Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: härkämiehen ymmärtäminen  (Luettu 11076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 23.01.2009 00:29:48 »

voiko härkämiestä todella ymmärtää? itselläni on todellisia vaikeuksia saada eräästä härkämiehestä selkoa. Näyttääkö härkämies yleensäkkään tunteitaan tai puhuuko niistä? miten saada selkoa? on ollut sellasta soupaamista ja huopaamista kyseisen härkämiehen kanssa et huh huh  Huh.Hänestä kuuluu juuri silloin kun vähiten sitä odotan ja sitten voi olla pitkän aikaa ihan hiljasta... Itse olen jouskari ja tiedän ettei härkä ja jouskari ole niin kauheen ihanne pari mutta jokin hänessä viehättää...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 23.01.2009 10:50:08 »

Onneks olkoon  Cheesy
 harka miehestä pitkä kokemus ja parista muusta siinä sivussa ystävinä...  :Smiley
Mutta jokainen on yksilö, että eipä ne samasta muotista ole tulleet. Pistän tähän omia kokemuksia, millä noita voi ehkä yrittää ymmärtää  Cheesy

Ensinnäkin en ole koskaan niiden kuullut puhuvan mitenkään vuolaast, runollisesti nje. tai edes useammin kuin kerran vuodessa tunteistaan... paitsi ehkä jos joku ottaa pattiin, niin siitä  knuppel2
Läheisyys on kuitenkin todella tärkeää ja heti kun se puuttuu, on härkä sieraimet leveenä ottamassa etäisyyttä josta voi sitten tulla ryminällä yli, kun riita alkaa. Tietty liian iholla olo en tarkoita vaan läsnäoloakin siis...
Mitä vähemmän yrität ymmärtää, sitä helpommalla pääset. Kyllä se härkä mies tekee selväksi aikeensa ja tahtonsa, mutta sellainen kissa-hiiri leikki se alkuun voi olla. 
Vältä kuitenkin tilanne, jossa pääsee niskan päälle... eli pidä kiinni myös omista asioistasi ja ystävistäsi  police
Ymmärrän, miksi  harka vetää puoleensa...  smitten
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2009 13:39:49 »

Lainaus
Ensinnäkin en ole koskaan niiden kuullut puhuvan mitenkään vuolaast, runollisesti nje. tai edes useammin kuin kerran vuodessa tunteistaan... paitsi ehkä jos joku ottaa pattiin, niin siitä 
Läheisyys on kuitenkin todella tärkeää

Tuo taitaa olla melko hyvä kuvaus  harka -miehestä. Tunteista he ei kai niin kauheesti puhu, mutta jos antaa heille tilaa puhua (= on itse hiljaa), niin kyllä heiltä juttua riittää...

Läheisyys, totta tosiaan, on heille tärkeää. Mutta siinäkin riittää, että ollaan samassa huoneessa/kämpässä. Tosin he ovat myös erittäin seksuaalisia.

Ja itsepäisiä osaavat olla, niin kuin sarvipäät yleensäkin.

Mottona heillä taitaa olla "silloin kun minulle sopii".

Oma kokemukseni  harka -miehestä on monen vuoden takainen, jolloin itse olin vielä suhdetasolla melko kokematon enkä ymmärtänyt  harka n niin erilaisesta käyttäytymistä lainkaan. Tosin vuosia myöhemmin tapasin saman miehen sattumalta ja päädyimme kahville. Siinä keskustelussa sitten kävi ilmi, että kyseinen mies ei ollut koskaan edes kunnolla tutustunutkaan minuun. Hän oli rakastunut itseluomaan haavekuvaansa ja sitä hän myös rinta rottingilla mielellään kavereilleen esittelikin. (parasta arvonantoa harka -miehelle on, kun kaverit kehuvat hänen naistaan)
tallennettu
mae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 23.01.2009 16:15:05 »

kiitos, kyllä noista teidän kuvaamista häristä samaa löytyy... tuo kissa-hiiri leikki nyt ei vaan oikeen jaksa innostaa Embarrassed no mutta jospa vaan yrittää tosiaan olla liikaa ymmärtämättä ja saamatta harmaita hiuksia, yleensä olen kyllä suora ihminen ja kysyn asiat suoraan mut tämän härkämiehen kanssa en jotenkin siihen pysty, kummallista Shocked
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #4 : 23.01.2009 23:21:00 »


Mulla  harka mies kokemus parin vuoden takaa.
Tyyppi oli miehekäs kuin mikä, oikea härkä  Cheesy huh ja miten seksikäs ja maskuliininen, ammattikin oli  police
Niin...........ja siihen ne kiinnostavat puolet sitten jäikin  :Smiley eikä se riitä mulle.
En saanut hänestä mitään irti. Vähäpuheinen, aika vakava, jäyhä. Alussa kyllä kertoi tunteiden palostaan, mutta jotenkin ei vaan juttu saanut tulta alleen eikä ollut sellasta reipasta meininkiä siinä mitä minä kaipaan.
Kissa-hiiri leikistä meillä ei alussa ollut tietoakaan, mutta sitten se yhtäkkiä vaihtui sellaiseksi, enkä aina tiennyt kumpi oli kissa ja kumpi hiiri  Grin
Sellainen pökkelömäinen oleilu ei oikein sovi mulle, kaipaan enemmän menoa ja meininkiä, eikä tässä  harka miehessä sitä kyllä ollut, ikävä kyllä, koska muuten kunnon mies.
Mutta se miehekkyys ja ruumiillinen vetovoima   Tongue  huiiiiiiiiiiiii 

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
nannek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #5 : 10.02.2009 16:17:00 »

7,5 vuotta härkämiehen kanssa päättyi joku aika sitten... Nopea yhteenveto on vaikea juttu mutta yritän!

Samat asiat, joihin härässä rakastuin olivat sitten ne samat joihin lopulta menetin hermoni. Ja tällä miehellä härässä oli todella tavaraaa:  aurinko  askendentti merkurius kuu

Vakaa, turvallinen, miehekäs, käsillä työtä tekevä, ahkera ja rehellinen (ainakin useimmiten), nautiskelija ja oman tiensä kulkija. Siis suomalainen perusjuntti sanan positiivisimmassa mielessä. Valitettavasti myös negatiivisessa, sillä härkä ei näe mitään muuta kuin oman totuutensa. Vaikka kuinka koittaisi selittää itseään, hän ei voinut ymmärtää että joku oikeasti voisi ajatella jotain asiaa toisin. "My way or highway" -tilanteita saa härkämiehen kanssa kyllä jos olette liian erilaisia.

Ja se puhuminen. Härkä kertoo kerran ja se on siinä - itselleni mies ilmoitti, että kertoo kyllä sitten jos asiantila muuttuu kun kyselin miksen saa kaipaamiani sanallisia rakkaudenosoituksia.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #6 : 12.02.2009 09:44:02 »

Ainakin tuntemani  aurinko harka -miehet ovat semmoisia rauhallisia jössiköitä. Luotettavia, eivät juoruile kaikesta, hyyyvin rauhallisia ja tasaisia. Tosi kivoja persoonia, ainakin mitä heitä tunnen Smiley  Ainoa on vaan se, kun mä olen vähän tämmöinen höpöttelijä, niin härkä saattaa katsoa silmät pyöreinä, kun mun suusta tipahtelee kaikki salainen ja vähemmän salainen ulos ja toinen sanoo lähinnä vain muutaman sanan..

Härät ovat kivoja kaverimielessä, ainakin kaikki tuttava-Härkäni. Mutta en tiedä, mikä sitten mättää, kun Härkämiehet eivät seurustelumielessä ole koskaan vedonneet muhun.. Eivät koskaan. Enemmänkin olen ilmamerkkien miehiä katsellut sillä silmällä, vakavat suhteet  kaksoset ja  vaaka -miesten kanssa..

Exä oli  kuu harka , mä olen  kuu leijona - neliö oli vielä hyvin tarkka. Ei pelannut sitten yhteen mitenkään, ei.. Tuossa Nannek:n viestissä onkin kaikki, mitä exässä myös oli, ihan sanantarkasti! Exä oli myös hyvin jäyhä sanoissaan, vaikka olikin  merkurius kaksoset - tunteista ei puhunut sitten yhtään, pinnallinen höpötys ja vitsit, niitä sitten kertoili vaikka kuinka. Mutta kaikki syvällisempi keskustelu esim. suhteen tilasta, haaveista jne., olikin sitten "akkojen lätinää".. Tämä kommunikaation puute sitten oli yksi niistä kompastuskivistä, joihin suhde loppupeleissä kaatui..

Lainaus
Vakaa, turvallinen, miehekäs, käsillä työtä tekevä, ahkera ja rehellinen (ainakin useimmiten), nautiskelija ja oman tiensä kulkija. Siis suomalainen perusjuntti sanan positiivisimmassa mielessä. Valitettavasti myös negatiivisessa, sillä härkä ei näe mitään muuta kuin oman totuutensa. Vaikka kuinka koittaisi selittää itseään, hän ei voinut ymmärtää että joku oikeasti voisi ajatella jotain asiaa toisin. "My way or highway" -tilanteita saa härkämiehen kanssa kyllä jos olette liian erilaisia.

Ja se puhuminen. Härkä kertoo kerran ja se on siinä - itselleni mies ilmoitti, että kertoo kyllä sitten jos asiantila muuttuu kun kyselin miksen saa kaipaamiani sanallisia rakkaudenosoituksia.

No, tuosta luotettavasta en voisi puhua ainakaan exäni kohdalla..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #7 : 10.03.2009 23:03:15 »

Juuh minullakin kokemusta härkämiehestä...

Turvallisen oloinen perusjössikkä mutta niin hemmetin vaikeaselkoinen..  Angry Meni pitkän aikaa tapaillessa ja itse olisin jo halunnut seurustella, mutta ilmeisesti en ollut tarpeeksi härkämiehen mieleen. Joten koko juttu kariutuin sitten lopulta. Tosin palasimme vielä muutaman kerran takaisin toistemme luo mutta silti pieleen meni.

Ei taida vesimies ja härkä mikään ihannepari olla  Tongue

Oli kyllä mulle ihannemies, naisen huomioiva ja kuuma pakkaus makkarissa.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: