Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä h-merkki toi tänään iloa/surua ?? ??  (Luettu 58076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #90 : 22.09.2008 01:28:20 »



iloa toi tänään  kaksoset ystäväni .... sain lohduttavia sanoja !! !!

 smitten smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #91 : 27.09.2008 19:37:26 »

Tänään iloa toi lähinnä Skorppari-poikani, jonka kanssa meillä on ollut haasteita eron jälkeen, mutta tänään kun hän touhusi täällä, saatoin aistia välillämme olevan rakkauden.

Sen lisäksi poikaystäväni isä, Rapu, ilahdutti yllätysvierailulla ja eihän Rapu ikinä jää toimettomaksi eli hän auttoi meitä remonttihommissa.

Surua ei tuonut kukaan.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #92 : 02.10.2008 15:36:39 »

Skorppari ystävättäreni. Meillä menee jutut niin yksiin, että on ihanaa kun on hänenlainen ystävä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #93 : 02.10.2008 15:46:59 »

 kalat  Huh  :Smiley  smitten

Taas uus romanssi  buck2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #94 : 02.10.2008 18:58:43 »

Oon aina halunnu kokeilla  kalat  Grin Haasteita mä elämääni kaipaan.. Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #95 : 02.10.2008 19:28:57 »

Mun päivääni toi iloa  kaksoset sisko, joka kävi visiteeraamassa.. Okei, me ollaan ihan eri planeetoilta yhteisestä auringosta ja merkkarista huolimatta... Hänessä paljon vaakaa ja härkää, jollain tapaa paljon päättämättömämpi ja naivimpi kuin minä.. Ja diplomaattisempi..

Ei oikein ymmärrä mun mustaa huumoria ja loukkaantuu herkästi..

No ehkä 8 vuoden ikäerokin tekee jotain.. Ja se että hän on ollut aina kiltti tyttö ja minä tällainen --- tuskin tietää että olen polttanut, juonut, lintsaillut koulusta, tai yleensä mitään tekemisiäni.. Puhutaan aina vaan koulusta tms..

No, nyt oon ilonen että selvittiin vierailusta ilman ainuttakaan sanaharkkaa ja muutenkin oli ihan mukavaa.


Kummallista että jonkun ihmisen on tuntenut aina, mutta silti yhteisessä sävelessä on jotain häikkää.

Kyllä mä häntä rakastan, mutta en vain osaa olla seurassaan.  idiot2


Noh, sitten iloa toin minä  kaksoset itselleni kun kävin kampaajalla, ostin hajuveden ja vartalonkuorintavoidetta.. Nyt tuntuu taas naiselta  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #96 : 08.10.2008 10:04:41 »

rapu rapu rapu rapu rapu

siis yksi ja sama henkilö
(rapumies oli toivottavasti viimeinen muistutus eräästä lähisukul.)

outoa kyllä toinen  rapu samaa sukupuolta samassa sotkussa

ja minä kai sitten aiheutin jotenkin olosuhteiden pakosta  neitsyt :lle surua
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #97 : 09.10.2008 18:21:47 »

Minullekin iloa toi tänään  rapu -mies (siis oma mieheni)

Hän laittoi kesken työpäivän hauskan viestin kännyyn, josta näki että hän ajattelee minua ja huolehtii...

(siis on ne Ravut niin ihania... )
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 10.10.2008 10:56:37 »

sinullekin? kenelle muulle? minun elämästä ravut on lentäneet kuin leppäkeihäät, ellei eräs ole rapu. tarkoitin että rapu toi surua, ja välit meni melkein poikki ja siksi on ok etten ole ravun kanssa enää.

siispä  jousimies toi piristettä ja eräs jonka merkki ei tiedossa (ent toimittaja).
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #99 : 11.10.2008 13:51:34 »

muuten yllättävä juttu, mutta ravut on olleet kaikkein vaikeimpia, jos nyt merkin tiedän, kolme sellaista. yksi loukkasi minua (muidenkin mielestä) ja silti väitti että minä loukkasin??

ja toinenhan teki täydet oharit ettei olla ystäviäkään.

kolmas petti bisneksissä aikanaan, ja mennä posotti samaa linjaa muidenkin kanssa. jänskää??

leijonat on olleet aika neutraaleja, oinaatkin osaa laukoa ja kyllä myös vaa´at
.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2008 14:04:25 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #100 : 24.09.2009 17:16:06 »

Vihaa (ja suruakin) toi tänään vesimies, neitsyt ja rapu kin Cry
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Norna
Vieras
« Vastaus #101 : 24.09.2009 17:27:41 »

 aurinko  rapu  kuu oinas sai tänään pinnani kiristymään -ihan uskomaton tyyppi.  2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #102 : 07.10.2009 20:54:07 »

Rakas Kaksos-poikani on tehnyt monta hyvää hommaa kotona ja auttanut!!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mirka222
Vieras
« Vastaus #103 : 13.10.2009 20:15:15 »

 askendentti ja  kuu  rapu ovat tuoneet rutkasti surua/hämmennystä elämääni viime aikoina!!! Selän takana paskaa puhumista, seurasta tahallaan pois jättämistä, piilovittuilua yms...Kyseisillä henkilöillä on  aurinko jousimies ja  kauris, joten nuo aurinkomerkit eivät ainakaan vaikuttaisi asiaan..Tarkemmin tutkittuani heillä on paljon rapuvaikutusta kartallaan..Tänään kävi tällainen juttu, että olemma hakeneet kyytiä yhteen tapahtumaan niin minä olen siis "ylimääräinen". Autoon mahtuu vain 4 ihmistä ja he eivät voi ottaa minua kyytiin, koska kyseessä on liikennerikkomus..Siellä syrjäkylillä ei paljon poliiseja ole...Toinen näistä henkilöistä on niin sairaalloisen mustasukkainen omista kavereistaan, ettei anna näiden hengailla keskenään..Jos jotkut uskaltautuvat hengailemaan keskenään häneltä tietämättä, hän raivostuu ja deletoi valitsemansa henkilön tästä kaveriporukasta pois puhumalla paskaa ja jättämällä kutsumatta mihinkään..Lisäksi aina kun näen tämän  aurinko jousimies ja  askendentti rapu tyypin  kuu kai  leijona, hänellä ei ole mitään muuta kuin paskaa puhuttavanaan kaikista opiskelutovereistaan..Pakko kai tuon  kuu leijona  on tuoda yltiöegoismia luonteeseen ja  askendentti rapu katkeruutta ja liiallista herkkyyttä ja menettämisen pelkoa...Kunnon vuodatus Grin Ei siinä mitään, jos tällaista tapahtuisi peruskoulussa mutta nyt puhutaan jo yli 25 vuotiaista 
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #104 : 13.10.2009 21:29:15 »

Tulipas muuten huomattua, kun skorppari tänään hiukka vitsaili, että nykyään pidän paljon enemmän skorpparinaisista kuin ennen. On varmaan tuo nousuhärkä mulla alkanut vaikuttaa enemmän. Ennen skorpparinaiset oli tosi out.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: