Sivuja: [1] 2 3 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 288047 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 20.02.2007 17:13:30 »

Olen ennenkin innostunut jonkinlaisiin visioihin, joita luen eläimistä, kukista, monista jutuista tietty huumori silmäkulmassa.

Se on minusta kutkuttavan hauskaa, maalata mielikuvia siis...

Mikä on sinun mielikorusi, missä sitä pidät, värit, muoto, koko?

Kerro, niin minä kerron mielikuviani sinusta. Ja olisi hauskaa jos muutkin kokeilisivat.

Minun mielikoruni tällä hetkellä on hopeiset riippuvat 'ankh'-korvikseni, jotka ostin Egyptistä. Jotenkin ne vain kuuluvat osana minuun. Eli 'elämän avaimet'. Koruissani on mukana papyryksen kukka.

(http://images.google.fi/images?q=tbn:KkubaiNyC6Oa8M:http://www.ikologiks.org/images/Ankh01.jpg)
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 20.02.2007 17:19:44 »

minun lempikoruni on simpukkakaulakoru.. mustassa nyöritetyssä narussa roikkuu rivissä valkoisia simpukoita.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2007 17:52:31 »

Esmiralda - Matkasi taisi tehdä sinuun vaikutuksen... kun löysit korut, tuntuivatko ne heti sinulta itseltään? Oletko hakenut elämän avaimia?
Sparkle In The Distance - simpukkan helmiäinen on elollisen olennon tekemää ainesta ja sisältää kaikki sateenkaaren värit ja auringon lämmön... niin kuin sinäkin?

Minun nykyinen "voimakoru" on... aito peukalon pään kokoinen rubiini, jonka olen hionut ainoastaan pinnalta ja jättänyt reunoista kiteen omat muodot koskemattomiksi. Pohjaksi olen valinnut auringon mallisen tinapohjan ja kannan kaulalla sitä silloin kun tunnen tarvetta vahvistaa itseäni  angel
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.2007 18:05:57 »


Hei Esmiralda

Minun lempikoruni on paksussa kultaketjussa roikkuva kaunis kultainen risti.
Toinen lempikoru on muhkea sydän, jossa on raitoina punaista ja valkoista, hopeinen pidike. Hopeaketjuun.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #4 : 20.02.2007 18:22:15 »

Iih, minulla on monta lempikorua (Vaaka...), mutta jos joku täytyy valita on se mieheni tekemä sormus, joka on tyylitelty hopeinen "kissansilmä kirkkaassa auringonvalossa". "Pupilli" on pelkkä viiva, jonka molemmissa päissä on pieni ympyrä... Vaikea kuvailla!? Pidän sitä vasemmassa nimettömässä, vihkisormuksen asemesta. (Toinen suosikki: Kuunsirppien malliset hopeiset korvariipukset, jotka valitsen lähestulkoon aina, jos on juhlatilaisuus.) Minulla on useita näyttäviä koruja, mutta arkisin olen koruton Wink

Esmiralda; Ankh on todellakin ikuisen elämän symboli Smiley

Sparkle In The Distance; koru "kuulostaa" intiaanikorulta, kenties kytköksiä entisissä elämissä?

Jaspis; WAU, rubiini on vahvan ihmisen kivi!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 20.02.2007 18:55:08 »

Tätä on pakko kokeilla, en ole niinkään "koruihminen", mutta kaulakoruja käytän jos päälle sattuu avarakauluksinen paita Smiley Lempikoruni on 

(http://i111.photobucket.com/albums/n132/anusaarinen/koru.jpg)

mutta pidän yhtä hyvin sellaisesta, jossa on kolme ohutta metallilankaa päälekäin ja niiden keskellä on helmi.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.02.2007 19:12:11 »

itse pidän aina kaulassa kaunista pientä enkelin muotoista riipusta jossa keskellä kaunis pieni vaaleanpunainen kristalli...ainut koru mitä itse asiassa pidän.en juurikaan muuten koruja pidä.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 08:42:02 kirjoittanut peppilotta » tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.02.2007 20:25:46 »

itse pidän aina kaulassa kaunista pientä enelin muotoista riipusta jossa keskellä kaunis pieni vaaleanpunainen kristalli...ainut koru mitä itse asiassa pidän.en juurikaan muuten koruja pidä.

Tää on jotenkin niin linjassa tuon kissakuvan kanssa ja sen mielikuvan, minkä itsestäsi välität, että ei voi kuin hymyillä kovaa Smiley
(kiitos postista, kirjoittelen lähipäivinä)

Oma lempikoruni on hopeinen lapin shamaaniaurinko hopeaketjussa. Se on yleensä aina kaulassa (nyt viidettä vuotta), vaikka kaapit ja naulakot notkuvat muitakin koruja.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #8 : 20.02.2007 20:41:59 »


Olenkohan vielä saanutkaan lempikoruani?

Oikeastaan ainut kaulakoru, jota olen pitänyt on kultaketjussa oleva kultainen sydän.
Se sai kerran seurakseen turkkilaiselta basaarikujalta löytyneen, pisaranmuotoisen kultariipuksen, jossa arabialaisia kirjaimia sekä pieni sininen, suojeleva kivi.

Sitä olen siitä saakka pitänyt melkein jatkuvasti, niin omalta se tuntuu.

Tällä hetkellä rakas koru on lähiaikaan saatu punainen kristallisydän hopeaketjussa.


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #9 : 20.02.2007 22:13:37 »

oma mieli koru on hopeaketjussa oleva kristallikivi. Tai sitten kultaketjussa oleva kristallikivi. Aina on ollut näin ja tulee olemaan. Toinen koru mitä pidän on ametistisormus. Kaunis iso kivi. huomaan että useasti hiplaan sitä. smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Yulunga
Vieras
« Vastaus #10 : 20.02.2007 22:19:28 »

Minulla on kaulassa kultainen äidiltä saatu paksu ja pitkä ankkuriketju, jossa on äidiltä saatu kultainen enkeliriipus SEKÄ hopeinen melkein sydämenmuotoinen riipus jossa on aquamariini. En ota korua missään tilanteessa pois!

Käsissäni on aina sormuksia joissa on usein punaisia kiviä. Käytän vain nimettömissä sormuksia, muissa sormissa ne ahdistaa.

Vasemmassa ranteessani on IHANA punakivinen hopeinen intialainen ranneketju sellaisella oudolla lukolla  idiot2.

korvissa vaihtelee - toisinaan suuret kultaiset renkaat... jotain näkyvää, pienistä en tykkää tai sitten on seitsemän timanttikorvista (juu reikiä on niin monta  Grin )

tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #11 : 20.02.2007 22:53:51 »


Koru josta en luovu, on
teetetty sormus vasemmassa pikkurillissä. Kultainen ja nyt jo kulunut sileäksi. Teetimme ne yhdessä ex-mieheni kanssa Afrikassa sinä vuonna kun olemme tavanneet, ne olivat silloin eräällä tapaa "salakihlasormukset" Smiley Tinkimistä kesti useamman päivän Wink
Ranteessa on amulettiketju, amuletit kertovat elämäni eri vaiheista, lasten syntymistä ja matkoista sekä rakkaudesta...
Korvissa aurinko kuu ja tähdet.
Kaulakoruja vaihtelen fiiliksellä, viime vuonna sain lapselta safiirin, jonka hän toi Thaimaasta,sitä olen pitänyt nyt ja  edellisen korun, uskonnollisen amuletin hän toi myös ulkomaanmatkaltaan, on ollut paljon käytössä. Suurin osa koruista on kyllä käyttämättä...
Mutta nyt kyllä pitää ottaa taas käyttöön. Smiley




tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 20.02.2007 23:17:05 »

minun lempikoruni on simpukkakaulakoru.. mustassa nyöritetyssä narussa roikkuu rivissä valkoisia simpukoita.

Tiedätkös, näin heti sinut aivan ihmeellisessä 'kuvassa'. Toiset arvostavat helmiä, sinä sitä kohtua jossa helmi on kasvanut. Ei helmiä ilman tuota kohtua.
Helmi on tuotos, simpukka itse elämän kasvattaja, se kärsivä osapuoli. Tuli mieleen, kun sinun vauhtiasi olen seurannut, että simpukka kertonee sinusta aika paljon. Oletko valinnut elämässäsi kaiken vähän vaikeamman kautta, ei missään suojassa kasvamista kuten helmi, vaan vähän laajemmasti asioita katsoen ja kokien.

Varmaan ymmärrät mitä yritän sanoa ja ymmärrät enemmänkin, jos tutkit simpukan symboliikkaa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.02.2007 23:23:24 »

Esmiralda - Matkasi taisi tehdä sinuun vaikutuksen... kun löysit korut, tuntuivatko ne heti sinulta itseltään? Oletko hakenut elämän avaimia?
Sparkle In The Distance - simpukkan helmiäinen on elollisen olennon tekemää ainesta ja sisältää kaikki sateenkaaren värit ja auringon lämmön... niin kuin sinäkin?

Minun nykyinen "voimakoru" on... aito peukalon pään kokoinen rubiini, jonka olen hionut ainoastaan pinnalta ja jättänyt reunoista kiteen omat muodot koskemattomiksi. Pohjaksi olen valinnut auringon mallisen tinapohjan ja kannan kaulalla sitä silloin kun tunnen tarvetta vahvistaa itseäni  angel

Jaspis, oikein kavahdin kun luin tekstiäsi. Et tiedä mitä minulle sanoit. Sanoit jotakin jota todellakaan en ollut huomannut. Egyptin matkasta on neljä vuotta, mutta se livahtelee monella lailla elämässäni. Nuo korut vetivät heti minua puoleensa. Juuri Ankh. Nyt vasta tajuan kuinka paljon kaipasin 'elämän avaimia'. En silloin tiennyt vielä mihin, mutta NYT OLEN OPPINUT TIETÄMÄÄN.

Siis tuo kolahti todella!!!! Shocked

Kuinka ihana ristiriita sinun korussasi, rubiini ja tina. Kaksi niin erilaista alkuainetta. Ylhäistä a alhaista. Todellakin sinun täytyy tiedostaen ja tiedostamattasi ymmärtää 'niin ylhäällä kuin alhaallakin' - henkinen suuri sisältö. Siitä etsit sitten 'rinnallasi' tai chakroillesi tasapainoa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 20.02.2007 23:28:05 »


Hei Esmiralda

Minun lempikoruni on paksussa kultaketjussa roikkuva kaunis kultainen risti.
Toinen lempikoru on muhkea sydän, jossa on raitoina punaista ja valkoista, hopeinen pidike. Hopeaketjuun.

Kultainen ristin näen myös tienviittoina jokaiseen ilmansuuntaan, osana kärrynpyörää, maailmanratasta. Et ole yhden suunnan ihminen, osaat kääntyä, vaihtaa polkua. Ja tuo sydän raitoineen. Oletko joskus kokenut jotakin niin järisyttävää, että olet pelännyt sydämesi pakahtuvan tai 'jäätyvän'? Nuo raidat pitävät pitävät sitä liikkeessä, samoin suojelevat, pitävät koossa.

Älä pelästy, oli vain pakko sanoa. Eipä silti, varmasti jokainen joskus on tuntenut näin.  Cry
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1] 2 3 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: