Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Topikin tappaja  (Luettu 17620 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #15 : 18.09.2012 13:57:14 »

Cheesy Voi nousurapu sentään!

Ja tiedättekö, josku on ihan sattuman kauppaa, että mikä topicci ottaa tuulta alleen ja mikä ei, ihan riippumatta aloittajasta...siinä ei tosiaan oo aina mtn. loogista syytä mukana. Mä oon ihmetelly joskus esim. että miksi vaikka jonkun toisen saisinko apua syntymäkartan tulkintaan ei saa ainuttakaan vastausta kun toinen taas saa monta sivua, vaikka kumpikaan kartta ei silleen ole erityisempi kun toinenkaan...se vaan..on.
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #16 : 18.09.2012 14:51:39 »

ja minä kyllä kuvittelin että tuo Ozimandiasin jousimiesten avoin halveksunta on alunlähtien vittuilua mulle,  aurinko jousimies joka ei pärjää ja on säälittävä ja ristiriitainen ja ... kun siitä aiemmin mua on arvostellut rankalla kädellä, paljonki ennen kuin noita lentäviä lauseita alko tänne foorumille ilmestymään. sitte aattelin että teillä on varmaan sellain yhteinen dissauspiiri ja sitte että sama se mulle  angel seki on varmaan merkki pärjäämättömyydestä kun ei ala puolustamaan oma aurinkomerkkiään yleistyksiltä buck2

Mää en oo vastuussa siitä, jos mun out of konteksti lausahduksia joku käyttää ja sitten jos joku kolmas osapuoli niistä loukkaantuu. Enkä myös muista suo dissanneeni mitenkään erityisen pahasti, tietty sille en mahda mitään jos sää jostakin asiasta loukkaannut, mistä mää en osaa olettaa sun loukkaantuvan. Mikä ihmeen dissausrinki niin, ei tarvii tieten tahtoen hakee ympäriltään negatiivista palautetta itsestään, siitä ei tule kuin paha mieli. Kannattaa myös suhteuttaa vähän sitä, että kritiikki yhdestä tai kahdesta ajatuksesta ei tarkoita kritiikkiä koko persoonaa kohtaan.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #17 : 18.09.2012 16:00:46 »

Vastailen ketjuihin yleensä silloin kun on "astroilu olo", yleensä muuten käyn vain lukemassa, anteeksi.
Mielialan ja sen hetkisen kiinnostuksen/fiiliksen mukaan luen, vastaan ja kirjoittelen.
Vaikka foorumilla olen jo vuosia hengaillutkin, niin en silti vieläkään ole saanut päähäni taottua edes astron perusjuttuja- joten keskustelu niissä jää tosi vähiin ihan ymmärtämisenkin takia :Smiley .
Usein myös vastaaminen on vaikeaa kun teksti näyttää tyhmältä kirjoitettuna  Tongue oikean sanamuodon löytäminen vie joskus kauan aikaa.

Musta on ihanaa, että säännöllisin väliajoin "vanhoja aiheita" ja vanhoja ketjuja nousee ja tuo hakukone on mahtava juttu.
Hurjasti on myös niitä ketjuja, mistä on viestejä poistettu ja niitä missä nimimerkit on vaihtunu..menee välillä ihan yli että kuka sanoi mihinkin ja mitä häh (juu, ajattelu ja tajuaminen ei kuulu mun vahvimpiin puoliin  Grin ).
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Indium
Vieras
« Vastaus #18 : 18.09.2012 16:06:07 »

Ja ei, tuo kämäset jousimiehet ei koske kyllä ketään palstalaista, ellei sitten Indiumia joka on ihan itse ominut ajatuksen että se tarkoitttaa häntä itseään  :Smiley
Nimenomaan näin. Tarkennetaan nyt vielä senkin verran, että kyseinen lausahdus on NIIN kontekstistaan ulkona, että se ei alun perin liittynyt edes astrologiaan ylipäätään. Ja omin sen itse itselleni näin nousujouskarina puhtaasti itseironiasyistä, en ottaakseni kantaa astropalstan muiden jouskareiden ominaisuuksiin (mitä Ozikaan ei alun alkaen tehnyt tuon sanoessaan).  Smiley

Hmmm... oisko korrektia Indin poistaa tuo, ettei se aiheuta enempää hapatusta kenessäkään, ja jousimiehet tulimerkkinä voivat ottaa kovin verisesti heihin kohdistetun taikka siis kohdistamattoman loukkauksen Cheesy  Wink
Höh. crazy2 Entä jos lisään siihen disclaimerin?  Kiss

ja minä kyllä kuvittelin että tuo Ozimandiasin jousimiesten avoin halveksunta on alunlähtien vittuilua mulle,  aurinko jousimies joka ei pärjää ja on säälittävä ja ristiriitainen ja ... kun siitä aiemmin mua on arvostellut rankalla kädellä, paljonki ennen kuin noita lentäviä lauseita alko tänne foorumille ilmestymään. sitte aattelin että teillä on varmaan sellain yhteinen dissauspiiri ja sitte että sama se mulle  angel seki on varmaan merkki pärjäämättömyydestä kun ei ala puolustamaan oma aurinkomerkkiään yleistyksiltä buck2
Ei ollut tarkoitus että kukaan ottaisi tuon allekirjoitukseni näin. Undecided Mutta hyvä että tämä nyt tuli esiin, niin saadaan oikaistua väärinkäsitykset.

Jos minulla olisi jotain mielihalua arvostella sinua, Ikiviuh, niin en todellakaan tekisi sitä pistämällä jotain salavaivihkaisia kommentteja allekirjoituukseeni puhumatta sinulle sanaakaan henkilökohtaisesti (eli esim. yksäreillä) ja yrittämättä käsitellä asiaa joka risoo. Minulta voi myös kysyä selityksiä, jos ja kun vaikutan möläyttelevän outoja. Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #19 : 18.09.2012 17:04:53 »

Nyt mä olen hämmentynyt, että tämän ketjun aloitus ei jäänytkään tyhjäksi! Kiitos valtavasti, mulla on vain tarve vaihtaa&lukea samanhenkisten ajatuksia!

Tämä keskutelun aloitus kumpusin ajatuksesta, että täällä yksin höpötän ja yritän tajuta astrologisia kuvioita ja pyydän toista näkökulmaa ja vuoropuhelua, kun oma taju ei yksin riitä.
Tuo kuunpaluukarttakin olisi mielestäni ollut sellainen, johon olisin voinut antaa omasta osaltani kokemusta, kun kyseessä on isot asiat menneestä ja tulevassa. Tai ainakin henkilökohtaisesti allekirjoittaneella on. Joten nikki, vähän itsekkäästikin toivoin, että haluaisit kommentoida sitä  Smiley Ja sen kyökkiastrolookin poimin samasta ketjusta ja toivoin sillä mahdollisuuden kenellä tahansa uskaltaa vastata siihen viestiini, saada ajatuksia lisää. Siitäpä se ajatus lähti, että ihmettelen miksi ajatusten vaihtoa ei tapahdukaan. Ehkäpä se oma kuu oli vain omassa merkissään.

Minusta täällä on mahtavaa porukkaa, enkä ole koskaan kokenut täällä sellaista dissausta, mistä välillä luetaan. Tämä kun on mielestäni täysin vapaaehtoinen ja paikka syvälliselle ja huumorintajuiselle ajatusten vaihdolle  Smiley

Toivoo  kuu vaaka tasapuolisesti kaikille mukavia astrohetkiä!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.09.2012 18:24:53 »

trius
sorgen, äkkivääränä en huomannukkaa, että olen ite käyttänyt tuota kyökkiastrolooki nimitystä,
mut hei siitä on 4 vuotta, nythä mää oon jo master cheffi.. crazy2 angel
Pitämän palata kuunpaluu-aiheeseen jahka tässä.. Smiley

kuuhilda
Tuo että toisille tulee tulkintoja ja toisille ei,
niin ainakin omalla kohdalla tuo intuitio näkyy olevan satavarma sillain,
että niitten kartoilta, joita vain jostain syystä lähen tutkimaan,
löytyy synastriassa yhtymiä omalle kartalle. Sitä ei tiedä etukäteen mutta näin vain näkyy olevan.
Esim. tuon Pietarinmatkan kyselijän kartalta osuu sama  mars leijona asteelleen,
hänen  saturnus on mun  merkuriusaurinko keskipisteessä,
ja ehkä olennaisin topikin äitisuhteseen liittyvä oli hänen  ceres aspect_con mun  kuunsolmu leijona. Shocked
Ja että siinäkin meinasin jatkaa pohdiskelua sittemmin,
koska olen ite käynyt Pietarissa ollessani raskaana............ja tuo Leningradkin, joopati, 3 huoneen lyhyet matkat ja vaikka sunmitä.
Mut sitten siihen oli tullut muuta ja se jäi. Mutta että se herätti muistoja ja kaikkee, mullekin.
Ja ehkä näitä pitäs siltikin pohtia, ÄÄNEEN, vaikkei se kyselijä kaikkee omaksuisi, ymmärtäsi,
niin kuitenkin näkyy noita lukijoita riittävän. Joku saa jotakin.
Tietty sitä toivois, niinku ikiviuh sanoi, vuorovaikutusta.
Sitä toivois omassa blogissakin. Että joku kysyis ihan mitä vaan, sais pohtia, kun siinä oppii itekin aina.

Onkohan tää "pakko sanoa", tuoda julki, nyt tätä ajan kuviota,
 pluto aspect_squ uranus ja  merkurius vaaka siinä t-ristin kärkenä?
 vaaka merkurius ja tarve vuorovaikutukseen?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #21 : 18.09.2012 18:33:22 »

^ Mitähäh, blogiosoite jakoon nyt heti! Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #22 : 18.09.2012 19:26:04 »

nikki, eipä hätiä mitiä, mun puolesta todellakin olet se master cheffi jo silloin  angel

Ja jos  aurinko neitsyt vielä, niin tarkasti jyväsiä erotetaan akanoista, ideat yhteiseen hyvään. Näyttävästi,  venus leijona vielä menossa. Oliko vain tapani yhtä pistävä kuin nyt  mars skorpioni, ehkä oli tarkoitus sohaista ehkä ei, onhan skorppari vesimerkki, ottakaapa siitä nyt sitten selvä. Mutta tuo T-risti olikin parempi kuvaus ajalle, kyseenalaistus ja kipupisteet.

Mihin huoneeseen foorumit voisi lokeroida? Onko ne 3.huoneen kommunikaatiota vai 5.huoneen viihdettä vai 11.huoneen yhteisöllisyyttä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #23 : 18.09.2012 19:29:20 »

Eikä nikki  Grin Grin
Sä olit itte maininnu sen kyökkiastrologin...ja trius joka tuolla kommentilla koetti saada vastaamiskynnystä matalaksi, aiheuttikin päinvastaisen reaktion  Grin ... tää on ihan hulvatonta.

Ja tuo on tosi mielenkiintoista nikki...nuo yhtymät sun omalle kartalle...jännä juttu, ettenkö sanoisi!
Ja kyllä, mun mielestä just sun pitäs pohdiskella täällä "ääneen" kaikkea mitä mieleen tulee, sillä ihmiset lukee kyllä, vaikka ei osais mitään vastatakaan. Ja sun tulkintas on aina erit. kiinnostavia.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 18.09.2012 20:16:13 »

Kuuhilda
Eiks ookkii.. Cheesy
Mulla on seliseli spontaani eiku äkkiväärä eiku itsetunnon kohottaja / alentaja tr  mars skorpioni aspect_squ mars leijona
ja Venus tulossa Marsille ja Mars Venukselle eli  venus mars aspect_squ mars venus rx
mut tällehän ootan ihan muunlaisia tunnelmia (eilen katotun Sinkkuelämän........ Lips Sealed) kuin topikin tappaja titteliä..

trius
Ite laittasin foorumin 11 huoneen Vesimiehen yhteisöllisyyden piikkiin.
Ensinnäkin tämmönen viestintä vaatii tietotekniikkaa, sähköistä viestintää ja se ois  uranusvesimies.
Toisekseen vanha  vesimies hallitsija  saturnus kuvaisi yhteisöllistä henkistä jakamista,
"viisaus kiertoon", mikä viisaus  angel vesimies on viroksi veevalaja, joka mielestäni kuvaa hyvin sitä merkkiä.
Kolmanneksi 3 huoneen  merkurius niin viestintää kuin onkin, niin sisältäis  merkurius symbolin myötä myös ns. elekielen eli suoran kohtaamisen. Siinä on  venus kehonkieli ja  kuu:n kaari ylhäällä äänensävy / tunnekieli mukana.
Niihinhän ihminen reagoi 70 %, sanallinen osuus viestinnästä on jotain 7 prosenttia.
Ja siks täällä on meillä nuo hymiöt, että edes vähän lähemmä päästäis tuota oikeeta viestin sisältöä.
Ja siks täällä tulee noita väärinymmärryksiä paaaaaaaaaaaaljon helpommin.
Ja siks täällä on hyvä olla hitunen  uranus selväkuuloa et -näköä....

Toisaalta esmes Lenormandin mystisissä korteissa X eli 10 huone on puisto eli julkinen paikka, missä kohdataan,
mut siellähän kohdataan kans kasvotusten.
Kolmoshuoneen kortissa on kirjekyyhky ja  merkurius kortissa taas yksisarvisen selässä ratsastaja siivellinen kypärä päässään.
Ja siinä kortissa on käärme hevosen jaloissa ja sillekin vasta löysin selityksen mut oon unohtanu sen, pöljä.
 uranus kortissa on 2 pöllöä.
Ja  vesimies kortti taas viittaa avaruuden tutkimiseen kaukoputkineen. Öiseen aikaan. Tähdet kertovat.
No 11 huoneen kortissa on uskollinen koira takkatulen ääressä leikkien pallolla tai katsellen kristallipalloa..
Siinä on kyllä  pallas kuviotakin, langatonta yhteyttä.
Ja mitähän varten minä nämäkin tähän taas otin  crazy2
Symbolikieltä?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 18.09.2012 20:30:07 »

Tuntuuko kenestäkään, että kun kirjoitatte johonkin ketjuun, tapatte ketjun? Musta on pikku hiljaa alkanut enemmän ja enemmän tuntumaan siltä, että olen ns. topikin tappaja  Embarrassed
Kukaan ei enää vastaa tai kirjoita ketjuun, johon olen kirjoittanut. Ja näitä on useita. Onkohan minussa jotain suurempaakin vikaa, kun oon vaan tällainen topikin tappaja?  Cry

No höpöhöpö, et todellakaan ole. Eiköhän se tullut jo näissä aikasemmissa kommenteissa selväksi.

Tänne tulee jatkuvasti mielenkiintoisia keskusteluja ja tilanne elää monessa paikassa yhtä aikaa, ja jos jokin aihe jää paikoilleen niin se ei todellakaan johdu siitä viimeisestä kommentoijasta. Ja jos jonkun kommentti "hypätään yli" niin silloin jollekin on syntynyt tarve vastata tiettyyn kommenttiin, mutta se ei todellakaan tarkoita että muilla kommenteilla ei olisi merkitystä.

Mitään "dissausrinkiä" tms. täällä ei vamastikaan ole! Joskus vaan oma kommentti saattaa osua sellaiseen paikkaan että jokin muu saa mielenkiinnon juuri sillä hetkellä mutta silloin kannattaa kirjoitaa uusi kommentti! Tai kopioda oma teksi ja laittaa se uudestaan huutomerkki perässä!  Cheesy

t. nousu rapu
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 18.09.2012 20:36:43 »

topikin tappaja ?
 jupiter 15  kaksoset (julkinen keskustelu)  aspect_kvi (piilossa) mars 17  skorpioni MINÄKIN olen olemassa,
enkä tahdo tappaa..
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #27 : 18.09.2012 20:47:32 »

Näin on, en tahdo tappaa.
Näin muuten muutama yö sitten unta, jossa yhdistyi henkilökohtainen rakkaus, ihmissuhde sekä universaali rakkaus. Ihana uni.  uranus 6 oinas aspect_tri mun  venus 5 leijona Oisko silloin ollut vielä  kuu rapu, varmaan  aspect_con chiron rapu syntymäkartalleni ... Taivaalla  chironkalat ...
Unessa rakkaani oli vammautunut, pyörätuolissa mutta rakastin häntä siitä huolimatta tai ehkä sen takia.
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #28 : 15.10.2012 08:33:11 »

 Grin

edit: jahas se meni jo, sellasta sattuu  Kiss nauroin sille toiselle vitsille vielä enemmän  angel
« Viimeksi muokattu: 25.10.2012 14:55:49 kirjoittanut ikiviuh » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #29 : 23.10.2012 05:22:53 »

Onko sillä väliä että vetää jonkun halvaannuttavan vedon johon kukaan ei vastaa hetkeen?
Voi apua! Tuskin tää palsta on henkireikä kenellekään täysin terveelle aikuiselle
Anteeksi taas kauheesti jos loukkaan.
Mä huomaan heti ne jotka ovat saaneet tässä elämässä hieman potkuja päähänsä ja oppineet siitä.
Toinen osasto on ne joista en edes mainitse. Taas paskatuulella kirjoitan joten suodattakaa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: