Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astromiitti 28.4 klo 14 - 18 Tampereella  (Luettu 54441 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 10.03.2012 22:09:17 »

Taitaa jäädä sittenkin väliin...  Undecided
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #16 : 11.03.2012 13:13:19 »


Ilmoittautuu mukaan! Onkin ensimmäinen tällainen "Astro-miitti" minulle, Seppoakin tullut kuunneltua livenä vain kerran.

Olisiko Jyväskylän suunnasta joku myöskin tulossa? Kimppakyydin mahdollisuutta?
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #17 : 11.03.2012 22:57:59 »

Hei, tää kuulostaa jännältä, mää tuun tänne.
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #18 : 14.03.2012 16:47:32 »

Ehkä mukana Smiley
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Indium
Vieras
« Vastaus #19 : 19.03.2012 19:26:49 »

Minäkin ehkä tulossa olisin. Cheesy
tallennettu
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #20 : 26.03.2012 00:34:55 »

No enpäs sitten tule - työt kutsuvat juuri tuolloin iltavuoron muodossa...
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 09.04.2012 17:31:16 »

Muutama päivä sitten tapahtui hassu juttu. Olin menossa poikani kanssa rautatieasemalle ostamaan junalippuja ja portaita noustessamme sanoin pojalleni että "Hieman tekisi mieli käydä Lillin kanssa kahvilla tai jossain, pitäisiöhän minun pirauttaa hänelle?"

En muista mitä poikani vastasi mutta siitä kahden minuutin päästä olimme lippuluukulla liput kourassa ja samalla käänsin katseeni viereiselle luukulle ja siinä seisoi Lilli!  buck2  buck2

Josta päästääkin asiaan: Tuli siinä puheeksi että olemme todellakin molemmar tulossa Tampereelle ja miitti lähestyy kovaa vauhtia joten vielä mukaan ne jotka eivät ole uskaltaneet / ehtineet ilmoittautua!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #22 : 09.04.2012 19:09:11 »

Muutama päivä sitten tapahtui hassu juttu. Olin menossa poikani kanssa rautatieasemalle ostamaan junalippuja ja portaita noustessamme sanoin pojalleni että "Hieman tekisi mieli käydä Lillin kanssa kahvilla tai jossain, pitäisiöhän minun pirauttaa hänelle?"

En muista mitä poikani vastasi mutta siitä kahden minuutin päästä olimme lippuluukulla liput kourassa ja samalla käänsin katseeni viereiselle luukulle ja siinä seisoi Lilli!  buck2  buck2

Josta päästääkin asiaan: Tuli siinä puheeksi että olemme todellakin molemmar tulossa Tampereelle ja miitti lähestyy kovaa vauhtia joten vielä mukaan ne jotka eivät ole uskaltaneet / ehtineet ilmoittautua!  Smiley

hih, silloin kun mulla jokin yllättävä yhteys niin kuunsolmustani löytyy syy, katopas löytyykö transiittia samassa asteessa sun kartal tai progekartalla vaikka yhteys lillin karttaan tuona päivänä, voipi ollanna Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 09.04.2012 21:04:30 »

Muutama päivä sitten tapahtui hassu juttu. Olin menossa poikani kanssa rautatieasemalle ostamaan junalippuja ja portaita noustessamme sanoin pojalleni että "Hieman tekisi mieli käydä Lillin kanssa kahvilla tai jossain, pitäisiöhän minun pirauttaa hänelle?"

En muista mitä poikani vastasi mutta siitä kahden minuutin päästä olimme lippuluukulla liput kourassa ja samalla käänsin katseeni viereiselle luukulle ja siinä seisoi Lilli!  buck2  buck2

Josta päästääkin asiaan: Tuli siinä puheeksi että olemme todellakin molemmar tulossa Tampereelle ja miitti lähestyy kovaa vauhtia joten vielä mukaan ne jotka eivät ole uskaltaneet / ehtineet ilmoittautua!  Smiley

Kohtaamisia rautatieasemalla on ollut enemmänkin viimeisen kuukauden aikana. Kävin Tampereella tuossa maaliskuulla ja matkustin sinne junalla. Kuinka ollakaan, sain päivää ennen lähtöä tietää, että pari muutakin astro-foorumilaista on tulossa sinne (kyseessä oli paikallisen astrologisen seuran luento) ja tutkailtiin mahdollisuutta tavata ennen luentoa. Selvisi, että kaikki kolme olimme tulossa eri suunnista junalla Tampereelle ja kaikkien saapumisajat olivat 3 minuutin sisällä. Oli aika helppo sopia treffit rautatieasemalle, eikä kenenkään tarvinnut odotella kauan! Käytiin sitten syömässä ja vaihtamassa kuulumisia ennen luentoa (jonka minä pidin).

minsa, minulla ja K-NRJ:llä on ainakin Auringot samassa asteessa eri merkeissä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #24 : 09.04.2012 21:16:34 »

Muutama päivä sitten tapahtui hassu juttu. Olin menossa poikani kanssa rautatieasemalle ostamaan junalippuja ja portaita noustessamme sanoin pojalleni että "Hieman tekisi mieli käydä Lillin kanssa kahvilla tai jossain, pitäisiöhän minun pirauttaa hänelle?"

En muista mitä poikani vastasi mutta siitä kahden minuutin päästä olimme lippuluukulla liput kourassa ja samalla käänsin katseeni viereiselle luukulle ja siinä seisoi Lilli!  buck2  buck2

Josta päästääkin asiaan: Tuli siinä puheeksi että olemme todellakin molemmar tulossa Tampereelle ja miitti lähestyy kovaa vauhtia joten vielä mukaan ne jotka eivät ole uskaltaneet / ehtineet ilmoittautua!  Smiley

Kohtaamisia rautatieasemalla on ollut enemmänkin viimeisen kuukauden aikana. Kävin Tampereella tuossa maaliskuulla ja matkustin sinne junalla. Kuinka ollakaan, sain päivää ennen lähtöä tietää, että pari muutakin astro-foorumilaista on tulossa sinne (kyseessä oli paikallisen astrologisen seuran luento) ja tutkailtiin mahdollisuutta tavata ennen luentoa. Selvisi, että kaikki kolme olimme tulossa eri suunnista junalla Tampereelle ja kaikkien saapumisajat olivat 3 minuutin sisällä. Oli aika helppo sopia treffit rautatieasemalle, eikä kenenkään tarvinnut odotella kauan! Käytiin sitten syömässä ja vaihtamassa kuulumisia ennen luentoa (jonka minä pidin).

minsa, minulla ja K-NRJ:llä on ainakin Auringot samassa asteessa eri merkeissä.
mulla aina niin et jos esim pitänyt karsia mun ruusunpunasia haaveita niin neptunus kuunsolmun pääällä jokaisessa tapauksessa tai sit kohtaamisis kuunsolmu esim niin et toisen progekuu mun solmun päällä tai toisinpäin tietty myös.. mutta en tiiä voisko toi toimia teidän tapaukses kun mulla kuunsolmu 29 astees niin on melko herkkä mulla, tämä tuli mieleen et tuota kautta voisi yhteys tapaamiseen löytyä. Mutta tosiaan en tiedä toimiiko tuo mulla vaan sen takia et ovat karmallisia kohtaamisia tms  idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 09.04.2012 22:31:22 »

Minulla jää todennäköisesti tämä tapaaminen välistä, jos joku ei ole autoilemassa Helsingistä Tampereelle ja takaisin kyseiseen miittiin ja pääsisin siinä kyydissä pientä korvausta vastaan. Lips Sealed

Olen lupautunut seuraavana päivänä muuttoavuksi. Oli akuutti tilanne.
tallennettu
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« Vastaus #26 : 12.04.2012 08:16:52 »

Näyttää olevan tosi vähän tulijoita astromiittiin Tampereelle. Kuopioon on melkein enemmän menossa. Laitetaan alarajaksi 20 osanottajaa, sillä muuten sitä ei kannata pitää. Pitäisikö laittaa ihan sivuille maininta, vai annetaanko olla foorumin tapahtumana. Ottaisiko joku mode tehtäväkseen kartoittaa tulossa olijat. Mulle vois vastata suoraan sähköpostiin. seppo.tanhua@gmail.com
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.04.2012 08:56:55 »

Laitoin Sepolle postia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« Vastaus #28 : 12.04.2012 09:08:53 »

Astromiitin osoite on nyt selvillä

Amelie – Taiteen ja hyvinvoinnin tila   28.4.2012 klo 14-18
Näsinlinnankatu 34 a 31 (7.krs.), Tampere

Astromiitin pääteemaksi muotoutuu väkisinkin Venustransiitti ja sen vaikutukset syntymäkarttoihin. Muistakaa ilmoittautua mukaan, niin osaamme varata istumapaikkoja ja sopivan määrän tarjoilua kaikille.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #29 : 12.04.2012 09:26:15 »

No minä olen epätodennäköinen, mutta mahdollinen tulija  Undecided
Tiedän sen oikeastaan vasta sillä viikolla, silloin torstaina uskallan varmaankin sanoa varmasti  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: