Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpimennys 26.6.2010  (Luettu 26455 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #45 : 22.06.2010 11:33:11 »



Minua ei tuo kuunpimennys pelota, koska olen itse syntynyt juuri kuunpimennyksen jälkeen, eli täysi kuu ja  kuunsolmu n. 5 astetta ennen  kuu, ja olen ehtinyt noita pimeitä asioita kokea ja käsitellä sen verran pohjamutia myöten...että, pimeän pelko on täysin mennyt...mutta aina kiintoisaa lukea kirjoituksia astrologian ja myyttien kielellä.


lisys: tähän kuunpimennys syntymäkartalla liittyen, otaksun, vaikka en tiedäkään, Manninen liitti lauseen 'elämäntie kulkee pimeydestä valoon'....itse olen aika varma, että se liittyi juuri tuohon, jos on syntynyt juuri kuunpimennyksen jälkeen, ja Kuu progressoituu elämän kulkiessa koko ajan kauemmaksi pimennyskohdasta....

Ahaa, uutta tietoa. Mulla myös täysikuu-kuunpimennys ja  kuunsolmu aspect_con 2 astetta  aurinko ja  aspect_opp  kuu pimennyksen jälkeen 6 astetta. Olen myös kysellyt mitä tuo tarkoittaa, ja kuullut kaikkea noidasta lähtien. Välillä on pöheikönkin puolella käyty ja toivottavasti elämä menee kohti valoa  Smiley Olen myös lukenut tutkimuksesta että tarkka aste kuunpimennyksen aikaan syntyneillä naisilla voi aiheuttaa nätisti sanottuna lyhyttä ikää, yksi esimerkki oli JonBenet Ramsay, muita en nyt muista.
Viimeksi kun kuunpimennys osui suunnilleen samaan kun syntymäkartalla, se vaikutti ehkä enemminkin henkisyyden avartumiseen.
Nyt se osuu  venus, ja ja no sen näkee sitten Juhannuksen jälkeen.

[/quote]
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #46 : 22.06.2010 17:09:47 »

Itsellani nakyy olevan huoneen karki 10 ast.  vesimies ja  chiron 5 ast. vesimies...mutta
 venus  aspect_sex merkurius
 merkurius  aspect_sex askendentti
 merkurius  aspect_opp  kuu-mitahan  toi nyt oikein?Huh
Mutta onneksi loppuu juuri paivaa ennen  pluto  aspect_tri  askendentti-joka on todella rasittavaa tyyppia
Jaha, odotellaan viela muutama paiva-kuulun myos kauriin kastiin 6 huoneessa...
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 22.06.2010 19:20:35 »

mun duunikaverilla on aurinko 5 ast ravussa ja kuu 5 ast leijonassa....(ja pluto 180 siis aurinkoon ja 150 kuuhun).....sai aivoverenvuodon, on nyt leikattu ja toipuminen kestä ainakin 3-4 kk.... Embarrassed
mimmillä ois 50-v synttärit nyt sunnuntaina...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 22.06.2010 22:05:51 »

..elikkäs  chiron:n paluu siinä samalla ja leikkaussaliin kirurgille joutui hän..
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: