Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpimennys 26.6.2010  (Luettu 26455 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #30 : 11.06.2010 22:23:22 »

Syntymäkartan kolmio Yläsolmun ja Neptunuksen kanssa toimii lievemmin ja vastaa niiden yhtymän toimintaa parhaimmillaan.

Luovuutta, mielikuvituksellisuutta, herkkyyttä ja intuitiivisuutta. Aivan varmasti myös tuo selvänäköisyys. Huoneiden asioihin liittyen unet tai visiot voivat olla merkityksellisiä. Pidätkö vedestä tai merestä?

"Asun" kylpyhuoneessa ja rakastan merta  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 11.06.2010 22:58:44 »

Seuraavien Kuun Pimennysten keskipiste osuu 05 astetta  vaaka ja kertoo siis seuraavan puolen vuoden teemoista... Mitä sinulla osuu tuohon Keskipisteeseen? Minulla siellä on  radix- Uranus 8. huoneessa...
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #32 : 12.06.2010 00:03:50 »

Minulla tuo pimennys tulee olemaan aspect_con kuunsolmu ja pallas..
Oppositiossa kuuhun.. aspect_squ venus aspect_sex mars aspect_tri jupiter ja puoli aspect_squ pluto..
Jotakuinkin näin.. Mitähän lie meinaa sitten? idiot2 Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #33 : 12.06.2010 00:05:59 »

Seuraavien Kuun Pimennysten keskipiste osuu 05 astetta  vaaka ja kertoo siis seuraavan puolen vuoden teemoista... Mitä sinulla osuu tuohon Keskipisteeseen? Minulla siellä on  radix- Uranus 8. huoneessa...

Osaatko sanoa, millaisia teemoja? Vai riippuuko se ihan siitä, mitä
sinne osuu omalla kartalla?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 12.06.2010 02:07:11 »

Juu-u .. ihan omat teemat tässä tapauksessa.. mikä huone, mitkä taivaankappaleet siitä selviää puolen vuoden teemat - huom. yleensä siis on kyse ajan laadusta  Wink
tallennettu

johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #35 : 13.06.2010 15:05:22 »

Mitenkäs se nyt menee; mulla on syntymäkartalla Aurinko 5 astetta Ravussa, onko tuo pimennys sit oppositiossa siihen? Jos on niin millaisia vaikutuksia sillä on?
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 13.06.2010 18:54:18 »

Juu bailariina, oppositiossahan tuo Aurinkosi on.. ja Joulun pimennys on sitten yhtymässä 7 asteen orbilla.

Merkinnee tärkeitä kontakteja ja päätöksiä, uusia kokemuksia. Itseluottamuksen kasvua ja esteiden selvittämistä. Avautuvia ovia ja tunnustusta. Tai identiteettikriisiä ja ihmettelyä miten elämää hallitsisi. Ehkäpä jotain menetyksiä tai ongelmia liittyen mieshenkilöön. Aurinko liittyy 5. huoneen asioihin ja pimennys joka Aurinkoa koskettaa nostaa niihin liittyvät ongelmat/ asiat pintaan. Koska Aurinko symboloi myös vitaalisuutta ja elinvoimaa terveyteen liittyvät kysymykset ovat myös pinnalla.

Evea, olet laskenut aivan oikein.. en tosin tiedä onko sillä merkitystä että se on tuolla DC:llä? Mielenkiintoinen huomio..
 smitten
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #37 : 16.06.2010 13:54:22 »

Tulenpas tänne puimaan tätä (unista lainattua). Smiley

Voisin kuvitella, että sulla on joku transiitti omalle kuunsolmullesi,
joku kohtaaminen jonkun kanssa tai työstäminen siihen suuntaan mitä sinusta tässä elämässä tuleman pitäisi.
Tai sitten taivahan alasolmu  rapu (ne vesi-tunteet) ja  kuunsolmu 11  kauris osuu jollekin kohdalle kartallasi sillain sopivasti. Ehkäpä vaikka  pallas soturi / taide-meininkinä mukana.
Tai tuleva kuunpimennys solmuineen osuu kohdallesi jotenkin?

Mun kuunsolmu on 12 astetta oinas .
Pomppas myös silmille, luovuudesta/lohikäärmeen päästä kun oli kyse ja kun miettii tätä kuunpimennystä/siitä seuraavia aikoja; mulla on neptunus kauris 7 astetta 1.huoneessa ja samassa huoneessa kauriissa 0 astetta ceres ??

Muita läheisille asteille osuvia on  vesta harka 3.huone 6 astetta
ja sitten jupiter oinas 2.huone 3 astetta sekä pallas jousimies 10. huone 1 aste

e: ja mulla on tulossa neptunus aspect_sex askendentti 8.7-9.10 liekö merkitystä.

Mä en tiiä ylä- enkä alasolmuista, saati osaa laskea kuunpimennysten keskipistettä.
Muutenkin otan tosi mielelläni vastaan jotain tulkintaa näistä! ((=

Ja kysehän on siis kun näin unta lohikäärmeen päästä. Jonka jälkeen foorumilainen näki unta että siellä se rannalla kasvaa, kahden vuoden päästä olisi valmis. Luovuuteni kai. Smiley Ja Dragons Head - Yläsolmun Kuunpimennys. Tässäpä pohjustus tälle. Grin

Mutta muutenkin kuin tuon aiheen osalta kiinnostaa kaikki näihin kuvioihin liittyvä!! Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 16.06.2010 15:47:07 »

No sen tarkemmin analysoimatta Metsänkeiju, tuo  kuunsolmu :si osuu tarkkaan yhtymään edellisen ja tulevan Kuun Pimennyksen keskipisteeseen. Toisin sanoen jos kurkkaat mitä transiitteja sinulla on ollut päällä silloin kun unesi näit, ja erityisesti mikä kosketti omaa "Lohikäärmesi" päätä tai sen häntää.

Tämän puolen vuoden Uudesta Vuodesta n. Juhannukseen teema on siis ollut tuo  oinas 11 mukainen eli Pässinpäitä on ollut liikkeellä...
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 17.06.2010 01:15:25 »

Metsänkeiju
nää solmu et kuunpimennykset vois liittyä sun raskauteen, äitiyteen jollain lailla.
Tuli vaan mieleen.
10.9. (on sulle yks tärkee pvm, eikö?)
on sellanen kuin Hebe rx 0  oinas,
ja se on neliössä sun  cereskauris "äitiyteen".
Ja tuo Hebe on Zeuksen tytär ja 10.9. on tr Zeus sun alasolmulla 12  vaaka,
eli oppositiossa  kuunsolmu :llesi.
10.9 on Aleksanterin päivä ja Heben lapsen nimi lie alkuperäinen versio tuosta.
Joo,
aika monimutkainen ajatuskuvio taas,
mutku..

Hebe kantaa ruukkua mukanaan kuten sinä päätä unessasi.
Jos saat linkistä jonku  pallas elämyksen ni hyvä,
jos et ni unoha koko juttu..

http://homepage.mac.com/cparada/GML/Hebe.html
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #40 : 17.06.2010 10:23:32 »

Ähhh... Ei mitään kuunpimennyksiä enää tähän. Kuunpimennys osuu väljästi syntymäkartan Kuulleni 952 kauris 4.huone ja neliöi Plutoa ja Marsia vaa'assa 1.huone.  buck2
Toi juhannuksen suuri risti alkaa nyt jo muutenkin painaa hartioita ( saturnus aspect_con radix aurinko , kirjottelin siitä joskuun huhtikuussa blogiini) ja ahdistus alkaa olla ihan käsinkosketettavaa, vaikka mitään näkyvää syytä ei olekaan. Onneksi on loma. Kun kuunpimennys osuu kuulleni ja neljänteen huoneeseen, oliskohan riskialttiimpaa viettää juhannusta kotona vai äidin kanssa mökillä...  Undecided
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #41 : 17.06.2010 15:21:05 »

No tää transiittilista ei näytä mitään sille päivälle kun unen näin (6.6), ja astro.comin transiittilistat oli taas aika hepreaa vielä mulle. idiot2 Tongue Osaisikohan joku auttaa, tai jaksaisiko katsoa? tiedot on 16.3.1987 klo 3:50 Helsinki.

nikki
Koin jonkinlaisen elämyksen, tuon linkin teksteistä yhdistettynä mun kuunsolmun teemaan ja juuri äitiyteen.. hyvän äitiyden ja uhrautumisen raja on häilyvä ja sen paikkaa olen yrittänyt löytää.
En tajua miksi juuri pallas mutta onhan se 10.huoneessa että siinä vois olla samaa teemaa että voimavarojen ja kykyjen tasapainoa.

Mites muuten, olenko väärin käsittänyt, että tää oppositio alkoi puoli vuotta sitten yhtymänä,
ja opposition aikaan pitäis läksyt oppia/olla opittu? jos ei se tulee taas yhtymänä vai täh? Grin

No entäs mikä on se ydinjuju, minkä tuo aspect_opp ( kuunsolmu ) tuo?

e: Onhan näissä perusteissa vielä aika paljon tutkittavaa.. :Smiley Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.06.2010 22:02:13 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #42 : 17.06.2010 22:51:30 »

Tässä linkki mielenkiintoiseen blogiin jossa käsitellään sekä Suur-Ristiä & Kuun Pimennystä
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=240329620&blogId=535965437

tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 18.06.2010 14:14:52 »

Itse ruukkaan olla herkkä pimennyksille.. johtuneeko siitä, että syntymääni edeltävä uusikuu on ollut samalla Auringonpimennys. Tällä kertaa Kuunpimennys osuu oppositioon Merkuriuksen kanssa. Mielenkiintoisempia pimennyksiä on kuitenkin tulossa siinä vaiheessa, kun Kuun yläsolmu siirtyy Jousimieheen ja sitten taas Skorpioniin. Aurinko kun on Kaksosissa ja Kuu Härässä syntymäkartalla, viimeksi mainittu yhtymässä Kuun yläsolmuun. 

Viimekesäisin Kuunpimennyksen aikaan tulin muuten raskaaksi. Yläsolmu teki tuolloin oppositiota Venukselle ja Jupiterille, mutta itse pimennys ei osunut tarkasti mihinkään kartan herkkään pisteeseen, väljästi kuitenkin AC-DC -linjalle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #44 : 21.06.2010 20:08:35 »

 Shocked Huhuu, katotaan, mitä tulee... Mulle Kuunpimennys osuu 12. huoneeseen aspect_opp kuunsolmu ja  aspect_tri vertex . On siellä myös väljä  aspect_con neptunus ja  aspect_ssx uranus aspect_con keskitaivas...

Jännää! Shocked
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: