Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpimennys 26.6.2010  (Luettu 26449 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sharon74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.06.2010 10:03:40 »

Kiitän myös suomennuksesta!!  Smiley
Itselläni syntymäpäivät tuossa 24 päivä.. 36 vuotta tulee täyteen  -- niin, sen henkisen kypsyyden ikä. Olen vielä menossa "vaihtoehtohoitojen" seminaariin juuri edellisenä viikonloppuna Norjaan ja kyllähän se vähän jännittää, että mitä siellä "tarjoillaan"  angel
En kyllä ymmärrä näistä astrologisista merkeistä yhtään mitään ja oliskin aika mahtavaa jos joku jossain ymmärtäisi mulle tulkita, mitä olis odotettavissa!

 crazy2
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #16 : 11.06.2010 11:22:58 »

Nyt täytyy taas kysellä tyhmiä..
Kummastako näkee paremmin tuon pimennyksen : auringon-, vai kuunpaluukartasta?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #17 : 11.06.2010 12:01:15 »

Niin juu.. tuo Kuunpimennys on siis Kauriissa yhtymässä tr. Plutoon ja meillä kun on Lian kanssa tämä mukava yhteinen     transiitti, joka on siis erittäin aktiivinen tuon toisen tulevan Pimennyksen aikaan ja tarkka 29.12.2010..
Minulla on 29 vuotis syntymäpäivä 18.6 ja meneillään elokuuhun asti pluto aspect_opp  kuu

5 huoneesta löytyy 3 *  kuu  kauris 49´

Hivenen ulalla vielä mitä se lopulta tarkoittaa kun vasta alkeita olen opiskellut  idiot2
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #18 : 11.06.2010 13:48:36 »

Mä katsoin astro.comista siellä se oli 29 jousimies, mutta ne tekeekin sen kartan käsittääkseni 12:00. Mutta kun se onkin se klo 14:30 ja 4 kauris 46. Huh, sanon mä, mun 5 kauris  venus on jo tr  pluto kynsissä, nyt kun siihen vielä uppoo kuunpimennys.  Shocked
Potkut tulossa duunista paria pv aiemmin, avioeropaperit allekirjoituksia vailla. Työtön, asunnoton, rahaton,miehetön.
Ihan kiva lukea kon monet ovat niin onnellisia, mulla ei oo juurikaan tätä huonommin mennyt.  Tongue
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #19 : 11.06.2010 13:49:07 »

Kiitos Nikki,

tuonkaltaista pyörrettä on au-paluun jälkeen ollut ilmassa - puistotäti taitaa siirtää tästä katraasta pari lasta enämpi sivuun ja ottaa rakkaimman, mutta viime aikoina huonolla hoidolla olleen useammin syliinsä.  Kiss

Näistä tiedä maailmankirjoista, kun tissit järisyttivät maata ja nyt abortit
aiheuttavat öljyvuotoja...
'Boobs may not cause earthquakes, but abortions cause oil leaks '
http://www.blaghag.com/2010/06/boobs-may-not-cause-earthquakes-but.html
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.06.2010 14:34:42 »

Se on tuo solmujen linja, rapukauris
Rapujen rintamaitoo ja hedelmällisyyttä,
ja Maan mustaa rintamaitoo Kauriista..
männessä näkköö mitä  pluto aspect_con kuunsolmu kauris tuonee tullessaan..
lohikäärmeen päitä vadille  :Smiley
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #21 : 11.06.2010 15:33:13 »

Kääk, miulla  askendentti syntymäkartalla 4 astetta  kauris. Siis sorhaiseeko se käytännössä ulkoista olemustani pimentävästi? Apuva.. Ois jo tuossa  pluto aspect_con askendentti riittävästi  Tongue Kuinkas rapuja tuo pimennys vaikuttaa? Onko se sitten heille enemmän valaisu?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.06.2010 17:03:06 »

Nyt täytyy taas kysellä tyhmiä..
Kummastako näkee paremmin tuon pimennyksen : auringon-, vai kuunpaluukartasta?

Tuota noin... mä katson sitä ihan syntymäkartalla ja lisään siihen transiitit.. tietty kun tuo Pimennys osuu tuohon yhtymään Pluton kanssa, se on aika helppo nähdä myös muilla kartoilla. Katsoo sitten siitä vain ne Pluton aspektit.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 11.06.2010 19:02:20 »

Niin.. tässä on siis kyseessä Dragons Head eli Yläsolmun Kuunpimennys 26.6. ja 21.12.2010 on siis Dragons Tail eli Alasolmun Pimennys.

Ja sitten kun taas hoksasi kurkata tuonne omaan kirjahyllyyn niin löytyihän sieltä jälleen vastaus.. Eli semmoinen opus kuin Celeste Teal: Lunar Nodes -jossa on myös Solmujen transiitit taivaankappaleisiin..

Ja siis Yläsolmun transiitti  kuu merkitsee lisääntyvää muutoksia mielialassa ja temperamentissa  herkkyyden kasvaessa ja kotiin/ äitiin tai äitihahmoon liittyvissä asioissa.. Kuun hallitseman huoneen asiat kukoistavat ja mahdollisuudet liittyen niihin kasvavat. Samat teemat kun Yläsolmu transitoi prog. Kuuta, prog. Kuun huoneen hallitsemat asiat kehittyvät positiivisesti.

Yläsolmun transiitti  askendentti merkitsee että halunnet olla näkymätön jonkin aikaa. Sisäisiä muutoksia. Toiset pitävät sinua menestyjänä ja onnistujana, mutta itse et koe niin. Omien tavoitteitten ja toisten tarpeiden tasapainottelua. Kiireistä aikaa. Paino voi nousta.

Venukseen.. Tunteiden ja talouden uudelleen arviointia. Suhteissa viilentymistä, mutta uusi kohtalonomainen ihastus, kiintymys tai romanssikin ovat mahd. Taloudessa positiivista kehitystä. Lisääntyvää sosiaalista elämää, juhlia ja onnellisia tapahtumia. Nuoret naiset ja heihin liittyvät asiat ovat huomion keskipisteessä.

Jupiteriin... Onnenpotkuja (kuten nikkikin sanoi) samaan tapaan kuin Venuskin, mutta vielä suotuisampaa. Jokin turhautuma saa aikaan aloitteen toimia. Ylimääräinen tuleva raha kattaa tulevan menon. Kiinnostus filosofiaa tai uskontoja kohtaan kasvaa. Joku ihminen toimii alullelaittajana taloudell. tai henkisen kasvun suhteen. Julkaisun mahdollisuus tai julkaisu onnistuu. Kannattaa matkustaa kauas. Yläsolmulla on laajentava vaikutus, joten paino voi kasvaa.

tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #24 : 11.06.2010 19:03:07 »

No jos orbi on 10 astetta...niin mullahan siihen haarukkaan mahtuu vaikka mitä. Cheesy
 aurinko pikkasta vajaa 2  kauris,
 venus 12 ja risat  kauris
et siinä ois noi  kauris-asteet.


 saturnus  jousimies 28 ja jotain päälle.. Wink
Vesta  :aspect_con:Uranus  leijona
  keskitaivas  vaaka...johtava merkki sekin...

 neptunus  :aspect_con:Ceres..
 pluto radixilla..4 ja risat... merkurius ja  kuu alle 10 astetta omissa merkeissään...

Ja silti en usko että yksi Kuun pimennys eläämääni kummemmaksi muuttaa, jos ei kartallani/ elämässäni suuremmat voimat vaikuta.

Uskoo :
Vasta  pluto  aspect_con  aurinko selvinnyt,
menossa
 pluto  aspect_tri  pluto ,
 saturnus  aspect_squ  saturnus,
 saturnus  aspect_squ  aurinko ,
 jupiter  aspect_squ  saturnus,
 jupiter  aspect_squ  aurinko ,

ja päälle kaikki  mars aspektit ,
jotka laukaisivat tilanteet.

Rx-kartallani  jupiter ja  mars ovat Suurristini osat.

Ap-kartalla kaikki viittaa työasioihin, ja kun mukana on myös Suurristini yksi osapuoli Jodissa  uranus,
niin ihan toivottavaa muutosta tässä onkin tulossa.

Kyllästynyt mie oisin, jos ei jotain jo tapahtuiskin...

Mutta yks Kuunpimennys nyt tuskin enää mitään muuttaa...

Sanoo yks,
joka  kuu  kaksoset,
saattaa huomenna tai 27.06 olla eri mieltä... buck2

 2funny 2funny

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #25 : 11.06.2010 21:10:03 »

Pimennys tapahtuu Kauriin merkissä 5 asteessa, eli kaikki johtavat planeetat näillä asteilla ja erityisesti Kauriin merkissä tulevat "tähtäimeen".

Johtavat planeetat?  idiot2 Tarkoittaako johtavien merkkien ( kauris- rapu  oinas- vaaka ) hallitsevia planeettoja?

Syntymäkartalla näyttää tältä:

 neptunus 4 astetta  kauris
 merkurius 10 astetta  kauris

 kuunsolmu 5 astetta  harka
 saturnus 6 astetta  jousimies
 pluto 7 astetta  skorpioni

Miten mahtaa vaikuttaa neptunukseen? Ovatko nuo muut merkityksellisiä Huh

Sain 2 päivää sitten tiedon muutoksesta työrintamalla, jonka tulkitsen enteilevän lopun alkua. Tosin toi on enemmän sellainen intuitiojuttu, se uutinen itsessään ei muhun suoranaisesti liity. Mutta nyt iski vaan sellainen epävarmuus, kun tähän asti olen tuntenut olevani kovinkin turvatussa asemassa. Toisaalta olen itse koko aika halunnut muutosta, joten ei kai se voi olla kuin oikea suunta... Kujeileeko tuo  neptunus taas mun mielellä, vai voiko tuo kuunpimennys iskeä uutispomminsa jo näin aikaisessa vaiheessa?  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 11.06.2010 21:21:14 »




Miten mahtaa vaikuttaa neptunukseen?

Sain 2 päivää sitten tiedon muutoksesta työrintamalla, jonka tulkitsen enteilevän lopun alkua. Tosin toi on enemmän sellainen intuitiojuttu, se uutinen itsessään ei muhun suoranaisesti liity. Mutta nyt iski vaan sellainen epävarmuus, kun tähän asti olen tuntenut olevani kovinkin turvatussa asemassa. Toisaalta olen itse koko aika halunnut muutosta, joten ei kai se voi olla kuin oikea suunta... Kujeileeko tuo  neptunus taas mun mielellä, vai voiko tuo kuunpimennys iskeä uutispomminsa jo näin aikaisessa vaiheessa?  :Smiley


Tuo Yläsolmun kontakti Neppariin korostaa kyllä luovuutta ja mielikuvitusta, ja intuitiosi on vahva ja luotettava. Kiinnostusta meditaatioon ja psyyk. /henkiset kokemuksesi kasvanevat.

Tuo seuraava Pimennys Joulun aikaan eli Alasolmun kontakti puolestaan sitten viittaa enemmänkin suunnan olevan sumussa/ hukassa ja ehkäpä kiinnostusta laittaa päätä sekaisin joillain aineilla..? Tunne että kaikki ei ole ihan reilassa.
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #27 : 11.06.2010 21:38:05 »


Tuo seuraava Pimennys Joulun aikaan eli Alasolmun kontakti puolestaan sitten viittaa enemmänkin suunnan olevan sumussa/ hukassa ja ehkäpä kiinnostusta laittaa päätä sekaisin joillain aineilla..? Tunne että kaikki ei ole ihan reilassa.

No huih!  Embarrassed Sehän tästä vielä puuttuikin, että vielä pitäisi haluta päätään sekoittaa. Kun tuo kontakti on kerran syntymäkartallani, altistaako se ylipäänsä tuon selvänäköisyyden ja sumun vuorottelulle?  uglystupid2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 11.06.2010 21:42:24 »

Niin ja nostanpa tänne nyt tämän toisen aiheenkin eli näiden Kuunpimennysten Keskipisteen eli Vesica Pisces aiheen... eli kannattaa aina tarkistaa kahden Kuunpimennyksen välinen keskipiste
 ja mitä omalla kartalla siihen osuu.. Tuon pisteen voi siis laskea aina Absoluuttisten asteiden mukaan.
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=85.0
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 11.06.2010 22:09:51 »

Kun tuo kontakti on kerran syntymäkartallani, altistaako se ylipäänsä tuon selvänäköisyyden ja sumun vuorottelulle?  uglystupid2

Syntymäkartan kolmio Yläsolmun ja Neptunuksen kanssa toimii lievemmin ja vastaa niiden yhtymän toimintaa parhaimmillaan.

Luovuutta, mielikuvituksellisuutta, herkkyyttä ja intuitiivisuutta. Aivan varmasti myös tuo selvänäköisyys. Huoneiden asioihin liittyen unet tai visiot voivat olla merkityksellisiä. Pidätkö vedestä tai merestä?
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: