Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ääniä..  (Luettu 7331 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dafne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 04.04.2006 19:22:50 »

Tuntuu olevan kyselyikä, kun viimeaikoina on ollut paaaljon kyseltävää täältä Astrosta! No, kestäkää vielä..  Embarrassed

Sellaista henkimaailmaan liittyvää olisin kysäissyt, että onko mahdollista jotenkin avata toisen ihmisen tietoisuus kuulemaan ja tuntemaan ei-maallisia asioita?

Kysymys on siitä, että itse olen aina ollut kiinnostunut henkimaailman asioista ja jotenkin ajattelen että kotonani on ns. suvaitsevainen ilmapiiri kyseisille jutuille. Valitettavasti en ole itse saanut kokea mitään ihmeellistä, mutta nyt on kahdesti sattunut niin, että eräs muu henkilö on luonani kuullut jonkun supattavan hänen korvaansa jotain ja hän on säikähtänyt kovin noita tapahtumia! Ensimmäisellä kerralla miesääni puhui jollain oudolla kielellä ja toisen kerran ääni sanoi vain tämän kyseisen henkilön nimen. Ja mikä "hauskinta", näiden tapahtumien väli oli päivälleen tasan 6 kk..   Huh

Tietenkin minusta tämä on erittäin mielenkiintoista, toisin on äänien kuulijan mielestä. Hänellä on joskus aiemmin ollut samanlaisia kokemuksia, mutta nämä ovat erilaisia siinä mielessä, että ne ovat tapahtuneet samassa paikassa - minun luonani.

Onko kotonani siis jotenkin "ovet avoinna" henkisille asioille vai mistä tässä on kysymys?
tallennettu

C'est la vie!
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2006 21:38:54 »

Tuntuu olevan kyselyikä, kun viimeaikoina on ollut paaaljon kyseltävää täältä Astrosta! No, kestäkää vielä..  Embarrassed

Sellaista henkimaailmaan liittyvää olisin kysäissyt, että onko mahdollista jotenkin avata toisen ihmisen tietoisuus kuulemaan ja tuntemaan ei-maallisia asioita?

Kysymys on siitä, että itse olen aina ollut kiinnostunut henkimaailman asioista ja jotenkin ajattelen että kotonani on ns. suvaitsevainen ilmapiiri kyseisille jutuille. Valitettavasti en ole itse saanut kokea mitään ihmeellistä, mutta nyt on kahdesti sattunut niin, että eräs muu henkilö on luonani kuullut jonkun supattavan hänen korvaansa jotain ja hän on säikähtänyt kovin noita tapahtumia! Ensimmäisellä kerralla miesääni puhui jollain oudolla kielellä ja toisen kerran ääni sanoi vain tämän kyseisen henkilön nimen. Ja mikä "hauskinta", näiden tapahtumien väli oli päivälleen tasan 6 kk..   Huh

Tietenkin minusta tämä on erittäin mielenkiintoista, toisin on äänien kuulijan mielestä. Hänellä on joskus aiemmin ollut samanlaisia kokemuksia, mutta nämä ovat erilaisia siinä mielessä, että ne ovat tapahtuneet samassa paikassa - minun luonani.

Onko kotonani siis jotenkin "ovet avoinna" henkisille asioille vai mistä tässä on kysymys?
Viaton uteliaisuus on erittäin hyvä piirre... kysyjälle vastataan :Smiley

Ihan ensimmäiseksi
'Henkiset asiat' kuuluvat ihan jokaiselle eikä kenelläkään ole olemassa kykyä tai taitoa, mitä toinen ei voisi oppia tai ottaa käyttöön. Olemme pohjimmiltaan kaikki täysin samallaisia tai paremminkin kaikki yhtä Cheesy

Toiseksi
Selväkuuloisuudessa, josta tuossa kirjoitit, on hyvä pitää mielessä, että kaikki se mitä kuulet ja mitä tulet kuulemaan on aina vapauttavaa ja rakastavaa informaatiota... valoa siis Grin Jos kuulet jotain sellaista joka aiheuttaa pelkoa tai epäillystä lähde on väärä koska siinä oikeassa lähteessä asuu varmuus. Kaikki siitä todellisuudesta tuleva tieto aina parantaa eikä koskaan käske. Se ei myöskään kiellä sinulta mitään vaan pikemminkin kertoo miten asiaan olisi hyvä suhtautua. Kuinka se tulisi nähdä.

Lopun viimeeksi
Paluumatkalla tulee monellaisia kysymyksiä mieleen... Olen huomannut hyväksi tavan kysyä asioita ikäänkuin koputtaisit 'taivaan oveen' ja jäisit odottamaan vastausta... varmana siitä, että sinulle aina vastataan... ja aina rakkaudella smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 04.04.2006 23:50:16 »

Toiseksi
Selväkuuloisuudessa, josta tuossa kirjoitit, on hyvä pitää mielessä, että kaikki se mitä kuulet ja mitä tulet kuulemaan on aina vapauttavaa ja rakastavaa informaatiota... valoa siis Grin Jos kuulet jotain sellaista joka aiheuttaa pelkoa tai epäillystä lähde on väärä koska siinä oikeassa lähteessä asuu varmuus. Kaikki siitä todellisuudesta tuleva tieto aina parantaa eikä koskaan käske. Se ei myöskään kiellä sinulta mitään vaan pikemminkin kertoo miten asiaan olisi hyvä suhtautua. Kuinka se tulisi nähdä.

Lainaus
Timotheus, sait minut liikuttumaan, koska JUURI NOIN minäkin ajattelen ja koen ! Ja puhun TODELLAKIN kokemuksesta ! Olen kokenut ihan konkreettisesti henkimaailman sekä helvetillisen, että taivaallisen puolen. Ja OPIN ja LÖYSIN oikean tien, jota kulkea. Ja se on valon, ilon ja rakkauden tie ! En ole uskovainen, enkä mihinkään ns. oppeihin sitoutunut, mutta erittäin henkinen ja intuitiivinen kylläkin. Täällä maailmankaikkeudessa on niin paljon sellaista, mitä emme silmin välttämättä näe, emmekä järjellä käsitä, mutta SE vain ON. Enkeleitä, onhan heitä...   Wink  angel
« Viimeksi muokattu: 04.04.2006 23:58:02 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 05.04.2006 00:23:51 »

Muistuipa mieleeni eräs ilta kaverini luona kun istuimme kahdestaan keittön pöydän ääressä juttelemassa ja ei siinä mitään. Mutta kuulin samalla koko ajan ikään kuin musiikkia ja ajattelin, että ystävälläni on stereot olohuoneessa soimassa. No jossain vaiheessa sitten sanoin jotain musiikista ja kaverini oli ihmeissään; eivät stereot ole päällä.  Shocked Olin ihan hämilläni, koska voisin vannoa, että kuulin musiikkia.

Niin itse kysymykseen... En usko, että kukaan varsinaisesti voi avata kenenkään toisen tietoisuutta, koska jokaisella on oma vapaa tahto kuunnella tai olla kuuntelematta. Mutta se on varmaa, että kaikki henkisen maailman ilmiöt ovat koko ajan aivan jokaisen meistä ulottuvilla.

Voi olla, että ystäväsi sinun luonasi jotenkin rentoutuu ja avautuu kuulemaan näitä herkempiä taajuuksia. Uskon, että omassa tapauksessani oli hieman sama nimittäin olen aina viihtynyt hyvin tämän kyseisen ystäväni kotona ja seurassa.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.2006 01:11:27 »

Timotheus! angel

Olipa hyvä ja osuva vastauksesi! coolsmiley

Noin myös asian koen.Valosta tuleva tieto on aina opettavaista ja positiivista.

Muunlaisilta viesteiltä korvat lukkoon! knuppel2


             smitten  smitten  smitten
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 05.04.2006 09:58:34 »

Niinpä Chandra ja Timotheus !
Ei kun valoa kohti, mutta pitää varoa, ettei enkulinsiivet kärähdä...  2funny
Ei mitään Ikaros-juttua...  2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 05.04.2006 10:14:42 »

Ihan normaalilta selväkuuloisuudelta tuo kuulostaa, kuten täällä onkin jo todettu ^____^ Itselläni selväkuuloisuutta on todella paljon. Muistan vuosia sitten kuunnelleeni ainakin tunnin ajan eräänlaisena "salakuuntelijana" saksankielistä puhetta, johon sekoittui myöhemmin myös ruotsinkielinen puhe. Olen lukenut saksaa vuoden yläasteella mutta en muista sieltä enää mitään. Yritin ottaa kuulemiani lauseita ylös ja myöhemmin tarkastimme niitä ystäväni äidiltä, joka osaa saksaa hyvin. Osasta ei saanut mitään selvää, osassa taas puhuttiin Äiti Jumalasta ja Rakkaudesta.

Tästä tapauksesta huvittuneina painoimme ystäväni kanssa minulle paidan, jonka selkämyksessä lukee "Kuulen ääniä" Cheesy

Ikäviäkin ääniä olen kuullut. Kerran nukahtamaisillani ollessani päässäni kuului todella vihainen miehen karjahdus: "Sinä kuolet huomenna!" Pelästyin suunnattomasti ja olin varpaillani seuraavat 2 viikkoa, koska uskoin kuolevani ihan tosissani. Tämä tapaus tuntuu enemmänkin muistolta jostain menneestä elämästä, kun taas tuo saksan ja ruotsinkielinen vuoropuhelu oli Toiselta Tasolta.

Toisen tietoisuutta ja kykyjä herkistyä enemmän henkiselle tasolle ei voi kiiruhtaa eikä pakottaa toisen puolesta. Sama jos yrittäisit opettaa ala-asteelaiselle yläasteen loppupuolen asioita esimerkiksi matematiikasta tai vastaavasti koettaisit saada Canal+:aa näkymään televisiossa, jossa ei ole lautasantennia Wink
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #7 : 05.04.2006 10:26:49 »

Hei AthaMaarit ! Kaikki mitä kirjoitit on hyvin totta.
Itselläni myös sekä hirveitä, että ihania kokemuksia äänien kuulemisesta. Nuo hirveäthän johtivat vuonna 2003 psyykkiseen sairastumiseeni... Jouduin psykoosiin ja tuli koluttua sekä psykiatrinen suljettu, että avopuoli. Ja diagnoosikseni tuli maanis-depressiivisyys. Sen jälkeen ollutkin jatkuvaa terapiaa, joka mahdollisesti kestää läpi elämäni, ainakin psyykenlääkitykseni kohdalla on niin, luulisin... Noh, mutta aika näyttää. Tuo koko vuosi oli kaikenkaikkiaan erittäin rankka ja hirveä kohdallani !
Henkisyys-asiat tulevat, kun aika on ja jos niin on tarkoitettu. EI kenenkään puolesta ym.
Heh, itsellänikin on noita "hupipaitoja"... Nytkin päälläni juuri I hear voices-paita. Parissa muussa lukee: Medication keeps me going ja Ihan hullu. Lisäksi aikoinaan, kun olin eräässä bändissä basistina, meillä oli biisikin nimeltään I hear voices.  2funny  2funny
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #8 : 05.04.2006 10:32:49 »

Ihan pakko oli kommentoida  tätäkin omalla jutullani Cheesy

Joskus kuulen kun joku kutsuu nimeäni...
Yleenäs olen juuri nukahtamaisillani ja säpsähdän tähän ääneen...  Cheesy
(voi johtua väsymyksestäkin)
Se kuulostaa kovalta huudolta ihan kuin jollain olisi hätä.. Mutta kuitenkin se on hiljainen kuiskaus... No ota tuostakin nyt sitten jotain selvää!!!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 05.04.2006 14:38:01 »

Veit lähestulkoon sanat suustani Timotheus!  Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #10 : 05.04.2006 18:05:04 »

Öhöm... Enpä tiedä liittyykö tämä mihinkään selväkuuloisuuteen... idiot2

Nimittäin melkein aina krapulassa ollessani kuulen ääniä ja paljon... Useimmiten jossain kadulla kävellessäni kuulen, kuin nimeäni huudettaisiin. Sitten aina katselen ympärilleni ihan ihmeissäni, huusiko joku oikeasti. Se on aika piinaavaa... Onkohan se sieluni, joka huutaa tuskissaan "älä juo!"...
tallennettu
Dafne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #11 : 05.04.2006 18:06:29 »

Niin itse kysymykseen... En usko, että kukaan varsinaisesti voi avata kenenkään toisen tietoisuutta, koska jokaisella on oma vapaa tahto kuunnella tai olla kuuntelematta. Mutta se on varmaa, että kaikki henkisen maailman ilmiöt ovat koko ajan aivan jokaisen meistä ulottuvilla.

Voi olla, että ystäväsi sinun luonasi jotenkin rentoutuu ja avautuu kuulemaan näitä herkempiä taajuuksia. Uskon, että omassa tapauksessani oli hieman sama nimittäin olen aina viihtynyt hyvin tämän kyseisen ystäväni kotona ja seurassa.

Tuotapa juuri ajattelinkin, mitä Alzbeta kirjoitit, en vain osannut sitä kovin hyvin sanoiksi pukea!   Lips Sealed  Luulin tosin, että jos on annettu kyky kuulla asioita, ei voi juurikaan kääntää kuulemisnappulaa off-asentoon, vaan kuulet, halusit tai et. Ja tässä tapauksessa kyseinen henkilö ei todellakaan halua kuulla, koska häntä pelottaa tälläiset asiat. No, täytyy odotella seuraavaa kertaa kun hän tulee käymään (jos uskaltaa!), kääntyykö "vastaanotin" taas päälle vai ei.   Wink
tallennettu

C'est la vie!
Ozzette
Vieras
« Vastaus #12 : 05.04.2006 18:26:30 »

Jep, ei toisen puolesta. Tietoisuus yms. tulee, jos on tullakseen ja kun on oikea aika. Ei käskemällä, pakottamalla. Ja kaikki, mikä on hyvää ja rakkaudesta (äänissäkin) ei koskaan käske, pakota yms. Se opastaa, ehdottaa, laittaa pohtimaan asioita. Kun oma tietoisuus kasvaa, eron oppii kyllä hyvin helposti... Ns. "harhauttajat" "häiriköt" "räyhähenget" tai miksi niitä nyt kutsuukaan, jäävät kyllä kiinni. Ja avainsana on siis rakkaus !
Siispä iloa, valoa ja rakkautta teille kaikille !!  Wink  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: