Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kasvonpiirteet  (Luettu 78742 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 15.04.2010 07:57:18 »

joo, mullakin saturnus 1:ssä (asc kauris)....mua onkin sanottu kivikasvoksi, kovanaamaksi jne. vaikken melestäni olekaan.....noh kuva kertonee karua totuutta.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #76 : 22.04.2010 21:41:03 »



Mulla oli teininä varsinkin suuri kompleksi nenästäni, joka kasvoi sieluni silmissä jättimäisiin mittoihin.... Undecided


tosin nykyään jo pidän nenästäni, se on ainakin omaperäinen. Smiley kuitenkin se on ihan kunnon nokka pienellä aateliskyömyllä. Grin

mutta parhaimpia ulkonäkökohteliaisuuksia minkä olen saanut, sen Mion 'näytät ihan koppelolta' smitten


ohella oli kun mieheni kauan sitten sanoi, että 'sulla on etruskin nenä'


Etruskit oli kai jokin aika elämäniloinen pakanakulttuuri jossain italiassa päin....tuossa joku etruskiukko, naista en löytänyt nopeasti...



http://www.newscientist.com/data/images/ns/cms/dn11174/dn11174-2_460.jpg



niin, miehet, jos naisillanne on joku persoonalinen ulkonäköpiirre, niin kannattaa keksiä jotain omaperäisiä tapoja kehua sitä runollisesti...niin naisesta tulee myöntyväinen Grin
tallennettu

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #77 : 23.04.2010 10:14:43 »

Aika monella jouskarinaisella on sellainen jännä nöpönenä ^^ Vähän vaikeaa selittää, mutta sellainen suhteellisen paksu ja lyhyt. =D

Wink Perunanenä löytyy, nenänpää on pyöreä ja leveä. Nenänvarsi on, joo, lyhyehkö. Hyppyrinokka, eli nenänpää kääntyy sivuprofiilissa ulospäin Smiley  En oikein tykkää nenästäni, pää saisi olla vähemmän leveä ja sopia muuhun nokkaan nätimmin...

Kasvot on pyöreät. Eikös Jupiterin lapsilla ole semmoiset iloiset, pyöreät kasvot? Huh

 askendentti kauris ja mitään kaurismaista ei ulkonäössä ole! Grin Kauriit on pieniä, siroja, mä olen kaikkea muuta... 1. huoneessa  mars kauris , enkä kyllä Oinaaltakaan näytä.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #78 : 29.04.2010 09:31:26 »

Äitini on askendentti jousimies ja sillä on pahemman laatuinen perunanenä, ja pyöreät iloiset kasvot. Smiley

Minä sekä isäni ollaan kalat ja pitkä nenä löytyy ja pienet huulet. Ja korkea otsa.
Mielestäni monilla kaloilla on myös suuret/sielukkaat silmät (kuten meilläkin, varsinkin minulla).

aamunsäde on kyllä kaksoset näköinen! Smiley

Ja olen huomannut monien kalojen olevan lyhyitä (minä, äitini, isäni, ystävä).
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #79 : 29.04.2010 13:34:24 »



Minä sekä isäni ollaan kalat ja pitkä nenä löytyy ja pienet huulet. Ja korkea otsa.
Mielestäni monilla kaloilla on myös suuret/sielukkaat silmät (kuten meilläkin, varsinkin minulla).

aamunsäde on kyllä kaksoset näköinen! Smiley




kyllä minusta varmasti jokin kaksos-silaus löytyy, siis myös ulkonäöstä.


mutta jännä kuulla, että muutkin on huomanneet tuon, mitä lihavoin. sitä ei koskaan lue missään astrokirjoissa, olen vaan huomannut sen elämässä.


mun silmät on kyllä pienet. mutta sielukkaat kun katsoo tarpeeksi läheltä Grin (asioiden koko on vaan suhteellista....jollekin kärpäselle, mun silmät oisi valtavan suuret... Grin kirkkaansininen väri kai sopii  kalat ja mereen....



tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #80 : 30.04.2010 11:52:38 »

Lainaus
Minä sekä isäni ollaan  ja pitkä nenä löytyy ja pienet huulet. Ja korkea otsa.

Voisikohan kalapainotukseni liittyä (ja kalat 1. huoneessa) siihen, että
minullakin pitkä nenä ja pienet huulet? Otsasta en osaa sanoa, ehkä
se hieman korkeahko on jopa, koska sopii otsahiukset :Smiley

tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #81 : 30.04.2010 14:22:07 »


tuo  kalat merkin liittyminen näihin piirteisiin on aika uusi 'teoria'...julkaistu tänä keväänä tällä foorumilla. Smiley että en kiellä etteikö se voisi vaikuttaa...


eipä näitä merkki-ja ulkonäkö juttujakaan ole kai monikaan vakavasti tutkinut.

esim. tuo X-Filesin Scully on kanssa  kuu kalat...hän oli ainoa julkkis johon saatoin jotenkin etäisesti edes samaistua ulkonäössä, ainakin profiilin kanssa. vaikka en väitä kyllä olevani 'samannäköinen'....


mutta onhan tää toteen näytetty, että mitään 100% varmaa ulkonäöstä ei tosiaan voi minkään aurinkomerkin mukaan ainakaan sanoa, tuppaa kaikista löytymään kaikennäköisiä. mutta ehkä jonkinlaisia 'yleisyyksiä'....voi löytää.
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #82 : 30.04.2010 14:29:39 »

Aivan, ymmärsin sen kun luin noita juttuja, että se on uusi "teoria" Wink

Ja tämä ketju onkin tarkoitettu juuri siihen yleistykseen, jos niitä
löytyisi ja juuri siksikin kun sitä ei oikein tutkittu "virallisesti" niin
tehdään se sitten "epävirallisesti" ja mielipiteiden kautta! Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #83 : 09.05.2010 21:39:57 »

oon itse samaa sarjaa kun nuo, mutta naisena. mulla on sellainen Gillian Anderson tyyppinen profiili.

edit, Gillian on  aurinko leijona ja  kuu kalat

eli kapeat kasvot, korkea otsa, pieni mutrusuu ja kapea ja pitkähkö nenä. silmät syvällä päässä ja jotenkin pistävä tuijotus! :Smiley

mutta ei tätäkään voi yleistää.

No jopas sattui ! Googlettaessani kuvia Gillianista, tajusin näyttäväni itse hieman häneltä ;o tosin nenänpääni on hieman eri asennossa, ei ihan noin alaspäin suuntautuva, sekä oma leukani on hieman "pienempi" tai ei niin "pitkä". Mutta muuten suunnilleen samanlaiset kasvonpiirteet ! Ja olen muuten  aurinko rapuaskendentti leijonakuu kalat
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #84 : 09.05.2010 21:51:12 »


Jännä.


otaksun että olet myös nainen, vaikka nimimerkissäsi on 'mauri' Wink


ihastuin tuohon Dead Can Dancen musiikkiin ja heidän laulajattaren Lisa Gerrardin kartalla astrothemen mukaan on  aurinko oinas ja  kuu kalat

hänen pituutensa harteikkuutensa voisi olla oinasmaista, mutta minusta taas kuu-kalan kasvot.

ja hyvin kalamainen katse silmissä minusta.


Hieno laulaja. Aurinko Oinaan merkissä taas löytyy huomattavan paljon upea-äänisiä naislaulajia, mutta tää ei ollut ulkonäköjuttu.


http://userserve-ak.last.fm/serve/_/351137/Lisa+Gerrard.jpg

http://www.portugal-tchat.com/host_mes_images/image/9812.jpeg

http://sheilanewbery.files.wordpress.com/2009/09/gerrard.jpg
tallennettu

mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #85 : 09.05.2010 21:58:06 »


Jännä.


otaksun että olet myös nainen, vaikka nimimerkissäsi on 'mauri' Wink


ihastuin tuohon Dead Can Dancen musiikkiin ja heidän laulajattaren Lisa Gerrardin kartalla astrothemen mukaan on  aurinko oinas ja  kuu kalat

hänen pituutensa harteikkuutensa voisi olla oinasmaista, mutta minusta taas kuu-kalan kasvot.

ja hyvin kalamainen katse silmissä minusta.

Nainen olen, kyllä Cheesy Ja tosiaan, hyvin kalamainen katse Lisa Gerrardilla kyllä on!
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #86 : 09.05.2010 22:11:27 »

 Smiley


kalamainen katse on varmaankin sellainen hieman 'tuonpuoleinen', ja se ei ole silmien koostakaan kiinni. hieman poissaoleva, sellainen  joka näyttää katsovan samaan aikaan jonnekin sisämaailmoihin kun katsoo ulos.


uskaltaisin väittää, että kuumerkillä on paljon tekoa henkilön ulkonäön kanssa, ACn ohella.

joskus kuumerkki on jopa selkeämpi kuin AC.


ajatus ei syntynyt tästä ketjusta, vaan aiemmin, mutta vahvistui tässä.




tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #87 : 09.05.2010 23:09:12 »

Itse koen, että oma  kuu  harka vaikuttaa ulkonäkööni erittäin paljon. Ehkä liitän kuu härän aina jotenkin sellaiseen hedelmällisyyteen ja äitiyteen ja itse olenkin erittäin muodokas, mutta silti sellainen maanläheinen. Noh, luonnolliset värisävynikin ovat sellaiset maanläheiset. Tummanruskea tukka. Kasvoissa se tuo ehkä tiettyä muotoa tuohon nenään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #88 : 09.05.2010 23:13:54 »



Tässä tosiaan se astrothemen linkki, josta valitsemalla saa esiin kuuluisuuksia ympäri maailman joilla on tietty kuumerkki. tai voi kokeilla muitakin planeettasijainteja


http://www.astrotheme.com/celebrites/lune_signes.htm


kuu kaloissa löytyi näköjään myös suomalaiset muusikot Lauri Ylönen ja Tuomas Holopainen.

Ylönen ei kyllä kuu kalalta näytä, mutta Holopainen jo paremminkin.


niin ja se Elvis....
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #89 : 09.05.2010 23:20:51 »

Kiitos linkistä =) Olihan tuolla itsellä tuo kuuluisa Pussycat dolls, Bill Clinton ja Meryl Streep. Meryl on ainakin yksi minun mielestäni kauneimmista Hollywood naisista, joten en laita vastaan. Samaa ehkä noiden kanssa on jollain tapaa leveät kasvot ja suorahko nenä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: