Sivuja: 1 ... 362 363 [364] 365 366 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649155 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5445 : 15.12.2008 00:20:03 »


Kiitos maarita!  smitten

 neitsyt rules!!  Cheesy

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5446 : 15.12.2008 00:40:36 »




Mun ja  neitsyt nimet sopii yhteen kun kummatkin loputaan ässään.... :Smiley

Miksi se lähettelee mulle ihan kamalan vakavia viestejä, mä uppoon ja sulan kuumaksi laavaksi ja mun pää hajoo ja mä saan yliannostuksen omaa hymyäni...................

Me ehkä nähään tällä viikolla..... Mä tuun taas saamaan jonkun hirveen kohtauksen..
Viimeks kun me nähtiin niin me molemmat oltiin pari tuntia ihan hirveessä täpinässä ja sitten oli pakko juoda yhet kaljat että se olo lieventyi. me oltiin sillon kaksi vuorokautta toistemme seurassa ja valehtelematta en ole ikinä katsonut jonkun kanssa silmiin niin intensiivisesti sellaista aikaa......... Niihin vaan jotenkin vajoo. Ja mä en saa hymyy pois naamalta, ja mä en voi sille mitään että mulla on sellainen maneeri, että kallistan pääni vinoon, hymyilen ovelasti vinoon ja suljen toisen silmän.. Saan kuulla siitä  neitsyt :eltä koko ajan, mutta kun teen tuon "liikkeen" silloin kun olen viehättynyt..... Smiley Eli varmaan aika usein... 2funny

oon muutenkin saanut kuulla ihmisiltä, että oon usein pää vinossa... idiot2 Toivottavasti en sairastu mihinkään niskavammaan sen takia!


tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5447 : 15.12.2008 00:48:42 »

että kallistan pääni vinoon, hymyilen ovelasti vinoon ja suljen toisen silmän.. Saan kuulla siitä  neitsyt :eltä koko ajan, mutta kun teen tuon "liikkeen" silloin kun olen viehättynyt..... Smiley Eli varmaan aika usein... 2funny

oon muutenkin saanut kuulla ihmisiltä, että oon usein pää vinossa... idiot2 Toivottavasti en sairastu mihinkään niskavammaan sen takia!

Tigrix "keikistelee"... Ihanaa!  smitten

Nyt tämä  neitsyt menee nukkumaan!

Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5448 : 15.12.2008 01:05:50 »

Heipsis!

Minä omistan kilon purkillisen tuota vulgaanista kivijauhetta.

Schindele's vulgaaninen kivijauhe, valmistetaan Itävallassa. Maahantuoja Keskisaari Oy.
Tämä on ostettu suoraan edustajalta, mutta saattaa löytyä luontaistuotekaupastakin.
...

Hei "maarita"

Tästä löytyy ko. aineesta lisätietoa.


Klikkaa
Schindelen mineraalijauhe



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5449 : 15.12.2008 08:48:32 »


Jellona  smitten

Pieni pikavinkki: Huom!, huom! Muistathan, että vaikka me  neitsyt oltaisiin kuinka äijää/ akkaa, meissä sisallä elää kova itsensä ruoskija, joka ei koskaan ole sitä mieltä, että riittäisimma, olisimme hyviä, saati ihqja!
Älykkyyttämme emme ehkä niinkään (juu tosiaan EHKÄ) epäile, mutta viehättävyyttämme sitäkin enemmän.  neitsyt tarvitsee palvontaa ihan yhtä paljon, kuin  leijona, mutta sitähän emme IKINÄ muönnä.  crazy2

Muista siis RAKASTAA!

Rakkaudella   aurinko  askendentti  neitsyt  smitten

Muistan rakastaa..  smitten

En sitte meekkää tänää kouluu vaa just tän  neitsyt luo..  :Smiley Meinataan kattoo joku kauhuleffa nii et saan pelätä sen kainalossa ja sit iltapäiväl mennää Jumboo ostaa joululahjoi.

Tästä tulee hyvä päivä!  Smiley smitten Kiss
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5450 : 15.12.2008 09:01:24 »

Huomenta  smitten
Johan pomppas... tahtoo myös kokeilla moista moskaa!  Shocked
Nim.m. lapsena syönyt sannasta lähtien saveen  2funny

Ja jos kerran kivien kanssa plärään muutoinkin, kaippa vois maistaakin... tuoksut ovat ainakin ihania  smitten
( mitähän ukko tuumaa 2funny)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5451 : 15.12.2008 13:08:06 »


Hei Ystäväin

Tässä hieman ajateltavaa:

******************************

ASKELEET TYYTYVÄISYYTEEN

Jokaisen pitäisi tietää:

Et voi olla kaikkea kaikille ihmisille
Et voi tehdä kaikkea kerralla
Et voi tehdä kaikkea yhtä hyvin
Et voi olla kaikessa muita parempi

Siis:

Sinun pitää ottaa selvää kuka olet – ja olla sitä
Sinun pitää päättää mikä on etusijalla ja tehdä se ensin
Sinun pitää löytää vahvuutesi ja käyttää niitä
Sinun pitää oppia olemaan kilpailematta toisten
kanssa, koska vain sinä olet oman itsesi ekspertti

Ja silloin:

Opit hyväksymään oman ainutlaatuisuutesi
Opit tekemään valintoja ja päätöksiä
Opit elämään omien rajoitustesi kanssa
Opit antamaan itsellesi arvoa ja pystyt olemaan
paras mahdollinen ”sinä”



www.positiivarit.fi

******************************

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5452 : 15.12.2008 15:19:42 »

Heissan tupahan  smitten
Olet oikeassa elämänilo, niin oikeassa tuossa positiivarin tekstissä... *huokaus*
...silti riipii ja risoo tää sietämätön keveys  Angry Grin Angry
Oikeasti, nyt on niitä päiviä kun kasvaa sarvet otsasta läpi ja harmittaa sit just ne typerimmätkin pienet jutut (vaikka aamu alkoi ihanasti!)... tulis pian ilta ja pääsi nukkuun  buck2 Jospa huominen ois paree... alkais vaikka ne menkat, niin helpottas  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5453 : 15.12.2008 15:50:11 »

Saturnalia, toi on paha tilanne. Jossain vaiheessa se veto voi loppua ihan yhtäkkiä. kroppa käyttää kaikki energiat loppuun ja iskeekin päinvastoin totaalinen väsymys ja masennus. Johon olen ymmärtänyt, että sinulla on taipumusta.

Nyt yritä hiljentää tahtia ennen kuin kehosi stoppaa sinut. Siis ajatustesi tahtia. Illalla yritä rauhoittua ja rentoutua. Unohda päivän touhut ja huomisen tai ensi viikon jutut ja tyhjennä mielesi. Pysähdy. Varaa illalla ainakin hetki rauhoittumiseen ennen nukkumista.

Ehkä tavallaan aika itsestäänselvää, mutta ikävän usein unohtuu...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5454 : 15.12.2008 20:47:04 »

Nauroin tuolle Saturnalian unelle...

Jooh, mä oon mennä viipottanut tänään, vaikka heräsin vasta klo.12.15... (herätyskello oli soimassa ysiltä, mutta halusin jatkaa unta vielä ihan "hetken aikaa vaan"...)  Grin

Musta on aika liikuttavaa, kun  neitsyt on soittanut mulle tänään jo viisi kertaa, mutta olen aina ollut vähän "pahassa paikassa".. Eilen mä soittelin sille illalla monta kertaa, ja se ei oikeen ehtinyt puhuun.. Sitten me läheteltiinkin tekstareita, jossa tuli sanottua taas kaikennäköstä suloista.. Muhun meinasi jo paniikki iskeä, ja kysyin että entä jos muhun iskee menneisyysrajoitepaniikki ja alan varmisteleen tuhat kertaa samoja asioita, niin se vastas mulle että kyllä hän sen jaksaa, jaksaa mitä vain minulta koska haluaa mut eikä mitään muuta..

Tsihihii.... Oikeesti, jännittää... Smiley Smiley Aloin jo panikoimaan sitäkin että apua, pitää äkkiä laihtua 5kg ennen kun nähään.... Grin Mutta mutta... Ei se ehkä niin justiin oo ja mikäli musta on kiinni niin en ajatellut ihan heti hypätä sänkyyn, vaikka tuon kanssa ei olisikaan ensimmäinen kerta.. Nyt vaan haluun ottaa rauhallisesti ja kerätä fiilistä ja luottamusta ennen kuin....

Aika hienoa muuten, että tosi moni meistä on kyennyt lopettamaan polttamisen, ainakin minä, Saturnalia, Elwyn, dawnchild... Hyvä me!! Afro Pitää tunnustaa, että sillon kun olin viimeks baarissa, poltin muutaman mutta sen jälkeen ei taas ole ollut mitään vaikeuksia jatkaa savuttomalla linjalla... tuntuu hyvälle että on kerrankin onnistunut ryhdistäytymään jossakin asiassa ja eron huomaa!! jaksan urheilla paljon paremmin, enkä oo enää niin usein kurkkukipuinen ja kähee kuin ennen!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5455 : 15.12.2008 21:49:52 »

http://www.youtube.com/watch?v=87XQKCXfFjQ&feature=related

Why do birds suddenly appear
Every time you are near?
Just like me, they long to be
Close to you.

Why do stars fall down from the sky
Every time you walk by?

On the day that you were born
and the angels got together
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust
in your hair of gold
And starlight in your eyes of blue....


 smitten smitten

Anteeks, tän pitäisi mennä musiikkipuolelle mutta laitoin sen tänne..
Ihana ihana biisi vaikka onkin tällainen ihan lässy... Grin

Ei se mitään, niin määki... 2funny

Ja ihan on hölmö olo!  smitten

Voi apua.... Romantiikkaa, iik!! Parasta elämässä mun mielestä.....!  Kiss
Mulla onkin  venus aspect_tri neptunus  Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5456 : 15.12.2008 22:10:02 »

Iltaa!

 neitsyt tilasi Schindelen mineraalijauhetta.  Grin  Cheesy  :Smiley

Nyt KAHVIA!  Smiley

Kiitos Elämänilo linkistä.  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5457 : 15.12.2008 23:07:08 »

Mitä ostaa miehelle joululahjaks?
Pitikin tulla tällainen tilanne just ennen joulua!!  Tongue
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5458 : 16.12.2008 00:02:45 »

Mitä ostaa miehelle joululahjaks?
Pitikin tulla tällainen tilanne just ennen joulua!!  Tongue

SAMA PULMA! Lahjaa iskälle, "veljille" (19, 22 ja 23v) sekä tolle  neitsyt..

.. jonka kanssa muuten taidan.. heh.. seurustella  :Smiley I'm just so confused 'cause I.. mä tietenki rakastan edellee Jellonalellonaa..  Undecided Onks tää ny iha väärin?

Hyvää ja mietteikästä yötä toivottelee hyvin halittu ja pusittu leijonaneiti  Tongue smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5459 : 16.12.2008 00:22:19 »

Hmm, kysyin tuossa äsken yheltä toiselta kakslahkeiselta että mitä miehelle voi ostaa lahjaks, nii se sano ettei se oo ikinä käsittänyt joulu- eikä synttärilahjoja, eikä halua mitään.. Mä intin sille aikani; muttakun eikö se oo ihanaa kun joku ihana nainen joka rakastaa sua, ostaa jotain sulle.. Vastaus oli: ei.. uglystupid2

Noh ei ne kaikki miehet kyllä samaa mieltä ole, mutta uskosin että kaikki pöljät söpöihkutus-lahjat voi unohtaa suosiolla...! Ajattelin ostaa tuolle  neitsyt:lle sellaisen monitoimityökalun, joka tosin on melko kallis, mutta luulisin sen kuuluvan akkuporakoneen ja hienon grillin ohella lahjoihin, joista mies innostuu... Grin
Oisko?? Tosin sillä voi olla sellainen...... idiot2 Mistäs minä sen tietäsin?


tallennettu
Sivuja: 1 ... 362 363 [364] 365 366 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: