Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 236517 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #270 : 15.11.2010 12:05:33 »

Miehellä menossa  saturnus aspect_con venus ja mulla  saturnus aspect_sex aurinko - mentiin kihloihin. Jotain tekemistä aikuisuuden ja vakiintumisen kanssa tuolla Saturnuksella Huh

No räkä, unohdin tässä, että mulla on tuon  saturnus aspect_sex aurinko :n lisäksi menossa  saturnus aspect_sex kuu - ja on siellä myös  saturnus aspect_squ askendentti :Smiley Miehellä meneillään  saturnus aspect_con venus :n lisäksi  saturnus aspect_tri kuu sekä  saturnus aspect_tri jupiter: . Todellakin, aikuistumista ja vakiintumista ilmassa! Shocked

Metsänkeiju: Onkos sulla puolisko odottamassa? Suhde siirtyy uudelle tasolle, vakiintuu? Tai sitten raha-asioissa on meneillään se vaihe, että niität sen, mitä  saturnus aspect_squ aspect_opp venus :ksen aikana tuli kylvettyä?
« Viimeksi muokattu: 15.11.2010 15:03:50 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #271 : 15.11.2010 12:36:15 »

Minulla on oikea Saturnus-aika nyt meneillään!

 saturnus aspect_squ kuu ja  aurinko!
Lisäksi  saturnus aspect_tri venus

Muutama huomio; Olen laihtunut ihan itsestään kuukaudessa muutaman kilon - ruokahalu on vähentynyt. En ole päässyt näkemään vanhempiani kuukauteen enkä näe äitiäni yli puoleen vuoteen (Saturnus rajoittaa, Kuu äiti ja Kuuni on vielä 4.huoneessa). Muutin uuteen maahan (  saturnus aspect_squ IC samaan aikaan kun muutin)

Raha-asiani ovat tosin tasoittuneet huomattavasti ja järkeä on tullut paljon mukaan rahan käyttöön! Tosi ihana huomata - tämä viimeinen vuosi on ollut AP-kartalla 2.huoneessa Saturnus ja on ollut niin tiukkaa rahallisesti että harvoin on. Nyt on onneksi kääntymässä suunta ja olen ilmeisesti ottanut opikseni noista ajoista ja ehkä se Saturnus nyt sitten palkitsee!

Olen tullut paljon tietoisemmaksi rajoituksista, joita olen asettanut itselleni aikaisemmin sekä myös rajoituksista, joita minun tulee asettaa itselleni. Olen ollut ehkä hieman väsyneempi kuin normaalisti, mutta tämä on ensimmäinen ohitus, joten vaikea sanoa. Auktoriteetit elämässäni eivät ole olleet kauhean tukevia (Saturnus neliö Aurinko) ja koulun kanssa on aika paljon hommia ja esteitä ja takapakkeja (Saturnus menee 6.huoneessa).

Muuten ei ole mitään kauheaa tapahtunut *koputtaa puuta*. Oikeastaan koen, että ainakin kaikki tähän asti on ollut aika tarpeellista jopa - myös ero vanhemmistani.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #272 : 15.11.2010 12:57:07 »

 saturnus  aspect_sex  neptunus
olis tulossa tossa loppuviikosta. odotan kovasti. (ainakin seppon tulkinnan mukaan ihan mukava Smiley )
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #273 : 17.11.2010 14:51:07 »

Kylläpä väsyttää  Cool  Tongue

 saturnus  aspect_opp  aurinko
 saturnus  aspect_opp  mars
 saturnus  aspect_opp  venus
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #274 : 17.11.2010 19:07:21 »

 saturnus aspect_opp saturnus. Meinaa välillä kyllä väsyttää, 7 kuukauden ikäisen pikkupojan äiti kun olen. Hampaita pukkaa pikkuisella ja sen takia nukkuu levottomasti. Pätkäunilla tässä on kuitenkin oltu lapsen syntymästä saakka.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #275 : 18.11.2010 08:31:54 »

Tsemiä Lillille  Smiley

Saturnus kyllä minut saa haluamaan talviunosille. Voisin nukkua vuorokauden ympäri ja unohtaa kaamoksen  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #276 : 23.11.2010 14:48:54 »

 saturnus yhtymä  pluto

tarkottaakos tää ny ste että kolisee ja kaatuu?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #277 : 26.11.2010 00:05:55 »

Aika kätsä transiitti sivusto: Smiley

http://www.cafeastrology.com/saturntransitaspects.html
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #278 : 28.11.2010 12:57:38 »

Tsiigasin tässä että nähtävästi  saturnus aspect_squ mars saattaisi tarkoittaa mun tapauksessa lähinnä kasvavaa työmäärää.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #279 : 29.11.2010 00:53:52 »

 saturnus vaaka noviili  aurinko skorpioni
harmoninen erakoituminen  buck2
 saturnus 9 huoneessani muistuttaa kurinalaisuudesta opiskeluissa,
tai ehkä se antaa vain aikalisän ja kaikki sujuu? Naivia toiveajattelua.
Sitten se jo yhtyy MC:hen ja pitäs vissiin oikeesti alkaa tekemään jotain..

Huomasin tänään,kun aloin pohtia, miksi suosio voitti lahjakkuuden tanssiessaan tähtien kanssa,
että on semmonenkin asteroidi kuin Talent 33154,
ja se on just  aspect_con :saturnus:14  vaaka,
ja tuohon aiempaan liittyen tuo  saturnus Talent on  aspect_opp Laura Voutilaisen  :jupiter:13  oinas:seen. Että jos  jupiter kuvastaisi suosiota, niin nyt sitten menestyi kaveri  aurinko Lilith 8  kalat yhtymällä ja  jupiter on kaloissa tekemättä sinänsä aspektia tuohon.

Tässä ajassahan kaikki diili,mastercheffit ynnä muut kykyjen etsintäohjelmat kuvastanevat tuota
 saturnus Talenttia  vaaka:ssa, johtavassa merkissä.
Karsitaan jyvät akanoista. Oisko siinä edes vähän mukana halua löytää tyyppejä, jotka kykenevät kantamaan vastuuta? Tai että ois korkea aika yhteiskunnassa löytää ne harvinaiset johtavat lahjakkuudet, jotka kantavat vastuunsa.
Vai vasta hra Aika  saturnus osoittaa lahjakkuuden?
Tai kurinalaisella harjoittelulla tullaan mestariksi.

noviililla luonnonlahjakkuus..jee.. angel
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #280 : 03.12.2010 22:06:53 »

Mulla on nataali saturnus aspect_con aurinko 9. huoneessa ja olen aika tunnollinen, ahkera ja kunnianhimoinen opiskelija. Jos päätän jotain, luen vaikka yötä päivää päästäkseni haluamaani tulokseen. Tän syksyn mulla ollu päällä saturnus aspect_sex saturnus sekä jupiter aspect_tri merkurius ja mun opinnot ei oo koskaan sujunu näin hyvin näin helpolla :Smiley Kurinalaisuutta lukemisissa sekä lisäksi onnea tenteissä. Ihan ku olisin oppinu tänä syksynä ku itestään suuren osan, vaikka on ollu vaikeita kursseja, joista ollu osalla vaikeuksia ees päästä läpi.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #281 : 19.02.2011 21:25:02 »

Mä juuri ymmärsin kun paremmin eräitä transiittejani tutkin,
että mulla oli vissiin pysyvän päätöksen aika ja että tämä
pitää nyt jonkin aikaa.. Uranus ja saturnus kun kävi
kovistelemassa :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #282 : 20.02.2011 19:50:45 »

Mulla on Saturnuksen yhtymä ASCille meneillään, vastuu kyllä painaa - itse asiassa mulle on vasta viime aikoina valjennut sekä hyvillä että ikävillä tavoilla, että olen vastuussa paljon enemmästä kuin luulinkaan.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #283 : 20.09.2011 15:06:25 »

Katselin tän päivän ja viime aikojen tr. ja miten hyvin ne kuvaakaan.

tr.  saturnus aspect_squ mars olen sairastellut nyt parin kk aikana ihan harvinaisen paljon. Koko ajan jotain kremppaa ja väsyttää jatkuvasti. Fyysinen energiataso on aika alhanen. Pienikin liikunta tai urheilu tuntuu todella joka lihaksessa kipuna ja jomotuksena.

tr.  saturnus aspect_tri keskitaivas työasiat on edenny, vaikka edellisestä Saturnus mars tr. johtuen hitaasti brokratian ym. viivytysten takia, mutta kuitenkin. Sain ihan omalla aktiivisuudellani hyvän työtilaisuuden, joka kantaa nyt ensi vuoden puolelle ainakin. Toivon mukaan pidempäänkin.
tallennettu
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #284 : 24.09.2011 03:08:53 »

Huomasin että mulla onkin edessä ja menossa koko loppuvuoden aikana paljon saturnuksen transiitteja. Tällä hetkellä päällä saturnus yhtymässä kuuhun, sitten ensi kuusta joulukuulle vuoroin sekstiilissä merkuriukseen,
kolmio marsiin, sekstiilissä nousumerkkiin ja aurinkomerkkiin. Suurin osa aspekteista taisi olla sulkeutuvia. Täytynee pitää hatusta kiinni ja vähän selvittää mitä odotettavissa. Kenelläkään ajatuksia?

tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: