Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pekka Himanen  (Luettu 6359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Faust
Vieras
« : 21.11.2005 16:57:56 »

Onkin vaaka?! Kuinka typerää. Hän on yhtä kalpea kuin minä. Voisi olla ac leijonaa tai kaurista? Massiivinen leuka.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Himanen
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #1 : 21.11.2005 19:34:14 »

Ei, kyllä se taitaa sittenkin olla skorpioni, valitan. Miellyttävän tuntuinen mies ja äänenkäyttö on hallittua ja lempeän kuuloista. Ehkä lievää änkytystä.

 smitten
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #2 : 21.11.2005 22:37:01 »

Ei, kyllä se taitaa sittenkin olla skorpioni, valitan. Miellyttävän tuntuinen mies ja äänenkäyttö on hallittua ja lempeän kuuloista. Ehkä lievää änkytystä.

 smitten

Katsoin Astrothemestä, ja ainakin heidän kartan mukaan olisi aurinko-vaaka. Kuu tosin saattaa olla leijonassa (tai ravussa...). Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Faust
Vieras
« Vastaus #3 : 21.11.2005 22:40:13 »

Oho, se siis löytyy astrothemestä...ooh. No hyvä, en edes kestä sitä ajatusta, että hän olisi skorpioni. Tongue

Kiitos Missa. Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #4 : 21.11.2005 22:47:02 »

Oho, se siis löytyy astrothemestä...ooh. No hyvä, en edes kestä sitä ajatusta, että hän olisi skorpioni. Tongue

Kiitos Missa. Smiley

Tai no siis varsinaista karttaa hänestä ei löydy, mutta kokeilin itse luoda sen kyseisellä sivulla (eri syntymäajoilla). Olen huomannut että Astrothemessä saa tehtyä tarkemman kartan kuin Astro.comissa, itselläni ainakin huoneet heittävät miten sattuu jälkimmäisessä. Sad
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Faust
Vieras
« Vastaus #5 : 21.11.2005 22:55:57 »

Hienoa. Olet kovin ystävällinen. Kiitos.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: