikka seuraavalla kerralla pelastamaan valaita jotka on ajautunu rantaan...Se oli sitä konkreettista...Joo ja kiitos kysymästä en ole minäkään tehny mitään konkreettista mutten kiljukkaan täällä toisia saatananpalvojiksi tai julista olevani Idän Musta Pantteri...Joka johtaa kaikki immeiset valoon kuhan vaan muhun uskotte...

Näppäimistön naputtelukin voi tavallaan olla hyödyllistä, varsinkin jos osaa ilmaista asiansa/mielipiteensä selkeästi (+ketään loukkaamatta) ja lukijoita riittää. Ja vaikka jokainen lukija ei välttämättä olisikaan kirjoittajan kanssa samaa mieltä, teksti voi herättää ajatuksia. Ajatukset taas voivat synnyttää keskustelua, joka auttaa asian/mielipiteen leviämistä eteenpäin. Ymmärtääkseni tämä on Tähtisielun tarkoitus?

Keskusteluilla ja kirjoituksilla tuntuu kuitenkin olevan suuri merkitys ajatteluumme ja sitä kautta myös käytökseemme, tiedostimme sitä tai emme. Ja jos maailmaa todella hallitsisi jonkinlainen negatiivinen eliitti, uskoisin sen ymmärtävän joukkoviestinnän voiman ja käyttävän sitä häikäilemättä omiin tarkoituksiinsa.
(Korostan vielä, etten puolustele tässä ihmisten tuomitsemista esim. näkemyserojen mukaan.)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #233 : 22.01.2012 01:18:52 »

MUTTA ÄLÄ HITTO NY KUMMINKAA MARSSI MIHINKÄÄ POMMI KOURAS!!!

Eikös tuollaiset suunnitelmat liity ennemminkin mielialalääkkeiden käyttäjiin?
http://ssristories.com/index.php

Huolestuneempi olisin niistä suomalaisista jotka käyttävät mielialalääkkeitä:
http://www.ts.fi/online/kotimaa/67391.html

Lainaus
Nyt on kuitenkin tuon "langenneen enkelin" "hallintokausi" tulossa päätökseen.
....
Vanha "harhamaailmanne" on lopulta tulossa päätökseensä. Älkää kuitenkaan pelätkö mitään "maailmanloppua".

Riemuitkaa, iloitkaa! Sillä te kaikki olette todellakin palaamassa "kotiin" yhä nopeampaan tahtiin. "Harhamaailman" lopun aika on hyvin lähellä.

Lähde: http://henkinenpolku.suntuubi.com/?cat=15
Jeesus kertoili tuolla blogissa harmaailman loppumisesta.. ehkäpä näiden asioiden esilletulo on sitä harhamaailman päättymistä?


Nyt vasta huomasin tämän... Jos irrottaa vain pienen pätkän pitkästä tekstistä, silloin sen merkitys ja asiayhteys saattaa muuttua...    Wink Huh
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #234 : 23.01.2012 14:06:11 »

Nyt vasta huomasin tämän... Jos irrottaa vain pienen pätkän pitkästä tekstistä, silloin sen merkitys ja asiayhteys saattaa muuttua...    Wink Huh

Onko tulkinnassa jotain väärää sitten?

Rauni-Leenan uusin haastattelu aiheesta:

http://www.youtube.com/watch?v=ohAGGRXXovU
http://www.youtube.com/watch?v=aY2EIVImZjs
http://www.youtube.com/watch?v=LSEY2KviPfM

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #235 : 23.01.2012 23:46:30 »

Nyt vasta huomasin tämän... Jos irrottaa vain pienen pätkän pitkästä tekstistä, silloin sen merkitys ja asiayhteys saattaa muuttua...    Wink Huh

Onko tulkinnassa jotain väärää sitten?



Ei varsinaisesti väärää, mutta siinä ei tarkoitettu kuitenkaan varsinaista maailmanloppua, vaan harhojen loppua ja totuuden esille tulemista, mullistuksia jne. yms. Eipä sanat riitä edes siihen. Elämä jatkuu kuitenkin aina, tavalla taikka toisella.  Wink
tallennettu
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #236 : 28.01.2012 22:10:06 »

"Näppäimistön naputtelukin voi tavallaan olla hyödyllistä, varsinkin jos osaa ilmaista asiansa/mielipiteensä selkeästi (+ketään loukkaamatta) ja lukijoita riittää. Ja vaikka jokainen lukija ei välttämättä olisikaan kirjoittajan kanssa samaa mieltä, teksti voi herättää ajatuksia. Ajatukset taas voivat synnyttää keskustelua, joka auttaa asian/mielipiteen leviämistä eteenpäin. Ymmärtääkseni tämä on Tähtisielun tarkoitus?"

Ennenkaikkea tarkoituksenani on yrittää avartaa ihmisten maailmankatsomusta. Pois siitä putkiajattelusta, että virallinen totuus on se ainoa totuus. Kun luopuu tuollaisesta ajatustavasta, niin se on ikäänkuin tajunnan laajentamista ilman psykoaktiivisia yrttejä. Smiley
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #237 : 29.01.2012 13:37:27 »



Ennenkaikkea tarkoituksenani on yrittää avartaa ihmisten maailmankatsomusta. Pois siitä putkiajattelusta, että virallinen totuus on se ainoa totuus. Kun luopuu tuollaisesta ajatustavasta, niin se on ikäänkuin tajunnan laajentamista ilman psykoaktiivisia yrttejä. Smiley

Mun mielestä on kyllä henkistä köyhyyttä ja uteliaisuuden sekä kärsivällisyyden puutetta jos todella tarvitsee psykoaktiivisia yrttejä tajuntansa laajentamiseen - joku saattaa jossain tilanteessa oikeesti tarvita, mikäs siinä, sillon se on lääke siinä tilanteessa - se on vähän sama ku joillekkin ihmisille ilo ilman viinaa on AINA teeskentelyä, mutta siitä huolimatta joskus jollekulle pullo viiniä voi olla just se juttu mitä tarvitsee ja hyvää musiikkia.

-----

On hyvä että pyrit avartamaan ihmisten maailmankatsomusta ja kertomaan että virallinen mainstream-totuus telkkarissa ja lehdistössä ei ole ainut totuus; luulen kuitenkin  että tällä saitilla jossa nyt olemme on tavallista enemmän ihmisiä joille virallisen totuuden kyseenalaistaminen on ollu elämän peruskauraa jo vuosien ajan - oletko ajatellu että menisit jonnekin pikkukylille ja internetttiä käyttämättömien tuulipuku- ja lippalakki-ihmisten (suhteellisten nuorien) joukkoon kertomaan toisenlaisesta tavasta hahmottaa maailmaa, siitä mitä maailmassa todella tapahtuu ?
Näitä on näitä ihmisiä jotka uskoo lähes kaiken mitä ylhäältä annetaan - että tuolla netin ulkopuolisessa tosielämässä sitä työsarkaa kyllä olis....Sittehän netissä on myös kotirouvien, pikkuvaimojen, insinöörisputkiaivojen, terveydenalan ammattilaisten ja monien muiden viralliseen totuuteen aukottomasti uskovien foorumeja joissa voisit myös vierailla - ja kertoilla tännekin miten kävi  crazy2

Ymmärrän kyllä että haaste on aikamoinen.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2012 13:39:49 kirjoittanut body electric » tallennettu

.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #238 : 29.01.2012 15:30:29 »

Olen tosiaan valloittanut Suomen internettiä muutamia vuosia. Ja tarkoituksena siis nimenomaan kaikille foorumeille saada viestiä ja linkkejä.

Mutta en oikein hyväksy tuota alkoholi-vertausta. Kun alkoholi taas on hiivan pissaa ja kakkaa. Ja erittäin epäterveellistä ja tuhoaa aivoja. Niin esim. hampulla on taas päinvastainen vaikutus, että se stimuloi aivosolujen kasvua, mitä ennen tiede piti mahdottomana.

Alkoholi ei laajenna tajuntaa, se vain sulkee hermosolujen välisiä yhteyksiä eli on ikäänkuin off-nappi aivoille.
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #239 : 29.01.2012 21:08:59 »

Juu, mähän inhoon alkoholia - se nyt oli vaan eräänlainen vertaus. Ja kuten totesin siinä että tilanteen mukaan tilanteelle lääkkeensä - tarkoitan tällä myös sitä että kulloinkin voi tarvita erilaisia asioita mutta että mikään lääke ei ole automaatti.
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: