Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HALOO HELSINKI 13.9. !!  (Luettu 29255 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 07.09.2008 20:13:02 »

Elämänilo:

Juttelin Rapu-mieheni kanssa ja eiköhän se sittenkin järjesty tuo yöpyminen... jos pystyt nukkumaan Skorppari-pojan sängyssä! Skorppari-poika voi olla isänsä luona viikonlopun, joten hänen huoneensa on vapaa. Leijona-poika nukkuu varmaan Rapu-miehen kanssa meidän sängyssä.

Meillä on iltapäivällä erään pienen pojan 1-vuotissynttärit, katsotaan nyt jos tulen suoraa sieltä niin päästäis aloitteleen jo n. 18 maissa! Sitten myös Leijona mukaan!

Sovitaan tarkemmin viikolla, kun saan Emelian kiinni...


Hei "Kaurisenergiaa"


Laita yv. osoite missäpäin asustat.

Katselen junien aikatauluja,
joten rautatieasemalle tulen ekaksi
- mihin päin sen jälkeen lähden taapertamaan

Millähän "Emelia" matkustaa, ollaan samalta suunnalta
- kimppakyytiin olis tulossa vielä yks minun lisäkseni,
jos sellainen järjestyy



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 07.09.2008 20:34:30 »

Meidän kannattaa tavata siellä alkupaikassa, joka nyt on vielä auki mutta semmoinen paikka jossa voidaan rauhassa istua ja höpöttää.

Iltapaikkoja nyt tulee mieleen tuon Storyvillen lisäksi hauska Pataässä, jos meitä lähtee iso porukka niin sinne vaan karaokea vetäiseen, tai jos joukossa on Kaseva-faneja niin ne esiintyy Wanhan Tanssikellarissa...

Kivaa!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #17 : 07.09.2008 21:09:14 »


Meidän kannattaa tavata siellä alkupaikassa, joka nyt on vielä auki mutta semmoinen paikka jossa voidaan rauhassa istua ja höpöttää.

Iltapaikkoja nyt tulee mieleen tuon Storyvillen lisäksi hauska Pataässä, jos meitä lähtee iso porukka niin sinne vaan karaokea vetäiseen, tai jos joukossa on Kaseva-faneja niin ne esiintyy Wanhan Tanssikellarissa...

Kivaa!  Smiley

Hei "Kaurisenergiaa"


"Lizzy" ilman muuta mukaan.
Kimppakyytiä kaivataaan.

Karaoke-paikoista en pidä,
koska en itsekkään laula.

Kaseva-fani en ole,
mutta ainahan sitä voi kokea jotain uutta


http://www.youtube.com/watch?v=SY2GcM-ZtDQ


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #18 : 08.09.2008 09:13:35 »

Hei, jos tosiaan kimppakyytiä löytyy Jyväskylän suunnalta niin voisin lähteä mukaan.

En tunne Helsingin paikkoja, joten minulle sopii kyllä oikeastaan mikä vaan.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #19 : 08.09.2008 11:44:12 »

Hei, jos tosiaan kimppakyytiä löytyy Jyväskylän suunnalta niin voisin lähteä mukaan.

Jos kaipaat yösijaa niin pääset formulasänkyyn!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #20 : 08.09.2008 15:34:56 »

No kiva, kiitos tarjouksesta Kaurisenergiaa.  Grin

Ei mutta tosissaan rahatilanne on sellainen, että jos en pääse kimppakyydillä ja saa majoitusta vaikka tuosta formulasängystä  Grin niin en voi varmaan lähteä. Mutta katsellaan tilannetta ja ilmoittakaa kyytiläiset heti, jos mahdun mukaan.  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 08.09.2008 16:30:23 »

Moikka -moi!!

Pääsinpäs minäkin tänne foorumille.. Viikonloppu meni risteillen ja sitten hukkui puhelin... Kauriille laitoin tuossa yv:tä justiin.
Minä olen bussilla näillä näkymin menossa, rahatilanne myös hirvittää, mutta kun ei ole ajokorttia eikä autoa, kuskista nyt puhumattakaan...  buck2

Mulla on liput sunnuntain Juanesin keikalle, mennään sinne kaverin kanssa ja joutunen lähtemään sitten yötä myöten takaisin Keski-Suomeen, vaikka alkujaan oli tarkoitus olla maanantaihin saakka - mulla alkaa opiskelut maanantaina aamulla Jyväskylässä.

Minulla on yöpaikka, mutten uskalla luvata sieltä sänkyä kyllä valitettavasti kellekään muulle.  Lips Sealed
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #22 : 08.09.2008 16:32:38 »

Mites jos näin on niin pääsiskö Emelia sun kyydissä sitten takaisin sunnuntaina? Sekin olisi jo helpotus.

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 08.09.2008 17:15:38 »

Niin siis joudun lähtemään bussilla takaisinkin...  Undecided
Mutta jos joku olisi täältä lähdössä lauantaina autolla ja palaisi sunnuntai - maanantai yönä - olisin hyvin halukas osallistumaan bensa ym. kuluihin!!!

En varmaan näillä näkymin ihan ehdi sunnuntai -illan 22:30 bussiin Juanesin konsertista, mutta mikä tahansa muu vaihtoehto kuin 1:30 maanantaina lähtevä bussi olisi hyvä vaihtoehto!!
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #24 : 09.09.2008 11:17:05 »

Voi voi vähän heikolta alkaa nyt kyllä näyttää.  Undecided Jos ei ihmeitä tapahdu niin täytyy jättää sitten väliin tällä kertaa.

Tietysti tuo auton vuokraus, mutta minä en ole ajanut ties kuinka pitkään aikaan enkä varsinkaan missään Helsingissä ja kyllä tuo on sen verran pitkä matka, että tulisi yli 400km.

Harmin paikka.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #25 : 09.09.2008 13:36:29 »

...

Elämänilo, voi vitsit kun olis kiva nähdä taas ja varsinkin nyt kun tässä on tapahtunut kaikenlaista... Meille on tosi huono tulla kun poikani ovat meillä ja Rapu-mies hermostuu jos tänne lappaa porukkaa... No juttelen asiasta Emelian kanssa.

Tätä iltaa ei kannata jättää väliin!

Elämänilo:

Juttelin Rapu-mieheni kanssa ja eiköhän se sittenkin järjesty tuo yöpyminen... jos pystyt nukkumaan Skorppari-pojan sängyssä! Skorppari-poika voi olla isänsä luona viikonlopun, joten hänen huoneensa on vapaa. Leijona-poika nukkuu varmaan Rapu-miehen kanssa meidän sängyssä.

Meidän kannattaa tavata siellä alkupaikassa, joka nyt on vielä auki mutta semmoinen paikka jossa voidaan rauhassa istua ja höpöttää.

Iltapaikkoja nyt tulee mieleen tuon Storyvillen lisäksi hauska Pataässä, jos meitä lähtee iso porukka niin sinne vaan karaokea vetäiseen, tai jos joukossa on Kaseva-faneja niin ne esiintyy Wanhan Tanssikellarissa...

Hei, jos tosiaan kimppakyytiä löytyy Jyväskylän suunnalta niin voisin lähteä mukaan.

En tunne Helsingin paikkoja, joten minulle sopii kyllä oikeastaan mikä vaan.  Smiley

Hei, jos tosiaan kimppakyytiä löytyy Jyväskylän suunnalta niin voisin lähteä mukaan.

Jos kaipaat yösijaa niin pääset formulasänkyyn!  Grin

No kiva, kiitos tarjouksesta Kaurisenergiaa.  Grin

Ei mutta tosissaan rahatilanne on sellainen, että jos en pääse kimppakyydillä ja saa majoitusta vaikka tuosta formulasängystä  Grin niin en voi varmaan lähteä. Mutta katsellaan tilannetta ja ilmoittakaa kyytiläiset heti, jos mahdun mukaan.  Smiley

Mites jos näin on niin pääsiskö Emelia sun kyydissä sitten takaisin sunnuntaina? Sekin olisi jo helpotus.

Niin siis joudun lähtemään bussilla takaisinkin...  Undecided
Mutta jos joku olisi täältä lähdössä lauantaina autolla ja palaisi sunnuntai - maanantai yönä - olisin hyvin halukas osallistumaan bensa ym. kuluihin!!!
...

Voi voi vähän heikolta alkaa nyt kyllä näyttää.  Undecided Jos ei ihmeitä tapahdu niin täytyy jättää sitten väliin tällä kertaa.

Tietysti tuo auton vuokraus, mutta minä en ole ajanut ties kuinka pitkään aikaan enkä varsinkaan missään Helsingissä ja kyllä tuo on sen verran pitkä matka, että tulisi yli 400km.
...

Hei Rakkaat Astro-ystäväin

Ikäväkseni ilmoitan, että oma osallistumseni peruuntuu
Embarrassed

Olen henkisesti niin puhki, etten jaksa lähteä juhlimaan
Cry

Oma kotini myynnissäShocked
parisuhde katkollaLips Sealed
vaikeuksia sukulaisten kanssa,  Angry
naapurin mummon hautajaisetCry
pojan intin jatkojuttuAngry
tyttärellä menee liian lujaa  Shocked jne. 
Timmy-kisu kärsii yksinäisyydestä  Embarrassed
- huomasin itsekin olevani kissalle allerginen,
aamunuha on poissa, kun ei ole kissaa  Lips Sealed

En todellakaan jaksa lähteä illakoimaan.

Kiitän "Kaurisenergiaa" majoitusmahdollisuudesta.
  Wink
Harmi, että kimppakyytikään
ei näytä onnistuvan täältä suunnilta.

Pitäkää hauskaa minunkin puolestani. :Smiley

Tarvitsen nyt aikaa miettiä omia asioitani.
uglystupid2


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #26 : 09.09.2008 17:48:24 »

Voihan harmi, Lizzy ja Elämänilo, kun ette pääsekään.  Sad

Mutta tuleehan näitä miittejä ja hauskanpitoja lisää. Tulkaa sitten vaikka pikkujouluihin!

Vieläkö olis tulijoita?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #27 : 10.09.2008 09:51:25 »

Joo, mulla kans väsymystä ja stressiä ja tajusin, etten taitaisi kyllä olla kovin juhlatuulella.  Undecided Kun tuntuu, ettei alkoholikaan sovi minulle enää nykyään. Ainakaan just nyt tässä vaiheessa.

Katsellaan sitten vaikka noita pikkujouluja... heh pikkujoulut on mun mielestä vuoden paras juhla.  Grin Cheesy

Mutta viettäkäähän te hauska ilta, jotka olette menossa.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 11.09.2008 08:46:15 »

Mitäs jos tehtäis näin: Me lähdetään Emelian kanssa lauantaina kahdestaan irrRRRRottelemaan.

Mutta lähdetään kaikki sitten isommalla porukalla vaikka marraskuussa, esim. 22.11. Silloin voitaisiin tosiaan nähdä jo senverran aikaisin, että nuorisokin (Leijona ym.) pääsevät mukaan ja halukkaat jatkavat sitten iltaa jossain.

Että näin. Sitten myös Ajatus, Ebenia ym. kamut mukaan! Pikkujoulut ovat hauskoja!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #29 : 11.09.2008 22:06:58 »

Mitäs jos tehtäis näin: Me lähdetään Emelian kanssa lauantaina kahdestaan irrRRRRottelemaan.

Hei "Kaurisenergiaa"


Ehkä tämä olikin näin tarkoitettu.
Pitäkää hauskaa.


http://www.funofun.com/smileypoem.htm


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: